Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.441
Reaction score
11.479
Όπως και στις μοτοσυκλέτες έτσι και στα all Black ποδήλατα υπάρχει η φήμη ότι είναι πιο γρήγορα με τα περισσότερα άλογα στο τροχό... Εγω είμαι ντίπ σαν φλώρος με το κίτρινο fluo...
 

Μηνύματα
8.523
Reaction score
3.460
Ωραία είναι τα black, αλλά χρειάζονται και κάποιο άλλο χρώμα για κόντραστ... Υπάρχει και η επιλογή να το βάψεις όπως θέλεις βέβαια...

Highlight του βίντεο... :laugh: :geek:

"If you are a pussy and not willing to drill holes in your carbon frame, maybe you should ask your girlfriend and maybe she has bigger balls than you have"

 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.441
Reaction score
11.479
Τούτος εδώ είναι ο καλύτερος του είδους, χαζεύω τις δουλειές του επειδή είναι μερακλής!


Αυτό είναι το θκόμ dream bike!
Wilier triestina cento 10 air disc

Wilier-Triestina-Cento10AIR-DISC-3.jpg
 
Last edited:




xfader

Peace and Unity throughout the world
Administrator
Μηνύματα
24.126
Reaction score
39.186
Έκανα μια research για τους νικητες του LOTOJA ο Levi Leipheimer δεν εμφανιζεται πουθενα ισως ειχε λαβει μερος πριν το 2007 που ολα τα αποτελεσματα του ακυρωθηκαν-υποθεση ντοπαρισματος Lance Armstrong-, αυτο που βρηκα ειναι οτι ειχε νικησει το 2010 το TOUR OF UTAH.
Πολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.

Τώρα για τα αλουμινένια πλαίσια.

Πράγματι το αλουμίνιο είναι ευαίσθητο σε δυνάμεις καταπόνησης (όχι στον χρόνο). Η συνεχής κόπωση μεταβάλει τις αρχικές του ιδιότητες μέχρι το σημείο αστοχίας. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο ΕΜΠ είχα κάνει μπόλικες μετρήσεις αντοχής υλικών και το αλουμίνιο ήταν ...πάτος. :biggrin: Ακόμα κι αν δεν σπάσει, η ακαμψία ή η ελαστικότητα αλλάζουν τιμές και θεωρείται "νεκρό".

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κράματα και βελτιώνουν την αντοχή ώστε να μπορούν να δίνουν ισόβια εγγύηση στα "καλά" μοντέλα πλαισίων.

Η δική μου άποψη είναι ότι στην "γκρίζα" κατηγορία χαμηλομεσαίας τιμής ποδηλάτων, εκεί δηλαδή που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, θα προτιμούσα ένα αλουμινένιο πλαίσιο με καλά περιφερειακά παρά ένα carbon με περιφερειακά της σειράς. Τα λίγα γραμμάρια παραπάνω δεν με απασχολούν.

Ποιος δεν γουστάρει αυτό;

 

Μηνύματα
161
Reaction score
188
Να καλησπερίσω την παρέα και εγώ.
Κάνω ποδηλασία βουνού XC και ήρθε η ώρα να αγοράσω νέο ποδήλατο μιας και το πανφθηνο και πλεόν πολύ ταλεπωρημένο μου Cube aim 2014 26' δεν πάει άλλο...

Το budget από 1200 έως 1800 και θα ήθελα να είχα την δυνατότητα για δόσεις. Ενδιαφέρομαι για Ηardtail και ίσως carbon.
Μου έχει γυαλίσει το Scott Scale 930 στα 1800. Έχετε να αντιπροτείνετε κάτι η να με καθοδηγήσετε σε κάποιο γνωστό σας κατάστημα?
 

Μηνύματα
8.523
Reaction score
3.460
Σε cubeάκι επίσης, λίγο παρακάτω σε χρήματα... (δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι καλύτερο, μου φαίνεται ότι είναι πολύ κοντινός ο εξοπλισμός τους το scott με sram και το cube με shimano)


Από το κατάστημα αυτό είχα πάρει το δικό μου Cube, αλλά από απόσταση αγορά (οπότε δεν έχω προσωπική επαφή). Από ό,τι βλέπω έχει και δυνατότητα δόσεων μεσ πιστωτική, από αγορά όμως από το μαγαζί (όχι online).

 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.441
Reaction score
11.479
Πολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.

Τώρα για τα αλουμινένια πλαίσια.

Πράγματι το αλουμίνιο είναι ευαίσθητο σε δυνάμεις καταπόνησης (όχι στον χρόνο). Η συνεχής κόπωση μεταβάλει τις αρχικές του ιδιότητες μέχρι το σημείο αστοχίας. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο ΕΜΠ είχα κάνει μπόλικες μετρήσεις αντοχής υλικών και το αλουμίνιο ήταν ...πάτος. :biggrin: Ακόμα κι αν δεν σπάσει, η ακαμψία ή η ελαστικότητα αλλάζουν τιμές και θεωρείται "νεκρό".

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κράματα και βελτιώνουν την αντοχή ώστε να μπορούν να δίνουν ισόβια εγγύηση στα "καλά" μοντέλα πλαισίων.

Η δική μου άποψη είναι ότι στην "γκρίζα" κατηγορία χαμηλομεσαίας τιμής ποδηλάτων, εκεί δηλαδή που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, θα προτιμούσα ένα αλουμινένιο πλαίσιο με καλά περιφερειακά παρά ένα carbon με περιφερειακά της σειράς. Τα λίγα γραμμάρια παραπάνω δεν με απασχολούν.

Ποιος δεν γουστάρει αυτό;

Εκεί έξω κυκλοφορεί επίσης μια φήμη ότι το carbon στα 3-4 χρόνια από τη διαρκεί καταπόνηση μαλακώνει στα επίμαχα σημεία και εντέλει σπάει... Άστο σου λέω γίνεται σφαγή :roflmao:
Όσο για τα καλό ντυμένα alu κουρσάκια συμφωνώ εν μέρη...
Αν κάποιος ψάχνεται για μια απλή αερόβια άσκηση μικρών αποστάσεων είναι η καλύτερη λύση, αν όμως έχεις κρυφές χαρές και ταλέντα και αποδειχθεις σιδερόκωλος δυστυχώς το αλουμίνιο με τους πάρα πολλούς κραδασμούς θα σε βάλει φρένο στις μεγάλες αποστάσεις, ένα carbon πιρούνι μόνο που συνήθως καταλήγει και με αλουμίνιο στο λαιμό του τιμονιού δεν μπορεί να σώσει τη κατάσταση...
Θα το θέσω και κάπως διαφορετικά, στο τσαπατσούλη συστήνω πάντα αλουμινένιο πλαίσιο για να μπορεί να το πετάει κάτω, να το χτυπάει στα ντουβάρια όταν το παρκάρει.
Σε ένα μερακλή και νοικοκυρη ταιριάζει απλά ένας carbon σκελετός.
 




Μηνύματα
638
Reaction score
760
Να καλησπερίσω την παρέα και εγώ.
Κάνω ποδηλασία βουνού XC και ήρθε η ώρα να αγοράσω νέο ποδήλατο μιας και το πανφθηνο και πλεόν πολύ ταλεπωρημένο μου Cube aim 2014 26' δεν πάει άλλο...

Το budget από 1200 έως 1800 και θα ήθελα να είχα την δυνατότητα για δόσεις. Ενδιαφέρομαι για Ηardtail και ίσως carbon.
Μου έχει γυαλίσει το Scott Scale 930 στα 1800. Έχετε να αντιπροτείνετε κάτι η να με καθοδηγήσετε σε κάποιο γνωστό σας κατάστημα?
Γιατί όχι πλήρους ανάρτησης;
Πολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.

Τώρα για τα αλουμινένια πλαίσια.

Πράγματι το αλουμίνιο είναι ευαίσθητο σε δυνάμεις καταπόνησης (όχι στον χρόνο). Η συνεχής κόπωση μεταβάλει τις αρχικές του ιδιότητες μέχρι το σημείο αστοχίας. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο ΕΜΠ είχα κάνει μπόλικες μετρήσεις αντοχής υλικών και το αλουμίνιο ήταν ...πάτος. :biggrin: Ακόμα κι αν δεν σπάσει, η ακαμψία ή η ελαστικότητα αλλάζουν τιμές και θεωρείται "νεκρό".

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κράματα και βελτιώνουν την αντοχή ώστε να μπορούν να δίνουν ισόβια εγγύηση στα "καλά" μοντέλα πλαισίων.

Η δική μου άποψη είναι ότι στην "γκρίζα" κατηγορία χαμηλομεσαίας τιμής ποδηλάτων, εκεί δηλαδή που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, θα προτιμούσα ένα αλουμινένιο πλαίσιο με καλά περιφερειακά παρά ένα carbon με περιφερειακά της σειράς. Τα λίγα γραμμάρια παραπάνω δεν με απασχολούν.

Ποιος δεν γουστάρει αυτό;

Πράγματι το αλουμίνιο έχει "μνήμη" των καταπονήσεων, σε αντίθεση με το περιφρονημένο ατσαλάκι.
 
Last edited:

Μηνύματα
161
Reaction score
188
Shimano MT401 Disc 180/F and 160/R SM-RT10 CL rotor
Θελω ακαμψία και χαμηλά κιλά γενικά, μιας και κάνω και μεγάλες αποστάσεις και αναβάσεις αρκετα. Φυσικά αν έχεις να πρτίνεις κάποιο προφανώς στείλε!
 

xfader

Peace and Unity throughout the world
Administrator
Μηνύματα
24.126
Reaction score
39.186
Πράγματι το αλουμίνιο έχει "μνήμη" των καταπονήσεων, σε αντίθεση με το περιφρονημένο ατσαλάκι.
Το ατσάλι έκλεισε τον ποδηλατικό του κύκλο. Όταν έτρεχα αγωνιστικά υπήρχαν δύο επιλογές υλικών:

* Ατσάλι από τις δύο πιο γνωστές εταιρείες παραγωγής σωλήνων: την Αγγλική Reynolds και την Ιταλική Columbus. Τα δύο αυτά εργοστάσια προμήθευαν τους κατασκευαστές πλαισίων και στο τελικό προϊόν υπήρχαν τα αυτοκόλλητα της μάρκας και ένα μικρό παραλληλόγραμμο με τον προμηθευτή και το κράμα ατσαλιού. Τα ποδήλατα αυτά τα λέγαμε "κούτσουρα" λόγω της ελάχιστης ελαστικότητας.

columbus-536x800.jpeg reynolds-transfers.jpg

* Αλουμίνιο, αρχικά από την Ιταλική ALAN και μετέπειτα από τη Γαλλική Vitus. Οι λεπτοί σωλήνες τους ήταν πρεσαριστοί στις "μούφες" με τη βοήθεια ειδικής κόλλας. Ο συνδυασμός αυτός έδινε μεγάλη ελαστικότητα στο πλαίσιο, πράγμα αναγκαίο στο cyclo cross αλλά και στους Κλασικούς Αγώνες της Άνοιξης με τα ανώμαλα οδοστρώματα.

Ποιο είναι το κέρδος με το carbon εκτός από το μικρότερο βάρος; Αναλόγως του τρόπου πλεξίματος του υλικού μπορούμε να δώσουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά σε κάθε τμήμα του πλαισίου ώστε να είναι άκαμπτο στο πεταλάρισμα αλλά να έχει σχετική ελαστικότητα στις ανωμαλίες του εδάφους.

Αυτό που έχει παραγίνει τα τελευταία χρόνια είναι η αλλαγή μοντέλου κάθε χρονιά λες και μιλάμε για smartphones.
Για σύγκριση, το πρώτο Vitus βγήκε το 79 και το επόμενο μοντέλο το 92 με ελάχιστες χρωματικές διαφορές στο ενδιάμεσο.
 

Μηνύματα
8.523
Reaction score
3.460
Και με κάθε "νέο" μοντέλο (δηλαδή νέο στα λόγια, με κάποιες μικροαλλαγές συνήθως), πάρε και μία αύξηση, και έχουν φτάσει τα ποδήλατα να κοστίζουν όσο οι μηχανές και τα αυτοκίνητα... (και μιλάμε τώρα όχι τίποτε υπερ-σπέσιαλ αγωνιστικές κατασκευές, αλλά αυτά που υποτίθεται απευθύνονται και στον καθένα - αρκεί να υπάρχει το ρευστόν).
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.441
Reaction score
11.479
και αρκετές παραλλαγές μεταξύ των ίδιον μοντέλων για να ανεβάσουν περαιτέρω το κόστος.

like this...

 


bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.441
Reaction score
11.479
Και με κάθε "νέο" μοντέλο (δηλαδή νέο στα λόγια, με κάποιες μικροαλλαγές συνήθως), πάρε και μία αύξηση, και έχουν φτάσει τα ποδήλατα να κοστίζουν όσο οι μηχανές και τα αυτοκίνητα... (και μιλάμε τώρα όχι τίποτε υπερ-σπέσιαλ αγωνιστικές κατασκευές, αλλά αυτά που υποτίθεται απευθύνονται και στον καθένα - αρκεί να υπάρχει το ρευστόν).

Σώτο δεν φταίνε οι εταιρίες, υπάρχει αγοραστικό κοινό, μια βόλτα στη παραλιακή θα σε πείσει...
Τώρα που είπα παραλιακή και φανταχτερά ποδήλατα, έχει πολύ πλάκα η παρακάτω περιγραφή.
Συνήθως όταν βγαίνω παραλιακή με τα λίγα υψομετρικά και με το εύκολο βαθμό δυσκολίας πιάνω αρκετά σβέλτο ρυθμό.
Έτσι και τολμήσεις να περάσεις κανέναν με ακριβό ποδήλατο μιλάμε ταράζεται ο αναβάτης :roflmao:
Υπάρχουν και καλοί αναβάτες αλλά συνήθως τα καβαλάνε κάτι παλτά που νομίζουν ότι το ποδήλατο θα αναλάβει όλο το δύσκολο έργο... Και κάπου εκεί ξεκινάει η πλάκα, όσο είμαι στη ευθεία προσπαθεί να ακολουθήσει το ρυθμό μου, τον ακούς από πίσω που οι ανάσες γίνονται βαριές και έντονες... Σαν αυτές μιας γελαδας στον ανήφορο :roflmao:
Όταν όμως ξεκινήσουν οι ανηφόρες εκεί παίζεται όλη μεγάλη φάση.
Συνήθως κόβω και περνάω πίσω, τον αφήνω να χάσει τα αυγά και τα πασχάλια επιλέγοντας λάθος σχέσεις αφού νομίζει ότι με έχει.
Καμιά φορά κοιτάνε και πίσω να δούνε αν έχουν φτιάξει απόσταση για να κόψουν λίγο μη καεί το μοτεράκι κιόλας... Και κάπου εκεί είναι που μαζεύω φορά και τρώει τα μούτρα του...🤣
Γενικά εν ολίγοις οι χομπίστες ψωνίζοντας και σκορπανε πάρα πολλές παράδες στις τελευταίες νέες και φανταχτερές τεχνολογίες, τα ποδηλατάδικα έχουν αρχίσει να μοιάζουν με εμπορικά κέντρα!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.992
Μηνύματα
2.364.351
Members
35.170
Νεότερο μέλος
Rodios
Top