Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.974
Δεν είχαν υποταχθεί στις απαιτήσεις της ταχείας συναρμολόγησης που οδήγησε στα κουτιά με ρόδες των 80s και στα ολόιδια αυτοκίνητα ελέω αεροδυναμικής των 90s.
Καλά, δες λίγο τα Ιαπωνικά κουπέ των '90s.

Παλια σε ολος τους τομεις υπηρχε απιστευτη διαθεση(κ@υλα!!!)και σχεδιαζαν,εψαχναν για να ξεπερασουν τους "αντιπαλους",επισης ειχαν χρονο και εβλεπαν τα πραγματα απο την οπτικη της διαρκειας σε αυτον.Οποτε επαιρναν τον χρονο τους για να σκεφτουν και να υλοποιησουν αργα και σταθερα το οτιδηποτε ,για να κανει αυτο που ειναι να κανει αλλα και να κρατησει για παντα.
Όχι στα αυτοκίνητα. Τα μεταπολεμικά ιδίως είχαν κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρο σχεδιασμό.
Στις ΗΠΑ άλλαζαν σχεδόν κάθε χρόνο, τέτοια τελειότητα. :tongue:
Στα late '70s άρχισε να βελτιώνεται κάπως η ποιότητα λόγω του ανταγωνισμού της Ιαπωνίας. Στις ΗΠΑ στα '90s+.


Γενικά, μην κρίνετε απο τις ελάχιστες και πολύ ακριβές μεσοπολεμικές υλοποιήσεις την αυτοκινητοβιομηχανία και τον σχεδιασμό συνολικά.
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.849
Reaction score
31.373
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.

Αισθητικως πολλα σκαλια παρακατω. Και απο ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια εχουν αρχισει να υποχωρουν (βεβαια οχι σε συγκριση με το 50 και 60 και οχι για ολους, πχ Ιταλοι Γαλλοι τι να συγκρινεις, αμαξωματα που σαπιζαν?)
 

Μηνύματα
642
Reaction score
1.159
Καλά, δες λίγο τα Ιαπωνικά κουπέ των '90s.



Όχι στα αυτοκίνητα. Τα μεταπολεμικά ιδίως είχαν κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρο σχεδιασμό.
Στις ΗΠΑ άλλαζαν σχεδόν κάθε χρόνο, τέτοια τελειότητα. :tongue:
Στα late '70s άρχισε να βελτιώνεται κάπως η ποιότητα λόγω του ανταγωνισμού της Ιαπωνίας. Στις ΗΠΑ στα '90s+.


Γενικά, μην κρίνετε απο τις ελάχιστες και πολύ ακριβές προπολεμικές επιλογές την αυτοκινητοβιομηχανία και τον σχεδιασμό συνολικά.
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.
Τι να δω στα κουπέ των 90s; Οι μούρες των nissan nx, honda civic, mitsubishi colt , mazda 323 ειναι ίδιες για να πιάσουν χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή.
Σε σχέση με το άλλο που γράφεις για τα καινούργια αυτοκίνητα, σαφώς και υπάρχει τεχνολογική πρόοδος , είναι πιο ασφαλή, οικονομικά, οικολογικά, ήσυχα κλπ.
Σε κάποιους εδώ μέσα όμως αρέσει και το παλιό, ειδικά αν έχει καλύτερο σχεδιασμό από τα καινούργια.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.849
Reaction score
31.373
Mazda RX7, Miata, Honda NSX ηταν οντως πολυ ομορφα. Το πρωτο το ειχε φιλος συστρατιωτης, πολυ ιδιαιτερο, αλλα ευαισθητο.
 




Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.974
Ο απαυτός σου, το καλοκαίρι, δεν άναβε;
Τρυπητή napa και το καλύτερο a/c που έχω ποτέ συναντήσει. Θυμάμαι σε ταξίδι πρωϊνό προς το βορρά με φρικτή ζέστη και υγρασία, τα πλαϊνά παράθυρα να πιάνουν πάγο. 😍 😍 😍

Και ελαστικούς καθρέφτες, αν θυμάμαι καλά από τις περιγραφές... :roflmao:
Υπήρχε κομμένο σκουπόξυλο δίπλα στο κάθισμα του οδηγού για την αναδίπλωση του δεξιού καθρέφτη όταν ήμουν μόνος σε στροφιλίκια με κίνηση.
Δεκάδες αγγίγματα σε ξένους καθρέφτες, ούτε γρατσουνιά ο δικός μου. :tongue:
Τώρα όλα έχουν ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και δεν έχω θέματα. :biggrin: Έγινα και κοτούλα (σε αποστάσεις, όχι σε χρόνους. αυτοί βελτιώθηκαν κι άλλο).





EDIT: Ξεχάσαμε τα Skylines! :o


 

Μηνύματα
206
Reaction score
94
Lancia beta, 2000 cc. Γοητευτικό αυτοκίνητο με προσωπικότητα. Το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο. Όμως όπως έγραψε σχετικά ένας Αυστραλός, όταν οδηγείς τέτοιο αυτοκίνητο, πρέπει να έχεις μαζί σου όλες τις πιστωτικές κάρτες. Όταν επιτέλους βρήκα καλό μηχανικό, είχαμε απομακρυνθεί συναισθηματικά και την έδωσα, καθώς γεννήθηκε το πρώτο μου παιδί και ανησυχούσα μη με αφήσει στον δρόμο. Ο συγγενής στον οποίο την έδωσα δεν έβαλε δεκάρα για πέντε χρόνια. Όσο την είχα εγώ, εξέφραζε απίστευτες ιδιοτροπίες, παρουσιάζοντας κάθε φορά και διαφορετική βλάβη, όμως αναδρομικά λέω χαλάλι, ίσως εκ του ασφαλούς. Πολύ ευχαρίστως θα είχα μια κουπέ, για δεύτερο αυτοκίνητο, για καμιά βόλτα. Την άλλαξα για Ford Focus και εκείνο με ένα Mazda 6, το οποίο είναι το πιο αξιόπιστο.
 

Attachments


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.146
Reaction score
20.725
Αισθητικως πολλα σκαλια παρακατω. Και απο ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια εχουν αρχισει να υποχωρουν...
Το αισθητικόν του πράγματος δεν μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα, παρά μόνον επί της βάσης του αρεστού, και όχι του καλύτερου. Δεν υπάρχει καμιά σύγκριση -απολύτως καμιά- των σημερινών τεχνολογικών προϊόντων με τα παλαιότερα, τα σύγχρονα είναι ασύλληπτα ανώτερα σε όλους τους τομείς, εξαιρουμένης ίσως της αισθητικής.

Δεν υπάρχει καμιά συνωμοσία υπέρ των παλιών πραγμάτων, και είναι αφελές να πιστεύετε πως το brain power της βιομηχανίας φθίνει. Δεν υπάρχει ούτε ένα εργοστάσιο με αυτοκτονικές τάσεις.

Ο έρωτας με τα παλιά είναι κάτι διαφορετικό. Όμως, η εξαγωγή συμπεράσματος υπέρ των παλαιών, κρίνοντας μόνον από αυτά που κατάφεραν να επιζήσουν έως σήμερα (σε καθένα από τα οποία αντιστοιχούν χιλιάδες άλλων, υποδεεστέρων έως ευτελών), είναι πλέον γνωστή με τον όρο survivorship bias, διδάσκεται σε πανεπιστήμια και κάποια τυχερά σχολεία που έχουν το προνόμιο να μην είναι ελληνικά. Λαϊκιστί, δεν ήταν παλιά όλα τόσο καλά, όσο τα σημερινά παλιά.

Και κάτι ακόμα. Μέχρι χθες, τα θερμικά αυτοκίνητα τα αποδεχόμασταν ντε φάκτο, αφού δεν υπήρχε κάτι άλλο για να συγκρίνουμε. Σήμερα, όμως, τη εξαιρέσει των φορτηγώω, όλα -ΟΛΑ- τα υπόλοιπα θερμικά αυτοκίνητα είναι γελοιωδώς πολύπλοκα, βρωμάνε και ζέχνουν, και αναλόγως του πόσο άδειο είναι το κεφάλι του ιδιοκτήτη, κάνουν ενοχλητικό έως ασυγχώρητο θόρυβο. Γι' αυτούς τους λόγους, όσο πιο γρήγορα απαλλαγούμε από αυτά, τόσο το καλύτερο.
 


Μηνύματα
642
Reaction score
1.159
.....
Δεν υπάρχει καμιά σύγκριση -απολύτως καμιά- των σημερινών τεχνολογικών προϊόντων με τα παλαιότερα, τα σύγχρονα είναι ασύλληπτα ανώτερα σε όλους τους τομείς, εξαιρουμένης ίσως της αισθητικής.

Δεν υπάρχει καμιά συνωμοσία υπέρ των παλιών πραγμάτων, και είναι αφελές να πιστεύετε πως το brain power της βιομηχανίας φθίνει. Δεν υπάρχει ούτε ένα εργοστάσιο με αυτοκτονικές τάσεις.......
Είμαστε off topic, αλλά μην είσαι τόσο σίγουρος.
Στο παλιό μου αμάξι (2007) για να βγάλεις το ταμπλό πρέπει να ξεβιδώσεις 13 βίδες . Στο πιο καινούργιο (2016) του ίδιου κατασκευαστή που οδηγά η σύζυγος, το ταμπλό είναι μονταρισμένο με πλαστικά κλιπς. Με τον καιρό ξεραίνονται και σπάνε και το ταμπλό αν χρειαστεί να βγει μια φορά από εκεί και μετά τρίζει.
Ο κετσές κάτω από τα πόδια του συνοδηγού στο καινούργιο αντί για ύφασμα είναι πεπιεσμένο χαρτόνι. Μας χύθηκε ένα μπουκάλι νερό, ο κετσές φούσκωσε και τώρα έχει τριφτεί ο μίσος.
Επειδή δούλευα σε αντιπροσωπεία παλαιότερα το 1990 γνωρίζω πως επέλεγαν οι κατασκευαστές τα επιμέρους εξαρτήματα με διαγωνισμό. Θα βάλει την πιο φθηνή ντίζα γκαζιού και αν μείνεις στο δρόμο δεν τρέχει τίποτα, στην αλλάζει εντός εγγύησης.
Ναι, η τεχνολογία προοδεύει, προκειμένου όμως να συγκρατήσουν το κόστος παρόλα τα πρόσθετα συστήματα που φορτώνουν στα αμάξια, η ποιότητα των υλικών πέφτει κατά τη γνώμη μου.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.849
Reaction score
31.373
Και πολυ ευκολα προσπερνουμε το αισθητικο κομματι... Δηλαδη η αποσταση που χωριζει μια Μονικα Μπελουτσι απο μια Γεωργια Βασιλειαδου ειναι απλως θεμα... γούστου;
Γιατι εαν καταληξουμε στο οτι ολα μια ιδεα ειναι, τι τα θελουμε και τα κρατηματα, και τις ανευ προηγουμενου επιδοσεις. Σε ραλλι θα τρεξουμε; Και γιατι πρεπει να διαλεγουμε χρωμα στα αυτοκινητα. Καντε τα ολα γκριζα να τελειωνουμε.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Και πολυ ευκολα προσπερνουμε το αισθητικο κομματι... Δηλαδη η αποσταση που χωριζει μια Μονικα Μπελουτσι απο μια Γεωργια Βασιλειαδου ειναι απλως θεμα... γούστου;
Γιατι εαν καταληξουμε στο οτι ολα μια ιδεα ειναι, τι τα θελουμε και τα κρατηματα, και τις ανευ προηγουμενου επιδοσεις. Σε ραλλι θα τρεξουμε; Και γιατι πρεπει να διαλεγουμε χρωμα στα αυτοκινητα. Καντε τα ολα γκριζα να τελειωνουμε.
Έχεις απόλυτο δίκιο, έχω μια Ε89 την οποία την έχει περιποιηθεί ο οίκος Schnittzer και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά στην καρδιά της...
Μετά από 8 χρόνια εξακολουθεί να μου προκαλεί ρίγος και ανατριχίλα και μόνο που την κοιτάζω παρκαρισμένη😍

Όταν όμως την αγγίξω, την ανάψω, την ακούσω και αρχίσω να την κυλάω στο δρόμο... ηδονή με τρελό μεθύσι των αισθήσεων...🔥🔥🔥
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.324
Reaction score
7.882
Ποια ειναι η Μπελουτσι και ποια ειναι η Βασιλειαδου?
8821D7C7-96C4-45B5-AB06-330DF80081B0.jpeg

F3D6D56B-0049-435F-A9A6-BFBAC24C6FC3.jpeg

09E48CE4-32D0-4ED5-A5B3-2D5D97C0084D.jpeg


Απεχθανομαι την παλαιολαγνεία σχεδον οσο και το οτι αρχιζω να γερναω.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.849
Reaction score
31.373
Κατ αρχάς δεν μιλάμε για κατηγορία supercars. Εκεί το αισθητικό μετράει περισσότερο ως τμήμα του όλου πακέτου.

Αλλα και εκεί ακόμη, κοίτα τις γραμμές της 250. Δεν είναι οι άλλες Βασιλειάδου, αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχει αμφιβολία εδώ ποια είναι η Μπελουτσι.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.182
Reaction score
8.182
Είμαστε off topic, αλλά μην είσαι τόσο σίγουρος.
Στο παλιό μου αμάξι (2007) για να βγάλεις το ταμπλό πρέπει να ξεβιδώσεις 13 βίδες . Στο πιο καινούργιο (2016) του ίδιου κατασκευαστή που οδηγά η σύζυγος, το ταμπλό είναι μονταρισμένο με πλαστικά κλιπς. Με τον καιρό ξεραίνονται και σπάνε και το ταμπλό αν χρειαστεί να βγει μια φορά από εκεί και μετά τρίζει.
Ο κετσές κάτω από τα πόδια του συνοδηγού στο καινούργιο αντί για ύφασμα είναι πεπιεσμένο χαρτόνι. Μας χύθηκε ένα μπουκάλι νερό, ο κετσές φούσκωσε και τώρα έχει τριφτεί ο μίσος.
Επειδή δούλευα σε αντιπροσωπεία παλαιότερα το 1990 γνωρίζω πως επέλεγαν οι κατασκευαστές τα επιμέρους εξαρτήματα με διαγωνισμό. Θα βάλει την πιο φθηνή ντίζα γκαζιού και αν μείνεις στο δρόμο δεν τρέχει τίποτα, στην αλλάζει εντός εγγύησης.
Ναι, η τεχνολογία προοδεύει, προκειμένου όμως να συγκρατήσουν το κόστος παρόλα τα πρόσθετα συστήματα που φορτώνουν στα αμάξια, η ποιότητα των υλικών πέφτει κατά τη γνώμη μου.
Ένα από τα ΙΧ που πέρασαν από τα χέρια μου ήταν το xsara picasso. Αμέσως μετά την παραλαβή άρχισε τρίζει σαν κουδουνίστρα! Πέρασε καμμιά εβδομάδα και περνώ από την αντιπροσωπεία. Κάνουμε μια βόλτα και εντοπίζουν το πρόβλημα. Αποτέλεσμα: Έ τι κάνετε έτσι! Όλα σήμερα έτσι κατασκευάζονται, όμως υπάρχει λύση.... Υπάρχει αυτό το σπρέι (citroen). Μετά από κάθε πλύσιμο θα περνάτε τις τσιμούχες των πορτών και θα είστε ok! Έβαζες το χέρι σου ανάμεσα στην πόρτα και την οροφή και ένοιωθες ανάλογα με την διάθεση του οδοστρώματος το κενό μεταξύ τους να αλλάζει διάσταση! Πέρασα μαζί του κάποια χρόνια αναγκαστικά (στα οποία υπήρχε πλήθος ποικίλων προβλημάτων), και είπα να πάω προς την Γερμανική Σχολή. Έτσι κατέληξα στο s-max 2500cc turbo (220 ίππων). Πόρτες με κλείσιμο σαν χρηματοκιβώτιο, θηρίο σε εμφάνιση κλπ. Είπα θα γλυτώσω από όλα αυτά! Έπεσα και εκεί όμως έξω! Την πρώτη εβδομάδα τρίξιμο από τα αμορτισέρ! 30 ημέρες στο συνεργείο((μέχρι να εγκριθεί η αντικατάσταση) και αλλαγή και των 4ρων. Και το χειρότερο? Πάλι το ίδιο τρίξιμο στις πόρτες όπως αυτό του xsara! Έτσι το σπρέι της citroen και εδώ μεγαλούργησε! Τι τα θέλετε? Η τεχνολογία ναι προχωρεί. Η ποιότητα όμως... Όχι!

Συγνώμη για το εκτός θέματος!
 

Μηνύματα
12.879
Reaction score
10.101
Έχεις απόλυτο δίκιο, έχω μια Ε89 την οποία την έχει περιποιηθεί ο οίκος Schnittzer και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά στην καρδιά της...
Μετά από 8 χρόνια εξακολουθεί να μου προκαλεί ρίγος και ανατριχίλα και μόνο που την κοιτάζω παρκαρισμένη😍

Όταν όμως την αγγίξω, την ανάψω, την ακούσω και αρχίσω να την κυλάω στο δρόμο... ηδονή με τρελό μεθύσι των αισθήσεων...🔥🔥🔥
Τί το έγραψες τώρα αυτό;;; Βάλε φωτογραφία!!!
Κατ αρχάς δεν μιλάμε για κατηγορία supercars. Εκεί το αισθητικό μετράει περισσότερο ως τμήμα του όλου πακέτου.

Αλλα και εκεί ακόμη, κοίτα τις γραμμές της 250. Δεν είναι οι άλλες Βασιλειάδου, αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχει αμφιβολία εδώ ποια είναι η Μπελουτσι.
Εμένα πιο πολύ μου αρέσει η F40. Η καινούρια δε μου αρέσει κι ας είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.775
Μηνύματα
2.875.717
Members
37.949
Νεότερο μέλος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Top