Για την ώρα χαμογελάω μπροστά στην οθόνη μου.Μας τα ´παν κι άλλοι. Και μετά έκλαιγαν στη γωνία.
Μετρήσεις παρακαλώ.
(Δεν είμαι...οι άλλοι. Δεν ζω με τις...μετρήσεις...Ζω με τη μουσική.).
Για την ώρα χαμογελάω μπροστά στην οθόνη μου.Μας τα ´παν κι άλλοι. Και μετά έκλαιγαν στη γωνία.
Μετρήσεις παρακαλώ.
Αφήστε λοιπον και τον νηματοθέτη να ζήσει με την μουσική και όχι με την μελέτη βιβλίων για την μουσική.Δεν ζω με τις...μετρήσεις...Ζω με τη μουσική
Εκείνος ζήτησε στο αρχικό και στο ποστ νο.12 (από εμένα) κάποιο βιβλίο και συγκεκριμένα CDs για μελέτη και σε αυτό απήντησα. Φυσικά, μπορεί να κάνει ό,τι επιθυμεί, πέρα από κάθε απάντηση και σύσταση.Αφήστε λοιπον και τον νηματοθέτη να ζήσει με την μουσική και όχι με την μελέτη βιβλίων για την μουσική.
Ναι βέβαια βέβαια....Εκείνος ζήτησε στο αρχικό και στο ποστ νο.12 (από εμένα) κάποιο βιβλίο και συγκεκριμένα CDs για μελέτη και σε αυτό απήντησα
Ως από τους μάλλον αρκετά μέγαλους στην ηλικία εδώ και μουσικόφιλος (ως δεύτερη φύση) της Κλασικής Μουσικής για περίπου τέσσερις δεκαετίες, δεν θα συνιστούσα μία τέτοια προσέγγιση "για κάποιον που θέλει να έλθει σε επαφή με το είδος".
χρειάζεται να έχει ακούσει και μελετήσει πλήθος άλλων πιο απλών και κατανοητών έργων της φόρμας αυτής
Η σύστασή μου σε κάθε νέο ακροατή-μουσικόφιλο, που ενδιαφέρεται να προσεγγίσει την Κλασική Μουσική με πιο σοβαρό και συνεπή τρόπο, είναι να ξεκινήσει με κάποια μέθοδο, σε συνδυασμό με κάποιο(α) βιβλίο(α) αναφοράς, ώστε να έχει μία πρώτη αλλά καλή βάση για να κατανοήσει πως λειτουργεί ένα Κλασικό έργο, ποια είναι η φόρμα του, τι σημασία μπορεί να έχει η τονικότητά του ή ενορχήστρωσή του κοκ.
Προσωπικά, πιστεύω ότι η χρονική προσέγγιση αρχίζοντας από την πρώιμη περίοδο του Μπαρόκ (το αργότερο, εάν κανείς δεν αντέχει να ξεκινήσει από την Αναγέννηση) είναι πιο εποικοδομητική από πολλές πλευρές.
Αλλά ενα κεφάλαιο για την σωστή αναπαραγωγή αυτών των έργων αρνείστε να διαβάσετε.Εν ολίγοις, η αρχική προσέγγιση πρέπει να γίνει με κάποια μέθοδο, με αργό ρυθμό και συνέπεια, ώστε, σιγά αλλά σταθερά, τα έργα που ακροάται ο επίδοξος ενδιαφερόμενος να του καταστούν...κτήμα του και να τον οδηγήσουν στην οικοδόμηση της καλής αντίληψής, της σωστής εκτίμησης των έργων που θα συναντήσει καθ' οδόν, ούτως ώστε να δυνηθεί να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση από αυτά.
Ευχαριστώ editor. Με έβγαλες από τον κόπο να απαντήσω.Υπάρχει η εξής διαφορα.
Είναι άλλο οι στοχευμένες συμβουλές προς κάποιον που τις αναζητεί για επίλυση συγκεκριμένου προβληματος
Και είναι άλλο οι συμβουλές
δεξιά και αριστερά για την επίλυση ανύπαρκτων προβλημάτων που ουδέποτε δηλώθηκαν.
Όταν μάλιστα αυτές παίρνουν την μορφή "βάλε δύο sub" σε ηχεία μεγέθους και επιπέδου Wilson σε οικιακό περιβαλλον, το τονίζω αυτό, τότε έχουμε με βεβαιότητα περάσει στο χώρο της γραφικότητας.. IMHO
Όντως δεν είναι απλή συμβουλή η ανάγνωση συγκεκριμένου κεφαλαίου συγεκριμένου βιβλίου. Είναι επιτακτική προτροπή και μάλιστα επαναλαμβανόμενη, παρά τις με διαφορούς τρόπους εξηγήσεις μου ότι δεν μου χρειάζεται...τώρα πια...και σε ένα νήμα που δεν αφορά την εν λόγω προτροπή..Δε βλέπω καμία πρόθεση για συμβουλές από την πλευρά του Dimifoot προς τον Prince.
Αυτό που βλέπω είναι ευθεία αμφισβήτηση των ισχυρισμων του Prince.
Το αν τον ικανοποιεί και τον καλύπτει αυτό που ακούει, είναι δικό του γούστο και δικό του καπέλο.
Όμως, το αν του εξασφαλίζει μια ομαλή απόκριση στο συχνοτικο φάσμα γενικά και ειδικά στις πρώτες οκτάβες, δεν αποδεικνύεται με ισχυρισμούς, πόσο μάλλον με αυθαίρετες κατηγοριοποιησεις συσκευών (hi Fi, hi end κλπ). Το "βαρύ όνομα" κάποιων συσκευών δεν αποτελεί απαραίτητα εχέγγυο για αυτό που μπορούμε να ορίσουμε με βάση τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες ως "υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής"
Αν δεν έχετε καταλάβει την ανακολουθία της συλλογιστικής σας λυπάμαι.Όντως δεν είναι απλή συμβουλή η ανάγνωση συγκεκριμένου κεφαλαίου συγεκριμένου βιβλίου. Είναι επιτακτική προτροπή και μάλιστα επαναλαμβανόμενη, παρά τις με διαφορούς τρόπους εξηγήσεις μου ότι δεν μου χρειάζεται...τώρα πια...και σε ένα νήμα που δεν αφορά την εν λόγω προτροπή..
Όχιεχουμε πει καποια στιγμη(ο @costas EAR) οτι η μοναδικη περιπτωση που δεν χρειαζετε υπογουφερ ενα συστημα ειναι η περιπτωση καταλληλα διαμορφομενου χωρου μαλιστα ειχε δωσει και μια περιγραφη αυτου, το οποιο περισσοτερο θυμιζε καστρο... (παχος τοιχων 1 μετρο κτλ)
.. σιγουρα οχι.. σαρκαστικα το γραφω, παρα κυριολεκτικα. Καθως δεν θυμαμαι (και αρκετα δυσκολο να βρω) τι ειχε γραψει ο EAR.
Ισως για εντοιχισμένα τεράστια ηχεία, ή πολλαπλά καρδιοειδή... σιγουρα οχι.. σαρκαστικα το γραφω, παρα κυριολεκτικα. Καθως δεν θυμαμαι (και αρκετα δυσκολο να βρω) τι ειχε γραψει ο EAR.
Γιου τχιούμπ ρουλζζζζΑφηστε τα βιβλια κ τις γνωσεις και βαλτε youtube ν ακουσετε μουσικουλα κλασσικη, μια χαρα ειναι δε χρειαζετε τιποτα να ξερετε τιποτα να διαβασετε ουτε υποβαθρο.
Ολα καλα, απολαυστε!
Τα βγιολιά είναι σα τα σαμπ.... αυτοι στις ορχηστρες ηθοποιοι ειναι ετσι για μπουγιο , και 2-3 βιολια δε φτανουν ?
... τα βγιολια κρεμαστε τα πσηλα !?Τα βγιολιά είναι σα τα σαμπ.
Όσα κι αν έχεις, δε φτάνουν.