Ποδήλατο

Μηνύματα
18.920
Reaction score
13.302
Φυσικά και φταίνε οι εταιρείες, το ό,τι υπάρχει κόσμος που μπορεί να αγοράσει σε οποιαδήποτε τιμή δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες δεν κάνουν χειραγώγηση αυτής της δυνατότητας και επιθυμίας., Για παράδειγμα, ίσως κάνω κάποιο μικρό λάθος, αλλά πριν περίπου 5 χρόνια τα τοπ ποδήλατα (με πάντα να υπάρχουν εξαιρέσεις προς τα πάνω) κόστιζαν 5-6 χιλιάδες ευρώ. Τώρα έχουν φτάσει στα 8-10 χιλιάδες, σε πέντε χρόνια! (ακριβώς ίδιες τάσεις με τα τοπ smartphone στις τιμές! ). Και το πρόβλημα βέβαια δεν είναι οι τιμές τον τοπ ποδηλάτων (αυτές αφορούν όσος έχουν να διαθέσουν τόσα χρήματα, κι ακριβότερα να ήταν πάλι θα είχαν), αλλά η τιμολόγηση αυτή παρασέρνει και τις μεσαίες και μικρές κατηγορίες, και έτσι στις ίδιες τιμές με αυτές πριν από 5 χρόνια για παράδειγμα πάλι, παίρνεις "λιγότερο" ποδήλατο (δηλαδή είτε αλουμίνιο αντί carbon, είτε κατώτερη σειρά περιφερειακών, ακόμα και περιφερειακά εκτός σειράς για να μειωθεί το κόστος).


Σώτο δεν φταίνε οι εταιρίες, υπάρχει αγοραστικό κοινό, μια βόλτα στη παραλιακή θα σε πείσει...
Τώρα που είπα παραλιακή και φανταχτερά ποδήλατα, έχει πολύ πλάκα η παρακάτω περιγραφή.
Συνήθως όταν βγαίνω παραλιακή με τα λίγα υψομετρικά και με το εύκολο βαθμό δυσκολίας πιάνω αρκετά σβέλτο ρυθμό.
Έτσι και τολμήσεις να περάσεις κανέναν με ακριβό ποδήλατο μιλάμε ταράζεται ο αναβάτης :roflmao:
Υπάρχουν και καλοί αναβάτες αλλά συνήθως τα καβαλάνε κάτι παλτά που νομίζουν ότι το ποδήλατο θα αναλάβει όλο το δύσκολο έργο... Και κάπου εκεί ξεκινάει η πλάκα, όσο είμαι στη ευθεία προσπαθεί να ακολουθήσει το ρυθμό μου, τον ακούς από πίσω που οι ανάσες γίνονται βαριές και έντονες... Σαν αυτές μιας γελαδας στον ανήφορο :roflmao:
Όταν όμως ξεκινήσουν οι ανηφόρες εκεί παίζεται όλη μεγάλη φάση.
Συνήθως κόβω και περνάω πίσω, τον αφήνω να χάσει τα αυγά και τα πασχάλια επιλέγοντας λάθος σχέσεις αφού νομίζει ότι με έχει.
Καμιά φορά κοιτάνε και πίσω να δούνε αν έχουν φτιάξει απόσταση για να κόψουν λίγο μη καεί το μοτεράκι κιόλας... Και κάπου εκεί είναι που μαζεύω φορά και τρώει τα μούτρα του...🤣
Γενικά εν ολίγοις οι χομπίστες ψωνίζοντας και σκορπανε πάρα πολλές παράδες στις τελευταίες νέες και φανταχτερές τεχνολογίες, τα ποδηλατάδικα έχουν αρχίσει να μοιάζουν με εμπορικά κέντρα!!
Τσ, τσ, βασανιστής σκέτος! Άσε βρε τους ανθρώπους να απολαύσουν τις προσπεράσεις τους! :geek: :p :laugh:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.189
Φυσικά και φταίνε οι εταιρείες, το ό,τι υπάρχει κόσμος που μπορεί να αγοράσει σε οποιαδήποτε τιμή δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες δεν κάνουν χειραγώγηση αυτής της δυνατότητας και επιθυμίας., Για παράδειγμα, ίσως κάνω κάποιο μικρό λάθος, αλλά πριν περίπου 5 χρόνια τα τοπ ποδήλατα (με πάντα να υπάρχουν εξαιρέσεις προς τα πάνω) κόστιζαν 5-6 χιλιάδες ευρώ. Τώρα έχουν φτάσει στα 8-10 χιλιάδες, σε πέντε χρόνια! (ακριβώς ίδιες τάσεις με τα τοπ smartphone στις τιμές! ). Και το πρόβλημα βέβαια δεν είναι οι τιμές τον τοπ ποδηλάτων (αυτές αφορούν όσος έχουν να διαθέσουν τόσα χρήματα, κι ακριβότερα να ήταν πάλι θα είχαν), αλλά η τιμολόγηση αυτή παρασέρνει και τις μεσαίες και μικρές κατηγορίες, και έτσι στις ίδιες τιμές με αυτές πριν από 5 χρόνια για παράδειγμα πάλι, παίρνεις "λιγότερο" ποδήλατο (δηλαδή είτε αλουμίνιο αντί carbon, είτε κατώτερη σειρά περιφερειακών, ακόμα και περιφερειακά εκτός σειράς για να μειωθεί το κόστος).




Τσ, τσ, βασανιστής σκέτος! Άσε βρε τους ανθρώπους να απολαύσουν τις προσπεράσεις τους! :geek: :p :laugh:
Αθήνα... δεν θα μου λείψει καθόλου. Να έχεις βγεί παραλιακή κύριος, με το ακριβό αέρο ποδηλατάκι σου, να έχεις κάνει την αποτρίχωση σου, να έχεις βάλει τα ακριβά σου τα κοστούμια, τις κρέμες σου τις χαμουά, τα λάδια σου και να σε πετύχει ο @bretsos στα πρώτα χιλιόμετρα...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Σωτήρη πάντα υπήρχαν τα ακριβά ποδήλατα, συνήθως είχαν εξωτικά υλικά και η κάθε εταιρία είχε ένα και μοναδικό ως ναυαρχίδα.
Πλέον με τα διαφορετικά υλικά, τα βατομετρα, τη κάλυψη όλων των καλωδίων μέσα στο πλαίσιο, τα δισκόφρενα κλπ. έχει μπερδευτεί πολύ η κατάσταση.
Υπάρχει λεπόν κόσμος (όχι αθλητές) που θέλει όλα τα καλώδια κρυμμένα μέσα στο πλαίσιο διότι πιστεύουν ότι θα κερδίσουν μερικά βατ από τη αντίσταση του αέρα... της κοντής ψ0λης της φταίνε οι τρίχες :lolsign:

Εεεε θα πλερώσεις κοντή ψ0λη και θα πλερώσεις αδρά!
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Αθήνα... δεν θα μου λείψει καθόλου. Να έχεις βγεί παραλιακή κύριος, με το ακριβό αέρο ποδηλατάκι σου, να έχεις κάνει την αποτρίχωση σου, να έχεις βάλει τα ακριβά σου τα κοστούμια, τις κρέμες σου τις χαμουά, τα λάδια σου και να σε πετύχει ο @bretsos στα πρώτα χιλιόμετρα...
Χωρίς τις κρέμες με αξύριστα ποδάρια και με τη τρίχα πουρνάρα!! :biggrin: :roflmao: :roflmao:
 

Μηνύματα
17
Reaction score
22
Το ατσάλι έκλεισε τον ποδηλατικό του κύκλο. Όταν έτρεχα αγωνιστικά υπήρχαν δύο επιλογές υλικών:

* Ατσάλι από τις δύο πιο γνωστές εταιρείες παραγωγής σωλήνων: την Αγγλική Reynolds και την Ιταλική Columbus. Τα δύο αυτά εργοστάσια προμήθευαν τους κατασκευαστές πλαισίων και στο τελικό προϊόν υπήρχαν τα αυτοκόλλητα της μάρκας και ένα μικρό παραλληλόγραμμο με τον προμηθευτή και το κράμα ατσαλιού. Τα ποδήλατα αυτά τα λέγαμε "κούτσουρα" λόγω της ελάχιστης ελαστικότητας.

View attachment 171691 View attachment 171692

* Αλουμίνιο, αρχικά από την Ιταλική ALAN και μετέπειτα από τη Γαλλική Vitus. Οι λεπτοί σωλήνες τους ήταν πρεσαριστοί στις "μούφες" με τη βοήθεια ειδικής κόλλας. Ο συνδυασμός αυτός έδινε μεγάλη ελαστικότητα στο πλαίσιο, πράγμα αναγκαίο στο cyclo cross αλλά και στους Κλασικούς Αγώνες της Άνοιξης με τα ανώμαλα οδοστρώματα.

Ποιο είναι το κέρδος με το carbon εκτός από το μικρότερο βάρος; Αναλόγως του τρόπου πλεξίματος του υλικού μπορούμε να δώσουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά σε κάθε τμήμα του πλαισίου ώστε να είναι άκαμπτο στο πεταλάρισμα αλλά να έχει σχετική ελαστικότητα στις ανωμαλίες του εδάφους.

Αυτό που έχει παραγίνει τα τελευταία χρόνια είναι η αλλαγή μοντέλου κάθε χρονιά λες και μιλάμε για smartphones.
Για σύγκριση, το πρώτο Vitus βγήκε το 79 και το επόμενο μοντέλο το 92 με ελάχιστες χρωματικές διαφορές στο ενδιάμεσο.
Παρακολουθοντας το θέμα για την αλλαγή κάθε χρόνο μοντέλων στα ποδήλατα και περιφερειακά αυτών από τις εταιρείες που εμπλεκοντε στο sport κανενας δεν ανεφεραι οτι για τις εταιρειες ειναι μονοδρομος, η καθε λεπτομερεια (πχ αν στα 10κμ μπορεις με μια μικρη αλλαγη να κερδισεις 10 μετρα και πολλα λεω) για μια επαγγελματικη ομαδα και αναβατες ειναι μεγαλη βελτιωση η UCI δεν επιτρεπει την χρηση οπιοδηποτε εξαρτηματος το οποιο δεν διατιθεται στην αγορα και να ειναι διαθεσιμο οχι απλα σε ολες τις ομαδες (δευτερευουσες) αλλα και σε ολους αυτους που ασχολουντε με το sport- αθλημα.
P.S.:Αυτο πριν μερικα χρονια 2-3 δεν νομιζω να εχει αλλαξε κατι στους κονινισμους της UCI.
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
Σήμερα το κορίτσι θα δουλέψει απόγευμα
Ξύπνησα νωρίς κατά τις 6 , τι να κάνω τι να κάνω , μωρό μου λατρεία μου
-ασε με νυστάζω
- μαμουσουτου
- νυστάζω ρε σου λέω κοιμήσου
- έλα βρε μωρό μου
- να σου πω δεν πας για ποδήλατο να κοιμηθούμε;
- τι είπες τώρα πάω


Check out my cycling activity on Garmin Connect. #beatyesterday

Βέβαια μέχρι το πρώτο ημίωρο νύσταζα αλλά δεγα μια χαρά για να ανοίξει το μάτι (αφού δε γαααα)
 

Μηνύματα
2.283
Reaction score
5.173
Σήμερα το κορίτσι θα δουλέψει απόγευμα
Ξύπνησα νωρίς κατά τις 6 , τι να κάνω τι να κάνω , μωρό μου λατρεία μου
-ασε με νυστάζω
- μαμουσουτου
- νυστάζω ρε σου λέω κοιμήσου
- έλα βρε μωρό μου
- να σου πω δεν πας για ποδήλατο να κοιμηθούμε;
- τι είπες τώρα πάω


Check out my cycling activity on Garmin Connect. #beatyesterday

Βέβαια μέχρι το πρώτο ημίωρο νύσταζα αλλά δεγα μια χαρά για να ανοίξει το μάτι (αφού δε γαααα)
Κάνουνε τέτοια οι γυναίκες σας ρε παιδιά? Παπαπα....
 



K

kimon

Guest
Θελω ακαμψία και χαμηλά κιλά γενικά, μιας και κάνω και μεγάλες αποστάσεις και αναβάσεις αρκετα. Φυσικά αν έχεις να πρτίνεις κάποιο προφανώς στείλε!
Θα κοίταγα και κάτι σαν το παρακάτω:
 

Μηνύματα
360
Reaction score
554
Θα κοίταγα και κάτι σαν το παρακάτω:
Σε ευχαριστώ πολύ, ωραίο είναι, απλά αυτο ειναι Trail bike (Διαφορετικη γεωμετρία, και αναρτήσεις).
Αντίστοιχα σε αυτά που θέλω (Δηλαδη Cross Country) της giant ειναι τα Advanced, Antem, Talon, fathom.
Ξερουμε ποιος φέρνει giant στην Ελλάδα?
 






bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Θέλω καινούρια παπούτσια, τα gaerne δεν άντεξαν πολύ, ο πάτος είναι μια χαρά αλλά το καλούπι έχει μαλακώσει πολύ και πρέπει να τα σφίγγω δυνατά για να γίνει δουλειά.
Σκέφτομαι να ξανά γυρίσω στη specialized αλλά ρε γμτ είναι πολλά τα λεφτά...
Πέρασα σήμερα όπως γυρνούσα από Κασιμάτη και δοκίμασα τα sworks 7.
Το παπούτσι βελτιώθηκε αρκετά σε σχέση με το 6 όπου χτυπούσε τιν αστράγαλο και ήταν πολύ ενοχλητικό, έχει λέει δείκτη ακαμψίας 15 :eek:
Το gaerne που έχω τώρα έχει 12 ακαμψία και νιώθεις πως θα σπάσεις το δισκοβραχιονα...
Πολλά τα λεφτά Αρηηηηη!!

Τι να κάνω?
Ψήνεται κανένας για χορηγία? :lolsign:

images.jpeg
 

Μηνύματα
18.920
Reaction score
13.302
Εγώ μόλις έκανα μία... χορηγία ύψους 580 ευρώ σε... κάρτα γραφικών... και το ταμείον μειώθηκε σημαντικά! :gamer: :geek:

Παρεμπιπτόντως, για παπούτσια, έχω δύο χρόνια ένα ζευγάρι φθηνά (είχε και προσφορά) bontrager από το Cyclist, spd παπούτσια, με ακαμψία πολύ μικρότερη (νομίζω 7; ), και μετά από 24.000 χμ πάνε ακόμα μια χαρά!

Αυτό το μοντέλο (γενικά, γιατί έχει διάφορες παραλλαγές, αλλάζουν και ανάμεσα στα χρόνια)

 
Last edited:

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
πεταλάκι 2 σε 1 τι να ψάξω;
να μπορεί να δουλέψει και με κούμπωμα και χωρίς.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.307
Μηνύματα
2.858.044
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top