Γιγάντιο πλοίο διέκοψε τη διέλευση του Σουέζ






Μηνύματα
1.557
Reaction score
2.619
είσαι σίγουρος;
εδώ το δείχνει να κάνει κανονική διέλευση με 10κόμβους
Ακυρο.
Αλλο προβλημα ειχαν τελικα. Ετσι μουβτο μετεδωσαν τα ειδησεογραφικα των εταιρειων.
 

Μηνύματα
1.557
Reaction score
2.619


Μηνύματα
14.043
Reaction score
11.734

έχει κανείς ψηλά;
Αυτό είναι σωστή αντιμετώπιση. Έλληνες θα το έκαναν σε αντίστοιχη περίπτωση;
 

Μηνύματα
17.593
Reaction score
25.271
αυτό δεν απαντιέται εύκολα.
δεν υπάρχει αντιστοιχία οικονομικών μεγεθών σε κάτι που διαχειριζόμαστε για να κρίνεις από το παρελθόν.

αλλά αν είχαμε την διαχείριση της όδευσης του σημαντικότερου περάσματος που εξυπηρετεί το ευρω/ασιατικό εμπόριο 99% ναι (μπορεί και χειρότερα)
 




gid

Μηνύματα
8.814
Reaction score
10.079
Αν όντως δεν επιτρέπουν στο πλήρωμα να κατέβει και να πάρει κάποιο άλλο μεταφορικό μέσο και να πάει όπου θέλει τότε ξεκάθαρα μιλάμε για ομηρία ανθρώπων, πράγμα εντελώς απαράδεκτο.

Και βέβαια το θέμα δεν είναι πώς (επιλέγεις να) το βλέπεις, αλλά πώς είναι.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.719
Reaction score
44.126
δε λες παλι καλα που δεν σκοτωνουν εναν την μερα, το εχω δει σε ταινια, δεν θυμαμαι ποια. 🐒
 

Μηνύματα
853
Reaction score
2.584
Στο παρελθον :

 

Μηνύματα
17.593
Reaction score
25.271
δεν είναι ομηρία , κατηγορούνται για μια μορφή παρακώλυσης συγκοινωνιών.
όσοι έχουν ευθύνη της διακυβέρνσης (πλοίαρχος) , όσοι βρίσκονται στη γέφυρα , αν υπάρχει θέμα μηχανικής βλάβης όσοι έχουν ευθύνη/χειρισμό των μηχανημάτων κλπ είναι εμπλεκόμενοι.

το πλήρωμα καταρχήν έχει σύμβαση με την διαχειρίστρια εταιρία και βρίσκεται στο πλοίο μέχρι την λήξη του συμβολαίου ασχέτως αν το πλοίο ταξιδεύει ή όχι οπότε ουσιαστικά βρίσκονται εκεί που πρέπει. Παρενέργεια είναι οτι ενδεχομένως να έχουν ανακριθεί 5 και 6 φορές από διαφόρους , ρωτώντας τα ίδια και τα ίδια και τους σπάνε τα νεύρα.
αν στην πολυήμερη κράτηση του πλοίου προκύψει τερματισμός συμβολαίου ή ζητήσουν οι ναυτικοί επαναπατρισμό αν δεν είναι εμπλεκόμενοι πιθανότατα θα πάνε σπίτι τους.

ο πλοίαρχος βέβαια δεν θα πάει πουθενά.

πριν 10 χρόνια ένα πλοίο μας που ήταν μόλις 9 μηνών κρατήθηκε στην αμερική μετά απο καταγγελία για ρύπανση.
έφτασε στο λιμάνι και με το που πέφτει η σκάλα ανέβηκαν καμιά 20αριά λιμενικοί/fbi κλπ οπλισμένοι.
κράτησαν το πλοίο 6 μέρες (δεν βρήκαν τίποτα*) ανακρίνανε όλο το πλήρωμα καμιά 200αριά φορές κρατήθηκαν τελικά πλοίαρχος, α' μηχανικός , β' μηχανικός , αντικαταστάθηκαν και αναχώρησε το πλοίο. αυτό έγινε αύγουστο και ο πλοίαρχος αφέθηκε μετά τα χριστούγεννα (περιορισμένος σε ξενοδοχείο)

*η ιστορία ήταν οτι ο β' μηχανικός (βούλγαρος) τα έχωνε χοντρά στους φιλιππίνους λαδάδες. οι τελευταίοι σε ένα λιμάνι της ιαπωνίας απευθύνθηκαν σε κάποιον σε ένα seamans club , που τους συμβούλεψε (; ) να καταγγείλουν τον β' μηχανικό για θαλάσσια ρύπανση , ότι απορρίπτει τα σεντινόνερα απευθείας στη θάλασσα παρακάμπτοντας τον ελαιοδιαχωριστήρα (σε πλοίο 9 μηνών - έλεος). αυτοί ένα βράδυ απλώσανε ένα λάστιχο στο μηχανοστάσιο και κάτι σωλήνες που θεωρητικά θα κουμπώνανε στα σημεία που θα γινόταν η παράκαμψη ,βγάλανε φωτογραφίες και καλά κατασκοπευτικές και τις στέιλανε στις αρχές.
όλα αυτά βέβαια κατέρρευσαν σε σημείο να κληθεί να πληρώσει το λιμενικό αποζημίωση στον πλοιοκτήτη (δεν υλοποιήθηκε ποτέ για πολιτικούς λόγους) αλλά ο πλοίαρχος έμεινε υπό περιορισμό μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση ( να πληρώσει δηλαδή τις μλκς του β' μηχανικού που την είδε άρειος)
 


Μηνύματα
17.593
Reaction score
25.271

μισό δις μετά από διαπραγματεύσεις και μόνο για το κανάλι.
μένει να δούμε τι άλλο ζήτησαν οι υπόλοιποι παθώντες (διαφυγόντα κέρδη λόγω καθυστέρησης) ωστόσο θα κριθεί σε δικαστήρια μετά από πολλούς μήνες (μερικά χρόνια) ενώ πιθανότατα δεν έχουν έρισμα να κρατήσουν το πλοίο δεμένο κάπου , εκτός αν γίνει αγωγή σε δικαστήρια μιας χώρας όπου θα πάει για φορτοεκφόρτωση οπότε θα αναγκαστούν να δώσουν εγγυήσεις για τον απόπλου κλπ .
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.751
Μηνύματα
3.026.429
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top