Mercedes, BMW ή Audi


Μηνύματα
41
Reaction score
30
Έχω BMW σειρά 1 τίμιο όχι ακραία προβλήματα (έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές και μπέκ σε σύνολο 140.000χλμ.) πολύ καλή οδική συμπεριφορά αλλά για τα λεφτά του θα προτιμούσα πλέον κάτι άλλο και όχι απο τις άλλες δυο εταιρίες. Δεν προσφέρει αυτά που θα έπρεπε για την τιμή του πολύ φτωχό (πριν είχα TOYOTA πολύ πιο ικανοποιημένος τώρα σκέφτομαι να πάρω HONDA)τονίζω μοντέλο του 2010 όχι καινούργιο. Παρόλα αυτά στα θετικά έντονη αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας στο δρόμο. Για τα άλλα δυο δεν έχω άποψη.
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Στον στόλο τις εταιριας αγοράσαμε καινούργια 10 ή 12 audi Α4 τα οποία όλα μα όλα πήγαν για πολλαπλασιαστές και διάφορα άλλα θεματακια.
Οδήγησα σχεδόν τα παντα και σε μεγάλες αποστάσεις και διάφορες κατηγορίες τιμής από αυτά.
Επίσης φίλος που δουλεύει σε bmw όταν ψαχνομουν για αμάξι μου λέει όχι γιατί εκτός από φίλοι θα γίνουμε κολλητοί ίσως και συγγενείς!!
Κατέληξα σε c class η οποία έχω ξεχάσει το τι σημαίνει συνεργείο εκτός των προγραμματισμένων σέρβις,ποιότητα κύλισης,αθόρυβο,και σχετικά οικονομικό σε καύσιμο για τον κυβισμό του και τα άλογα του.Φυσικα παίζει ρόλο το πόδι και την διαδρομή.
Βενζίνη ή πετρέλαιο; Πιο συμφέρει εξετάζοντας όλες τις απόψεις;
 

Μηνύματα
14.872
Reaction score
20.419
αν και ξεφεύγει από την κουβέντα θεωρώ οτι και οι 3 εταίριες κοστολογούν πολύ ακριβά το προϊόν τους σε σχέση με αυτά που προσφέρει - συμπεριλαμβανομένου και του γοήτρου - ειδικά αν η ιπποδύναμη δεν είναι το απόλυτο ζητούμενο (γιατί η αλήθεια είναι οτι προσφέρουν ισχύ άφθονη αν έχεις να πληρώσεις)
κάποια στιγμή χάζεψα το καινούριο X5 (γιατί ανάμεσα στα άλλα έχω και θέματα με τα χαμηλά αυτοκίνητα) "τι ωραίο που είναι για να δω πόσο κάνει" , φτιάχνω μια σύνθεση με αυτά που θεωρώ οτι πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας σήμερα , βγήκε ένα μπουγιουρντί 140000 . το κοιτάω από δω το κοιτάω από κεί άντε να έχει κανα προωθητικό και κάποιο πακέτο 3 σε 1 να πέσει 115000 (και πάλι γενναία έκπτωση)
κοιτάω σε volvo , με το ζόρι 950000, κοιτάω σε lexus με το ζόρι 100000 , τι σκάτα παραπάνω προσφέρει το ρημάδι;
μεταπωλητική αξία κλαιν μαιν σε αυτά τα λεφτά , θόρυβος ποιότητα κύλησης πολυτέλεια κλπ τα ίδια (ίσως και χειρότερα σε κάποιους τομείς) , πρωτοπορία καινοτομία κλπ μπα , υλικά συναρμολόγηση κλπ σε υψηλό επίπεδο όλα.
τελοςπάντων την έκλεισα την σελίδα του διαμορφωτή και άλλαξα πλευρό.

ένας συνάδελφος , πήγε πριν 2 βδομάδες να δει στην κατηγορία GLA.
μουνάααααρα , ωραίο , γιώργης γουλάρας με το μερσεντε, τα βάζει κάτω (είχε και έκπτωση πολυτέκνου και κάτοχος X3) ρε παίδι μου ωραίο είναι αλλά σε λιγότερα λεφτά το c5 aircross (πολύ λιγότερα βασικά) και το mazda cx5 έχουν 5 σελίδες έξτρα. (το c5 πήρε τελικά , φορτωμένο μέχρι τα μπούνια)
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.231
Reaction score
8.112
Γενικά, Μερσεντές.

Ειδικά, σε αυτήν την κατηγορία που βλέπει ο φίλος σου, Α3.

Το Α κλας είναι μια πλαστικούρα άθλια, κατά βάση δεν έχει σχέση με το όνομα της Μερσεντές, και δεν έχει καμία σχέση οδηγικά με το Α3.

Το 1 είναι μια κατηγορία κάτω.
Το νέο a είναι φανταστικό δεν έχει σχέση με το παλιο. Απο αυτό ξεκινησε όλη η σειρά μέχρι τα μεγάλα στα νέα ηλεκτρονικά κόλπα. Έλυσε και λύνει τα προβλήματα παιδικής ηλικίας στα νέα ηλεκτρονικά της Mercedes που πέρασαν σιγά σιγά στο gla και στα ποιο μεγάλα. Απόλυτα ευχαριστημένος 5 χρόνια δωρεάν service και εγγύηση δυο ανακλήσεις ήδη...
Το Audi ττ προβληματικό το bmw Χ3 μας ξέσκισε μάλλον θα γίνω mercedakias.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.411
Reaction score
50.377
Βενζίνη ή πετρέλαιο; Πιο συμφέρει εξετάζοντας όλες τις απόψεις;
- θεωρητικά βενζίνη , λόγω τών επερχόμενων περιοριστικών μέτρων κατά του diesel , όμως εδώ είναι Ελλάδα , και τά πάντα καθυστερούν έως και αναβάλλονται
 

Μηνύματα
158
Reaction score
137
Είχαμε και εμείς αντίστοιχο ερώτημα μιας και ήμουν μεταξύ της GLA, X1-2 & Q2-3. Έχουμε ένα παλιό μοντέλο της σειράς 3 της bmw οπότε υπήρχε και από εκεί μια επιρροή..
Επιλέξαμε το Q3 γιατί, θεωρώ ότι δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα, τόσο από άποψη τεχνολογικής εξέλιξης, εμφάνισης, πρακτικότητας και ορατότητας (μιας και κάπου αναφέρθηκε).
Η σειρά που κατέληξα ήταν το Q3 πρώτο και στην συνέχεια η Χ1 και πολύ χαμηλότερα η GLA.
Φυσικά ότι πληρώνεις, παίρνεις και για τις 3 premium εταιρείες μπορεί να σου τύχει κάτι ελαττωματικό οπότε δεν είναι αυτός λόγος που να σε επηρεάσει στην αγορά σου. πχ σε γνωστό μου κλείδωσε το τιμόνι της bmw στην εθνική, αλλά δεν σημαίνει ότι θα την βγάλουμε άχρηστη. Είναι να μην σου τύχει σε οτιδήποτε.
Αυτά και να είσαι καλά να το χαρείς το αμαξάκι σου!

ΥΓ.Βενζίνη φυσικά μεταξύ των δύο επιλογών.
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
- θεωρητικά βενζίνη , λόγω τών επερχόμενων περιοριστικών μέτρων κατά του diesel , όμως εδώ είναι Ελλάδα , και τά πάντα καθυστερούν έως και αναβάλλονται
Αυτά που ακούγονται για περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητα με πετρέλαιο;
 







Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Εγώ με το πόδι που έχω δεν έχω έχω ανάγκη το πετρέλαιο.
Βλέπω στις αγγελίες τα 9 στα 10 να είναι πετρέλαιο, κάτι δεν πάει καλά μ αυτή την αναλογία.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Για αυτοκίνητα του group ww έχουν ακουστεί πολλά παράπονα, τα τελευταία 10-15 χρόνια.
Είναι αλήθεια , ειδικά τα πιο μικρά , golf polo α3 ,a4 , και τα σχετικά.
Σε πιο ακριβά μοντέλα όμως όπως Α5 S5 A6 S6 , και τα λοιπά ελάχιστες ζημιές.
Φίλος με παλιό s3 το άλλαξε με το νεώτερο , του 10 νομίζω , δεν έχει πει κάτι, αλλά ούτε και το παλιό του είχε παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο.
Τα bmw έχουν αρχίσει τσιφτετέλια τελευταίως. Αρκετές ζημιές. Αν δε πάμε και σε mini εκεί γίνεται της κακομοίρας.
Τα σερμεντέ , γενικά έχουν την πιο απροβλημάτιστη λειτουργία, και έχουν δε και φτηνά ανταλακτικά.
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
9 στις 10 απόψεις αναφέρονται στις προ δεκαετίας εποχές όπου κάποια προβλήματα επηρέαζαν όλες τις ευρωπαϊκές (και όχι μόνο) αυτοκινητοβιομηχανίες σε κάποιο βαθμό. Η Mercedes βρισκόταν στον πάτο της αξιοπιστίας πριν πουλήσει στη Fiat το σαπάκι*, το VW Group έπασχε απο ηλεκτρικά και όλοι έπασχαν απο ανάφλεξη λόγω της εξέλιξης σε direct injection.

Τα "άκουσα", τα "ο μπαρμπα Γιώργης ο μηχανικός" και τα" ο φίλος μου είχε θέματα" δεν έχουν καμία βαρύτητα.
Είναι τόσο άσχετα όπως τα "δε βάζω τίποτα απ' αυτή την εταιρεία ελαστικών γιατί το '95 είχα (το φτηνό τους μοντέλο) και δεν ήταν καλό".

Ψάξτε στατιστικά νέων αυτοκινήτων απο το '15 και μετά.

Οι νέες Merc πάσχουν απο ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, είναι λίγο τριζάτες αλλά αν δεν ενοχλεί αυτό δεν έχουν άλλα ζητήματα. Η σειρά 1, όπως και οι προγενέστερες εξάλλου, είναι ασχημούλα αλλά έχει άριστη ποιότητα κατασκευής εσωτερικά. Το ίδιο και τα μικρά Audi, τα οποία όμως δεν είναι καλύτερα σε ποιότητα απο τα φθηνότερα αδελφάκια τους και έχουν το σοβαρό ελάττωμα οτι δείχνουν όλα ίδια απ' έξω. Δύσκολα ξεχωρίζεις το παλιό απο το νέο.
Η βαφή στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα είναι ευαίσθητη και αν κινείται κανείς λίγο ταχύτερα θα γεμίσει ξεφλουδοchips.
Κάτι που προσωπικά με ενοχλεί στις Mercedes είναι τα ψηφιακά όργανα. Αν δεν πάρεις τα μεγάλα, έχεις 2 μικρά οθονάκια με άπειρο μαύρο γυαλιστερό πλαστικό γύρω.

Τα '70s-'80s σχόλια περί οδικής συμπεριφοράς και άνεσης είναι ειδικά στα μικρά μοντέλα γενικά άστοχα αφού και οι τρεις εταιρείες προσφέρουν σπορ και άνετες εκδόσεις στησίματος και φρένων.




*Η οποία κατάφερε να το κάνει κερδοφόρο μετά απο 30+ χρόνια!
 




Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.408
Members
37.893
Νεότερο μέλος
tassos249
Top