Surround - Immersive. Συνεντευξη του RONALD PRENT απο τα VALHALLA STUDIOS

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.685
Ανακλάσεις απο τον ήχο που έρχεται απο τα μπροστα ηχεία. Δεν είναι πληροφορία χώρου της ηχογράφησης.
Θέλει κουράγιο για να παραδεχτεί κάποιος πως ο,τι πίστευε είναι πλέον παρωχημένο.
:rolleyes:

Συν ότι επειδή εκεί μέσα γίνεται τις κοινής εκδιδόμενης ανάκλασης το κάγκελο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο ήχος που φτάνει στα αυτιά μας δεν αντιπροσωπεύει τον ήχο των ηχείων που πληρώσαμε αλλά ένα εξαιρετικά "χρωματισμένο" ηχητικό αποτέλεσμα.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Εχω'' ανηχοηκο'' δωματιο'' πριβε'' :drinks: δεν υπαρχουν ανακλασης σε μενα:gamer:
Αλλα ειναι αδυνατον στον γραπτο λογο να αντιπαρατεθω με εσας :drinks:
Στον προφορικο λογο ανετα θα τα πουμε οταν ερθω σαλονικη:)
προς το παρων παραδιδομαι στην πολυκαναλη'' λαιλαπα '':drinks:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Εχω'' ανηχοηκο'' δωματιο'' πριβε'' :drinks: δεν υπαρχουν ανακλασης σε μενα:gamer:
Ε και;
Παράθυρο προς το μουσικό γεγονός λοιπόν, χωρίς ανακλάσεις.
Εφόσον δεν υπάρχουν ηχεία που να παίζουν τις πληροφορίες του χωρου απο πίσω, πλάι, και πάνω, παράθυρο είναι.
Αλλα ειναι αδυνατον στον γραπτο λογο να αντιπαρατεθω με εσας :drinks:
Δεν είναι αντιπαράθεση. Πληροφόρηση είναι.
Όσο το βλεπεις ως αντιπαράθεση, τόσο δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. ;)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Σωστα ειναι πληροφορηση,μεσω αντιπαραθεσεις επιχειρηματων
Κατα ποσο γινονται κατανοητα τα επιχειρηματα ειναι αλλο θεμα :drinks:
Αμφοτερων πλευρων!!
Φαινεται οτι η φθαρμενη ντοπαμινη εκ της πλευρας μου παιζει τον καταστροφικο της ρολο:):rofl:
 


K

kimon

Guest
Εχω'' ανηχοηκο'' δωματιο'' πριβε'' :drinks: δεν υπαρχουν ανακλασης σε μενα:gamer:
Αλλα ειναι αδυνατον στον γραπτο λογο να αντιπαρατεθω με εσας :drinks:
Στον προφορικο λογο ανετα θα τα πουμε οταν ερθω σαλονικη:)
προς το παρων παραδιδομαι στην πολυκαναλη'' λαιλαπα '':drinks:
Πολύ εύκολα "ψαρώνετε" , αγαπητέ κύριε...:)
Μη λησμονήτε όμως το ρηθέν "ουδείς μωρότερος γραμματιστών, ει μή ιατροί ήσαν" . Κρύπτει νουν αληθείας, που θάλεγε και ο Κάλβος...:)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Δεν ''ψαρωνω'' κ.kimon το προβλημα για μενα παραμενει πως θα ακουσω καλυτερα οσο αυτο ειναι δυνατον, την συμφωνικη ορχηστρα και χορωδια απο το οποιο σεταπιον :)
Αυτο ειναι διαχρονικο θεμα απο το 1885!!!:);)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Όσα Μικρόφωνα κι αν χρησιμοποιηθούν, 1,2,3,63 κλπ, όταν ακούμε δικάναλη αναπαραγωγή από 2 ηχεία μπροστά μας, είναι σα να μεταφέρουμε το δωμάτιο ακρόασης που έχουμε, μέσα στο χώρο της ορχήστρας, με ένα παράθυρο ανοιχτό προς την ορχήστρα, παράθυρο μεγέθους όσο τα ηχεία μας και πλάτους όσο το τρίγωνο ακρόασης, κάπως ετσι:

mousikoi-orxistra~4.jpg


Ήχος περνάει μέσα στο χώρο ακρόασης μόνο από αυτό το παράθυρο, το ανοιχτό παράθυρο προς την ορχήστρα.

Αυτό το κόκκινο είναι το παράθυρο προς την ορχηστρα:

dali-epicon-2-features~2.jpg


Δυστυχώς όμως, αν πραγματικά καθόμασταν μέσα σε αυτή την αίθουσα:

mousikoi-orxistra~2.jpg

δε θα ακούγαμε ήχους προερχόμενους μόνο από αυτό το παράθυρο, αλλά από παντού, διότι η κάθε αίθουσα έχει μια συγκεκριμένη ηχητική και έχει αντανακλασεις και όπου κι αν κάτσεις θα ακούς τόσο τα όργανα της ορχήστρας όσο και όλες τις αντανακλασεις πέριξ σου.
Θα ακούς όλη την ηχητική του χώρου, το αληθινό γεγονός εκεί μέσα.

Στο δικάναλο παράθυρο προς την ορχήστρα, ναι μεν ακούς την ορχήστρα από μπροστά (άλλωστε δεν υπάρχει άλλη επιλογή) αλλά ταυτόχρονα όχι μόνο δεν ακούς την ηχητική του χώρου της αίθουσας, μα αντιθέτως ακούς (υποχρεωτικά) την ηχητική του δικού σου δωματίου, είτε περιποιημένου είτε απεριποίητου, δεν είναι ανηχοϊκός θάλαμος, έχει μια ηχητική ταυτότητα, και υποχρεωτικά θα την ακούς σε κάθε έργο που ακούς.

Στο πολυκαναλο σεταπ γίνεται η προσπάθεια να τοποθετηθεί ο οικιακός ακροατής, πραγματικά μέσα στην αίθουσα, σε οποιαδήποτε θέση θέλει ο ηχολήπτης, πχ:

mousikoi-orxistra~3.jpg


Δηλαδή είτε στη μέση της ορχήστρας, είτε σε οποιαδήποτε απόσταση από αυτήν, αλλά διατηρώντας την αναπαραγωγή της ηχητικής ταυτότητας της αίθουσας της συναυλίας, στην οικιακή μας αναπαραγωγή.

Τα πολλαπλά ηχεία γύρω μας, συμβάλλουν αποφασιστικά στην άμεση ενέργεια από κάθε κατεύθυνση, ώστε να μην ακούμε την ηχητική του δικού μας δωματίου, αλλά την ηχητική της συναυλιακής αίθουσας.

Η μείωση της ενέργειας των ανακλασεων στον οικιακό μας χώρο (RT 60<0,3") πρακτικά μηδενίζει την συνεισφορά της ηχητικής ταυτότητας του οικιακού μας χώρου, στην αναπαραγωγή της ηχητικής ταυτότητας του συναυλιακού χώρου.

Επιπρόσθετα, στο πολυκαναλο φορμά, ο μηχανικός ήχου, έχει και τη δυνατότητα να μας τοποθετησει είτε στο κέντρο της ορχήστρας, ώστε να ακούμε γύρω μας όλα τα όργανα μοιρασμένα, είτε πραγματικά στην οποιαδήποτε θέση, μπροστά ή πίσω, ώστε να ακούμε με διαφορετικό πλάτος την ορχήστρα (πολυ μεγάλο πλάτος αν είμαστε πρώτη θέση) και το χειροκρότημα του κόσμου είτε να έρχεται από παντού γύρω μας (αν είμαστε μεσαία θέση) ή μόνο από πίσω μας (αν είμαστε πρώτη θέση).

Δυνατότητες ανεξαντλητες, τόσο σε πλάτος μουσικής σκηνής όσο και σε αίσθηση περιέλιξης, δυνατότητες που φυσικά δεν υπάρχουν στην ακρόαση μέσω παραθύρου, της τυπικής βινταζγιάς του παλιακού δικαναλου (ή μονοκαναλου) ήχου.

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:




ΥΓ.
Όσον αφορά το πλάτος της μουσικής σκηνής, στο Βινταζοδικάναλο είναι στανταρακι, 60°, τέλος διαπραγματεύσεων:

mousikoi-orxistra~5.jpg

Και μετά, ότι καταστροφή γίνει από τους πλαϊνούς τοίχους του χώρου ακρόασης. :lol:

Συνοπτικά ::fuckyou:


Αντιθέτως, στο πολυκαναλο σεταπ, το πλάτος της μουσικής σκηνής είναι όσο θέλει ο μηχανικός ήχου, από 60° έως και 360°, όλες οι επιλογές είναι διαθέσιμες :

mousikoi-orxistra~6.jpg


Υπάρχουν πλαϊνά ηχεία, υπάρχουν πίσω ηχεία, υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα για πλάτος μουσικής σκηνής όσο γουστάρει ο άρχοντας της ηχογράφησης.
Ή ότι αίσθηση επιθυμεί να μας δώσει ο καλλιτέχνης.
Δημιουργικό εργαλείο καλλιτεχνικής έκφρασης.

Και στο ιμερσιβ, διαθέτει και ύψος το μαγαζί, δεν είναι πλέον ένα στενό παράθυρο γύρω γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης, αλλά ανοίγει μια ολόκληρη διάσταση ακόμα, ύψος, πραγματικό ύψος, όχι.. ανακλάσεις του ταβανιού σου! :fuckyou:

Του ίσιου, του κενού, που σου χαλάει το RT60. :lol:


Τέλος πάντων, την επόμενη φορά που θα πάτε σε λάιβ ορχήστρα να ακούσετε τζαζ, κλασσική, όπερα, οτιδήποτε θέλετε, προσέξτε λιγάκι τι ακούτε από κάθε κατεύθυνση, πως σας περιβάλλει ο ηχος, ακόμα κι αν ακούσετε ένα όργανο, ένα βιολί από κάποιον που παίζει σόλο, είτε σε ένα κλειστό χώρο, είτε στο δρόμο, στον υπόγειο, οπουδήποτε. Έχει πλάκα. Δώστε προσοχή. Ακούστε την ηχητική σφραγίδα μιας συναυλιακής αίθουσας, μιας εκκλησίας με χορωδία ή εκκλησιαστικό όργανο και χορωδία. Αυτά, δε βγαίνουν από 1 και 2 ηχεία μάγκες. 8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
εξαιτιας των περιοριστικων μετρων τον καιρο της πανδημιας ,δημιουργηθηκαν νεα προτζεκτ ολα βασισμενα στο ιμερσιβ.

1620551708267.png


1620551667545.png


Unlike in the Philharmonie, there is no acoustics in a room that naturally amplifies and clarifies classical instruments. The loudspeakers were therefore used to give the performance back the space that was not available. In front, behind the musicians on the stage, six Y10p loudspeakers were positioned on tripods at a height of 3 m, which amplified the direct sound of the instruments and served as a virtual rear wall and ceiling reflector. Another 14 copies of the Y10p were positioned in an oval with a diameter of 34 m around the audience area. These loudspeakers reproduced the reflection pattern of a pleasantly warm sounding concert hall with an average reverberation time of 2.2 s and served as a virtual side or rear wall.




 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
χερ ντοκτορ διατριβη εχεις κανει ευχαριστω για τον κοπο σου
σου εβαλα καρδουλες ανεξαρτητα αν σε οριζμενα συμφωνω και σε αλλα οχι
να τα παρω ενα ενα αδυνατον εμαι στο νηπιαγωγειο σε οτι αφορα τους υπολογιστες
βαλε και την ντοπαμινη μεσα :rofl: ;):unsure::unsure::thumbsdown::O_o:
οπως και να εχει το θεμα ευχαριστω για την απαντηση:drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Στο δικάναλο παράθυρο προς την ορχήστρα, ναι μεν ακούς την ορχήστρα από μπροστά (άλλωστε δεν υπάρχει άλλη επιλογή) αλλά ταυτόχρονα όχι μόνο δεν ακούς την ηχητική του χώρου της αίθουσας, μα αντιθέτως ακούς (υποχρεωτικά) την ηχητική του δικού σου δωματίου, είτε περιποιημένου είτε απεριποίητου, δεν είναι ανηχοϊκός θάλαμος, έχει μια ηχητική ταυτότητα, και υποχρεωτικά θα την ακούς σε κάθε έργο που ακούς.
...
Η μείωση της ενέργειας των ανακλασεων στον οικιακό μας χώρο (RT 60<0,3") πρακτικά μηδενίζει την συνεισφορά της ηχητικής ταυτότητας του οικιακού μας χώρου, στην αναπαραγωγή της ηχητικής ταυτότητας του συναυλιακού χώρου.

Επιπρόσθετα, στο πολυκαναλο φορμά, ο μηχανικός ήχου, έχει και τη δυνατότητα να μας τοποθετησει είτε στο κέντρο της ορχήστρας, ώστε να ακούμε γύρω μας όλα τα όργανα μοιρασμένα, είτε πραγματικά στην οποιαδήποτε θέση, μπροστά ή πίσω, ώστε να ακούμε με διαφορετικό πλάτος την ορχήστρα (πολυ μεγάλο πλάτος αν είμαστε πρώτη θέση) και το χειροκρότημα του κόσμου είτε να έρχεται από παντού γύρω μας (αν είμαστε μεσαία θέση) ή μόνο από πίσω μας (αν είμαστε πρώτη θέση).

Δυνατότητες ανεξαντλητες, τόσο σε πλάτος μουσικής σκηνής όσο και σε αίσθηση περιέλιξης, δυνατότητες που φυσικά δεν υπάρχουν στην ακρόαση μέσω παραθύρου, της τυπικής βινταζγιάς του παλιακού δικαναλου (ή μονοκαναλου) ήχου.

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:






Υπάρχουν πλαϊνά ηχεία, υπάρχουν πίσω ηχεία, υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα για πλάτος μουσικής σκηνής όσο γουστάρει ο άρχοντας της ηχογράφησης.
Ή ότι αίσθηση επιθυμεί να μας δώσει ο καλλιτέχνης.
Δημιουργικό εργαλείο καλλιτεχνικής έκφρασης.

Και στο ιμερσιβ, διαθέτει και ύψος το μαγαζί, δεν είναι πλέον ένα στενό παράθυρο γύρω γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης, αλλά ανοίγει μια ολόκληρη διάσταση ακόμα, ύψος, πραγματικό ύψος, όχι.. ανακλάσεις του ταβανιού σου! :fuckyou:

Του ίσιου, του κενού, που σου χαλάει το RT60. :lol:


Τέλος πάντων, την επόμενη φορά που θα πάτε σε λάιβ ορχήστρα να ακούσετε τζαζ, κλασσική, όπερα, οτιδήποτε θέλετε, προσέξτε λιγάκι τι ακούτε από κάθε κατεύθυνση, πως σας περιβάλλει ο ηχος, ακόμα κι αν ακούσετε ένα όργανο, ένα βιολί από κάποιον που παίζει σόλο, είτε σε ένα κλειστό χώρο, είτε στο δρόμο, στον υπόγειο, οπουδήποτε. Έχει πλάκα. Δώστε προσοχή. Ακούστε την ηχητική σφραγίδα μιας συναυλιακής αίθουσας, μιας εκκλησίας με χορωδία ή εκκλησιαστικό όργανο και χορωδία. Αυτά, δε βγαίνουν από 1 και 2 ηχεία μάγκες. 8-)
Καραlike για την ανάλυση...Αν δεν ήμουν ενήμερος θα ένιωθα δέος ανάλογο μ'εκείνο που προξενούσε κάποτε ο Σκαλ κατά την περιγραφή στα περιβόητα flywheel και Goldfinger...

Επειδή όμως δεν γίνεται να δαιμονοποιείται το πώς βολεύει καθέναν μας ν'ακούει κι εφόσον είναι ωραίες οι εξηγήσεις,θα δοθεί έμφαση σε κάποια στοιχεία :
Πρώτον,εάν δεν τακτοποιηθεί δεόντως το RT σε πολυκαναλική οντότητα,τότε για τις συνήθεις αποστάσεις και διαρρύθμιση των καναλιών στην πλειοψηφία των οικιακών setup,δεν θα προσλαμβάνεται ενιαία οντότητα,αλλά επιμέρους υποσύνολα παραθύρων από τα εκάστοτε ομόλογα ζεύγη περιφερικών ηχείων.Κατά την παρακολούθηση ταινιών,αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να προσπερνιέται ελέω εντυπωσιακών εφέ,όχι όμως κατά την ακρόαση αμιγώς μουσικών παραγωγών των οποίων οι ιθύνοντες δεν θα είχαν επεκτείνει διασπορά επιμέρους οργάνων σε περιφερικά κανάλια.

Δεύτερον,οι περίφημες από το παρελθόν τεχνοτροπίες στερεοφωνικής ηχογράφησης προβλέπουν τη σύλληψη και ακολούθως απόδοση περιβάλλουσας χωρικής πληροφορίας σε εύρος ανώτερο από το οριζόμενο μεταξύ των δύο μπροστινών καναλιών.Ομολογουμένως είναι κατώτερο σε σχέση με τις σύγχρονες εξελίξεις και τεχνικές.Αλλά αυτό ανάγεται σε προσωπικές επιλογές και συνήθειες...

Τρίτον,τα λογισμικά που συντελούν στην απόδοση της ενιαίας χωρικής πληροφορίας στην πολυκαναλική οντότητα δρουν εξ ορισμού με ντετερμινιστικό τρόπο,δηλαδή θα επεξεργαστούν δεδομένη πληροφορία στην είσοδο υπό προεπιλεγμένους από το χρήστη αλγορίθμους,παραδίδοντάς την - εφόσον δεν θ'αλλαζαν εννοείται οι παράμετροι επεξεργασίας - τακτοποιημένη με απαράλλακτους τρόπους στην έξοδο.Κάτι τέτοιο δεν ισχύει υπό πραγματικές συνθήκες ακρόασης σε δεδομένο μουσικό συμβάν στο χώρο όπου αυτό θα εκτυλίσσεται.Ακόμα και οι βαρβάτες ενιαίες οντότητες που προσφέρουν τα πολυκαναλικά έχουν λοιπόν χαρακτήρες χωρικής τυποποίησης ανοίκειους προς τα πραγματικά συμβάντα.Είναι μεν προτιμότερο από τους χαρακτήρες που προσδίδουν οι τυπικά αφρόντιστοι οικιακοί χώροι,αλλά δεν παύει να είναι και αυτό τυποποιημένο.

Τέταρτον που δεν αφορά στην ανάλυση,ο Chris έχει πρώτα να φτιάξει τις πρώτες του οκτάβες προτού να προέβαλε αντιρρήσεις και να έκανε σχέδια με κεντρικά κανάλια και τα συναφή...Διότι στο δικό του χώρο πάνω από τη ζώνη Schroeder δεν επικρατούν λιγότερες αλλά περισσότερες με ευεργετικό εννοείται τρόπο ανακλαστικές συνιστώσες,ενώ κάτωθεν αυτής της ζώνης το πλήθος συνιστωσών είναι καταστρεπτικά μειωμένο...
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ο @Bhutia προσπαθεί να θολώσει τα νερά :gotcha:, αλλά την ουσία την έγραψε:

Το δικάναλο:
Ομολογουμένως είναι κατώτερο σε σχέση με τις σύγχρονες εξελίξεις


Το immersive είναι
προτιμότερο

Και μετά άρχισε τα ναιμεναλλά, μην δίνετε σημασία :p
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
... μη δίνετε σημασία :p
Όλοι μπορούν να κάνουν κοπτορραπτική σε quotes...Καθένας όμως έχει δικαίωμα στις εναλλακτικές επιλογές.
2 αυτια εχουμε
Τόσες φορές που έχει γραφτεί το παραπάνω,είναι ν'απορείς πώς και δεν έχουν...πολλαπλασιαστεί.
 

Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Ντγιαλιέχτε ντι να βγάλουμε:
Παπούτσα απτσ λάσπες,
για μπινέζες απτ κεφάλια?? :drinks:
 


Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Φιλιππινέζες να στήνουν και να ξεσκονίζουν ηχειακά κανάλια στο ταβάνι....:sneaky:
Ντιακρίνω ρατσισμμ ορ μπηχτισμμ?? :sneaky:

Καλά, προσκαλείς το νιού μπέιμπυ σπίτι, το πας στο καθιστικό και δίνεις την εντολή:
- Ξάπλα καταή γουιθ μη
- μα...
-βρε ξάπλα κατάη...(ξαπλώνει...)
- Του βλέπς του νταβάνι??
-έ, ναι, τι??
-βλέπς ποσά ηχεία κρέμουνται?? :drinks:
Η συνέχεια δική σας, στο πνεύμα των επιδεικτικών συμβάντων της επικαιρότητας!!
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.049
Reaction score
20.457
χερ ντοκτορ διατριβη εχεις κανει ευχαριστω για τον κοπο σου
σου εβαλα καρδουλες ανεξαρτητα αν σε οριζμενα συμφωνω και σε αλλα οχι
να τα παρω ενα ενα αδυνατον εμαι στο νηπιαγωγειο σε οτι αφορα τους υπολογιστες
βαλε και την ντοπαμινη μεσα :rofl: ;):unsure::unsure::thumbsdown::O_o:
οπως και να εχει το θεμα ευχαριστω για την απαντηση:drinks:
Κύριε Χρήστο μην το παίρνετε προσωπικά, τη ντοπαμίνη την ανέφερα επειδή εκεί εντοπίζεται το αίτιο του γεγονότος, ότι η μουσική που ακούγαμε όταν είμασταν νέοι, μας αρέσει περισσότερο. Αυτό συμβαίνει διότι τότε οι υποδοχείς της ντοπαμίνης μας ήταν φρέσκιοι και ξεκούραστοι και αισθανόμασταν αμέσως και στο ακέραιο την αίσθηση της ανταμοιβής στον εγκέφαλο. Όμως, λόγω της χρήσης και σε πολλές περιπτώσεις της κατάχρησης, οι υποδοχείς φθείρονται συν τω χρόνω, με αποτέλεσμα, επιζητώντας την ίδια ανταμοιβή, ο εγκέφαλός μας να μας εξαναγκάζει σε όλο και περισσότεροι ακραίες καταστάσεις.

Κι αυτό δεν αφορά μόνον τη μουσική, περισσότερη μουσική, πιο δυνατά, πιο εντυπωσιακές συσκευές, αρχεία υψηλότερης ανάλυσης, ακριβότερα βινύλια περιορισμένης έκδοσης και δεν ξέρω τί άλλο, συμβαίνει με όλες τις απολαύσεις. Το ίδιο και στο σεξ, τα αυτοκίνητα, τα ταξίδια, και πολύ περισσότερο το ίδιο συμβαίνει με τις εξαρτησιογόνες ουσίες, την καφεΐνη, το αλκοόλ, τη φρουκτόζη, τη νικοτίνη, την κοκαΐνη, το LSD και την αδρεναλίνη.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Κύριε Χρήστο μην το παίρνετε προσωπικά, τη ντοπαμίνη την ανέφερα επειδή εκεί εντοπίζεται το αίτιο του γεγονότος, ότι η μουσική που ακούγαμε όταν είμασταν νέοι, μας αρέσει περισσότερο. Αυτό συμβαίνει διότι τότε οι υποδοχείς της ντοπαμίνης μας ήταν φρέσκιοι και ξεκούραστοι και αισθανόμασταν αμέσως και στο ακέραιο την αίσθηση της ανταμοιβής στον εγκέφαλο. Όμως, λόγω της χρήσης και σε πολλές περιπτώσεις της κατάχρησης, οι υποδοχείς φθείρονται συν τω χρόνω, με αποτέλεσμα, επιζητώντας την ίδια ανταμοιβή, ο εγκέφαλός μας να μας εξαναγκάζει σε όλο και περισσότεροι ακραίες καταστάσεις.

Κι αυτό δεν αφορά μόνον τη μουσική, περισσότερη μουσική, πιο δυνατά, πιο εντυπωσιακές συσκευές, αρχεία υψηλότερης ανάλυσης, ακριβότερα βινύλια περιορισμένης έκδοσης και δεν ξέρω τί άλλο, συμβαίνει με όλες τις απολαύσεις. Το ίδιο και στο σεξ, τα αυτοκίνητα, τα ταξίδια, και πολύ περισσότερο το ίδιο συμβαίνει με τις εξαρτησιογόνες ουσίες, την καφεΐνη, το αλκοόλ, τη φρουκτόζη, τη νικοτίνη, την κοκαΐνη, το LSD και την αδρεναλίνη.
πολυ μ αρεσε αυτο χερ Κογια, πολυ ενδιαφερον πραγματικα.
Πολλα εξηγουνται ετσι.
πες μας λιγα παραπανω αν το κατεχεις!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Όλοι μπορούν να κάνουν κοπτορραπτική σε quotes...Καθένας όμως έχει δικαίωμα στις εναλλακτικές επιλογές.
Φυσικά, δικαίωμα, και σε μονοκάναλο, είναι ακόμα πιο εύκολο στην τοποθέτηση :biggrin:

Αυτά που έγραψες όμως ειναι ναιμεναλλισμοί.
Εννοείται πως αν δεν τηρηθούν κάποιοι κανόνες τοποθέτησης δεν απολαμβάνεις οσα εχει να σου προσφέρει το όποιο φορμάτ.

Το βλέπουμε συνέχεια σε δικάναλα σετάπ, με λαθος αποστάσεις, μικρά ηχεία, ασυμμετρία στις ανακλάσεις, λυπηρό μπάσο...ακόμα και ο κ.Χρήστος με τόσο προσεγμένο χώρο δεν απολαμβάνει όσα το δικάναλο μπορει να προσφέρει λόγω της κακής απόκρισης στο μπάσο.

Τα φορμάτ δεν φταίνε σε τίποτα αν εμείς τα χρησιμοποιούμε κουκουρούκου.
Προφανώς λοιπόν η συγκριση μεταξύ τους πρέπει να γίνεται με κάποιο ελάχιστο στάνταρ αξιοπρεπούς τοποθέτησης. Εκεί φαίνονται τα πλεονεκτήματα της εξέλιξης της τεχνολογίας.

Η μόνη πανάκεια -που λέει και ο @geomiat- είναι τα ακουστικά.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.135
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top