CX7 - led upgrade ή αλλιώς όταν δίναμε τα φώτα του πολιτισμού...

Μηνύματα
8.045
Reaction score
6.993
το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα 205 colorline 14αρι
κοντό κιβώτιο , 80 άλογα , 820 κιλά μια χαρά πήγαινε
τη μέρα.
το βράδυ δεν έβλεπα τίποτα. Είχε κάτι λάμπες Η4 40w στρογγυλές.
κάποια στιγμή τις αλλάζω με κανονικές , κάτι έγινε αλλά πάλι μου έλλειπε φως. πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο (εκείνη την εποχή πήγαινα σε ηλεκτρολόγο) μου βάζει ρελέδες και 100αρε λάμπες
και γαμώ , φως αληθινό . το μόνο πρόβλημα ήταν ότι κάθε 1.5 χρόνο άλλαζα φανάρι (δρχ11000 ιμιτασιόν) γιατί καιγόταν ο καθρέπτης από τη ζέστη.

έτσι και σήμερα ψάχνω για περισσότερο και πιο χρήσιμο φως. το CX7 είχε εργοστασιακά xenon με philips λάμπες και matsushita ballast (αθάνατα δεν παθαίνουν τίποτα ακόμα και αν τα πλημμυρίσεις νερό ) αλλά μόνο μεσαία σκάλα. η μεγάλη στο δεύτερο φανάρι κλασσικά αλογόνο.
έπαιξα με aftermarket xenon , απογοήτευση για μεγάλη σκάλα , το γύρισα σε osram nightbreaker αλογόνου και ήταν καλό.

αλλά που να μείνω εκεί. ο πατέρας είχε διπλή σκάλα xenon στο 211. Ψάχνω λίγο και βρίσκω αυτό:


προβολάκι hella e55 ακριβώς το ίδιο με του πατέρα .
ανοίγω φανάρι , βγάζω το παλιό προβόλι (2.5") και βάζω το καινούριο (3") τριμάρω και το διακοσμητικό , κρατάω και την philips λαμπίτσα (που είχε εξαιρετικές κριτικές) και έτοιμος
αλλά που να ησυχάσω...
γιατί να έχει όλος ο κόσμος led και εγώ να έχω κατουρήσει στο πηγάδι...
οπότε πρόσφατα αποφάσισα να παίξω ξανά μπάλα




διπλή σκάλα led (όχι λάμπα σε φανάρι xenon ή αλογόνου κλαινμαιν ) με εκπληκτική δέσμη και στις δυο σκάλες και πολύ φως

αφού όμως ανοίγω που ανοίγω το φανάρι να μην βάλω και led στη μεγάλη σκάλα;




μικρούλι (γιατί ο χώρος περιορισμένος) ταμάμ καρφί στον καθρέπτη της μεγάλης σκάλας με σπείρωμα για να σφίξει στην μαμά θέση για 9006.
 
Last edited:




Μηνύματα
8.045
Reaction score
6.993
τα πήρα black friday. αν θυμάμαι καλά eur400 συν τελωνείο (τα δέοντα)
εργασίαι DIM (done it myself)
στον πάγκο του λαρμπινού επ ευκαιρία του βαψίματος από την χαλαζόπτωση του οκτωβρίου (έριξε και ένα γυάλισμα/βερνίκωμα μέσα έξω στο πλαστικό )
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.267
Reaction score
9.795
Ωραίος. Και εγώ με το Almera N16 δεν είμαι ευχαριστημένος με τα φώτα. Γενικά το βράδυ είναι πίσσα σκοτάδι εκεί που οδηγό και υπάρχει θέμα. Μόνο με τη μεγάλη σκάλα οδηγό όπου μπορώ και φαντάσου έχει και projectors στα πορείας. Κάτι πρέπει να κάνω. Και οι Philips καλές είναι αλλά δεν τελικά.
 



Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
38.077
Reaction score
56.046
Κάθε διαφορετική θέση μέσα-έξω της λάμπας σε φανάρια που δεν έχουν projector, οδηγεί πάντα σε κακή διασπορά και ενόχληση (τουλάχιστον) των απέναντι.
Είναι ο κανόνας σε διάφορα παλιότερα οχήματα με "λευκά" και xenon, LED.
 

Μηνύματα
8.045
Reaction score
6.993
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι αυτό το hallo effect που προκαλεί ο φακός.
έχει εκπληκτική δέσμη
διάβασε στο λινκ να δείς τι παίζει , είναι εξαιρετικά ψαγμένο.
είναι οτι καλύτερο υπάρχει σε after (έχει και ένα σετάκι laser αλλά μου είπαν οτι το m-led 2 είναι σιγουράκι ενώ με το laser υπήρχαν ενστάσεις) και στο μόνο που υπολείπεται είναι όταν το συγκρίνεις με εργοστασιακό laser (λογικό) και με matrix καθώς έχουν την δυνατότητα να φωτίζουν τομείς του δρόμου αυτόματα και να μην ασχολείσαι .
στο δικό μου έχεις μια πολύ δυνατή μεσαία που αν ρυθμίσεις ύψος σωστά σχεδόν δεν χρειάζεσαι μεγάλη πουθενά μέχρι τα 70-80χαω ενώ με την μεγάλη πρακτικά οδηγείς όπως την ημέρα.
Κάθε διαφορετική θέση μέσα-έξω της λάμπας σε φανάρια που δεν έχουν projector, οδηγεί πάντα σε κακή διασπορά και ενόχληση (τουλάχιστον) των απέναντι.
Είναι ο κανόνας σε διάφορα παλιότερα οχήματα με "λευκά" και xenon, LED.
το led είναι πιο εύκολο να πετύχει σε αυτό το θέμα αλλά και πάλι έχει πολλές ποιότητες από αισχρές μέχρι άριστες.
θα δοκίμαζα osram nightbreaker σε αλογόνο , είναι πολύ φωτεινές.
την δοκίμασα και σε xenon (πριν το δεύτερο χειρουργείο) αλλά δεν με άρεζαν τελικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.267
Reaction score
9.795
Κάθε διαφορετική θέση μέσα-έξω της λάμπας σε φανάρια που δεν έχουν projector, οδηγεί πάντα σε κακή διασπορά και ενόχληση (τουλάχιστον) των απέναντι.
Αυτό.
Τα λέω χρόνια και με κοροϊδεύουν ακόμα και ηλεκτρολόγοι. Αυτοί βέβαια έχουν λόγο γιατί τους κάνω κακό στη τσέπη.
Σχεδόν φωνάζω σε όσους έχουν Xenon εκτός προτζέκτορα. Έχουν γεμίσει οι δρόμοι after market xenon σε ακατάλληλα φανάρια που φωτίζουν μέχρι το μπαλκόνι στον 4ο.
Άσε που νομίζουν ότι βλέπουν καλύτερα. Δεν βλέπουν και αφορά καθαρά το διάφραγμα του ματιού.
 

Μηνύματα
22.463
Reaction score
13.852
ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ 2 BALLAST ΠΟΥ

ΧΑΡΙΖΑ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.....

ΧΑΡΙΣΜΑ ΦΥΣΙΚΑ...


 

Μηνύματα
17.277
Reaction score
9.754
Αυτό.
Τα λέω χρόνια και με κοροϊδεύουν ακόμα και ηλεκτρολόγοι. Αυτοί βέβαια έχουν λόγο γιατί τους κάνω κακό στη τσέπη.
Σχεδόν φωνάζω σε όσους έχουν Xenon εκτός προτζέκτορα. Έχουν γεμίσει οι δρόμοι after market xenon σε ακατάλληλα φανάρια που φωτίζουν μέχρι το μπαλκόνι στον 4ο.
Άσε που νομίζουν ότι βλέπουν καλύτερα. Δεν βλέπουν και αφορά καθαρά το διάφραγμα του ματιού.
Καλά μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες , επειδή μερικοί καραγκιόζηδες φοράνε xenon στα σμαρτ ή σε άλλα αρχαία αυτοκίνητα και δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσουν δέσμη.
Στα πιο πολλά που βλέπω στον δρόμο πάντως και μένα με ενοχλεί αφάνταστα , ιδίως σε κάτι σμαρτ πειραγμένα που φέγκουν στον γάμο του καραγκιόζη. Στο δικό μου έχω xenon after market ρυθμισμένα σωστά και με 1 κλικ κάτω την ρύθμιση από το κοντρόλ των προβολέων και δεν ενοχλώ κανέναν.
Φυσικά οι ηλεκτρολόγοι και οι λοιποί θα σε κράξουν .
 

Μηνύματα
106
Reaction score
62
Κάθε διαφορετική θέση μέσα-έξω της λάμπας σε φανάρια που δεν έχουν projector, οδηγεί πάντα σε κακή διασπορά και ενόχληση (τουλάχιστον) των απέναντι.
Είναι ο κανόνας σε διάφορα παλιότερα οχήματα με "λευκά" και xenon, LED.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να τονίζεται!
 

Μηνύματα
8.045
Reaction score
6.993
Καλά μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες , επειδή μερικοί καραγκιόζηδες φοράνε xenon στα σμαρτ ή σε άλλα αρχαία αυτοκίνητα και δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσουν δέσμη.
Στα πιο πολλά που βλέπω στον δρόμο πάντως και μένα με ενοχλεί αφάνταστα , ιδίως σε κάτι σμαρτ πειραγμένα που φέγκουν στον γάμο του καραγκιόζη. Στο δικό μου έχω xenon after market ρυθμισμένα σωστά και με 1 κλικ κάτω την ρύθμιση από το κοντρόλ των προβολέων και δεν ενοχλώ κανέναν.
Φυσικά οι ηλεκτρολόγοι και οι λοιποί θα σε κράξουν .
δεν είναι πάντα ρυθμίσιμο το πρόβλημα
εξαρτάται από την λάμπα και την κατασκευή της.
αν το κέντρο της είναι σωστό έχεις ελπίδες αλλά πολλές έχουν κέντρο αλαίν ντελόν και φέγγουν παντού (εκτός από εκεί που θέλεις)
έχω δοκιμάσει τουλάχιστον 6-7 λάμπες after market xenon σε Η4 , Η7 , 9006 κλπ πάντα κάτι ήταν λάθος.

μην ξεχνάμε ότι ένα καλό κάτοπτρο σχεδιάζεται για μια γραμμική εστία φωτός (το νήμα της λάμπας αλογόνου) και όχι για μια σφαιρική εστία όπως ο βολβός της λάμπας xenon .
ο βολβός δεν ακτινοβολεί ακτινικά (με την έννοια ότι όλες οι δέσμες διέρχονται από ένα σημείο στο κέντρο του) αλλά η επιφάνεια του διαθλά προς κοντινές κατευθύνσεις σημαντικό μέρος του φωτός για αυτό και η δέσμη δεν σβήνει ποτέ απότομα στα όρια της. πρακτικά δεν έχεις ελπίδα να τα ρυθμίσεις σωστά , ωστόσο ανάλογα το φανάρι και ανάλογα την λάμπα μπορεί το ανάλαφρο "σβήσιμο" στα άκρα της δέσμης να μην είναι ενοχλητικό αλλά αντιθέτως χρήσιμο (γιατί φωτίζεις απαλά τον περίγυρο και διατηρείς μια αίσθηση του χώρου πέραν αυτής της δέσμης)

στα led είναι πιο μπερδεμένα τα πράμματα.
η μέν δίοδος ακτινοβολεί σχεδόν σημειακά όμως προς μια κατεύθυνση οπότε η εύκολη λύση είναι να βάλεις άλλη μια στην πλάτη της αλλά εκεί μπλέκει το θέμα γιατί κατασκευαστικά οι δύο εστίες έχουν σημαντική απόσταση μεταξύ τους και μπορούν να τοποθετηθούν "όρθιες" ώστε τα δύο σημεία εκπομπής να πέφτουν στα άκρα του νήματος της λάμπας αλογόνου.
εκεί είναι το άλλο μπαλαμούτι γιατί χάνεις ένα μέρος του κατόπτρου που βρίσκεται στη βάση της λάμπας (έναν κατακόρυφο τομέα με κέντρο την λάμπα)
έβαλα λοιπόν μια γαμάτη λάμπα morimoto 2stroke στο cx7 στη μεγάλη σκάλα και ήταν θεϊκιά ναούμ.
την βάζω μετά στο vitara (που έχει μαμά led μεσαία) και είναι γτπ3κ. ο εν λόγω τομέας στο σουζούκι έστελνε φως μπροστά στο κέντρο (και πλέον δεν έχει) ενώ στο cx7 πιθανότατα οι πλαϊνοί τομείς στέλνανε εξίσου σημαντική ποσότητα φωτός στο κέντρο και δεν υπήρχε θέμα.
για δε μεσαία δεν το συζητάω καν . Δεν χρειάζεται να το δοκιμάσω , μόνο στην τύχη θα φέξουν σωστά παντού.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.267
Reaction score
9.795
Καλά μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες , επειδή μερικοί καραγκιόζηδες φοράνε xenon στα σμαρτ ή σε άλλα αρχαία αυτοκίνητα και δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσουν δέσμη.
Στα πιο πολλά που βλέπω στον δρόμο πάντως και μένα με ενοχλεί αφάνταστα , ιδίως σε κάτι σμαρτ πειραγμένα που φέγκουν στον γάμο του καραγκιόζη. Στο δικό μου έχω xenon after market ρυθμισμένα σωστά και με 1 κλικ κάτω την ρύθμιση από το κοντρόλ των προβολέων και δεν ενοχλώ κανέναν.
Φυσικά οι ηλεκτρολόγοι και οι λοιποί θα σε κράξουν .
Η μεγάλη πλειοψηφία φοράει τα Κινέζικα after market των 40€ - 50€ με τα πλαστικά μπάλαστς που βαράνε στο φεγγάρι, σε προβολέα για συμβατική λάμπα. Δεν έχω δει ούτε ένα ρυθμισμένο τόσα χρόνια. Όσα έχουν σωστή δέσμη με αρκετό φως είναι μέσα σε προτζέκτορα.
Ούτε καν τα Philips δεν πληρώνουν των 140€ με τα μεταλλικά μπάλαστς που είναι και κάπως καλύτερα.
Και κάνουν και τους ξερόλες, μαζί και οι ηλεκτρολόγοι.

Το άλλο που είπα ότι νομίζουν πως βλέπουν καλύτερα το εξηγεί μια καταπληκτική έρευνα Γερμανών που είχα διαβάσει πριν χρόνια.
Εν συντομία, το υπερβολικό φως μπροστά ερεθίζει το μάτι και μαζεύει το διάφραγμα με αποτέλεσμα το μειωμένο πλέον φως που μπαίνει στο μάτι να καθιστά τη νύχτα αδύνατη την καλή ορατότητα μακριά.
 

Μηνύματα
17.277
Reaction score
9.754
Το υλικό κατασκευής του ballast , δεν αφορά στο παραμικρό , αφού μέσα είναι όλα πακτωμένα σε ρητίνη.
Το ότι φεγγουν στο γάμο του καργκιόζη έχει να κάνει με το ότι τις περισσότερες φορές δεν κουμπώνουν σωστά την λάμπα. Είναι άσχιετοι.
Εδω έχω δεί αυτοκίνητο με μία xenon και μία απλή ιωδίου , και δεν καταλάβαινε την διαφορά το ζώο το όρθιο.
Οι δέμες και η σωστή ρύθμιση είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο.
Για την μελέτη των γερμανών δεν έχω να σου πω τίποτα, παρά μόνο , πως είναι μία μελέτη. Ούτε τις συθήκες που έγινε αυτή ξέρουμε ούτε αν είναι επαρκής. Το βράδυ σε σκοτεινό δρόμο όπου οι προβολείς φέγγουν ευθεία μπροστά μας μου φαίνεται λίγο κάπως το να μικραίνει την ίριδα το μάτι . Τόσο πολύ ώστε να περιορίζεται η ορατότητα.Δεν το αποκλείω βέβαια . Ομως με τα δικά μου φώτα σε σκοτεινό δρόμο , με τις δέσμες χαμηλωμένες είτε με απλές λάμπες ιωδίου είτε με xenon η μεγάλη σκάλα κάποια στιγμή χρειάζεται. Ο μόνος τρόπος να μην το κάνω είναι να σηκώσω την μεσαία σκάλα.
 

Μηνύματα
8.045
Reaction score
6.993
αφού μέσα είναι όλα πακτωμένα σε ρητίνη.
τα matsushita εργοστασιακής τοποθέτησης δεν είναι
μάλιστα τοποθετούμενα στον πάτο του φαναριού , με την τρύπα γύρω από το πριζάκι υψηλής τάσης να μην σφραγίζει πουθενά , είναι ειδικά μελετημένα να καταπίνουν όλη την υγρασία που περνά στο φανάρι και στραγγίζει στον πάτο.

αποτέλεσμα σβήνει η λάμπα και νομίζεις οτι έκλασε.

αν δεν ξέρεις καταλλήγεις να σου χρεώνουν λάμπα και ballast.

αν όμως ξέρεις (γιατί το 2010 είχες πάρει έξτρα ballast προσπαθόντας να στριμώξεις δύο προβόλια e55 στο φανάρι - όχι ούτε για αστείο δεν μπαίνανε) το γυρνάς τούμπα , στραγγίζει , το ποτίζεις ισοπροπυλική , το κουνάς , το στραγγίζεις , το στεγνώνεις με πιστολάκι και voila έτοιμο σαν να μην έσβησε ποτε.
5 φορές το έχω κάνει αυτό - το πιο δύσκολο στην όλη διαδικασία ήταν να βγει ο προφυλακτήρας.

κάποια στιγμή που είχα βάλει αγγελεία διάφορα ανταλλακτικά με παίρνανε τηλέφωνα - φίλε έχεις ballast xenon;
4 ή 5 τα ζητήσανε , τους εξηγώ τι να κάνουν και αν δεν πετύχει πάρε με να στο στείλω.
2 ή 3 πήρανε "πωπω φίλε πόσο δίκιο είχες μια χαρά δούλεψε"

χωρίς ρητίνη και αθάνατα
 

Μηνύματα
106
Reaction score
62
Έχω βάλει after market xenon σε Mazda 6 του 2004, με χαμηλό κόστος, και είδα πολύ μεγάλη διαφορά. Δεν τυφλώνουν κι έχω καλή ορατότητα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
156.332
Μηνύματα
2.406.195
Members
35.337
Νεότερο μέλος
Μαρ
Top