- Μηνύματα
- 15.020
- Reaction score
- 20.769
το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα 205 colorline 14αρι
κοντό κιβώτιο , 80 άλογα , 820 κιλά μια χαρά πήγαινε
τη μέρα.
το βράδυ δεν έβλεπα τίποτα. Είχε κάτι λάμπες Η4 40w στρογγυλές.
κάποια στιγμή τις αλλάζω με κανονικές , κάτι έγινε αλλά πάλι μου έλλειπε φως. πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο (εκείνη την εποχή πήγαινα σε ηλεκτρολόγο) μου βάζει ρελέδες και 100αρε λάμπες
και γαμώ , φως αληθινό . το μόνο πρόβλημα ήταν ότι κάθε 1.5 χρόνο άλλαζα φανάρι (δρχ11000 ιμιτασιόν) γιατί καιγόταν ο καθρέπτης από τη ζέστη.
έτσι και σήμερα ψάχνω για περισσότερο και πιο χρήσιμο φως. το CX7 είχε εργοστασιακά xenon με philips λάμπες και matsushita ballast (αθάνατα δεν παθαίνουν τίποτα ακόμα και αν τα πλημμυρίσεις νερό ) αλλά μόνο μεσαία σκάλα. η μεγάλη στο δεύτερο φανάρι κλασσικά αλογόνο.
έπαιξα με aftermarket xenon , απογοήτευση για μεγάλη σκάλα , το γύρισα σε osram nightbreaker αλογόνου και ήταν καλό.
αλλά που να μείνω εκεί. ο πατέρας είχε διπλή σκάλα xenon στο 211. Ψάχνω λίγο και βρίσκω αυτό:
προβολάκι hella e55 ακριβώς το ίδιο με του πατέρα .
ανοίγω φανάρι , βγάζω το παλιό προβόλι (2.5") και βάζω το καινούριο (3") τριμάρω και το διακοσμητικό , κρατάω και την philips λαμπίτσα (που είχε εξαιρετικές κριτικές) και έτοιμος
αλλά που να ησυχάσω...
γιατί να έχει όλος ο κόσμος led και εγώ να έχω κατουρήσει στο πηγάδι...
οπότε πρόσφατα αποφάσισα να παίξω ξανά μπάλα
διπλή σκάλα led (όχι λάμπα σε φανάρι xenon ή αλογόνου κλαινμαιν ) με εκπληκτική δέσμη και στις δυο σκάλες και πολύ φως
αφού όμως ανοίγω που ανοίγω το φανάρι να μην βάλω και led στη μεγάλη σκάλα;
μικρούλι (γιατί ο χώρος περιορισμένος) ταμάμ καρφί στον καθρέπτη της μεγάλης σκάλας με σπείρωμα για να σφίξει στην μαμά θέση για 9006.
κοντό κιβώτιο , 80 άλογα , 820 κιλά μια χαρά πήγαινε
τη μέρα.
το βράδυ δεν έβλεπα τίποτα. Είχε κάτι λάμπες Η4 40w στρογγυλές.
κάποια στιγμή τις αλλάζω με κανονικές , κάτι έγινε αλλά πάλι μου έλλειπε φως. πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο (εκείνη την εποχή πήγαινα σε ηλεκτρολόγο) μου βάζει ρελέδες και 100αρε λάμπες
και γαμώ , φως αληθινό . το μόνο πρόβλημα ήταν ότι κάθε 1.5 χρόνο άλλαζα φανάρι (δρχ11000 ιμιτασιόν) γιατί καιγόταν ο καθρέπτης από τη ζέστη.
έτσι και σήμερα ψάχνω για περισσότερο και πιο χρήσιμο φως. το CX7 είχε εργοστασιακά xenon με philips λάμπες και matsushita ballast (αθάνατα δεν παθαίνουν τίποτα ακόμα και αν τα πλημμυρίσεις νερό ) αλλά μόνο μεσαία σκάλα. η μεγάλη στο δεύτερο φανάρι κλασσικά αλογόνο.
έπαιξα με aftermarket xenon , απογοήτευση για μεγάλη σκάλα , το γύρισα σε osram nightbreaker αλογόνου και ήταν καλό.
αλλά που να μείνω εκεί. ο πατέρας είχε διπλή σκάλα xenon στο 211. Ψάχνω λίγο και βρίσκω αυτό:
προβολάκι hella e55 ακριβώς το ίδιο με του πατέρα .
ανοίγω φανάρι , βγάζω το παλιό προβόλι (2.5") και βάζω το καινούριο (3") τριμάρω και το διακοσμητικό , κρατάω και την philips λαμπίτσα (που είχε εξαιρετικές κριτικές) και έτοιμος
αλλά που να ησυχάσω...
γιατί να έχει όλος ο κόσμος led και εγώ να έχω κατουρήσει στο πηγάδι...
οπότε πρόσφατα αποφάσισα να παίξω ξανά μπάλα
Bi-LED: Morimoto M LED 2.0 Bi-LED Projectors | TRS PR352
Morimoto's new M Bi-LED 2.0 Projectors will BLOW YOU AWAY with their unreal performance. Don't be one of those who regrets buying cheap worthless LEDS.
www.theretrofitsource.com
διπλή σκάλα led (όχι λάμπα σε φανάρι xenon ή αλογόνου κλαινμαιν ) με εκπληκτική δέσμη και στις δυο σκάλες και πολύ φως
αφού όμως ανοίγω που ανοίγω το φανάρι να μην βάλω και led στη μεγάλη σκάλα;
High Beam: Morimoto Mini HB LED | TRS PR340
The Morimoto Mini HB High Beam LED is the standard when it comes to lighting. You'll be shocked at just how much performance can live inside such a tiny package
www.theretrofitsource.com
μικρούλι (γιατί ο χώρος περιορισμένος) ταμάμ καρφί στον καθρέπτη της μεγάλης σκάλας με σπείρωμα για να σφίξει στην μαμά θέση για 9006.
Last edited: