Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Μα τι λέμε τώρα; έκανε κόψιμο 10% στους μισθούς για μια περίοδο και τους λέει ότι επειδή ανέβηκαν οι μετοχές που και αυτοί έχουν στο χρηματιστήριο το αντίστοιχο διάστημα τότε είναι όλα καλά;
Ούτε βέβαια τα συνδέω από την ανάποδη όπως αυτό που γράφει ο άλλος ότι την ώρα που έκοβε μισθούς η μετοχή τετραπλασιάστηκε. Χαζές δηλώσεις και από τους δύο.
δεν νομίζω ότι έχει σχέση η μείωση μισθού με τις μετοχές.
προφανώς η μείωση μισθού έγινε λόγω μειώσεις της ζήτησης λόγω κορονοιου.

το μπερδεμα έγινε γιατί ο άλλος είπε ότι το ίδιο διάστημα η μετοχή ανέβηκε και ο musk
του απάντησε ότι έχει δώσει και στους εργαζομενους μετοχες.
imho βεβαια
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.086
Reaction score
45.346
δεν νομίζω ότι έχει σχέση η μείωση μισθού με τις μετοχές.
προφανώς η μείωση μισθού έγινε λόγω μειώσεις της ζήτησης λόγω κορονοιου.

το μπερδεμα έγινε γιατί ο άλλος είπε ότι το ίδιο διάστημα η μετοχή ανέβηκε και ο musk
του απάντησε ότι έχει δώσει και στους εργαζομενους μετοχες.
imho βεβαια
μα αυτό λέω, ότι δεν πρέπει να συνδέονται τα δύο από κανέναν
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Μα τι λέμε τώρα; έκανε κόψιμο 10% στους μισθούς για μια περίοδο και τους λέει ότι επειδή ανέβηκαν οι μετοχές που και αυτοί έχουν στο χρηματιστήριο το αντίστοιχο διάστημα τότε είναι όλα καλά;
Ούτε βέβαια τα συνδέω από την ανάποδη όπως αυτό που γράφει ο άλλος ότι την ώρα που έκοβε μισθούς η μετοχή τετραπλασιάστηκε. Χαζές δηλώσεις και από τους δύο.
Δεν είναι έτσι.

Ο μασκ απάντησε στον παπάρα που του είπε εν ολίγοις πως "εσύ πλουτίζεις ενώ οι άλλοι πεινάνε", αφού τους έκοψες το μισθό ενώ ανέβηκαν οι μετοχές της Τέσλα.

Η Τέσλα έκλεισε τελείως με την πανδημία του κορονοϊού, σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα, εντελώς, στο 0% η παραγωγή.
Οι μισθοί των υπαλλήλων, για τους μήνες που ήταν εντελώς κλειστή η Τέσλα, μειώθηκαν κατά ...10%.

Μακάρι και σε μας εδώ να είχαν κάνει το ίδιο, αλλά όχι, σε μας απολύσεις και όσοι έμειναν ή 40% περικοπή μισθών, ή διακοπή σύμβασης και 800€ για 3 μήνες...

Ασχέτως αυτού, όταν ανεβαίνει η αξία της μετοχής της Τέσλα, προφανώς ανεβαίνει η αξία των χαρτιών που κρατάνε οι μέτοχοι.

Ο μασκ είναι μεγαλομέτοχος στην Τέσλα, και όλοι οι υπάλληλοι είναι μικρομετοχοι, και όποιος θέλει παίρνει όσες περισσότερες μετοχές θέλει.

Οπότε, όλοι θέλουν να πηγαίνει καλά η Τέσλα, για να αυξάνεται η αξία των μετοχών τους, για να έχουν υψηλά μερίσματα και για να μπορούν να εισπράξουν σημαντικά ποσά όταν θελήσουν να πουλήσουν τις μετοχές τους.

Η συσχέτιση έγινε αστοχως από τον παπάρα τον δημοσιογράφο, και καλώς του την είπε ο μασκ, διότι όταν ανεβαίνουν οι μετοχές της Τέσλα αυξάνεται η "περιουσία" όλων των μετόχων, όχι μόνο του μασκ, αλλά και των υπαλλήλων.
Βέβαια ο μασκ δε τα συσχέτισε, μόνο ο δημοσιογράφος... Απλώς του είπε πως δε πλουτίζει μόνο αυτός, αλλά όλοι οι μέτοχοι.

Στην άνοδο που υπήρξε, πούλησε πολύς κόσμος μετοχές της Τέσλα, και έβγαλαν πολλά λεφτά. Ένας από αυτούς που πούλησε πολλές μετοχές, ήταν ο ίδιος ο αδελφός του ελον μασκ, που έβγαλε κέρδος πολλά μύρια.

Πώς να μην έβγαζε; Αφού αγόρασε μια μετοχή 7 δολλάρια, και την πούλησε 2,5 χιλιάρικα...
Για πολύ καιρό σέρνονταν οι μετοχές της Τέσλα πέριξ τα 10 δολάρια.
Όσοι πήραν τότε, πραγματικά πλούτισαν.


Τώρα υπήρξε μια πτώση της αξίας της μετοχής, που συνέβη λόγω διάθεσης (πωλήσεων) πολλών μετοχών, καθώς ήθελε η Τέσλα να μαζέψει κεφάλαιο περί τα 6 δις δολάρια, πουλώντας μετοχές, για να κάνει επενδύσεις.
Ε, αυξημένη προσφορά, έπεσε έως 20% η αξία της μετοχής.
Ταυτόχρονα, αρκετοί κεφαλαιοποίησαν τα κέρδη τους, πουλώντας στις 2,5 χιλιάδες την μετοχή που είχαν πάρει με 10-ρικο..
Καλά έκαναν.

Ξανανέβηκε λίγο, πήρε ήδη ένα 10% πάνω, και είμαι βέβαιος πως θα πάει πολύ ψηλά στους επόμενους μήνες.
Με το battery day λένε θα ξεπεράσει τα 250$ (μετά το σπλιτ 1:5).

Δυστυχώς δεν έχω κεφάλαια σημαντικά να επενδύσω μακροπρόθεσμα στις μετοχές της Τέσλα, έστω και τώρα, καθυστερημένα...
Εκτιμώ πως θα πάει πολύ ψηλά η αξία αυτής της μετοχής. Τίποτα δεν είδαμε ακόμα.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Ο Robert Reich είναι διάσημος οικονομολόγος, πρώην καθηγητής στο Χάρβαρντ και πρώην Υπουργός Εργασίας επί Κλίντον.
Παπάρας.
Πολύ καλά του την είπε ο μασκ.
Είπε παπαριά ολκής.
Πλέον όλοι γελάνε μαζί του.
Έχει γίνει βαϊραλ..
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.086
Reaction score
45.346
Δεν είναι έτσι.

Ο μασκ απάντησε στον παπάρα που του είπε εν ολίγοις πως "εσύ πλουτίζεις ενώ οι άλλοι πεινάνε", αφού τους έκοψες το μισθό ενώ ανέβηκαν οι μετοχές της Τέσλα.

Η Τέσλα έκλεισε τελείως με την πανδημία του κορονοϊού, σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα, εντελώς, στο 0% η παραγωγή.
Οι μισθοί των υπαλλήλων, για τους μήνες που ήταν εντελώς κλειστή η Τέσλα, μειώθηκαν κατά ...10%.

Μακάρι και σε μας εδώ να είχαν κάνει το ίδιο, αλλά όχι, σε μας απολύσεις και όσοι έμειναν ή 40% περικοπή μισθών, ή διακοπή σύμβασης και 800€ για 3 μήνες...

Ασχέτως αυτού, όταν ανεβαίνει η αξία της μετοχής της Τέσλα, προφανώς ανεβαίνει η αξία των χαρτιών που κρατάνε οι μέτοχοι.

Ο μασκ είναι μεγαλομέτοχος στην Τέσλα, και όλοι οι υπάλληλοι είναι μικρομετοχοι, και όποιος θέλει παίρνει όσες περισσότερες μετοχές θέλει.

Οπότε, όλοι θέλουν να πηγαίνει καλά η Τέσλα, για να αυξάνεται η αξία των μετοχών τους, για να έχουν υψηλά μερίσματα και για να μπορούν να εισπράξουν σημαντικά ποσά όταν θελήσουν να πουλήσουν τις μετοχές τους.

Η συσχέτιση έγινε αστοχως από τον παπάρα τον δημοσιογράφο, και καλώς του την είπε ο μασκ, διότι όταν ανεβαίνουν οι μετοχές της Τέσλα αυξάνεται η "περιουσία" όλων των μετόχων, όχι μόνο του μασκ, αλλά και των υπαλλήλων.
Βέβαια ο μασκ δε τα συσχέτισε, μόνο ο δημοσιογράφος... Απλώς του είπε πως δε πλουτίζει μόνο αυτός, αλλά όλοι οι μέτοχοι.

Στην άνοδο που υπήρξε, πούλησε πολύς κόσμος μετοχές της Τέσλα, και έβγαλαν πολλά λεφτά. Ένας από αυτούς που πούλησε πολλές μετοχές, ήταν ο ίδιος ο αδελφός του ελον μασκ, που έβγαλε κέρδος πολλά μύρια.

Πώς να μην έβγαζε; Αφού αγόρασε μια μετοχή 7 δολλάρια, και την πούλησε 2,5 χιλιάρικα...
Για πολύ καιρό σέρνονταν οι μετοχές της Τέσλα πέριξ τα 10 δολάρια.
Όσοι πήραν τότε, πραγματικά πλούτισαν.


Τώρα υπήρξε μια πτώση της αξίας της μετοχής, που συνέβη λόγω διάθεσης (πωλήσεων) πολλών μετοχών, καθώς ήθελε η Τέσλα να μαζέψει κεφάλαιο περί τα 6 δις δολάρια, πουλώντας μετοχές, για να κάνει επενδύσεις.
Ε, αυξημένη προσφορά, έπεσε έως 20% η αξία της μετοχής.
Ταυτόχρονα, αρκετοί κεφαλαιοποίησαν τα κέρδη τους, πουλώντας στις 2,5 χιλιάδες την μετοχή που είχαν πάρει με 10-ρικο..
Καλά έκαναν.

Ξανανέβηκε λίγο, πήρε ήδη ένα 10% πάνω, και είμαι βέβαιος πως θα πάει πολύ ψηλά στους επόμενους μήνες.
Με το battery day λένε θα ξεπεράσει τα 250$ (μετά το σπλιτ 1:5).

Δυστυχώς δεν έχω κεφάλαια σημαντικά να επενδύσω μακροπρόθεσμα στις μετοχές της Τέσλα, έστω και τώρα, καθυστερημένα...
Εκτιμώ πως θα πάει πολύ ψηλά η αξία αυτής της μετοχής. Τίποτα δεν είδαμε ακόμα.

τα 'χεις λίγο μπερδεμένα αλλά δικαιολογείσαι ως fan boy




("Musk has repeatedly underplayed the threat of COVID-19. He told SpaceX workers in March that they were more likely to die in a car crash, and later said on Twitter that he believed there would be “close to zero” new cases in the US by the end of April. (Car crashes are not contagious, and more than 20,000 new cases have been confirmed every day in recent weeks.) He’s also called the nationwide stay-at-home orders “fascist” and said they violate people’s constitutional rights."
...
"...CEO Elon Musk threatened on Twitter to move Tesla’s operations out of state and sued Alameda County over its stay-home order."


PS
Fourlough = αναστολή, ότι ακριβώς συμβαίνει και εδώ... αν και όχι το ίδιο ακριβώς καθώς εδώ όσοι είναι σε αναστολή παίρνουν και €543 το μήνα. Επίσης καμία απόλυση δεν έχει γίνει από το Μάρτιο που ξεκίνησε η πανδημία εδώ. Με νόμο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Τα γνωρίζω αυτά (και όχι μόνο).

Η πανδημία τον πέτυχε πάνω στην έναρξη της παραγωγής του Υ και σκύλιασε από το κακό του..

Έχουν και περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά δε βαριέσαι.. Μόνο μια να μπω στον κόπο να αναφέρω, πως στην Τέσλα όσοι είχαν διευθυντικές θέσεις είχαν μείωση μισθού 20%, οι πιο υψηλόβαθμοι 30%, και ο πολύς ο κόσμος ο απλός εργαζόμενος μόνο 10%.

Από κει και πέρα, ο μασκ εξ'αρχής και αποδεδειγμένα φαίνεται να είναι ξεκάθαρα covidiot, ενώ εκτός αυτού, έχει κι άλλες πέρα για πέρα ψεκασμένες ιδεοληψίες.

Προσωπικά δεν θεωρώ εαυτόν φανμποϊ της Τέσλα, ιδίως του ελον μασκ, που περιέργως φαίνεται να είναι έως χαζός σε πολλές συνεντεύξεις, παρότι είναι αποδεδειγμένα πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Απλώς βλέπω ως τώρα να είναι πολύ μπροστά τα αυτοκίνητα της Τέσλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ξεκίνησε πρώτη η Τέσλα και θα αργήσουν πολύ να τη φτάσουν, αν ποτέ τα καταφέρουν δηλαδή.

Σα καταναλωτής, στην παρούσα κατάσταση θα προτιμήσω με μεγάλη διαφορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Τέσλα, και συγκεκριμένα το μοντελ Υ, εκτός κι αν βγει κάτι άλλο.

Θα προτιμούσα να υπήρχε ένα υπερυψωμένο Α2 (κρος με την ποιότητα κατασκευής της αουντί) ηλεκτρικό 4-κινητο, με 150 άλογα και αυτονομία 600χλμ, με τιμή στα 30 χιλιάρικα, ώστε να είναι σημαντικά φτηνότερο του πολύ δυνατού Υ, αλλά δε το βλέπω.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.086
Reaction score
45.346
εκτός κι αν βγει κάτι άλλο
θα βγει :laugh: :laugh: :laugh:

σοβαρά τώρα, για να το θέσω πολύ (πάρα πολύ) απλοϊκά, όσο οι διαφορές στα αυτοκίνητα δεν θα είναι σε κατασκευαστικά θέματα και θα αφορούν περισσότερο το software τόσο πιο πολύ θα μοιάζουν σε βάθος χρόνου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
όσο οι διαφορές στα αυτοκίνητα δεν θα είναι σε κατασκευαστικά θέματα και θα αφορούν περισσότερο το software τόσο πιο πολύ θα μοιάζουν σε βάθος χρόνου
Ε, ναι, όσον αφορά το σοφτγουερ.

Ωστόσο έχει σημαντικό προβάδισμα και στις μπαταρίες, που οι υπόλοιπες φίρμες τώρα ξύπνησαν και αρχίζουν να το ψάχνουν, όσο και στο power train, με πολύ αποδοτικότερη διαχείριση της ενέργειας ακόμα και από την πόρσε.

Μπήκε και με τις γιγάντιες πρέσες στο παιχνίδι της γρήγορης παραγωγής, το γ@μησε τη μανούλα με τα τέρατα βαφής αυτοκινήτων που φτιάχνει, αγόρασε από το '17 την Μάξγουελ με την τεχνολογία μπαταριών, συνεργάζεται με την μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία μπαταριών της Κίνας για εξέλιξη εδώ και 2+ χρόνια, και και και...

Έχει 3+ χρόνια προβάδισμα από όλους.
Πιο πιθανό σενάριο είναι να τους σβήσει όλους, παρά να τον φτάσουν.
Φαίνεται από τα κέρδη των εταιρειών..
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.532
Reaction score
78.589
Απλώς βλέπω ως τώρα να είναι πολύ μπροστά τα αυτοκίνητα της Τέσλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ξεκίνησε πρώτη η Τέσλα και θα αργήσουν πολύ να τη φτάσουν, αν ποτέ τα καταφέρουν δηλαδή.
Όχι πολύ και ούτε για πολύ. Μπορεί οι άπειρες κινήσεις εντυπωσιασμού* και ο πακτωλός απο την (για την ώρα) εμπιστοσύνη των "αγορών" να έχει δώσει edge στις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές να βρέθηκαν προ εκπλήξεως πριν λίγα χρόνια, αλλά το ρεζουμέ είναι η κερδοφορία η οποία πολύ πρόσφατα ήρθε και δεν είναι δεδομένη. Ούτε η μετοχή, όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες.

Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές σκέφτονται πάντα πρώτα το κόστος και καλά κάνουν γιατί έχουν να δώσουν ετήσια αναφορά χωρίς να χρησιμοποιούν πυροτεχνήματα και συνεχή στοιχήματα. Θέλουν πωλήσεις και μέχρι πρόσφατα δίκαια θεωρούσαν πως δεν ήρθε η ώρα των ηλεκτρικών αφού δεν έχουν το συντριπτικό ποσοστό των πωλήσεών τους στην Καλιφόρνια.



* Γιατί η Tesla είναι εταιρεία τεχνολογίας, όχι ακόμη βιομηχανία όταν πρόσφατα ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο οχήματα συνολικά (τα μισά τα τελευταία 2 χρόνια). Δεν λειτουργεί με αντικειμενικά κριτήρια παρά χρησιμοποιεί τα μαθήματα που ο Musk έμαθε απο άλλους, κάτι που ενέχει μεγάλο ρίσκο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Γιατί η Tesla είναι εταιρεία τεχνολογίας, όχι ακόμη βιομηχανία
Έτσι ξεκίνησε.
Πλέον την αδικείς την Τέσλα αν την λες εταιρεία software ή τεχνολογίας, έχει ξεφύγει.
Πλέον είναι βαριά βιομηχανία, με δυνατότητες κατασκευής τέτοιου αριθμού οχημάτων ανά έτος (3 gigafactory) που καμία άλλη βιομηχανία δε θα μπορεί ούτε για πλάκα να πλησιάσει.
Ταυτόχρονα ανοίγεται και στους άλλους τομείς, και ξεκινάει δυναμικά να είναι και πάροχος ενέργειας, πέραν από την εμπλοκή με τα ηλιακά πάνελ.
Γιγαντώνεται.
Μπα, σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον για τους υπερπυκνωτές. Άντε το πολύ πολύ για να αντικαταστήσουν τις απλές 12βολτες μπαταρίες των αυτοκινήτων, γιατί ψοφανε στη 2-ετια.
Άλλα ήθελε και τα πήρε από την Μάξγουελ. ;)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.787
Reaction score
44.340
πες τη φαινομενο (και μοντελο-υποδειγμα) η Τεσλα .. :smoke:
και να κανουμε τον Tusk προεδρο των ΗΠΑ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.086
Reaction score
45.346
Προ covid πρόβλεψη (τον Ιανουάριο) για συνολική παραγωγή το 2020 στην Tesla ήταν περίπου 500.000 οχήματα.
Η μικρότερη βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσμο (23η στη λίστα) φτιάχνει περίπου 1.000.000 οχήματα, η Subaru.
Έχει πολύ δρόμο ακόμα να φτάσει τους μεγάλους, οι οποίοι δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια.
Δεν έχω πρόβλημα με την Tesla, ίσα ίσα που οι ιστορίες disruption με συναρπαζουν και ηταν αντικείμενο μελέτης για μένα κάποτε. Αλλά να είμαστε προσγειωμένοι, από τη στιγμή που και οι άλλοι έχουν αφυπνιστεί έγκαιρα δεν το βλέπω τόσο εύκολο το παιχνίδι για τον Musk. Οι μεγάλες πρέσσες δεν μου λένε τίποτα, για να μην πω ότι εν δυνάμει μπορεί και να τον κάψουν, αλλά αυτά είναι πολύ τεχνικά θέματα και για όσους είμαστε έξω από το χορό όση εμπειρία σχετική και να έχουμε μόνο εικασίες μπορεί να κάνουμε.
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
Έτσι ξεκίνησε.
Πλέον την αδικείς την Τέσλα αν την λες εταιρεία software ή τεχνολογίας, έχει ξεφύγει.
Πλέον είναι βαριά βιομηχανία, με δυνατότητες κατασκευής τέτοιου αριθμού οχημάτων ανά έτος (3 gigafactory) που καμία άλλη βιομηχανία δε θα μπορεί ούτε για πλάκα να πλησιάσει.
Ταυτόχρονα ανοίγεται και στους άλλους τομείς, και ξεκινάει δυναμικά να είναι και πάροχος ενέργειας, πέραν από την εμπλοκή με τα ηλιακά πάνελ.
Γιγαντώνεται.

Μπα, σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον για τους υπερπυκνωτές. Άντε το πολύ πολύ για να αντικαταστήσουν τις απλές 12βολτες μπαταρίες των αυτοκινήτων, γιατί ψοφανε στη 2-ετια.
Άλλα ήθελε και τα πήρε από την Μάξγουελ. ;)
νομίζεις
ο υπερπυκνωτής είναι το μέσο που θα σου δώσει τα ρέγματα που θες μπαμ και κάτω περιορίζοντας την απαίτηση αυτή από τις μπαταρίες
επιπλέον χρησιμοποιούνται στην αναγεννητική πέδηση γιατί αξιοποιούν ταχύτερα το ρεύμα από την γεννήτρια
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Αφήστε τους να κονταριοχτυπιούνται, καλό για μας, να κάνουν καλύτερα αυτοκίνητα με καλύτερες μπαταρίες και πιο φτηνά.

Τα υπόλοιπα δε μας πολυενδιαφέρουν.. ;)

Φτηνά, όμορφα αυτοκίνητα, με καλή αυτονομία. Θα βγουν πολλά. Να ένα που λεν πως μοιάζει η μούρη με πόρσε:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102

Από την εγκατάσταση στην Κίνα θα πάρουμε κι εμείς (Ευρώπη) αυτοκίνητα.
Ψήνονται. Ο φούρνος βγάζει περί τα 15.000 αυτοκίνητα το μήνα.
500 αυτοκίνητα τη μέρα, αν δουλεύει 30 μέρες το μήνα. Νοτ μπαντ...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.170
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top