Mercedes, BMW ή Audi


Μηνύματα
7.821
Reaction score
6.663
Η βαφή στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα είναι ευαίσθητη και αν κινείται κανείς λίγο ταχύτερα θα γεμίσει ξεφλουδοchips.
ο φανοποιός μου (από τους κορυφαίους , αν όχι Ο κορυφαίος στην Ελλάδα) που έχει περάσει πολλά χεράκια όλα αυτά, δεν έχει να πει κανένα καλό λόγο για γερμανικό αυτοκίνητο.
όταν του λες "και εδώ απατεώνας ο ιταλός;" σου απαντάει , δεν υπάρχει μεγαλύτερος απατεώνας στο αυτοκίνητο από τον γερμανό.
ανάμεσα στο πολλά, άλλο δεσίμο βάψιμο τα a/b/c άλλο από E και πάνω .
"mercedes είναι από E και πάνω , τα άλλα είναι για να σου παίρνουν τα λεφτά" και σου δείχνει επιτόπου χειροπιαστά παραδείγματα (είναι και μεγάλο το μαγαζί και γεμάτο) - από την πλευρά του φανοποιού πάντα.

η αλήθεια είναι (σχετικά με το "αγαπητό" μου γκρουπ) έτυχε να δω δυο lamborgini στο μαγαζί για επισκευή.
200Κ αμάξ. απαράδεκτο βάψιμο εργοστασίου ελεηνό τρισάθλιο γτπ3κ. αυτοκίνητο που έπρεπε να φεύγει από το εργοστάσιο γυαλισμένο σαν να το παίρνεις από detailer (200Κ είπαμε) και να έχει μια φθήνια πάνω του σα να αγόρασες vw polo
 

Μηνύματα
1.183
Reaction score
680
Καλησπέρα. Για τις τρεις μάρκες που αναφέρονται θα αγόραζα την Mercedes λόγο καλύτερου εξοπλισμού για μένα και αξιοπιστίας. Τώρα για το VW GROUP επειδή έχω Passat 1.4 TSI caxa εδώ και δέκα χρόνια είμαι ευχαριστημένος με μόνη παραφωνία την αλλαγή τουρμπίνας και καδενας στα 10 χρόνια χρήσης και μάλιστα την καδενα προλυπτικα με νέο κωδικό ενισχυμένου ανταλλακτικου . Οσων αφορά πολλαπλασιαστες δυστυχώς στο group vw είναι αναλώσιμοι συνήθως ανά εκατό χιλιάδες. Ηλεκτρολογίκα απολύτως τίποτα και λάδι επίσης δεν καίει ούτε για αστείο καθε χρονο που κανω το σερβις. Λαδάκι μόνο liqui Molly από την πρώτη μέρα ούτε Castrol ούτε τίποτα από τα προτεινόμενα του group.

Φιλικα
Κωνσταντινος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
34.269
Reaction score
66.078
Το νέο a είναι φανταστικό δεν έχει σχέση με το παλιο. Απο αυτό ξεκινησε όλη η σειρά μέχρι τα μεγάλα στα νέα ηλεκτρονικά κόλπα. Έλυσε και λύνει τα προβλήματα παιδικής ηλικίας στα νέα ηλεκτρονικά της Mercedes που πέρασαν σιγά σιγά στο gla και στα ποιο μεγάλα. Απόλυτα ευχαριστημένος 5 χρόνια δωρεάν service και εγγύηση δυο ανακλήσεις ήδη...
Το Audi ττ προβληματικό το bmw Χ3 μας ξέσκισε μάλλον θα γίνω mercedakias.
Δεν ξέρω αλήθεια αν άλλαξε το α κλας μα θυμάμαι πως πριν 2,5 ή άντε 3 χρόνια, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία της Μερσεντές εδώ πάνω για τεστ ντραιβ, μπήκα σε 5-6 οχήματα, όλα φανταστικά υπέροχα, όλα ακριβά. Μπήκα τελευταία στο α, κι ήταν (συγκριτικά) για κλάματα, σα χιουνται με το σήμα της Μερσεντές, μιλάμε για κλάσεις χειρότερα υλικά εσωτερικά, σκληρά πλαστικά που σίγουρα θα τρίζουν μετά κάποιο χρονικό διάστημα, χάλια εντελώς, μου άφησε πολύ άσχημη εντύπωση, και πολύ κοντά σε αίσθηση ήταν και το Β κλας, δε μου άρεσε με την καμία, συντηρητική ασχήμια και αίσθηση φτηνών υλικών, ανάξια του ονόματος πολυτελείας της φίρμας.

Τα ακριβά της μοντελάκια, ήταν χαοτικά καλύτερα τα πάντα όλα. Χλιδή και ποιότητα, σε πείθουν με τη μια.

Γενικώς ήμουν ανέκαθεν κατά του μικρού Α3, λόγω της ομοιότητας με τις συγγενείς μάρκες, μα το τελευταίο, πέραν της διαφορετικής ανάρτησης από γκολφ και Σκόντα, ήταν πολύ ομορφότερο του προγενέστερου, έφυγαν εκείνα τα ηλίθια στρογγυλεμένα φώτα πίσω, πιο όμορφη μάσκα, νομίζω πως πρόκειται για το πιο όμορφο Α3 εβερ, ενώ η ποιότητα υλικών εσωτερικά είναι αρκετά υψηλή, δεν αφήνει παράπονα. Στα περιοδικά το έχουν ως το πιο "ήσυχο της κατηγορίας", και όντως κάνει πολύ ευχάριστο ξεκούραστο και ήσυχο ταξίδι με 130-150 χλμ/ώρα, αν και οι αναρτήσεις είναι στημένες μάλλον προς το μαλακό, και βαρυφορτωμενο δε πάει καλά.

Προφανώς το 1 προσωπικό περιστατικό, δε μετράει καθόλου, αλλά τουλάχιστον στα 62.000χλμ ως τώρα δεν έχει βγάλει τίποτα.

Το μικρό 1 δε με πείθει πως είναι συγκρίσιμο αυτού του μεγέθους, νομίζω πως είναι πιο κοντά στο πόλο, παρά στο γκολφ. Ωστόσο προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο, μέσα έξω.

Θεωρώ πάντως εντελώς έξω απ' το μυαλό μου όλη αυτή τη συζήτηση, δε βρίσκω κανένα ενδιαφέρον. Πλέον μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για μένα τουλάχιστον.
 

Μηνύματα
1.540
Reaction score
3.052
Γενικά, Μερσεντές.

Ειδικά, σε αυτήν την κατηγορία που βλέπει ο φίλος σου, Α3.

Το Α κλας είναι μια πλαστικούρα άθλια, κατά βάση δεν έχει σχέση με το όνομα της Μερσεντές, και δεν έχει καμία σχέση οδηγικά με το Α3.

Το 1 είναι μια κατηγορία κάτω.
Σωστά: A class η Μερσεντές του φτωχού. Αν μπει κανείς στην φτηνή A class 1400cc (με κινητήρα Renault νομίζω) είναι για κλάματα...μονο το αστεράκι θυμίζει Μερσεντές
 

rose.athens

S 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
36.630
Reaction score
61.702
Συγγνώμη για την παρέμβαση, το θέμα μεταφέρθηκε στην κατηγορία των αυτοκινήτων.
 

Μηνύματα
212
Reaction score
448
Να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου.

Μια ζωή ήμουν πολέμιος των γερμανικών και ειδικά του Group.
Θεωρούσα πως υπήρχαν και υπάρχουν πολύ πιο τίμιες προτάσεις εκεί έξω (από άποψη ποιότητας/τιμής) και με λιγότερα προβλήματα.

Επειδή όμως είμαι (θέλω να πιστεύω) ανοιχτόμυαλος, την τελευταία φορά που άλλαξα αυτοκίνητο είπα "ας μην είμαι προκατειλημμένος, ας κάνω μια δοκιμή". Αγόρασα λοιπόν μια BMW και όχι "μικρό" μοντέλο.

Σε 2 χρόνια και κάτι που την έχω, έχω επισκεφτεί το συνεργείο όσες φορές δεν είχα πάει στη ζωή μου (σχεδόν ποτέ βασικά, πέραν των προγραμματισμένων). Ευτυχώς εντός εγγύησης, αλλά μόνο και μόνο η φασαρία, μου φτάνει.

Η δική μου περίπτωση βέβαια δεν αρκεί για να βγάλει κανείς συμπεράσματα, είναι απλώς μια μαρτυρία.

Αυτό που όμως μπορώ να πω με μεγαλύτερη σιγουριά (αν και θα ακουστεί παράδοξο), είναι το εξής: Αν θες να εξάγεις συμπεράσματα για τα γερμανικά αυτοκίνητα, μην ρωτάς αυτούς που τα έχουν. Ο λόγος είναι πως οι περισσότεροι (όχι όλοι φυσικά) είναι οι λεγόμενοι "γερμανόφιλοι". Ε, αυτό που έχω καταλάβει μετά από πολλά χρόνια συζητήσεων με διάφορους ανθρώπους αυτής της ομάδας, είναι πως είναι έτοιμοι να δικαιολογήσουν πάρα πολλά πράγματα και προβλήματα με τα (γερμανικά) αυτοκίνητά τους, πράγματα που οι άλλοι άνθρωποι θα έβρισκαν εξοργιστικά.

Πρόσφατα φίλος ρωτούσε άλλη φίλη με Q3 την άποψή της και του έλεγε ότι είναι πολύ ευχαριστημένη.
- Προβλήματα έχει βγάλει;
- Όχι, κανένα
- (Εγώ: ) Καλά, πριν κάνα μην δεν μου έλεγες ότι το πήγες στο συνεργείο για το τάδε και το τάδε;
- Α, αυτό; Ναι, αλλά μου το έφτιαξαν.
- Ε, και;
- Εντάξει, δεν ήταν τίποτα, αφού το έφτιαξαν.
(!!!)

Με άλλο φίλο (με Scirocco και νωρίτερα Polo) με 1002 προβλήματα (κλασικά τα παράθυρα και ούτε θυμάμαι τι άλλο, πάντως πολλά) συζητούσαμε και αφού τον ρώταγα πώς συνεχίζει να πιστεύει πως είναι καλά, μετά απ'όλα αυτά, μου έλεγε "Ε, εντάξει, όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα"! Ε ναι, ΟΚ, μ'αυτή την έννοια, όλα καλά είναι, πάρε ό,τι να'ναι.

Εννοείται πως ούτε τον ελεγχόμενο από τους Γερμανούς τύπο δεν μπορείς να εμπιστεύτείς.

Ε τότε και τι να κάνω, μπορεί εύλογα να αναρωτηθεί κανείς;
"Μην πάρεις γερμανικό" είναι φυσικά η πιο εύκολη απάντηση :p
Αλλά, όπως σε όλα τα πράγματα, περί ορέξεως...
 

Μηνύματα
65
Reaction score
101
Στο site https://dogandlemon.com/get-reviews μπορεί να βρει κανείς αναλυτικοτατα reviews που απαντούν κάποιεςερωτήσειςπερί αξιοπιστίας. Είναι επι πληρωμή αλλά οι συγκρίσεις δεν είναι ακριβές, για 3 αυτοκίνητα 10 λίρες.

Στο link ενδεικτικά του Freelander με το γνώριμο Αγγλικό χιούμορ.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.183
Reaction score
680
Καλησπέρα σε ολους

Επειδή η άποψη ότι τα Ιαπωνικά είναι καλά αυτοκίνητα ενώ τα γερμανικά αυτοκίνητα χάλια και με προβλήματα θα σας πω το εξης που έχω πάθει με ιαπωνικα αυτοκίνητα και αφορά την γυναίκα μου που παρολίγον να σκοτωθεί με corolla όταν την χτύπησε πλάγιομετοπικα με άλλο αυτοκίνητο μέσα στην Νίκαια με λίγα χιλιόμετρα και η corolla έγινε μπίλιες. Και όταν έπεσε Nissan micra πάνω στο corsa μου του 2004 βγηκε καταστροφή ολική το micra ενώ το δικό μου επισκευαστηκε με σχετικά μικρή ζημιά μετά από σύγκρουση με 80 χλμ μετά από παραβίαση κόκκινου του μικρά. Κάποια κερδίζουν στα μηχανικά αλλά στην αντοχή και την ασφάλεια. Οπότε κάθε άποψη είναι υποκειμενική.

Φιλικά Κωνσταντίνος
 

Μηνύματα
489
Reaction score
539
Κοιτα αυτος ειναι αναμεσα σε A Class, BMW 1 και A3.
Αλλα εγω θα ηθελα να το δουμε ως γενικο θεμα. Γενικά και για καθε κατηγορια.
Αναμεσα σε αυτα τα 3 μοντελα, σιγουρα το Α3 !! Σαν εταιρειες τωρα και οι τρεις βγαζουν καλα εργαλεια αλλα αναλογα την σειρα, το μοντελο και την εκδοση του αυτοκινητου, π.χ αλλο BMW 116 και αλλο Μ3...!!
Σε γενικα πλαισια οι φθηνες εκδοσεις στις Α Class ή Bmw 1, πιστευω πως δεν αντιπροσωπεύουν την καλη φημη αυτων των εταιριων οπως στις σειρες Mercedes E ή Bmw 5.
Προσωπικα ειμαι fan της Audi, πρώην κατοχος ενος S3 που μου κλεψανε και νύν ενος Α3 1.8 TFSI και τα δυο αριστα χωρις ζημιες, εκτος απο εναν γρυλο παραθυρου και ενα πολλαπλασιαστη στο S3. Θελουν προσοχη ομως στην επιλογη κινητηρα (εκδοση/κωδικος) και στο σασμαν, γιατι μερικες εκδοσεις εκαιγαν λαδια ή εβγαζαν βλαβη εγκεφαλου κιβωτιου (DSG). Μια τιμια επιλογη κατα την γνωμη μου για την Ελλαδα με τον φορολογικο της παραδεισο, πιστευω πως ειναι ενα Α4 1.8Τ Quattro, εχει καλες επιδοσεις, κρατηματα, ασφαλεια ειναι και οικογενειακο. Φυσικα η γνωμη μου μπορει να μην ειναι και τοσο αντικειμενικη καθοτι Aουντάκιας (τουλαχιστον οσο ειμαι νεος), αργοτερα ισως παω σε Mercedes :laugh:.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.745
Reaction score
2.942
καθοτι Aουντάκιας (τουλαχιστον οσο ειμαι νεος), αργοτερα ισως παω σε Mercedes :laugh:.
Να κάτι ακόμη που καταρρίπτεται όσο περνά ο καιρός, η ιδέα πως το αστέρι απευθύνεται μόνο σε συνταξιούχους. Τα τελευταία χρόνια η Mercedes έχει αλλάξει άρδην την εικόνα της, στοχεύοντας σαφώς σε μικρότερο κοινό (λογικότατο από άποψης ανάγκης βιωσιμότητας της εταιρείας) και βελτιώνοντας ανέλπιστα τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της.

Όσο για τις Audi/BMW, κι εκεί παρατηρείται "μετάλλαξις". Χαρακτηριστικά μόλις χθες συζητούσα με ένα φίλο (ορκισμένος μπεβεδάκιας) που έλεγε μετά πόνου ψυχής πως το τιμόνι του RS5 τους είναι σαφώς καλύτερο από αυτό της (τελευταίας γενιάς) M5 τους. Αμφότερα φυσικά, αρκετά κατώτερα αυτού της Cayman S του.

First world problems.
 

Μηνύματα
2.629
Reaction score
102
Εδώ που φτάσαμε με τα προβλήματα να είναι υπερβολικά σε αουντι και μπέμπες εγώ λέω μερσέντα ακόμα και αν έχει μοτέρ ρενο. Αν έπρεπε να αγοράσω αμάξι αυτού του μεγέθους δηλ σχετικά μικρό σε μέγεθος θα έβλεπα σε διαφορετικές μάρκες γιατί τα λεφτά είναι υπερβολικά και δεν τα αξίζουνε. Άσε που πληρώνεις το σήμα στη μάσκα και τίποτα παραπάνω σε σχέση με ένα αυτοκίνητο των 18-20.000 ευρω
 

Μηνύματα
3.372
Reaction score
5.682
Τα προβλήματα στα vag με πολλαπλασιαστές - λάδια - εγκεφάλους dsg ήταν πριν 8 χρόνια.

Από το 13 και μετά ΔΕΝ υπάρχουν

Εγώ έχω το 1.4 το 150αρι act start stop dsg 7 του φοράω και ένα πρόγραμμα από τα 500χιλιόμετρα. είναι σχεδόν 200 άλογα

Από το 15 μέχρι και σήμερα ΤΙΠΟΤΑ, ούτε μισό ευρώ
 

gid

Μηνύματα
3.135
Reaction score
3.630
Στο youtube υπάρχουν κανάλια όχι απλών κατόχων αλλά μηχανικών που τονίζουν πως τα γερμανικά είναι over-engineered και υπερβολικα πολύπλοκα, με πλήθος εγκεφάλων ευαίσθητων σε βλάβες, γενικότερα βγάζουν βλάβες αρκετά συχνά, και έχουν πολύ μεγάλο κόστος σέρβις τόσο σε ανταλλακτικά όσο και σε εργατικά (αφού συχνότατα απαιτούν εξειδικευμένα διαγνωστικά μηχανήματα που μόνο στην - πανάκριβη - αντιπροσωπεία υπάρχουν). Τα κανάλια αυτά είναι από ΗΠΑ αλλα δεν βλέπω γιατί να αλλάζει η κατάσταση στην Ευρώπη/Ελλάδα.

Το τι συνέβη με τον Χ που είχε μερσεντές ή τον Ψ που είχε άουντι κλπ μετράει βέβαια πολύ για τον ίδιο, αλλά δεν παύει να είναι δείγμα ενός αυτοκινήτου, οπότε στατιστικά ασήμαντο.
 

Μηνύματα
3.372
Reaction score
5.682
over-engineered και υπερβολικα πολύπλοκα, με πλήθος εγκεφάλων
Αν θέλεις να έχεις όλα τα καλούδια που προσφέρει πλέον ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, κάτι πρέπει να τα ελέγχει, αλλιώς μένουμε με lada με μανιβέλα στα παράθυρα.

Τουλάχιστον 3 εγγεφάλοι.

ένα κινητήρα - ένα σασμαν - και ένα για όλα τα υπόλοιπα - κλίμα, άνεση, βοηθήματα.......
 

gid

Μηνύματα
3.135
Reaction score
3.630
Αν θέλεις να έχεις όλα τα καλούδια που προσφέρει πλέον ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, κάτι πρέπει να τα ελέγχει, αλλιώς μένουμε με lada με μανιβέλα στα παράθυρα.

Τουλάχιστον 3 εγγεφάλοι.

ένα κινητήρα - ένα σασμαν - και ένα για όλα τα υπόλοιπα - κλίμα, άνεση, βοηθήματα.......
Τρεις είναι απόλυτα λογικό.

Σε ένα βίντεο που είδα προ λίγων μηνών, ο μηχανικός ανέφερε διψήφιο αριθμό εγκεφάλων σε ένα γερμανικό μοντέλο....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.073
Reaction score
9.391
Καλησπέρα σε ολους

Επειδή η άποψη ότι τα Ιαπωνικά είναι καλά αυτοκίνητα ενώ τα γερμανικά αυτοκίνητα χάλια και με προβλήματα θα σας πω το εξης που έχω πάθει με ιαπωνικα αυτοκίνητα και αφορά την γυναίκα μου που παρολίγον να σκοτωθεί με corolla όταν την χτύπησε πλάγιομετοπικα με άλλο αυτοκίνητο μέσα στην Νίκαια με λίγα χιλιόμετρα και η corolla έγινε μπίλιες. Και όταν έπεσε Nissan micra πάνω στο corsa μου του 2004 βγηκε καταστροφή ολική το micra ενώ το δικό μου επισκευαστηκε με σχετικά μικρή ζημιά μετά από σύγκρουση με 80 χλμ μετά από παραβίαση κόκκινου του μικρά. Κάποια κερδίζουν στα μηχανικά αλλά στην αντοχή και την ασφάλεια. Οπότε κάθε άποψη είναι υποκειμενική.

Φιλικά Κωνσταντίνος
Στα παλιά αμάξια ναι. Τώρα πλέον τα περισσότερα οχήματα ανεξαρτήτου προέλευσης έχουν τουλάχιστον 4 αστέρια.
Είναι ίσως απίστευτο αλλά πλέον παίρνεις 5 αστέρια με 15.000€.
 

Μηνύματα
2.629
Reaction score
102
Τα προβλήματα στα vag με πολλαπλασιαστές - λάδια - εγκεφάλους dsg ήταν πριν 8 χρόνια.

Από το 13 και μετά ΔΕΝ υπάρχουν

Εγώ έχω το 1.4 το 150αρι act start stop dsg 7 του φοράω και ένα πρόγραμμα από τα 500χιλιόμετρα. είναι σχεδόν 200 άλογα

Από το 15 μέχρι και σήμερα ΤΙΠΟΤΑ, ούτε μισό ευρώ
Τι αριθμό χλμ έως τώρα έχει κάνει το αμάξι σου;
 


Μηνύματα
16.978
Reaction score
9.299
Golf δεν έχεις?
Ετοιμάσου όταν φτάσεις τα 60000 και μετά για σετ χρονισμού.
Είσαι τυχερός που είσαι Σύρα και δεν κάνεις πολλά χλμ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
155.860
Μηνύματα
2.393.417
Members
35.289
Νεότερο μέλος
stepaz_72
Top