Παρουσίαση συστήματος... PMC


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Και εδώ βλέπουμε την διαφορά μεταξύ των 2 πρισετ, αριστερά το πρισετ Λεαντρο το αμπασο :cry:
View attachment 169624
Είδες αν είσαι πραγματικός pinocchio πόσο μεγαλώνει.... η μύτη ε???? :gotcha: :gotcha:
Δυστυχώς @Ν.Κ. ..δε "κάνεις δουλειά" με τη ... μύτη όμως!!:tongue::tongue:... εκτός αν τη θες για..σελφομπαστουνο!!:p:p:p

images.jpeg
 


Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
maiknight

Jiovani άκου τη μουσική σου όπως αρέσει σε σένα.



Aυτό πρέπει νάχει την κύρια σημασία για τον καθένα -και όχι μόνο για τον Τζίο- που αρέσκεται στην απόλαυση του να ακούει τις μουσικές του.;)
Η πάθηση που μας επηρεάζει όλους όσους έχουμε δώσει χρήματα για αγορά μηχανημάτων, λέγεται ακρόαση μηχανημάτων μέσω της μουσικής.
Σοβαρή πάθηση, θέλει πολύ δουλειά για να τη φέρεις στα ζύγια σου, ειδικά άν τα δαπανηθέντα ποσά είναι μεγάλα.
Ένας τρόπος αντιμετώπισης είναι η δημιουργία αποδεκτού θεωρητικού υπόβαθρου, με τις (φυσική και μαθηματικά) επιστήμες που αφορούν την ακουστική χώρων και την συνέργεια του εκάστοτε σεταπ.
Έτσι αποφεύγεται η αοριστολογία των απόψεων και η υποκειμενικότητα των δράσεων που σχεδόν αναπόφευκτα οδηγούν σε ακροαματικά σφάλματα και στην μεγένθυσή τους.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, είναι τόσο διαφορετικές οι παράμετροι σεταρίσματος σε έναν σπιτικό χώρο, που και η παραπάνω αναφερθείσα θεωρητική βάση -κατα τη γνώμη μου-μικρή σημασία έχει, εκτός αν υπάρχουν εξαιρετικές ικανότητες χρήσης της(Όρα μέλος που αναφέρεται στον εαυτό του σε γ΄πρόσωπο8-), πόσες γνώσεις και χρόνο αφιερώνει για την μέγιστη συνέργεια σεταπ και χώρου).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ως συνέχεια από άλλο νήμα, και επειδή ο Bryston που έπαιζε το μπασο στο αριστερό κανάλι είχε προβλημα στην χρήση του με τον Trinnov, μερικές μετρήσεις που δείχνουν την πραγματικότητα:

Τα L-R χωρίς την σύνδεση με τον Trinnov-χωρίς Eq

290346_819473c9578362850e2e8e6a61661120.jpg



Ta 5 κανάλια, σε ένα απο τα preset μετά την ισοστάθμιση με τον Tom. Προσέξτε την λάθος στάθμη του μπασου στο ένα απο τα κανάλια (αριστερό, κόκκινο, απο 80-400 Hz περίπου)


3.jpg



Η προηγούμενη καμπύλη του Trinnov, ισοστάθμιση απο τον ΜΚ, αυτήν με την οποία βγήκαν συμπεράσματα απο τον @leandros

2.jpg


Προσέξτε την διαφορά στο gain μεχρι τα 400Hz.


Λοιπόν, δυσλειτουργούσε ο Bryston που οδηγούσε το μπάσο στο αριστερό κανάλι, και όχι ο Trinnov.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας. Κάποτε έπρεπε να είχε ειπωθεί από τον ιδιοκτήτη.
Πέρασε πολύς καιρός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Στα ανωτέρω γραφήματα, δεν βλέπω κανένα αποδεκτό.

Όλα είναι για τ'ανάθεμα.

Κρίμα..



ΥΓ. Βεβαίως, αν τα γραφήματα αυτά δεν είναι με τη μέθοδο του κουνιστού μικροφώνου, ή δεν προέρχονται από πολλαπλά σημεία μέτρησης, δεν δέχομαι καμία αξία σε αυτά, διότι αντιπροσωπεύουν μόνο ένα σημείο στο χώρο.
Σε τέτοια επίπεδα εξοπλισμού, αυτά τα μετρητικά δεδομένα οφείλουν να είναι υψηλής ακρίβειας.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.057
και όλη αυτή η διαφορά δεν γινόταν αντιληπτή (ώστε να διορθωθεί )με το αυτί...και χρειαζόταν μετρήσεις για να γίνει κατανοητό το πρόβλημα ;τς τς τς....ανθρώπινη φυλή σου λέει μετα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
και όλη αυτή η διαφορά δεν γινόταν αντιληπτή (ώστε να διορθωθεί )με το αυτί...και χρειαζόταν μετρήσεις
Δεν έχει νόημα να εμπλέκεται το αυτί κανενός σε βασικά θέματα.

Αν δε στηθεί σωστά, να μετράει σωστά, με σωστές μετρήσεις ακριβείας και σωστό καλιμπραρισμα πολλαπλών σημείων, πρόκειται για λάθος χρήση μηχανημάτων. Σα να πήρες τοστιέρα για να φτιάξεις ψωμί.

Βεβαίως, τα ανωτέρω διαγράμματα δείχνουν τραγικά σοβαρά θέματα, όχι λεπτομέρειες. Ποιο ταργκετ κερβ, εδώ μιλάμε για τρέλες..

Μόνο του Τομ κάπως έρχεται, αλλά έχει θέματα και στην πρώτη οκταβα (σοβαρή έλλειψη ενέργειας κάτω από 60 κύκλους), και στην ομοιότητα των καναλιών, στην υπερδιορθωση του μόουντ στους 45, και στην ανεπαρκή πτώση κατά τις αρχές της ψυχοακουστικής (τονισμένα μεσαία, υπερτονισμενα πρίμα), δεν είναι, δεν. Και αυτά, με κάθε επιφύλαξη, διότι υποπτεύομαι πως μιλάμε για μια σημειακή μέτρηση, άνευ ουσίας.
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
και όλη αυτή η διαφορά δεν γινόταν αντιληπτή (ώστε να διορθωθεί )με το αυτί...και χρειαζόταν μετρήσεις για να γίνει κατανοητό το πρόβλημα ;τς τς τς....ανθρώπινη φυλή σου λέει μετα
Ποιος σου είπε αγαπητέ moderator ότι δεν ήταν αντιληπτή με τ' αυτί??
Με το αυτί συγκρίναμε τρινοβ και bryston και είπαμε ότι ο bryston παίζει δραματικά καλύτερα και είπαμε να φέρει τεχνικό να το μετρήσει.
Επίσης, μετά τη διόρθωση απ'τον Τομ, πάλι ακούσαμε το σύστημα, και πάλι στο δικάναλο ο bryston εξακολουθούσε να παίζει από λίγο ως πολύ καλύτερα απ' τον τρινοβ, φυσικά η ψαλίδα είχε κλείσει αρκετά, αλλά και πάλι δεν..
Μόνο σε δύο preset απ' τα 20 έλεγες με μεγάλη δόση αμφιβολίας ότι ίσως ο τρινοβ είναι καλύτερος..κι αυτό το λέω γιατί δεν είχε επαναληψιμότητα το αποτέλεσμα (όρια placebo)..
Μιλάμε πάντα στη δικαναλη αναπαραγωγή μουσικής και μόνο.
 
Last edited:

Μηνύματα
782
Reaction score
990
Αν δε στηθεί σωστά, να μετράει σωστά, με σωστές μετρήσεις ακριβείας και σωστό καλιμπραρισμα πολλαπλών σημείων, πρόκειται για λάθος χρήση μηχανημάτων. Σα να πήρες τοστιέρα για να φτιάξεις ψωμί.

Βεβαίως, τα ανωτέρω διαγράμματα δείχνουν τραγικά σοβαρά θέματα, όχι λεπτομέρειες. Ποιο ταργκετ κερβ, εδώ μιλάμε για τρέλες..
Μα οι μετρησεις και οι ρυθμισεις δεν εγιναν απο ειδικους; Τουλαχιστο αυτο φαινεται απο πολλα προηγουμενα μηνυματα.
Μιλαμε για πολυ ακριβα μηχανηματα, ισα με την αξια ενος διαμερισματος, κριμα να μη βρισκεις ηρεμια.
Το trinnοv δεν τη φερνει την καμπυλη απο μονο του εκει που πρεπει;
Τελος παντων ποσες εργατοωρες απαιτει αυτη η διαδικασια απο επαγγελματια και οχι χομπιστα (και για πολλαπλες μετρησεις) για να "ερθει";
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Μέτρηση ενός σημείου γίνεται μόνο στα Studios. Μόνο εκεί έχει γίνει όλη η απαραίτητη φροντίδα χώρου ώστε να μετρά σωστά αυτή η μία θέση στο κέντρο της κονσόλας. Μόνο εκεί υπάρχει αρχικός σχεδιασμός ώστε να παίζει σωστά σε αυτή τη μία θέση μόνο με ένα Sub. Αυτά σε σαλόνια δεν γίνονται. Μόνο σε dedicated και με πολύ χρήμα για σχεδιασμό και υλικά.

Δεν έχω και φωτογραφικό υλικό όταν ερχόταν η Dolby για Master που έβαζε το τριποδάκι στην καρέκλα, πέρναγε ένα σουίπ όλα τα ηχεία και τέλος. Αν ήταν οκ τα γραφήματα γράφαμε Master.

Ακόμη και ο Anthem, ακόμα και για καθαρό δικάναλο δεν σε αφήνει να κάνεις Calibration με λιγότερες από 5. Δεν έχει καν επιλογή για λιγότερες. Η επόμενη είναι 10.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Μα οι μετρησεις και οι ρυθμισεις δεν εγιναν απο ειδικους; Τουλαχιστο αυτο φαινεται απο πολλα προηγουμενα μηνυματα.
Μιλαμε για πολυ ακριβα μηχανηματα, ισα με την αξια ενος διαμερισματος, κριμα να μη βρισκεις ηρεμια.
Το trinnοv δεν τη φερνει την καμπυλη απο μονο του εκει που πρεπει;
Τελος παντων ποσες εργατοωρες απαιτει αυτη η διαδικασια απο επαγγελματια και οχι χομπιστα (και για πολλαπλες μετρησεις) για να "ερθει";
Ο Τομ μόνο από μακριά προσπάθησε να δώσει λύσεις σε κάποια θέματα, αλλά δεν ήταν εκεί να κάτσει να κάνει μετρήσεις.

Οι μετρήσεις είναι δουλειά που παίρνει αρκετή ώρα, αν θες να τις κάνεις πραγματικά σωστά, δηλαδή τουλάχιστον αυτή στο κέντρο, στη μάστερ θέση, οφείλει να είναι η βάση για μετακινήσεις των ηχείων τόσο όσο, για βελτιστοποίηση αυτών βάσει του πρωτοκόλλου στησίματος.

Ο χρόνος εκάστης μέτρησης, είναι λίγα δευτερόλεπτα, δεν είναι ούτε ένα λεπτό.

Δηλαδή 15 μετρήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν ανετως και χαλαρά μέσα σε μισή ώρα.

Αυτές είναι η βάση για την μετέπειτα επεξεργασία τους από το λογισμικό ισοστάθμισης.

Ο εξελιγμένος χρήστης, μπορεί να αξιολογήσει αυτές τις μετρήσεις ώστε να διαφοροποιήσει την αξία καθεμιάς στο αθροιστικό τελικό αποτέλεσμα, αλλά και να επέμβει σε θέματα κρος, αναλόγως απόκρισης σαμπ και ηχείων.

Αφού δοθούν όλες οι παράμετροι, το καλιμπραρισμα διαρκεί ολίγα μόνο δευτερόλεπτα.

Το επόμενο στάδιο είναι να δοθεί το επιθυμητό ταργκετ κερβ, αναλόγως αρχικής απόκρισης των ηχείων (διατήρηση της "μαμά" απόκρισης ψηλά, βελτιστοποίηση της αντιληπτής απόκρισης αναλόγως δυνατοτήτων απόκρισης στην πρώτη οκταβα κλπ) και βεβαίως να ενσωματωθεί μια κλίση στο γράφημα απόκρισης πλάτους με πτώση 0.8 έως 1 ντεσιμπέλ ανά οκταβα.

Σε αυτό το σημείο, μια μικρή παρέμβαση κατά τις επιθυμίες του χρήστη, είναι επιτρεπτή, είτε αυτή αφορά περισσότερα μπάσα, είτε περισσότερα πρίμα, και πάντα συνυπολογίζοντας τους μετρημένους χρόνους του RT του χώρου ακρόασης, καθώς αυτά αλληλοεξουδετερώνονται.

Προσωπικά μου παίρνει περί τις 2-4 ώρες η οριστικοποίηση της πρώτης μάστερ μέτρησης, μετά κάνα μισάωρο οι υπόλοιπες 15-20, μετά κάνα μισάωρο ένα βασικό ταργκετ κερβ, και τελικά περίπου κάνα μήνα μικροδιορθωσεις, κάθε 2-5 μέρες κάνα μισάωρο, αναλόγως εντυπώσεων, μετρήσεων επαλήθευσης και προσωπικών πειραματισμών και προτιμήσεων. ;)

Ένας επαγγελματίας της τρινοβ, χρειάζεται 2 μέρες ενασχόλησης για να κλείσει το θέμα. Φουλ εργασία για 2 μέρες, για τις οποίες πληρώνεται αδρά.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
δεν είχε επαναληψιμότητα το αποτέλεσμα (όρια placebo)..
Μόνο με αυτή τη δήλωση, τεράστια δήλωση αν κατάλαβες τη έγραψες, μας είπες ότι δεν πρέπει να σε παίρνουνε στα σοβαρά.
Γιατί αφού είναι ΑΔΎΝΑΤΟΝ να αλλάζει άποψη το μηχάνημα σε κάθε playback, μάλλον κάποιος άλλος έχει το πρόβλημα.
 


P

PMC

Guest
Λοιπόν, δυσλειτουργούσε ο Bryston που οδηγούσε το μπάσο στο αριστερό κανάλι, και όχι ο Trinnov.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας. Κάποτε έπρεπε να είχε ειπωθεί από τον ιδιοκτήτη.
Πέρασε πολύς καιρός.
Ναι .
Είχε πρόβλημα ο ένας ενισχυτης στο gain στο ένα κανάλι.
όταν μέτρησα και σου εστειλα να δεις....
οχι όταν έκανε ο Τομ η ο καστρουνης ισοσταθμιση . Πόσες φορές να το πω ?
αν είχε τέτοια διαφορα όταν έκανε ισοσταθμιση ο Τομ δεν θα το είχε πάρει χαμπάρι? Ο Μανώλης ?

Δεν υπήρχε αυτό όταν κάναμε ακρόαση με τον Λέανδρο ούτε πριν ούτε μετά την ισοσταθμιση του Τομ.

Σε παρακαλώ πολύ Δημήτρη , σε έχω γνωρίσει σε έχω συμπαθήσει και με έχεις βοηθήσει πολύ και σου είμαι ευγνώμων
αλλά αυτά που γράφεις δεν ισχύουν .

Σταματάω εδώ . Δεν θέλω να σου μιλάω άσχημα . Δεν είναι στον χαρακτήρα μου .





Στα ανωτέρω γραφήματα, δεν βλέπω κανένα αποδεκτό.
ρε Κώστα .....δεν έχει γίνει ισοσταθμιση . Μυαλό θέλει ?




Τελικά τι είχε ο bryston μάθαμε;
ναι . Καμία φορά από την αχρηστία και την σκονη το κουμπί του gain είτε πάνω είναι είτε κάτω δίνει το ίδιο αποτέλεσμα ......θέλει λίγο παίξιμο πάνω κάτω και όλα καλά.....
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Μόνο με αυτή τη δήλωση, τεράστια δήλωση αν κατάλαβες τη έγραψες, μας είπες ότι δεν πρέπει να σε παίρνουνε στα σοβαρά.
Γιατί αφού είναι ΑΔΎΝΑΤΟΝ να αλλάζει άποψη το μηχάνημα σε κάθε playback, μάλλον κάποιος άλλος έχει το πρόβλημα.
Πόσο λίγα εντέλει καταλαβαίνεις ρε συ @alexis ...
Είπα ότι στο μόνο που ... μπερδεύτηκα ήταν στα συγκεκριμένα 2 preset στα οποία ο ήχος έμοιαζε περισσότερο στον... bryston!!
Δηλαδή, δεν αναρωτηθηκες πως στο διάολο 18/20 preset επέλεγα το άκουσμα του bryston αμέσως... και πάντα σωστά, τα ίδια....αλλά αναρωτηθηκες γιατί στις 2 μόνο περιπτώσεις που ο τρινοβ γινόταν υποφερτός .. μπλέχτηκα (στα 3 ακούσματα ανά πρεσετ με τα συγκεκριμένα preset μου άρεσε οριακά επαναλαμβάνω 2/3 το τρινοβ).
Πόσο πια προκατειλημμένος είσαι ρε φίλε??
Ημαρτον πια!!
Αν νομίζεις ότι μπορείς να καταλάβεις καλύτερα διάφορες..be my guest κι έλα ν ακούσεις καλώδια να μεταφέρεις την "αντικειμενική" σου άποψη στα φιλαράκια σου!!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: PMC

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Να μας πει και το μηχάνημα την αποψη του για να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη γνώμη
Το μηχάνημα έχει ωραιότατη άποψη (default) για όλα. 8-)

Ωστόσο, επιδέχεται βελτίωσης σε σημεία μεγάλης υπερδιορθωσης, ή ανεπαρκούς διόρθωσης, σημεία βέβαια τα οποία επιδέχονται παραμετροποίηση στο λογισμικό, αναλόγως χώρου, μηχανημάτων και προβλημάτων.

Αν γνωρίζεις τι κάνεις, δεν διορθώνεις τον τρόπο διόρθωσης του μηχανήματος, αυτός είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει. Διορθώνεις όμως τα μέγιστα και ελάχιστα εύρη διόρθωσης, ώστε να μη καταπονεις τον εξοπλισμό και να καλύψεις θέματα του χώρου.

Επίσης, αφήνεις ανεπηρέαστη (αν θες) την ηχητική ταυτότητα του εξοπλισμού σου (ηχείο) αν εκτιμάς πως ο κατασκευαστής του, δικαίως έκανε αυτές τις επιλογές, και εφόσον αυτές είναι σε συνάφεια με τις αρχές της ψυχοακουστικής, αλλά και "ταιριάζουν" με τα χαρακτηριστικά του χώρου ακρόασης (RT). ;)

Συνδυαστική σκέψη χρειάζεται, γνώση, εμπειρία και αξιολόγηση όλων των παραμέτρων.
Δεν είναι δουλειά για τον απλό χρήστη.
Δεν μπορεί.
Είναι δουλειά για τον μπουτχια. ;)
Θέλει γνώσεις, σε βάθος. Όχι χαζά.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Πόσο λίγα εντέλει καταλαβαίνεις ρε συ @alexis ...
Είπα ότι στο μόνο που ... μπερδεύτηκα ήταν στα συγκεκριμένα 2 preset στα οποία ο ήχος έμοιαζε περισσότερο στον... bryston!!
Δηλαδή, δεν αναρωτηθηκες πως στο διάολο 18/20 preset επέλεγα το άκουσμα του bryston.. αλλά αναρωτηθηκες γιατί στις 2 μόνο περιπτώσεις που ο τρινοβ γινόταν υποφερτός .. μπλέχτηκα (στα 3 ακούσματα ανά πρεσετ με τα συγκεκριμένα preset μου άρεσε οριακά επαναλαμβάνω 2/3 το τρινοβ).
Πόσο πια προκατειλημμένος είσαι ρε φίλε??
Ημαρτον πια!!

Λες

Μόνο σε δύο preset απ' τα 20 έλεγες με μεγάλη δόση αμφιβολίας ότι ίσως ο τρινοβ είναι καλύτερος..κι αυτό το λέω γιατί δεν είχε επαναληψιμότητα το αποτέλεσμα (όρια placebo)..
Δηλαδή 2 από τα 20 σε μπέρδεψαν αν ήταν καλύτερος ο Trinnov. Αλλά δεν ήταν επαναλαμβανόμενη η απόφαση σου στα playbacks. Είτε αφορά το ίδιο setup είτε εναλλαγή.
Και μετά εγώ έχω θέμα.

Άσε μας ρε άνθρωπε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.188
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top