- Μηνύματα
- 127
- Reaction score
- 63
Καλησπέρα στο φόρουμ,
Έχω ένα θέμα τις τελευταίες ημέρες στη σύνδεση του σπιτιού και θα ήθελα μια γνώμη παραπάνω γιατί τι μπορεί μα φταίει ή εάν πιστεύεται πως υπάρχει κάποια κοροϊδία εν μέρη.
Ας τα πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή, στο σπίτι υπήρχε σύνδεση VDSL 50 mbps, με κλείδωμα 55 mbps στο ρούτερ και 50 ακριβώς στο speedtest. Στην καρτέλα στο ίντερνετ, στις ρυθμίσεις του ρούτερ, έγραφε Στη γραμμή του attainable rate έγγραφε 124 mbps, δηλαδή θεωρητικά με το ήδη υπάρχων θα μπορούσα να πιάσω τόσα.
Οπότε το επόμενο βημα ήταν αναβάθμιση σε 100αρα γραμμή με ένα πολύ μικρό αντίτιμο στην τελική τιμή. Και αφού το αντίτιμο ήταν μικρό γιατί όχι σκέφτηκα. Μετά από 2 μέρες με τηλεφωνική αίτηση αναβαθμίστηκε η γραμμή σε 100αρα με ταχύτητες όμως αρκετά ποιο κάτω. Δηλαδή στην πραγματική επιανα 70 στο ρούτερ και 85 στο attainable.
Επικοινώνησα με τον πάροχο,έστειλαν τεχνικό καθώς η απώλεια ήταν αρκετά μεγάλη, και με επιβεβαίωσε ότι όλα από μέρους του σπιτιού ειναι εντάξει. Η γρμαμη δνε εχει θεμα και πρεπει να ερθει ο οτε να δει τη δικη του γραμμη. Επόμενο βήμα ήταν να έρθει ο ΟΤΕ, να δει τη σύνδεση μέχρι και πριν το σπίτι. Ελέγχει τη γραμμή και επιβεβαιώνει ότι δεν φταίει η γραμμή μέχρι το σπίτι αλλά κάτι μετά από αυτήν. Ξανά τεχνικος της εταιρίας, ξανά ΟΤΕ, οπότε εν τέλη την τρίτη φορά έγινε συνδνυαστικο ραντεβού οπού κατέληξαν μαζι στο ότι το θέμα είναι όντως μετά την εισαγωγή! Η μέτρηση τους στην εισαγωγή έδειχνε 103 mbps!!! Στην αναφορά τους εγγραψαν ότι υπάρχει θέμα στην κάθετη καλωδίωση και απαιτεί έλεγχο από εξειδικευμένο τεχνικό ηλεκτρολόγο.
Άρα καταλήγουμε με την εταιρία ότι χρειάζεται να πληρώσω ηλεκτρολόγο να δει τις εγκαταστάσεις του σπιτιού, να δει την κάθετη καλωδίωση οπου και έγγραψε ο τεχνικός ότι είναι το πρόβλημα και να δει εάν κάπου χάνει η γραμμή και υπάρχουν απώλειες.
Τα ερωτήματα μου είναι αρκετά όμως,
Πρώτον, είναι δυνατόν να έγραφε η 50αρα γραμμή 124 attainable και μόλις άλλαξα μα επεσε στα 85 και μα φταίει η δική μου καλωδίωση;
Δεύτερον, αφού μίλησα με την εταιρία σε ερώτηση μου να γυρίσει η συνδεση σε 50αρα γραμμή, μου ανέφεραν πως δεν γίνεται αυτό αφού το πρόβλημα δεν είναι δικό τους Αλλά είναι στη δική μου γραμμή του σπιτιού. Άρα η επιστροφή και η υποβάθμιση του πακέτου θα έχει πλαφόν και Ρήτρα για να γυρίσω πίσω. Δεν ρώτησα λεπτομεριες πάνω στο ποσό καθώς εκείνη τη στιγμή Δεν με ενδιέφερε αλλά προκύπτει το ερώτημα αξίζει να δώσω το ποσό και να προβώ σε υποβάθμιση;
Τρίτον, Το σπίτι βρίσκεται σε συγκρότημα, οπότε η εισαγωγή γίνεται ακριβώς μπροστά στην είσοδο του συγκροτήματος. Από εκεί έχει χελώνα του ΟΤΕ οπου και φεύγουν υπόγεια σε λούκι μέχρι το σπίτι τα καλώδια του κάθε σπιτιού, μια απόσταση περίπου 30 μέτρα. Αυτό για να ελέγχει λογικά απαιτει αρκετή εργασία. Αξίζει η όλη δαπάνη για το εγχείρημα για τα υπόλοιπα 30 mbps? Μόνο ο έλεγχος για να ελεγχθεί όλη η καλωδίωση του σπιτιού Αλλά και η υπόγεια εγκατάσταση θα φτάνει ένα αρκετά εύλογο πόσο. ( Δεν έχω επικοινωνήσει με κάποιον τεχνικό ακόμη)
Γενικά ποια είναι η γνώμη σας επάνω στο θέμα και σε τι κινήσεις πιστεύεται ότι μπορώ να προβώ για την ποιο γρήγορη λύση χωρίς μπλεξίματα;
Όλες οι απαντήσεις δεκτές και Ευχαριστώεκ των προτέρων
Edit 1: η ταχύτητα upload γράφει στο ρούτερ 10 ακριβώς με attainable στα 22. Μια άλλη ερώτηση είναι πως εάν είχε θέμα και η δική μου καλωδίωση, δεν θα είχε απώλειες και το upload;
Έχω ένα θέμα τις τελευταίες ημέρες στη σύνδεση του σπιτιού και θα ήθελα μια γνώμη παραπάνω γιατί τι μπορεί μα φταίει ή εάν πιστεύεται πως υπάρχει κάποια κοροϊδία εν μέρη.
Ας τα πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή, στο σπίτι υπήρχε σύνδεση VDSL 50 mbps, με κλείδωμα 55 mbps στο ρούτερ και 50 ακριβώς στο speedtest. Στην καρτέλα στο ίντερνετ, στις ρυθμίσεις του ρούτερ, έγραφε Στη γραμμή του attainable rate έγγραφε 124 mbps, δηλαδή θεωρητικά με το ήδη υπάρχων θα μπορούσα να πιάσω τόσα.
Οπότε το επόμενο βημα ήταν αναβάθμιση σε 100αρα γραμμή με ένα πολύ μικρό αντίτιμο στην τελική τιμή. Και αφού το αντίτιμο ήταν μικρό γιατί όχι σκέφτηκα. Μετά από 2 μέρες με τηλεφωνική αίτηση αναβαθμίστηκε η γραμμή σε 100αρα με ταχύτητες όμως αρκετά ποιο κάτω. Δηλαδή στην πραγματική επιανα 70 στο ρούτερ και 85 στο attainable.
Επικοινώνησα με τον πάροχο,έστειλαν τεχνικό καθώς η απώλεια ήταν αρκετά μεγάλη, και με επιβεβαίωσε ότι όλα από μέρους του σπιτιού ειναι εντάξει. Η γρμαμη δνε εχει θεμα και πρεπει να ερθει ο οτε να δει τη δικη του γραμμη. Επόμενο βήμα ήταν να έρθει ο ΟΤΕ, να δει τη σύνδεση μέχρι και πριν το σπίτι. Ελέγχει τη γραμμή και επιβεβαιώνει ότι δεν φταίει η γραμμή μέχρι το σπίτι αλλά κάτι μετά από αυτήν. Ξανά τεχνικος της εταιρίας, ξανά ΟΤΕ, οπότε εν τέλη την τρίτη φορά έγινε συνδνυαστικο ραντεβού οπού κατέληξαν μαζι στο ότι το θέμα είναι όντως μετά την εισαγωγή! Η μέτρηση τους στην εισαγωγή έδειχνε 103 mbps!!! Στην αναφορά τους εγγραψαν ότι υπάρχει θέμα στην κάθετη καλωδίωση και απαιτεί έλεγχο από εξειδικευμένο τεχνικό ηλεκτρολόγο.
Άρα καταλήγουμε με την εταιρία ότι χρειάζεται να πληρώσω ηλεκτρολόγο να δει τις εγκαταστάσεις του σπιτιού, να δει την κάθετη καλωδίωση οπου και έγγραψε ο τεχνικός ότι είναι το πρόβλημα και να δει εάν κάπου χάνει η γραμμή και υπάρχουν απώλειες.
Τα ερωτήματα μου είναι αρκετά όμως,
Πρώτον, είναι δυνατόν να έγραφε η 50αρα γραμμή 124 attainable και μόλις άλλαξα μα επεσε στα 85 και μα φταίει η δική μου καλωδίωση;
Δεύτερον, αφού μίλησα με την εταιρία σε ερώτηση μου να γυρίσει η συνδεση σε 50αρα γραμμή, μου ανέφεραν πως δεν γίνεται αυτό αφού το πρόβλημα δεν είναι δικό τους Αλλά είναι στη δική μου γραμμή του σπιτιού. Άρα η επιστροφή και η υποβάθμιση του πακέτου θα έχει πλαφόν και Ρήτρα για να γυρίσω πίσω. Δεν ρώτησα λεπτομεριες πάνω στο ποσό καθώς εκείνη τη στιγμή Δεν με ενδιέφερε αλλά προκύπτει το ερώτημα αξίζει να δώσω το ποσό και να προβώ σε υποβάθμιση;
Τρίτον, Το σπίτι βρίσκεται σε συγκρότημα, οπότε η εισαγωγή γίνεται ακριβώς μπροστά στην είσοδο του συγκροτήματος. Από εκεί έχει χελώνα του ΟΤΕ οπου και φεύγουν υπόγεια σε λούκι μέχρι το σπίτι τα καλώδια του κάθε σπιτιού, μια απόσταση περίπου 30 μέτρα. Αυτό για να ελέγχει λογικά απαιτει αρκετή εργασία. Αξίζει η όλη δαπάνη για το εγχείρημα για τα υπόλοιπα 30 mbps? Μόνο ο έλεγχος για να ελεγχθεί όλη η καλωδίωση του σπιτιού Αλλά και η υπόγεια εγκατάσταση θα φτάνει ένα αρκετά εύλογο πόσο. ( Δεν έχω επικοινωνήσει με κάποιον τεχνικό ακόμη)
Γενικά ποια είναι η γνώμη σας επάνω στο θέμα και σε τι κινήσεις πιστεύεται ότι μπορώ να προβώ για την ποιο γρήγορη λύση χωρίς μπλεξίματα;
Όλες οι απαντήσεις δεκτές και Ευχαριστώεκ των προτέρων
Edit 1: η ταχύτητα upload γράφει στο ρούτερ 10 ακριβώς με attainable στα 22. Μια άλλη ερώτηση είναι πως εάν είχε θέμα και η δική μου καλωδίωση, δεν θα είχε απώλειες και το upload;