Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.150
Reaction score
9.116

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Το έχω δει σε 10-δες site το παραπάνω, είναι προφανώς viral πλέον, αλλά φαίνεται πως πρόκειται για κάτι που απλώς ξέχασαν να βγάλουν πριν την παράδοση του αυτοκινήτου.
Αυτό το πράσινο το ήπια αυτοκόλλητο, το χρησιμοποιούν για να σταθεροποιήσουν διάφορα, όπως αεροτομές κολλημένες, μέχρι δηλαδή να στεγνώσει η κόλλα, κατά τη μεταφορά. Ο τοπικός αντιπρόσωπος, έχει πολλά τέτοια πράσινα να ξεκολλήσει, πριν παραδόσει το αυτοκίνητο στον πελάτη.

Ε, και δω κάτι τέτοιο έγινε. Τα ξύλα προφανώς τα έβαλαν για να μη κάνει ζημιά το δετικό πάνω στην αλουμινένια ψυκτρα. Φυσικά τα αυτοκόλλητα πάνω στην ψυκτρα, μειώνουν την ικανότητα ψύξης.

Σίγουρα το κυριότερο πρόβλημα των Τέσλα είναι η ποιότητα συναρμογής εξωτερικά, καθώς λαμαρίνα από λαμαρίνα παρουσιάζουν χάσματα, δεν είναι στο ίδιο ύψος, κλπ.

Δεύτερο πρόβλημα γνωστό είναι η διαφορά χρώματος του πίσω προφυλακτήρα στα άσπρα, που οφείλεται στο ότι αυτό τον προφυλακτήρα τον έδωσαν σε εξωτερικό συνεργάτη, και τα σκάτωσε.

Συνολικά δεν υπάρχει υψηλό quality control στην έξοδο του αυτοκινήτου (ή επιτρέπουν αυτά που εύκολα μετά διορθώνονται στα επιτόπια service center) από το εργοστάσιο, προφανώς διότι τους ενδιαφέρει περισσότερο να βγει από τη γραμμή παραγωγής το αυτοκίνητο, κι ας τα διορθώσουν μετά, παρά να καθυστερήσει η παραγωγή.

Σιγά σιγά δείχνουν κάποια θέματα να βελτιώνονται, αλλά ακόμα στην παραγωγή του Αυγούστου '20 υπάρχουν πολλά θέματα με τις λαμαρίνες και εξακολουθεί το πρόβλημα με τον προφυλακτήρα παρά το ότι έφαγε πούλο ο εξωτερικός συνεργάτης βαφής, προφανώς έμεινε ακόμα στοκ που δε το πετάνε..
Νέο "θέμα" υπήρξε ένα κενό που φάνηκε να υπάρχει σε αρκετά αυτοκίνητα, κενό μεταξύ του κάτω μέρους της εμπρός πόρτας και του μαρσπιέ, πωσκατατολενε.
Εκεί λοιπόν, στα θέματα ποιότητας συναρμογής, χάνει κατά κράτος από την γερμανική ποιότητα.
Όλα αυτά όμως, από το ένα (όχι giga) εργοστάσιο, το αμερικανικό στο φρεμοντ, που πραγματικά δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες, δηλαδή για το φορτηγό μόνο έχει παραγγελίες που θέλει 2 χρόνια να φτιάχνει μόνο το φορτηγό.. δηλαδή να σταματήσει την παραγωγή σε όλα τα άλλα για να καλύψει τις παραγγελίες σε ένα!

Έχουν τόση πολύ ζήτηση που δεν μπορούν να καλύψουν, που σταματάνε την παραγωγή σε σειρές μικρής ζήτησης, κυρίως στα πιο ακριβά και πιο γρήγορα, οπότε αυτά δε τα φτιάχνει από το Μάρτη, μετά την διακοπή της πανδημίας..

Γενικά δε προλαβαίνει τις παραγγελίες με τίποτα, ως τώρα (cybertruck κλπ) δεν έχει βάλει άλλα μοντέλα γιατί δε μπορεί εκείνο το εργοστάσιο να καλύψει τη ζήτηση, και γι'αυτό έφτιαξε αυτά τα 3 τέρατα, με το γερμανικό gigafactory να μπορεί να φτάσει τα 500.000 αυτοκίνητα το έτος, ίσως παραπάνω στο gigafactory του Τέξας.. Μένει να δούμε τι θα συμβεί με τη λειτουργία των 3 νέων gigafactory, κι αν θα λυθούν τα προβλήματα συναρμογής, εφόσον πάψει η πίεση στην γραμμή παραγωγής.

Σίγουρα πάντως θα περάσουν άμεσα ένα σωρό βελτιώσεις που είναι εδώ και καιρό αποφασισμένες, αλλά δε διακόπτουν με τίποτα τη γραμμή παραγωγής..

Recent reports from China are suggesting that Tesla may be poised to roll out some notable improvements to the Gigafactory Shanghai-made Model 3. If the speculations prove accurate, Tesla’s most affordable sedan will soon be getting a powered lift gate and trunk, some factory chrome delete, the Model Y’s “Octovalve,” and new headlights and tail lights, to name a few.

 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.105
Reaction score
11.262
Δεν μπορεί να παράξει αυτοκίνητα γιατί δεν έχει ούτε τις υποδομές ούτε το Νόου Χάου.

Το να παράγεις 2000 αυτοκίνητα την ημέρα δεν είναι κατόρθωμα είναι η δουλειά σου. Σιγά να μην ασχοληθεί κανείς αν πήρε η Alfa Romeo καινούργια πρέσα. Αστειότητες.

Οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία και αν παρέδιδε τόσο προβληματικά αυτοκίνητα όσο η Τέσλα θα είχε κλείσει.

Ας όψεται το μάρκετινγκ των Αμερικάνων και η τρέλα τους να στηρίξουν ό,τι φτιάχνουν. Βάλε και την οικολογική μόδα από τους διάσημους που κάποτε αγόραζαν πριους .

Τα Τέσλα έχουν γκάζι, σε αυτό τα παραδέχομαι. Αλλά να μου παρουσιάζουν το 3 ως ολοκληρωμένο αυτοκινητο παραπάει. Απελπισία είναι. Ένα τάμπλετ πάνω σε ένα πάγκο :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Τα Τέσλα έχουν γκάζι, σε αυτό τα παραδέχομαι. Αλλά να μου παρουσιάζουν το 3 ως ολοκληρωμένο αυτοκινητο παραπάει. Απελπισία είναι. Ένα τάμπλετ πάνω σε ένα πάγκο :gotcha:
Κοίτα, άμα σε χαλάει, μη το πάρεις, πάρε Νισάν λιφ.
Πάρε κια χιουνται Νίρο κλπ.
Α, πάρε μινικούπερ. Άψογη συναρμογή, άσε που είναι κουκλάκι.
EV σε πάτωμα ICE, τι να σου πω...

Και άσε μένα που το θέλω, να πάρω Τέσλα, με το φανάρι πίσω να μην ισαπέχει από τις πέριξ λαμαρίνες. Αισχος και ντροπή.

Μου θυμίζει λίγο ηχεία. Τα άσχημα τα προ και τα γυαλισμένα χρεπια.
Στο σπινοραμα αδερφέ φαίνεται η δουλειά.
Μας έχει φάει τα σκώτια το γυάλισμα και τα φανταζί καβλώδια..

Τες πα,έλα, ωραίο συγκριτικό:

 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.105
Reaction score
11.262
Η να περιμένεις να γεμίσουμε EV από όλες τις σοβαρές εταιρείες που είναι του επαγγέλματος.

Ποιος ξέρει μπορεί και να μάθει την δουλειά η Τέσλα.
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.150
Reaction score
9.116
Μου θυμίζει λίγο ηχεία. Τα άσχημα τα προ και τα γυαλισμένα χρεπια.
Στο σπινοραμα αδερφέ φαίνεται η δουλειά.
Μας έχει φάει τα σκώτια το γυάλισμα και τα φανταζί καβλώδια..
ΟΥΤΕ στο αυτοκίνητο δηλαδή δεν επιτρέπεται να μας ενδιαφέρει η ομορφιά;
Ε ρε τι έχουμε πάθει εδώ μέσα :lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Ρε παιδιά, πάτε να κάνετε ένα τεστ ντραιβ εσείς που είστε εκεί κάτω!

1 ώρα διαθέτουν το αυτοκίνητο για τεστ ντραιβ, μια ολόκληρη ώρα! Λιώστε το και ελάτε να μας πείτε εντυπώσεις!

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Πιο κοντά σε πάτωμα i3.
Αν δεις τι γίνεται, καταργούν το ένα μετά το άλλο όλα τα πατώματα και γενικά αυτοκίνητα που ήταν ICE για να τα αντικαταστήσουν με ειδικά πλαίσια και πατώματα και σχήματα για EV.

Πρόκειται για ειδικά αυτοκίνητα, με διαφορετικές ανάγκες σε σχέση με αυτά που είχαμε ως τώρα. Είναι προφανές πως η εξειδικευμένη σχεδίαση για EV θα συγκεντρώσει τα περισσότερα οφέλη, γι'αυτό καταργούνται σιγά σιγά τα προηγούμενα μοντέλα, όσο επιτυχημένα κι αν ήταν.

Το μικρό της Σκόντα ήδη πήρε τον πούλο. Η BMW και η VW (όπως κι άλλες φίρμες) σχεδιάζουν εντελώς νέες σειρές EV, σε διαφορετικά πατώματα πλαίσια κλπ.

Ο,τι κυκλοφορούσε με ICE ως τώρα, σε λίγα χρόνια θα έχει καταργηθεί.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Autopilot σε Τέσλα, αποφυγή ατυχήματος και αυτόματες καταγραφές με τις κάμερες.





Να και το μίνι:

 


TGD

Μηνύματα
11.011
Reaction score
10.579
Αναρωτιέμαι αν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από πίσω αριστερά τι θα διάλεγε ο αυτόματος πιλότος...
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
το autopilot χρησιμοποιεί δεδομένα από τους αισθητήρες (radar/υπέρηχους/κάμερες) από όλες τις κατευθύνσεις .
πιθανότατα θα επέλεγε έντονο φρενάρισμα και ελεγχόμενη αλλαγή πορείας προς τα αριστερά.
σε περίπτωση μη ανασχέσιμης σύγκρουσης υπάρχει κάποιος αλγόρυθμος που θα κάνει κάποια επιλογή.
αν είναι ηθική ή όχι η επιλογή θα συζητιέται για χρόνια, ωστόσο στην περίπτωση αυτή χωρίς την συνδρομή του συστήματος ο οδηγός σε μεγάλη πιθανότητα θα συγκρουστεί.
οι παρενέργειες μιας σύγκρουσης σε αυτοκινητόδρομο μπορεί να είναι από απλές υλικές ζημιές μέχρι καραμπόλα άρα ίσως να μην έχει αξία η συζήτηση περί ηθικής επιλογής του αλγόρυθμου.
ωστόσο είναι ένα κομμάτι που το δουλεύουν χρόνια και το εξελίσσουν , κάτι που οι άλλοι κατασκευαστές αγγίζουν ακόμα σε πειραματικό επίπεδο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Διάβασα ένα σχόλιο του CEO της Audi, ο οποίος μίλησε με θαυμασμό για την Τέσλα και παραδέχεται πως η Τέσλα είναι 3 χρόνια μπροστά από όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές στα EV.

Πολύ κολακευτικά λοιπόν τα σχόλια για την Τέσλα, από τους CEO της μεγαλύτερης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σε όμοιο ύφος ήταν και τα σχόλια του CEO της VW, αλλά πέραν τούτου, έγινε γνωστό πως ο CEO της tesla είναι προσωπικός φίλος του, και μιλάνε συχνά στο τηλέφωνο.

Βιάστηκε να βγει να δηλώσει ο CEO της VW πως δεν υπήρξε κάποια συμφωνία συνεργασίας με την Τέσλα κατά την επίσκεψη του ελον μασκ στη Γερμανία, και πως δεν συζητήθηκε κάτι τέτοιο στον καφέ που έκατσαν να πιουν πριν αποχωρήσει ο ελον μασκ.

Βεβαίως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει φωτιά, και ακούγεται πως ετοιμάζεται συνεργασία του Γερμανικού ομίλου με την Τέσλα.

Η συνεργασία ενδέχεται να είναι σε επίπεδο δικαιωμάτων, σοφτγουερ ή και μπαταριών. Πολλά μπορεί να ανταλλάξουν μεταξύ τους.

Ο ελον μασκ βιάστηκε να πει πως δεν είναι αντίπαλοί του οι υπόλοιποι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αντιθέτως τους θεωρεί τρόπον τινά συμμάχους εναντίον του κοινού αντιπάλου, του αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης.

Νομίζω πως θα δούμε συνεργασία μέσα στο '21, με την έναρξη λειτουργίας του gigafactory στο Βερολίνο. Αυτό θα είναι σημαντικό νέο, και υπέρ των καταναλωτών, καθώς θα κυκλοφορήσουν καλύτερα και πιθανώς φτηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για όλους.

Υπ'οψιν πως το gigafactory στο Βερολίνο είναι υπερδιπλάσιου μεγέθους από το αντίστοιχο στην Κίνα, υπερτετραπλασιο από το gigafactory στη Νεβάδα, πρόκειται για τερατουργημα..
Λεν ότι μπορεί να καλύψει 20.000 θέσεις εργασίας, ίσως και τις διπλάσιες με τις πέριξ υποδομές, κάτι που θα τονώσει συνολικά την γερμανική βιομηχανία.
 
Last edited:

Μηνύματα
563
Reaction score
1.238
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Ένα πολύ ωραίο άρθρο, που εξηγεί γιατί όλοι οι κατασκευαστές στρέφονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:



Και μια ωραία συσχέτιση του κόστους διαφήμισης στο κόστος πώλησης του αυτοκινήτου:

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.137
Reaction score
90.682

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
1600160496007.png


Αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος αριθμός πωλήσεων για το Σεπτέμβρη, καθώς το εργοστάσιο δουλεύει ασταμάτητα επί 24ωρου βάσεως χωρίς να μπορεί πλέον να καλύψει την ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση.. ακούγεται πως θα κατασκευαστεί δεύτερο gigafactory στην Κίνα..

Στην παρούσα φάση, το εργοστάσιο στην Κίνα φτιάχνει έως 3.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. 4.34 εβδομάδες ο μήνας μέσος όρος.. 13.000 αυτοκίνητα το μήνα, οι πωλήσεις έφτασαν ή ξεπέρασαν αυτό το νούμερο, και ήθελε να στείλει Αυστραλία και Ευρώπη από το εργοστάσιο στην Κίνα..

Στην αρκετά "ευμεγέθη" κεντρική αντιπροσωπεία στην Κίνα, οι υποδομές είναι τέτοιες ώστε να μπορούν να παραδώσουν σε πελάτες 800+ αυτοκίνητα την ημέρα!

 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.175
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top