- Μηνύματα
- 683
- Reaction score
- 417
Το απόλυτο μπέρδεμα. Προφανές και όλοι λένε τα αναμενόμενα. Φυσικά trekking ποδήλατο.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ξεκίνησα με ποδήλατο Trekking πριν από 3 χρόνια. Οι αποστάσεις συνήθως 15 -30χλμ αυστηρά μετακινήσεις, όχι αγώνες... / Βόρεια προάστια - κέντρο και άσφαλτο. Συνήθως κατεβαίνω με ένα φίλο που έχει αγοράσει ένα fitness της Trek. To δικό μου που ανήκει στα Trekking νιώθω ότι είναι μικρό για το ύψος μου.
Φυσικά άρχισα την περιήγησή μου στα καταστήματα για αλλαγή. Πέρα ότι Trekking σε Xlarge δύσκολα βρίσκεις, νιώθω ότι στους δρόμους της Αθήνας βλέπεις τον χ... με τα μάτια σου κάποιες φορές και εξαιτίας του οδοστρώματος. Σαφέστατα στο trekking ποδήλατο που διαθέτω η ταχύτητά του (για τα δεδομένα μου) είναι ικανοποιητική. Νιώθεις όμως (δική μου αίσθηση) ότι κινδυνεύεις συνεχώς. Λόγω του βάρους μου λίγο πάνω από 100 λίγο κάτω και ψηλός, το λάστιχο νιώθω ότι υποφέρει και ανά 10 διαδρομές (ας το πούμε σχηματικά) κάτι παθαίνει (σκάει).
Η λογική λέει trekking. Σε πολλά βέβαια καταστήματα (δεν ξέρω αν είναι λόγω έλλειψης) προωθούν πολύ τα βουνού και τα προτείνουν με λάστιχο trekking επιφάνειας σε πέλμα φυσικά βουνού. Και η αλήθεια είναι ότι όταν ανέβηκα σε ένα Cannondale βουνού με Xlarge σκελετό και 29'' τροχούς ένιωσα ότι είμαι πράγματι σε αυτοκίνητο κάνοντας και μερικά μέτρα δοκιμής. Μιλάμε θηρίο και σχετικά ελαφρύ, αλουμινένιο. Με αυτό μάλιστα δεν φαίνεται να κολλάς πουθενά.
Και το τώρα το αναμενόμενο ερώτημα για όσους είναι της ίδιας λογικής. Είναι παράλογο να κινείσαι στην πόλη με βουνού αν αλλάξεις τα λάστιχα με αντίστοιχα λείας επιφάνειας ή δεν θα αλλάξουν και πολλά σε σχέση με την πρόσφυση και την ταχύτητα; Είναι τόσο κουραστικό (Αυτό που φοβάμαι περισσότερο) να χρησιμοποιείς mountain στην πόλη αντί fitness ή trekking; Μου είπαν στο μαγαζί (που είχαν και trekking) ότι αλλάζοντας τα λάστιχα τα πράγματα μπορούν να εξομαλυνθούν πολύ.
Με δεδομένο λοιπόν και τη δήθεν άσφαλτο στους κατωθι δρόμους από πλατεία Μαβίλλη ως Χίλτον, λεωφορειόδρομο Μεσογείων, δήθεν ποδηλατοδρόμος Σύνταγμα και εσωτερικοί δρόμοι Σεβαστουπόλεως, Ερμού πεζόδρομος και κάποιοι παραλιακοί στη Νέα Μάκρη καλοκαίρι μήπως έχει έρθει η ώρα να θυσιάσω λίγο την ταχύτητα προς χάριν της ασφάλειας και του ατελείωτου serfing πάνω στα εξογκώματα των δρόμων που τραντάζομαι συνεχώς; Για να μην πω και την ιδέα να κρατήσω και το Trekking που έχω σε αγγελία... αφού σκέφτομαι να αγοράσω mountain. Είναι τόσο απαγορευτική η σκέψη; Ας πάρουμε ως δεδομένο ότι μένω με ένα.
Όσοι χρησιμοποιούν mountain στην πόλη για καθημερινές διαδρομές και έχουν εμπειρία ας την μοιραστούν. Επίσης όσοι έχουν γεύση και από τα δύο... ή από το εν λόγω ποδήλατο της εταιρείας. Ευχαριστώ!
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ξεκίνησα με ποδήλατο Trekking πριν από 3 χρόνια. Οι αποστάσεις συνήθως 15 -30χλμ αυστηρά μετακινήσεις, όχι αγώνες... / Βόρεια προάστια - κέντρο και άσφαλτο. Συνήθως κατεβαίνω με ένα φίλο που έχει αγοράσει ένα fitness της Trek. To δικό μου που ανήκει στα Trekking νιώθω ότι είναι μικρό για το ύψος μου.
Φυσικά άρχισα την περιήγησή μου στα καταστήματα για αλλαγή. Πέρα ότι Trekking σε Xlarge δύσκολα βρίσκεις, νιώθω ότι στους δρόμους της Αθήνας βλέπεις τον χ... με τα μάτια σου κάποιες φορές και εξαιτίας του οδοστρώματος. Σαφέστατα στο trekking ποδήλατο που διαθέτω η ταχύτητά του (για τα δεδομένα μου) είναι ικανοποιητική. Νιώθεις όμως (δική μου αίσθηση) ότι κινδυνεύεις συνεχώς. Λόγω του βάρους μου λίγο πάνω από 100 λίγο κάτω και ψηλός, το λάστιχο νιώθω ότι υποφέρει και ανά 10 διαδρομές (ας το πούμε σχηματικά) κάτι παθαίνει (σκάει).
Η λογική λέει trekking. Σε πολλά βέβαια καταστήματα (δεν ξέρω αν είναι λόγω έλλειψης) προωθούν πολύ τα βουνού και τα προτείνουν με λάστιχο trekking επιφάνειας σε πέλμα φυσικά βουνού. Και η αλήθεια είναι ότι όταν ανέβηκα σε ένα Cannondale βουνού με Xlarge σκελετό και 29'' τροχούς ένιωσα ότι είμαι πράγματι σε αυτοκίνητο κάνοντας και μερικά μέτρα δοκιμής. Μιλάμε θηρίο και σχετικά ελαφρύ, αλουμινένιο. Με αυτό μάλιστα δεν φαίνεται να κολλάς πουθενά.
Και το τώρα το αναμενόμενο ερώτημα για όσους είναι της ίδιας λογικής. Είναι παράλογο να κινείσαι στην πόλη με βουνού αν αλλάξεις τα λάστιχα με αντίστοιχα λείας επιφάνειας ή δεν θα αλλάξουν και πολλά σε σχέση με την πρόσφυση και την ταχύτητα; Είναι τόσο κουραστικό (Αυτό που φοβάμαι περισσότερο) να χρησιμοποιείς mountain στην πόλη αντί fitness ή trekking; Μου είπαν στο μαγαζί (που είχαν και trekking) ότι αλλάζοντας τα λάστιχα τα πράγματα μπορούν να εξομαλυνθούν πολύ.
Με δεδομένο λοιπόν και τη δήθεν άσφαλτο στους κατωθι δρόμους από πλατεία Μαβίλλη ως Χίλτον, λεωφορειόδρομο Μεσογείων, δήθεν ποδηλατοδρόμος Σύνταγμα και εσωτερικοί δρόμοι Σεβαστουπόλεως, Ερμού πεζόδρομος και κάποιοι παραλιακοί στη Νέα Μάκρη καλοκαίρι μήπως έχει έρθει η ώρα να θυσιάσω λίγο την ταχύτητα προς χάριν της ασφάλειας και του ατελείωτου serfing πάνω στα εξογκώματα των δρόμων που τραντάζομαι συνεχώς; Για να μην πω και την ιδέα να κρατήσω και το Trekking που έχω σε αγγελία... αφού σκέφτομαι να αγοράσω mountain. Είναι τόσο απαγορευτική η σκέψη; Ας πάρουμε ως δεδομένο ότι μένω με ένα.
Όσοι χρησιμοποιούν mountain στην πόλη για καθημερινές διαδρομές και έχουν εμπειρία ας την μοιραστούν. Επίσης όσοι έχουν γεύση και από τα δύο... ή από το εν λόγω ποδήλατο της εταιρείας. Ευχαριστώ!