Γιατί το πικάπ μου αρέσει πιο πολύ από τις υπόλοιπες πηγές μου?





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Έχω καμία 30-αρια βινυλια, πολύ καλά κορυφαία 280 γραμμαρίων μπορεί και μισοκιλα δε ξέρω δε τα ζύγισα βαριά μου φαίνονται.

Οι διαφορές στην ηχογράφηση μεταξύ τους, είναι άνευ προηγουμένου.
Ακόμα και στη στάθμη, χιούτζ διαφορές, άλλος έχει μέτρια μπάσα, άλλος λίγα, άλλος καθόλου, μερικοί νομίζεις ότι έχουν αρκετό αλλά νόμισμα είναι, μέχρι να ακούσεις το φλακ.

Μεσαία και πρίμα, εντελώς διαφορετικό ζώο κάθε δίσκος. Σα να μην είχανε συνεννοηθεί μεταξύ τους οι μαστεραδες εκείνη την εποχή. Δε ξέρω.

Σα ν'αλλαζεις σύστημα είναι δίσκος από δίσκο. Μια σα να έχεις κλιψ, μια χρεπομπιεντάμπλεγιου, μετά μπαίνει κανένα ρεντεκο, μιλάμε για τρέλα.

Χαιενταδικα βινυλια λέμε, άσε τα νορμάλ.

Δε ξέρω, ίσως να φταίει η υπερανάλυση εδώ στο ρημαδοσεταπ μου.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.132
εμενα με αρεσει αυτο αν το ακουω και απο ππικ απ ακομα καλυτερα;)
Μανέστρο... αφού δεις τον τύπο που τραγουδάει.... λοξοκοίτα μετά και το avatar μου, την εικονίτσα στο όνομα μου δηλαδή!!!
δεν θα λεγα γεροντοφρικιο:wink: αλλα μεσης ηλικιας καραφρικ ναι:lolsign:
Έχω καμία 30-αρια βινυλια, πολύ καλά κορυφαία 280 γραμμαρίων μπορεί και μισοκιλα δε ξέρω δε τα ζύγισα βαριά μου φαίνονται.
καλο ευγε νεε μου ;)
 
Last edited:


Μηνύματα
175
Reaction score
146
τι θα πει υπερανάλυση βρε παιδίμ?
Παρεξηγημένος όρος, σίγουρα θέλει να δείξει κάτι άσχημο, το έχουμε ξανακούσει όλοι αλλά στην ουσία δεν υπάρχει , δεν μπορεί κανένα μέσο αναπαραγωγής να δείξει περισσότερη ανάλυση από αυτή που υπάρχει "γραμμένη".
Θα έπρεπε μάλλον να λέγεται αλλιώς.. "ψευδοανάλυση"? αίσθηση ανάλυσης? "ανάδειξη" ανάλυσης-λεπτομερειών? και εννοώ ότι πολλές φορές έχω δει από "ψηφιακά" αυτό το τρυκ (ή την ανικανότητα αν μιλάμε για κάτι φθηνό) να τονίζονται οι υψηλές αλλά και οι μεσουψηλές (ότι χειρότερο) με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι ακούς περισσότερη ανάλυση,
στη ουσία αδειάζει και λεπταίνει ο ήχος, και σου έρχονται πιο μπροστά πράγματα που έπρεπε να είναι πιο πίσω (πχ πιατίνια τσιτωμένα "και πιο μπροστά"από τον ντράμερ) κιθάρες πιο "λεπτές" ηχητικά κτλ.. με αποτέλεσμα να κουράζει μετά από λίγη ώρα ειδικά.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.142
Reaction score
26.706
Δείτε τι γράφει ο Σταματάκος:
" Αυτή η απλή, τρόπος του λέγειν, ιδέα, έχει πολύ σοβαρές συνέπειες. Πρώτον κάνει το κινούμενο μέρος της κεφαλής πολύ ελαφρύ, απαλλάσσοντας το από οπλισμούς (αν η κεφαλή είναι MM) ή πηνία (αν η κεφαλή είναι MC). Δεύτερον, μηδενίζει την αλληλεπίδραση μαγνητικού πεδίου και στελέχους, η οποία προκαλεί σε όλες τις κεφαλές προβλήματα, αφού η κίνηση μέσα στο μαγνητικό πεδίο δημιουργεί μεν τάση, αλλά το μαγνητικό πεδίο εξασκεί δυνάμεις στο κινούμενο μέρος της κεφαλής, επηρεάζοντάς το. Τρίτον, η συνάρτηση μεταφοράς του συστήματος είναι απλούστερη. Η στάθμη εξόδου των οπτικών κεφαλών δεν μεταβάλλεται σε συνάρτηση με την ταχύτητα κίνησής τους (δηλαδή, τον ρυθμό μεταβολής της μετατόπισης, ή απλά, την συχνότητα), όπως συμβαίνει με τις συμβατικές μαγνητικές κεφαλές. Αυτό σημαίνει ότι η αποέμφαση που χρησιμοποιείται είναι απλούστερη, άρα δημιουργεί μικρότερα προβλήματα.

Από εδώ:
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
(Διαβάστε και τα σχόλια από κάτω!)
Θα έπρεπε μάλλον να λέγεται αλλιώς.. "ψευδοανάλυση"? αίσθηση ανάλυσης? "ανάδειξη" ανάλυσης-λεπτομερειών? και εννοώ ότι πολλές φορές έχω δει από "ψηφιακά" αυτό το τρυκ (ή την ανικανότητα αν μιλάμε για κάτι φθηνό) να τονίζονται οι υψηλές αλλά και οι μεσουψηλές (ότι χειρότερο) με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι ακούς περισσότερη ανάλυση,
στη ουσία αδειάζει και λεπταίνει ο ήχος, και σου έρχονται πιο μπροστά πράγματα που έπρεπε να είναι πιο πίσω (πχ πιατίνια τσιτωμένα "και πιο μπροστά"από τον ντράμερ) κιθάρες πιο "λεπτές" ηχητικά κτλ.. με αποτέλεσμα να κουράζει μετά από λίγη ώρα ειδικά.
Εξηγείται αυτό, έχει εξηγηθεί αρκετές φορές γιατί συμβαίνει. Δε θα το επαναλάβω. Κάποιος άλλος αν θέλει...
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Παρεξηγημένος όρος, σίγουρα θέλει να δείξει κάτι άσχημο, το έχουμε ξανακούσει όλοι αλλά στην ουσία δεν υπάρχει , δεν μπορεί κανένα μέσο αναπαραγωγής να δείξει περισσότερη ανάλυση από αυτή που υπάρχει "γραμμένη".
Θα έπρεπε μάλλον να λέγεται αλλιώς.. "ψευδοανάλυση"? αίσθηση ανάλυσης? "ανάδειξη" ανάλυσης-λεπτομερειών? και εννοώ ότι πολλές φορές έχω δει από "ψηφιακά" αυτό το τρυκ (ή την ανικανότητα αν μιλάμε για κάτι φθηνό) να τονίζονται οι υψηλές αλλά και οι μεσουψηλές (ότι χειρότερο) με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι ακούς περισσότερη ανάλυση,
στη ουσία αδειάζει και λεπταίνει ο ήχος, και σου έρχονται πιο μπροστά πράγματα που έπρεπε να είναι πιο πίσω (πχ πιατίνια τσιτωμένα "και πιο μπροστά"από τον ντράμερ) κιθάρες πιο "λεπτές" ηχητικά κτλ.. με αποτέλεσμα να κουράζει μετά από λίγη ώρα ειδικά.
Αναλυτικός ήχος ,αέρας ανάμεσα στα όργανα ,μεταξένια πρίμα...
Ορισμοί του πωπού για το ¨δεν έχω μπάσα από το χάι εντ ηχείο βάσης μου με το θηριώδες πενταμισάρι γουφερ που το ακούω από τα 4 μέτρα".;)


Ο αφτχιάς κουβαλάει μαζί του σεμεδάκια όταν επισκέπτεται σπίτια φιλων με "αναλυτικά συστήματα" και τα τοποθετεί πάνω στο τουίτερ....
 
Last edited:

Μηνύματα
175
Reaction score
146
Αναλυτικός ήχος ,αέρας ανάμεσα στα όργανα ,μεταξένια πρίμα...
Ορισμοί του πωπού για το ¨δεν έχω μπάσα από το χάι εντ ηχείο βάσης μου με το θηριώδες πενταμισάρι γουφερ που το ακούω από τα 4 μέτρα".;)
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το μέγεθος ηχείου (προσωπική εκτίμηση-εμπειρία) αυτό το έχω ακούσει και από μεγάλα ηχεία, δεν βελτιώνεται αυτή η εικόνα στα μεσουψηλά, ίσα ίσα που μελετημένα μικρά ηχεία αποδίδουν καλύτερα και πιο "γεμάτα" σε αυτήν την περιοχή συχνοτήτων (στον σωστό τους χώρο φυσικά! δεν μιλάω για προβλήματα που προκύπτουν από μικρό ηχείο σε μεγάλο χώρο που θα παίζει τσικι τσικι λογικά!)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Κώστα μας ,
Καλά τα γράφεις , και καλά τα λέγεις .
Εγώ σε διαβάζω πάντως , έχω λίγο χρόνο ακόμα στην Γή . ( γιατί όσος και να είναι ...πάντα λίγος θα είναι ) .
Μην αρπάζεις σαν " στουπί από βενζίνη " μαζί μου .
Τώρα αν σε καταλαβαίνω , ....δεν ακολουθώ ποτέ μου αυτό που λένε " κανε ότι κατάλαβες , για να καταλάβουν οι άλλοι ότι κατάλαβες ...κατάλαβες " .
Το πικάπ είναι πικάπ , τι σαν έχει τροχαλία , τι και αν στέκεται στον αέρα .
Το πικάπ ή το πάς ή δεν το πάς . Τι και αν κάνει 100e ,τι και αν κάνει μύρια .
Άλλωστε το θέμα μας εδώ είναι ... Γιατί το πικάπ μου αρέσει πιο πολύ από τις υπόλοιπες πηγές μου?

Σε μενα μου αρέσει γιατι οπως γυρίζει ζαλίζομε ....και του ρίχνω το φταίξιμο οτι αυτό φταίει και όχι το μπουκάλι της τεκίλα που έχω δίπλα μου .

- ....με καταλαβαίνεις ;
Κάτι που δηλώνεται μεταφορικώς για τα ΄΄σκουπίδια΄΄ στη γνώμη κάποιου δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι ανήκει στα σκουπίδια όλων των άλλων ανεξαιρέτως.Η δε ισχύς της νοσταλγίας δεν σκαμπάζει από...δεδεομένα.

Το φαινόμενο να διυλίζει ο εκάστοτε αποδέκτης μηνυμάτων δικά του ιδιαίτερα συμπεράσματα από τις πληροφορίες στο μήνυμα δεν αφορά αποκλειστικά σε διαλόγους εντός forum,αλλά μαστίζει κάθε τομέα επικοινωνίας...Παραδείγματος χάριν,το δεδομένο ότι το 80 % περιστατικών καρκίνου του πνεύμονα οφείλονται στο κάπνισμα - συμπεριλαμβανομένου και του ατμιστικού - μπορεί να ερμηνευόταν εσφαλμένα από αποδέκτες της πληροφορίας - και φανατικούς καπνιστές εννοείται - ότι...το κάπνισμα δεν θα προκαλούσε 100% από μόνο του καρκίνο στον πνεύμονα. :sneaky:

Έτερον οικείον παράδειγμα ,η ΄΄υπερανάλυση΄΄ που επικαλείται συχνά-πυκνά για διάφορους κρίκους στην αλυσίδα αναπαραγωγής ο καλός μας kanakiani...
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.876
Reaction score
20.367
Με αφορμή το πιο κάτω σχόλιο...
70άρα δεν είναι μιλφ. Cilf είναι ( corpse i like to fcuk ) :p :p :p
...ας κάνουμε ένα μουσικό break.

Slayer - Necrophiliac


Υ.Γ.: @Astronaut Jr. Άσχετε! Πριν το CILF υπάρχει το GILF! Αλλά επειδή "έδωσες πάσα" για μουσική, σε συγχωρώ! :roflmao:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το μέγεθος ηχείου (προσωπική εκτίμηση-εμπειρία)
Έχει ξεκάθαρα να κάνει και με αυτό. Δηλαδή με ηχεία που έχουν γούφερ ακατάλληλης /ανεπαρκούς διαμέτρου για δεδομένη απόσταση ακρόασης.
 


Μηνύματα
175
Reaction score
146
haris, δεν διάβασες καλά το Post μου, δεν μιλάμε για αυτές τις καταστάσεις (αυτό που λες το γνωρίζω)
 

Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Είναι γεγονός ότι σε συστήματα με καλά διδρομα ηχεία απολαμβάνεις πλουσιοπάροχα την μεσαία και υψηλή περιοχή.
Εάν δε το ηχειακι έχει υποστεί και αντέξει τόνωση στις χαμηλές, υπάρχει ένας προβληματισμός για το ποιό θα ήταν το βέλτιστο αποτέλεσμα. Προσθήκη σαμπ στο διδρομο (πχ φοκαλ sopra) ή στο αντίστοιχο τριδρομο;(focal sopra 2).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
υπάρχει ένας προβληματισμός για το ποιό θα ήταν το βέλτιστο αποτέλεσμα. Προσθήκη σαμπ στο διδρομο (πχ φοκαλ sopra) ή στο αντίστοιχο τριδρομο;(focal sopra 2).
Κανένας προβληματισμος..

Καταρχήν όλα θέλουν σαμπ, και κρος στους 80, και εφαρμογή ταργκετ κερβ.

Αφετέρου, το θέμα επιλογής δορυφόρου, σχετίζεται μόνον με την επάρκεια στάθμης στην 3η οκτάβα για την απόσταση ακρόασης.

Δηλαδή, για μεγαλυτερη απόσταση ακρόασης θα χρειασθεί μεγαλύτερη στάθμη στο εύρος 80-160 κύκλων, που είναι ιδιαίτερα απαιτητικό (κλασσικά εκεί βρίσκεται το χτύπημα της μποτας και το μιντμπας σύγχρονης μπιταδικης μουσικής).

Τα δεδομένα ζητάνε στην 3η οκτάβα 103 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης από το δορυφόρο. Βρες τα. Τόσο απλά.

Το τυπικό μικρό δίδρομο, μπορεί να τα έχει στο 1μ αντε στο 1,5μ.
Με πιο μεγάλο γουφερ, μπορεί να τα έχει στα 2 ή 3μ αυτά τα ντιμπί, και βεβαίως όταν βάζουν πιο μεγάλο γουφερ, συνήθως το κάνουν τριδρομο, διότι τα μεγάλα γουφερ δε παίζνε καλά στους 2 χιλιοκυκλους που θα είναι το Κρος με το τβιτερ.

Ο δορυφόρος που βγαζ 103 ντεσιμπέλ στους 80 κύκλους στα 4μ, σημαίνει ότι βγάζει 109 στα 2μ και 115 στο 1μ.
Καθε διπλασιασμός απόστασης, 6 ντεσιμπέλ.

Δηλαδή, η επιλογή δορυφόρου σχετίζεται μόνον με την απόσταση ακρόασης, και το ζητούμενο για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή σημαίνει στάθμη αναφοράς που έχει κορυφές 103 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης στους 80 κύκλους.

Έτσι φίλε μου, διαλέγεις τον κατάλληλο δορυφόρο.

85 μέση στάθμη με 105 στιγμιαίες κορυφές είναι η στάθμη αναφοράς, και αυτό ισχύει στις 2 πρώτες οκτάβες.

Για κάθε οκτάβα που ανεβαίνεις, κόψε 1 ντεσιμπέλ. Αυτή είναι η σωστή η σενια η ταργκετ η κερβ.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.394
Members
37.893
Νεότερο μέλος
tassos249
Top