- Μηνύματα
- 51.365
- Reaction score
- 125.380
Πάντα αξύριστος είμαι στα μούτρα, όσο μαλλί έχω, τόσο μούσι, όλα μαζί τα παίρνω, μετράει για μουστάκι ή να ξηλωσω ότι μπελντεν έχω να το πεταξω;Εχεις εσύ μουστάκι ρε χαμένε?
Πάντα αξύριστος είμαι στα μούτρα, όσο μαλλί έχω, τόσο μούσι, όλα μαζί τα παίρνω, μετράει για μουστάκι ή να ξηλωσω ότι μπελντεν έχω να το πεταξω;Εχεις εσύ μουστάκι ρε χαμένε?
Δεν αυξομειώνει το gain το ρυθμιστικό , αλλά την ευαισθησία εισόδου του τελικού τους ενισχυτή .Εάν ο pro της Advance Acoustics διαθέτει στο πίσω μέρος διακόπτη για ρύθμιση του gain,τότε να τον βάλεις σε θέση αυξημένου κέρδους.Ακολούθως προσπαθείς να μειώσεις περαιτέρω το gain στα Tannoy Gold με το δικό τους ρυθμιστικό,το οποίο ουσιαστικά δεν αυξομειώνει Volume αλλά το κέρδος στο κύκλωμα του ενεργού ηχείου.Να δοκιμάσεις τότε μήπως θ'ακουγόταν ακόμα λιγότερο φύσημα στις επιθυμητές στάθμες ακρόασης...
Άμα δε δημοσίευαν τιμή για την αντίσταση εξόδου στον προ,θα είχαμε και περισσότερες ενδείξεις...
και καπου τη πριζα θα οριζει ενα μαυρο μογκαμι...θαρωωωω.....Οι Swans είναι γνωστοί φεμινιστές.
The male swan is called the Cob. He typically weighs more and looks slightly larger than the female (the Pen), although it is often difficult to tell the male and female apart. The female swan will incubate the eggs and both parents will take care of the young once they are hatched.
Αυτο έκανα.Για να είσαι σίγουρος για το τι κάνεις , πραγματοποιείς μία αλλαγή τη φορά.
Βάλτα δίπλα δίπλα , βάλε στο ένα τα παλιά καλώδια και στο άλλο τα Mogamia, βάλε και το level εκεί που το είχες και κάνε σύγκριση . Μόνο έτσι θα δείς αν μειώθηκε ο θόρυβος.
Αδίκως παρουσιάζεται το DSP ως αντιδιαμετρικός πόλος της καλωδιολατρείας και είναι άτοπη η προσδοκία να εξισορροπούσε εκείνο ένα πλημμελές στήσιμο setup....
Οσοι, στο σπίτι, έχουν ενα δικαναλο σύστημα χωρίς dsp κλπ δεν έχουν άλλη επιλογή απο το να προσπαθούν να φέρουν λίγο τον ήχο με καλώδια. Τhat's all, no biggie. Έτσι να λένε ότι έχουν κάποιον έλεγχο, αφου τους έχει αφαιρεθεί.
To 99 % είναι η "κάλυψη" έτσι ? Δεν αφορά το βαθμός μείωσης ο οποίος (δε) ξέρουμε ? ποιός είναι ?Υπάρχει μια παράμετρος που λέγεται shield coverage και εκφράζεται σε ποσοστό επί τοις εκατό. Κατά βάση εκφράζει την επάρκεια θωράκισης.
Τα τέρμα όσο δε πάει καλά καλώδια (μπελντενακι πσηφιακο ισορροπημένο εννοείται) πλησιάζουν το 99%.
Τα υπόλοιπα, είναι πιο κάτω.
Λογικό να έχουν μικροδιαφορές μεταξύ τους στα επίπεδα θορύβου, σίγουρα μετρήσιμες.
Αν ακούγονται; χμμ, ίσως, κάθε περίπτωση διαφέρει, όπως και η ουδός θορύβου χώρου και σεταπ.
Μπορούν να τεθούν και νέες εκ της ΄΄Εισαγγελικής Αρχής΄΄...Η δοκιμή εκτελείται με ηχειακές πηγές οι οποίες δεν εκτείνονται ικανοποιητικά στο κάτω άκρο του ακουστού φάσματος...(εκτός και αν το τετράγωνο έπιπλο δεξιά στη φωτό του Decembered είναι sub του οποίου η θέση δεν θα ενέπνεε πλήρη εμπιστοσύνη περί ομαλής ενσωμάτωσης...)
Είναι REL Strata
Πλημμεληματική συμπεριφορά στις πρώτες οκτάβες συνεπάγεται εσφαλμένες εντυπώσεις όχι μόνο ως προς την απόδοση στις χαμηλές,αλλά ως προς την ολική τονική συμπεριφορά στο σύστημα.
Η δε μπουχάρα στο δάπεδο προκαλεί το κοινό αίσθημα περί χρηστών ηθών...
Σε ψιλογυμνό δωμάτιο όπως το δικό του, όπου φαντάζομαι γυμνό θα είναι και το ταβάνι, η μπουχάρα κάνει καλό (ΙΜΗΟ)
Δεν είναι όμως ο πιο σωστός τρόπος για να εφαρμοστεί ισοστάθμιση η οποία ξεπερνά την όποια προσπάθεια για τιουναρισμα μέσω καλωδίων?Αδίκως παρουσιάζεται το DSP ως αντιδιαμετρικός πόλος της καλωδιολατρείας και είναι άτοπη η προσδοκία να εξισορροπούσε εκείνο ένα πλημμελές στήσιμο setup.
Οι σπουδαιότερες δράσεις που αφορούν στην εφαρμογή DSP προβλέπουν τη βέλτιστη χωροταξία για τις επιμέρους ηχειακές πηγές και πρέπει να στοχεύουν καταρχάς σε ικανοποιητική απόδοση...χωρίς την εμπλοκή του.
Επόμενο βήμα η αποκλειστική εμπλοκή του σε επίπεδο software,με το σήμα ευρισκόμενο υπό ψηφιακή μορφή.
την προσπάθεια για τιουναρισμα μέσω καλωδίων την ξεπερνά οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια, ακόμη και η στροφή του ηχείου κατά 1 μοίρα...Δεν είναι όμως ο πιο σωστός τρόπος για να εφαρμοστεί ισοστάθμιση η οποία ξεπερνά την όποια προσπάθεια για τιουναρισμα μέσω καλωδίων?
Άμα νοσταλγείς την καλωδιοενασχόληση,ποτέ δεν είναι αργά να επανέλθεις...Δεν είναι όμως ο πιο σωστός τρόπος για να εφαρμοστεί ισοστάθμιση η οποία ξεπερνά την όποια προσπάθεια για τιουναρισμα μέσω καλωδίων?
Μπα, δεν μιλάω τόσο για το Αρ-Τι γενικά, αλλά πιο ειδικά για το φλάτερ-έκο που με ανακλαστικά ταβάνια+πατώματα, στρώνει εμφανώς με τα χαλιά.. . .
Αν έκανε τόοοσο καλό στην ταπείνωση των RT ως προς τις ανώτερες υψηλές στη συγκεκριμένη περίπτωση,τότε θα έπρεπε να εκτείνεται σε μεγαλύτερο εμβαδόν...
Το τι ακριβώς κάνει στην παρούσα περίπτωση θα φαινόταν με σχετικά μετρητικά δεδομένα...
I know!!την προσπάθεια για τιουναρισμα μέσω καλωδίων την ξεπερνά οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια, ακόμη και η στροφή του ηχείου κατά 1 μοίρα....
Όχι, ευχαριστώ!!Άμα νοσταλγείς την καλωδιοενασχόληση,ποτέ δεν είναι αργά να επανέλθεις...
Αφου πηρες και τα ευσημα -,credit που μαλλον το αντιλαμβανεσαι καλυτερα- του Μεσιε ΜπουτιαΔεν αυξομειώνει το gain το ρυθμιστικό , αλλά την ευαισθησία εισόδου του τελικού τους ενισχυτή .
Το gain μπορεί να αλλάξει μόνο εάν αλλάξει το ποσοστό ανάδρασης .
Είναι οπωσδήποτε μεγάλος μάστορας στην...επισήμανση παραδρομών.Αφου πηρες και τα ευσημα -,credit που μαλλον το αντιλαμβανεσαι καλυτερα- του Μεσιε Μπουτια
Εισαι Μεγαλος Μαστορας των σεταπιων
Τα φαινόμενα επαλληλίας ηχούς αφορούν κυρίως σε παράλληλα τοιχωματικά όρια...Το δάπεδο είναι παράλληλο προς την οροφή αλλά όχι προς τις κατακόρυφες τοιχωματικές επιφάνειες...Μπα, δεν μιλάω τόσο για το Αρ-Τι γενικά, αλλά πιο ειδικά για το φλάτερ-έκο που με ανακλαστικά ταβάνια+πατώματα, στρώνει εμφανώς με τα χαλιά.
Ναι, με μεγαλύτερο εμβαδόν θα ήταν (μάλλον) καλύτερα
Ευτυχώς που έχουμε μάθει από τον...Ear να μην απασχολούμαστε με τις εμπειρίες άλλων...Η δική μου εμπειρία λέει πως άμα έχεις ταβάνι και δάπεδο άδεια, τότε πλησίον του τοιχωματικου ορίου (κάθετου τοίχου) αν βαρέσεις παλαμάκια ακούς μπζζζζζννν.
Με κάλυψη του δαπέδου ή του ταβανιού, στο σημείο αυτό, αφήνοντας κενό τον τοίχο, το μπζζζζζννν εξαλείφεται πλήρως, χωρίς άλλη ενέργεια.
Ταυτόχρονα, σε τοίχο τίγκα στα υλικά, φουλ σκατερινγκ ολοβερ, με κενό το δάπεδο και το ταβάνι εμπρός του, τα ίδια, μπζζζζζννν. Βάζεις λίγο στο ταβάνι, μπαϊ μπαϊ μπζζζζζννν.
Άρα η επαλληλία των ανακλασεων είναι κυρίως δάπεδο με ταβάνι, κι όχι ανάμεσα στα κάθετα τοιχωματικά όρια.
Η δική μου εμπειρία λέει πως άμα έχεις ταβάνι και δάπεδο άδεια, τότε πλησίον του τοιχωματικου ορίου (κάθετου τοίχου) αν βαρέσεις παλαμάκια ακούς μπζζζζζννν.Τα φαινόμενα επαλληλίας ηχούς αφορούν κυρίως σε παράλληλα τοιχωματικά όρια...