Gojakla
Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
- Μηνύματα
- 5.248
- Reaction score
- 7.494
δεν νομίζω ότι έχει σχέση η μείωση μισθού με τις μετοχές.Μα τι λέμε τώρα; έκανε κόψιμο 10% στους μισθούς για μια περίοδο και τους λέει ότι επειδή ανέβηκαν οι μετοχές που και αυτοί έχουν στο χρηματιστήριο το αντίστοιχο διάστημα τότε είναι όλα καλά;
Ούτε βέβαια τα συνδέω από την ανάποδη όπως αυτό που γράφει ο άλλος ότι την ώρα που έκοβε μισθούς η μετοχή τετραπλασιάστηκε. Χαζές δηλώσεις και από τους δύο.
μα αυτό λέω, ότι δεν πρέπει να συνδέονται τα δύο από κανένανδεν νομίζω ότι έχει σχέση η μείωση μισθού με τις μετοχές.
προφανώς η μείωση μισθού έγινε λόγω μειώσεις της ζήτησης λόγω κορονοιου.
το μπερδεμα έγινε γιατί ο άλλος είπε ότι το ίδιο διάστημα η μετοχή ανέβηκε και ο musk
του απάντησε ότι έχει δώσει και στους εργαζομενους μετοχες.
imho βεβαια
Δεν είναι έτσι.Μα τι λέμε τώρα; έκανε κόψιμο 10% στους μισθούς για μια περίοδο και τους λέει ότι επειδή ανέβηκαν οι μετοχές που και αυτοί έχουν στο χρηματιστήριο το αντίστοιχο διάστημα τότε είναι όλα καλά;
Ούτε βέβαια τα συνδέω από την ανάποδη όπως αυτό που γράφει ο άλλος ότι την ώρα που έκοβε μισθούς η μετοχή τετραπλασιάστηκε. Χαζές δηλώσεις και από τους δύο.
Ο Robert Reich είναι διάσημος οικονομολόγος, πρώην καθηγητής στο Χάρβαρντ και πρώην Υπουργός Εργασίας επί Κλίντον.Η συσχέτιση έγινε αστοχως από τον παπάρα τον δημοσιογράφο
Παπάρας.Ο Robert Reich είναι διάσημος οικονομολόγος, πρώην καθηγητής στο Χάρβαρντ και πρώην Υπουργός Εργασίας επί Κλίντον.
Δεν είναι έτσι.
Ο μασκ απάντησε στον παπάρα που του είπε εν ολίγοις πως "εσύ πλουτίζεις ενώ οι άλλοι πεινάνε", αφού τους έκοψες το μισθό ενώ ανέβηκαν οι μετοχές της Τέσλα.
Η Τέσλα έκλεισε τελείως με την πανδημία του κορονοϊού, σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα, εντελώς, στο 0% η παραγωγή.
Οι μισθοί των υπαλλήλων, για τους μήνες που ήταν εντελώς κλειστή η Τέσλα, μειώθηκαν κατά ...10%.
Μακάρι και σε μας εδώ να είχαν κάνει το ίδιο, αλλά όχι, σε μας απολύσεις και όσοι έμειναν ή 40% περικοπή μισθών, ή διακοπή σύμβασης και 800€ για 3 μήνες...
Ασχέτως αυτού, όταν ανεβαίνει η αξία της μετοχής της Τέσλα, προφανώς ανεβαίνει η αξία των χαρτιών που κρατάνε οι μέτοχοι.
Ο μασκ είναι μεγαλομέτοχος στην Τέσλα, και όλοι οι υπάλληλοι είναι μικρομετοχοι, και όποιος θέλει παίρνει όσες περισσότερες μετοχές θέλει.
Οπότε, όλοι θέλουν να πηγαίνει καλά η Τέσλα, για να αυξάνεται η αξία των μετοχών τους, για να έχουν υψηλά μερίσματα και για να μπορούν να εισπράξουν σημαντικά ποσά όταν θελήσουν να πουλήσουν τις μετοχές τους.
Η συσχέτιση έγινε αστοχως από τον παπάρα τον δημοσιογράφο, και καλώς του την είπε ο μασκ, διότι όταν ανεβαίνουν οι μετοχές της Τέσλα αυξάνεται η "περιουσία" όλων των μετόχων, όχι μόνο του μασκ, αλλά και των υπαλλήλων.
Βέβαια ο μασκ δε τα συσχέτισε, μόνο ο δημοσιογράφος... Απλώς του είπε πως δε πλουτίζει μόνο αυτός, αλλά όλοι οι μέτοχοι.
Στην άνοδο που υπήρξε, πούλησε πολύς κόσμος μετοχές της Τέσλα, και έβγαλαν πολλά λεφτά. Ένας από αυτούς που πούλησε πολλές μετοχές, ήταν ο ίδιος ο αδελφός του ελον μασκ, που έβγαλε κέρδος πολλά μύρια.
Πώς να μην έβγαζε; Αφού αγόρασε μια μετοχή 7 δολλάρια, και την πούλησε 2,5 χιλιάρικα...
Για πολύ καιρό σέρνονταν οι μετοχές της Τέσλα πέριξ τα 10 δολάρια.
Όσοι πήραν τότε, πραγματικά πλούτισαν.
Τώρα υπήρξε μια πτώση της αξίας της μετοχής, που συνέβη λόγω διάθεσης (πωλήσεων) πολλών μετοχών, καθώς ήθελε η Τέσλα να μαζέψει κεφάλαιο περί τα 6 δις δολάρια, πουλώντας μετοχές, για να κάνει επενδύσεις.
Ε, αυξημένη προσφορά, έπεσε έως 20% η αξία της μετοχής.
Ταυτόχρονα, αρκετοί κεφαλαιοποίησαν τα κέρδη τους, πουλώντας στις 2,5 χιλιάδες την μετοχή που είχαν πάρει με 10-ρικο..
Καλά έκαναν.
Ξανανέβηκε λίγο, πήρε ήδη ένα 10% πάνω, και είμαι βέβαιος πως θα πάει πολύ ψηλά στους επόμενους μήνες.
Με το battery day λένε θα ξεπεράσει τα 250$ (μετά το σπλιτ 1:5).
Δυστυχώς δεν έχω κεφάλαια σημαντικά να επενδύσω μακροπρόθεσμα στις μετοχές της Τέσλα, έστω και τώρα, καθυστερημένα...
Εκτιμώ πως θα πάει πολύ ψηλά η αξία αυτής της μετοχής. Τίποτα δεν είδαμε ακόμα.
θα βγειεκτός κι αν βγει κάτι άλλο
Ε, ναι, όσον αφορά το σοφτγουερ.όσο οι διαφορές στα αυτοκίνητα δεν θα είναι σε κατασκευαστικά θέματα και θα αφορούν περισσότερο το software τόσο πιο πολύ θα μοιάζουν σε βάθος χρόνου
Όχι πολύ και ούτε για πολύ. Μπορεί οι άπειρες κινήσεις εντυπωσιασμού* και ο πακτωλός απο την (για την ώρα) εμπιστοσύνη των "αγορών" να έχει δώσει edge στις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές να βρέθηκαν προ εκπλήξεως πριν λίγα χρόνια, αλλά το ρεζουμέ είναι η κερδοφορία η οποία πολύ πρόσφατα ήρθε και δεν είναι δεδομένη. Ούτε η μετοχή, όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες.Απλώς βλέπω ως τώρα να είναι πολύ μπροστά τα αυτοκίνητα της Τέσλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ξεκίνησε πρώτη η Τέσλα και θα αργήσουν πολύ να τη φτάσουν, αν ποτέ τα καταφέρουν δηλαδή.
fixedαγόρασε από το '17 την Μάξγουελ με την τεχνολογίαμπαταριώνυπερπυκνωτών
Έτσι ξεκίνησε.Γιατί η Tesla είναι εταιρεία τεχνολογίας, όχι ακόμη βιομηχανία
Μπα, σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον για τους υπερπυκνωτές. Άντε το πολύ πολύ για να αντικαταστήσουν τις απλές 12βολτες μπαταρίες των αυτοκινήτων, γιατί ψοφανε στη 2-ετια.fixed
νομίζειςΈτσι ξεκίνησε.
Πλέον την αδικείς την Τέσλα αν την λες εταιρεία software ή τεχνολογίας, έχει ξεφύγει.
Πλέον είναι βαριά βιομηχανία, με δυνατότητες κατασκευής τέτοιου αριθμού οχημάτων ανά έτος (3 gigafactory) που καμία άλλη βιομηχανία δε θα μπορεί ούτε για πλάκα να πλησιάσει.
Ταυτόχρονα ανοίγεται και στους άλλους τομείς, και ξεκινάει δυναμικά να είναι και πάροχος ενέργειας, πέραν από την εμπλοκή με τα ηλιακά πάνελ.
Γιγαντώνεται.
Μπα, σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον για τους υπερπυκνωτές. Άντε το πολύ πολύ για να αντικαταστήσουν τις απλές 12βολτες μπαταρίες των αυτοκινήτων, γιατί ψοφανε στη 2-ετια.
Άλλα ήθελε και τα πήρε από την Μάξγουελ.![]()