Όταν μπιπ τη συζήτηση (τα άσχετα της κατηγορίας)

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Περιττό να πω ότι κανένα σαμπ, κανένα EQ, κανένα loudness, κανένα RT60 δε διορθώνει το χαμηλό DR. Αν η παραγωγή πάσχει, την έβαψες. Προσωπικά όταν ακούω τέτοια μουσική δυνατά (σε καμία έκθεση), παθαίνω κάτι, τρέχω να φύγω. Το ίδιο σε διάφορα κλαμπ - κλαμπάκια που προσπαθούν να βγάλουν δυνατό ήχο. Δρόμο.

Υπάρχουν αλγόριθμοι ψηφιακής επεξεργασίας που προσπαθούν να διορθώσουν το χαμηλό DR αλλά δεν είναι με τίποτα mainstream, όπως θα έπρεπε ΙΜΟ.

Σχετικά με τα κλαμπς: Πηγαίναμε στα νιάτα μας στην Αυτοκίνηση και σε άλλα παρόμοια κλαμπ με τα jbl stacks και τα maxi singles (υψηλότατο DR) να παίζουν στα πλατώ και καταλάβαινες ένταση, χτύπημα, χωρίς να κουφαίνεσαι. Ωραία πράματα. Δεν υπάρχουν πια. Ούτε και τα νιάτα μας.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Κοιτα, δεν το γνωρίζω, δεν είναι αυστηρός κανόνας ή συνάρτηση. Εμπειρική γνώση είναι και κόμον σενς. Χαμηλό DR -> Χαμηλό ανώτατο SPL ακρόασης - > Φθηνό μόνιτορ (all other things equal).
Εδώ διαφωνώ απολύτως.
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
"Why is modern music so loud?"
Ο πόλεμος του loudness είναι απόδειξη τριων πραγμάτων.

πλειοψηφία της αναπαραγωγής σήμερα γίνεται με hardware που δεν μπορεί να αναδείξει και να συναγωνιστει την δυναμική περιοχή ακόμα και παλαιών ηχογραφήσεων
και συστημάτων.
-Οι περισσότεροι ακροατες δεν θεωρουν ότι η απόδοση αυτης της περιοχής έχει ζωτική σημασια.
Και σαν συμπερασμα:
-Συγχρονο δεν σημαινει απαραίτητα καλύτερο σε όλους τους τομείς.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
- Θες να πεις ότι τα ηχεία πριν από 30 χρόνια ήταν καλύτερα από τα σημερινά;

- Ανάθεμα και αν ξέρουν (οι ακροατές ) τι είναι το DR , άσε που δεν βλέπω τον λόγο να το ξέρουν. Είναι η άχρηστη πληροφορίας της ημέρας για το 99,9%

- Στον τομέα της τεχνολογίας κατά κανόνα ναι.
 

Μηνύματα
27.250
Reaction score
25.238
Υπάρχουν σοβαρά σύγχρονα μεγάφωνα?
Πρωτοποριακά ? , κάτι τέλος πάντων που να είναι πάνω από τον μέσο όρο? ΟΧΙ.
Ολα είναι μετριότητες , που τα φέρνουν να κουτσοπαίξουν με dsp .
Dsp , το θαύμα της τεχνολογίας . Μεγάφωνα μπορεί να μην υπάρχουν dsp όμως!
Ακόμα και η JBL η μεγάλη , έχει σταματήσει να εξελίσει μεγάφωνα . Γιατί άραγε?
Που είναι τα κορυφαία dome mids που έφιαχνε?
Τα κορυφαία , dome tweeters ?
Το μόνο που έχει από τα κορυφαία είναι το AL 1500 AL , αν το γράφω καλά , με νεοδύμιο και διπλό πηνίο μέσα έξω.
Και η FOCAL τα ίδια , στα των τελευταίων δεκαετιών.
B&W καλά τι να λέμε? τα ίδια .
Δεν μιλάω για ATC ,αυτοί έχουν μείνει στα τελευταία των 4 δεκαετιών , η μήπως και παραπάνω? Το mid τους έχει ηλικία πάνω από 50 χρόνια αν θυμάμαι καλά. Αν δεν είναι πάνω από 50 , είναι σίγουρα 50.
Κάποιοι άλλοι , ADAM ELAC εξακολουθούν και παίζουν με τα EMIT tweeters , καλά είναι , αλλά και αυτά πάλιωσαν πλέον.
Magnepan και αυτοί έχουν μείνει πίσω , τουλάχιστον τα δικά τους δεν έχουν τρελά κουσούρια .
Martin logan , άλλος βροντόσαυρος , τα ίδια και τα ιδια.
Westlake , μία από τα ίδια .
Wilson audio , αυτοί ενδιαφέρονται μόνο για εξωπραγματικές καμπίνες και ιστορίες για - με ΔΡΑΚΟΥΣ.
Majico , χμμ , μικρή κινητικότητα.
Rockport , τα ίδια.
Kii , ποιός ήρθε? αλουμινένιοι κώνοι και δώξασοι ο θεός . Ε καί?
KLIPSCH καλά άλλοι βροντόσαυροι .


Σίγουρα αφήνω κάποιους απέξω , αλλά δεν υπάρχουν νέα μεγάφωνα πρωτοποριακά .
Τι ηχεία λέμε τώρα ότι είναι καλύτερα από τα προηγούμενα της τριανταετίας?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Just for the record, ένα σχεδόν modeless δωμάτιο εξαιτίας των υλικών κατασκευής του και την πρακτικά ανυπαρξία ανακλαστικών στις χαμηλές συχνότητες τοιχωμάτων έχει και ο αγαπητός μας Βασίλης Μ., μετρήσεις από τον επίσης πολύ αγαπητό Αλέξανδρο Α.:


Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.

"Όμως, κι εδώ είναι το ζουμί, όλη η ουσία στην ανάλυση των χαμηλών είναι το πρώτο διάγραμμα που δείχνει ότι δεν υπάρχει στην κλίμακα του χρόνου κανένας σοβαρός συντονισμός...δηλαδή ναι μεν λόγω διαστάσεων χώρου, τοποθέτησης ηχείων (SBIR) και θέσης ακρόασης δημιουργείται αυξημένο SPL στις χαμηλότερες συχνότητες, αλλά δεν προλαβαίνει να γίνει συντονισμός λόγω γρηγορότατου χρόνου εξασθένησης που οφείλεται, κι εδώ είναι η ουσία, στην εξαιρετική απορρόφηση του ίδιου του δομικού σκελετού του δωματίου του Βασίλη!

Το οποίο είναι φτιαγμένο ως εξής:
Νοβοπάν 1,6 - Νοβοπαν 1,8 - πετροβάμβακας 8-10 κι εξω αλφαμπλόκ δημιουργώντας έτσι έναν τεράστιο συντηχητή που απορροφάει χαμηλές συχνότητες μέσω της δόνησής του. Γι αυτό αν φτιάχνετε dedicated χώρο ακρόασης και καλέσετε κάποιον ειδικό που γνωρίζει να σας το φτιάξει, θα ξεκινήσει πρώτα επιλέγοντας τα υλικά δόμησης. Είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις αυτή τη δυνατότητα...είναι ίσως η μόνη δυνατότητα να δαμάσεις με τόσο αποτελεσματικό τρόπο το μπάσο, χωρίς να γεμίσεις μέσα μπασοπαγίδες κτλ."


Το δωμάτιο του Βασίλη, αν θυμάμαι καλά, είναι room in a terrace. Καλύτερο και από room in a room. Γιατί στο δεύτερο υπαρχουν τοιχωματικά όρια, αν και πολύ μακριά και επαρκώς απομονωμένα από το χώρο ακρόασης. Στην ταράτσα, δεν έχει τίποτα.
Το πέρασμα του χρόνου καλώς ή κακώς ανατρέπει εντυπώσεις κι εκτιμήσεις σε βαθμό αφάνταστο...Ύστερα από οκταετία μπορώ να πω ότι τα μετρητικά δεδομένα που είχαν τότε δημοσιευθεί ήταν ελλιπή,με αποκορύφωμα το παρακάτω spectrogram....Πού φαίνεται η συμπεριφορά ηχείων- χώρου σε ολόκληρες τις δύο πρώτες οκτάβες,οεο;;;
1636986300419.png

Αν κάτι διακρίνεται άμεσα μαζί με την απουσία ενεργειακών παρατάσεων στις χαμηλές οκτάβες άνω των 50 Hz είναι ότι το ηχοσύστημα έχει υποβαθμισμένη ενέργεια με φαινόμενα group delay - η εμφανιζόμενη στρέβλωση των χρωματικών ζωνών - στο διάστημα 50-60 Hz...
(Παραδέχομαι πάντως ότι η συμπεριφορά πάνω από τη δεύτερη οκτάβα είναι εξαιρετική λαμβάνοντας υπ'όψιν και την υψηλή στάθμη λήψης)

Δεν κρύβω κιόλας ότι ο ίδιος εμπνευσμένος τότε από εκείνες τις μετρήσεις στόχευα σε ακόμα καλύτερες επιδόσεις και πιο αναλυτικά δεδομένα...
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Μιλαμε για εποχη που εγω μαθαινα το rew, αντε να ειχαμε δει 1-2 σοβαρες μετρησεις στη ζωη μας και παρολα αυτα η παρουσιαση του Αλεξανδρου ηταν αψογη. Τα συμπερασματα ισχυουν ακομη. Καπου στο νημα εξηγει γιατι δεν μετρησε την πρωτη οκταβα. Σαμπ δεν χρησιμοποιηθηκε, να θυμισω.

Τελευταια δε που εγιναν τις μοδας και οι μετρησεις, βλεπω συχνα και πολλα σιδερωμενα διαγραμματα σε ιντερνετικα φορουμς που ειναι να απορεις. Δεν εννοω φυσικα τις μετρησεις του μπχουτια που ειναι πηγη μαθησης.

Αλλαζα το δωματιο μου με του Βασιλη χθες. Αν του Βασιλη μετραει ετσι όπως μετράει, στη στάθμη που μετράει, χωρίς μπασοπαγίδες και χωρίς να κουνάμε πέρα δώθε μικρόφωνο και ηχεία, σκεφτειτε ή μαλλον αναζητηστε μετρησεις απο κανονικο room in room.

Αλλά πως έφτασε εκεί η κουβέντα, πάλι παρασυρθήκαμε. Εγώ ο κακομοίρης είπα
α. ότι τα ακριβά μόνιτορς δεν χρειάζονται για μουσική με DR 10 και
β. ότι καλύτερα με τα ίδια λ7 να πάρει κάποιος πιο φθηνά μονιτορς και με τα ρέστα να φτιάξει το χώρο και να τα εντοιχίσει αν μπορεί και αν φτάνουν τα λ7. (Αν μιλάμε για πολυκάναλο σεταπ, γλιτώνεις πολλά φράγκα με φθηνότερα μόνιτορς.)
Απλά πράματα είπα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μιλαμε για εποχη που εγω μαθαινα το rew, αντε να ειχαμε δει 1-2 σοβαρες μετρησεις στη ζωη μας και παρολα αυτα η παρουσιαση του Αλεξανδρου ηταν αψογη. Τα συμπερασματα ισχυουν ακομη. Καπου στο νημα εξηγει γιατι δεν μετρησε την πρωτη οκταβα. Σαμπ δεν χρησιμοποιηθηκε, να θυμισω.

Τελευταια δε που εγιναν τις μοδας και οι μετρησεις, βλεπω συχνα και πολλα σιδερωμενα διαγραμματα σε ιντερνετικα φορουμς που ειναι να απορεις. Δεν εννοω φυσικα του μπχουτια που ειναι πηγη μαθησης.

Αλλαζα το δωματιο μου με του Βασιλη χθες.
Η συμπαγής τοιχοποιία με τις επιπτώσεις της δεν είναι πρόβλημα άμα έχουμε μεθόδους να λειτουργήσουν υπέρ αντί εναντίον μας.Σε μια τέτοια περίπτωση η αίσθηση του αντικτύπου στις χαμηλές είναι ανεπανάληπτη.Ιδίως εφόσον θα γίνονταν ακροάσεις σε συνεχόμενες στάθμες τις τυπικές αναφοράς,δηλαδή όχι βλαβερές για το αισθητήριο της ακοής μας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Εντάξει, έχετε πάθει όλοι τερματογκαζίαση.
Ναι, διότι (κοίτα πόσο απλό είναι):

η αίσθηση του αντικτύπου στις χαμηλές είναι ανεπανάληπτη.
Ακριβώς. :)
Του κτύπου να συμπληρώσω.

Προφανώς σε αυτή την αίσθηση, οι μικροί κλειστοί χώροι (όχι ελεύθερος διάδρομος και ανοιχτές πόρτες παράθυρα) υπερτερούν για την ίδια ποσότητα σαμπ.

Αν μεγαλώσει επικίνδυνα ο χώρος, ή αν είναι ανοικτός, ή αν δεν έχουμε τοιχωματικα γκεϊν, τότε για την ίδια αίσθηση, χρειαζονται λογαριθμικά μεγαλύτερης διαμέτρου σαμπ, λογαριθμικά περισσότερα σαμπ, και ισχύ ενισχυτικών σταδίων για άγαλμα από τη ΔΕΗ.

Σε ένα μικρό δωμάτιο, με προσεκτική τοποθέτηση του κλειστής καμπίνας νταιναόντιο με τα 9,5-αρια, μπορείς να έχεις εκπληκτική αίσθηση κτυπου στο Μπάσο.

Χωρίς ρουμ γκεϊν και σε ανοιχτό δωμάτιο; τι να κλασει το 9,5-αρι;
Τοτε θα θες ντανες τα ενήλικα (18-αρια για Μιντμπας μόνο)..
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Ναι, είναι ωραία η αίσθηση του mode στις χαμηλές συχνότητες, σαν να καβαλάς το κύμα. Γιούχου!

Κόβεις τα modes και το room gain και δεσαρές, είναι μικρό μετά το σαμπ. Χάλασε. Δεν έχει "ΠΡΑΤ".

Ρε δεν πάτε να δείτε αν έρχομαι; Οι λάμπες και τα Χαρμπεθ σας πείραξαν μετά. (Αγάπες μου!!!)
Εδώ διαφωνώ απολύτως.
Μας το εξηγείς λίγο αγαπητέ;
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ναι, είναι ωραία η αίσθηση του mode στις χαμηλές συχνότητες, σαν να καβαλάς το κύμα. Γιούχου!

Κόβεις τα modes και το room gain και δεσαρές, είναι μικρό μετά το σαμπ. Χάλασε. Δεν έχει "ΠΡΑΤ".

Ρε δεν πάτε να δείτε αν έρχομαι; Οι λάμπες και τα Χαρμπεθ σας πείραξαν μετά. (Αγάπες μου!!!)
Με κάνεις ν'ανησυχώ μήπως δεν έχω...εξηγήσει σε αρκετό βαθμό φαινόμενα από το παράλληλο Σύμπαν...Όταν διατίθενται πολλαπλές πηγές για τις χαμηλές κι εφόσον γίνει διαχείριση με κατάλληλους τρόπους,όχι μόνο μετριάζονται αυτομάτως βλαβερά modes,αλλά ακόμα περισσότερο δημιουργούνται δευτερογενή arrays μεταξύ των επιμέρους μονάδων,στους λοβούς των οποίων ενισχύεται δραστικά η ωφέλιμη ενέργεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Κόβεις τα modes και το room gain και δεσαρές, είναι μικρό μετά το σαμπ.
Ναι, είναι μικρό, δε φτάνει μετά.

Δεν είναι χαλασμένο, απλώς μικρό. Δε φτάνει.

Με το ρουμ γκεϊν, το ίδιο σαμπ, φτάνει.

Τα modes τα συμμαζευεις, εννοείται. Δεν μιλάμε για ευχάριστα modes εδώ, μιλάμε για επαρκές Μπάσο, για κτυπο με σωστή απόσβεση.

Στην αρχή της πρώτης οκτάβας, μπορείς και να αφήσεις οποιοδήποτε Mode, σιγά τα ωά. Άλλωστε, για να φτάσεις σοβαρές στάθμες (>120) εκεί κάτω, δε γίνεται αν δε ματώσεις κανονικά, οπότε καλό είναι το τζάμπα, άστο ήσυχο.
 

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
ρουμ γκεϊν και σε ανοιχτό δωμάτιο; τι να κλασει το 9,5-αρι;
Ναι, είναι ωραία η αίσθηση του mode στις χαμηλές συχνότητες, σαν να καβαλάς το κύμα.

Κόβεις τα modes και το room gain και δεσαρές, είναι μικρό μετά το σαμπ.
Προφανώς άλλο πράγμα το room gain και άλλο τα modes του χώρου. Το λες και ο ίδιος. Ο χώρος προσθέτει dB και σε άλλες συχνότητες εκτός αυτών των modes του. Απλά στα modes του ενισχύει περισσότερο και τα κάνει σούπα. Γιατί να χάσουμε το gain στο χαμηλό φάσμα για να μην έχουμε room modes; Συμφωνώ κι εγώ ότι καλύτερα* όπως τα λέει ο dapost, αλλά δεν εφαρμόζεται εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, με αρκετά χρήματα.

*Αλλά και το χειρότερα (δηλαδή να οφελούμαστε από το room gain) δεν είναι απαγορευτικό. Οι διαφορές φάσης που δημιουργεί, σε αυτές τις χαμηλές συχνότητες, δύσκολα ενοχλούν (απ' ό,τι έχω καταλάβει από τα γραπτά εδώ μέσα δηλαδή).

Μας το εξηγείς λίγο αγαπητέ;
Ακριβώς σε όλα όπως τα λες στο post που έκανα quote. Και πιο συγκεκριμένα την παραδοχή ότι το DR είναι κριτήριο ποιότητας μιας μίξης. Ακόμα και με χαμηλό DR χρειάζεται καλό ηχοσύστημα για να απολαύσει κανείς το προϊόν.
 

Μηνύματα
355
Reaction score
686
Ναι, είναι μικρό, δε φτάνει μετά.

Δεν είναι χαλασμένο, απλώς μικρό. Δε φτάνει.

Με το ρουμ γκεϊν, το ίδιο σαμπ, φτάνει.

Τα modes τα συμμαζευεις, εννοείται. Δεν μιλάμε για ευχάριστα modes εδώ, μιλάμε για επαρκές Μπάσο, για κτυπο με σωστή απόσβεση.

Στην αρχή της πρώτης οκτάβας, μπορείς και να αφήσεις οποιοδήποτε Mode, σιγά τα ωά. Άλλωστε, για να φτάσεις σοβαρές στάθμες (>120) εκεί κάτω, δε γίνεται αν δε ματώσεις κανονικά, οπότε καλό είναι το τζάμπα, άστο ήσυχο.
Πολύ σοβαρές στάθμες (172db στα 100 μίλια)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Εκτορά μου, τα πραγματάκια είναι απλά, θέλουμε αυτή την πρασινισμενη γραμμή ίσης ακουστοτητας των 80 φον στα σαμπ:

265267_d976dfaf977dcbb234c541824849ebba~4.jpeg


Ώστε να αντιλαμβανομαστε μια ισορροπία στάθμης στο φάσμα, και τα 80 φον δεν είναι δα τίποτα τρομερό, η μέση στάθμη της στάθμης αναφοράς είναι.

Οι 20 κύκλοι για 80 φον αντιληπτής στάθμης, βρίσκονται στα 120 ντεσιμπέλ.

Α, και η ουδος ακουστοτητας (θρεσολντ, η κάτω γραμμή) των 0 φον (δεν το ακούμε) είναι σχεδόν στα 80 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους (και ας μη δούμε τις αλλαγές ακουστοτητας της φυσιολογικής ανθρώπινης ανοης με την ηλικία, κρίμα είναι τέτοια ώρα). Από 90 και πάνω πρακτικά έχουν οποιοδήποτε μόλις ακουστο αποτέλεσμα (20 φον, χάνονται στον θόρυβο ηρεμίας του περιβάλλοντος).

Χαιρετώ τους συναγωνιστές με τα σαμπ. 🤣😁😂
 

Μηνύματα
355
Reaction score
686
O.K.

Επομένως αφού, μετά κόπων και βασάνων, ξεμπερδέψαμε από υποκειμενικές εντυπώσεις που αποδίδονται λεκτικά με μεγάλη ποικιλία εκφράσεων από το ποταπό PRAT μέχρι τις εσωτερικότητες της υφής, τις λεπτοφυείς λεπτομέρειες, τα υγρά μεσαία, τα κρυστάλλινα πρίμα και τα υπόλοιπα δαντελωτά ακρογιάλια, φτάσαμε στις αντικειμενικές εντυπώσεις της γροθιάς στο στομάχι, του χαμηλού για λιθοτριψία και των ξεχαρβαλωμένων κουφωμάτων.

Αλήθεια τα the ones προτείνονται μόνο με τα W371 για σαμπ; Tα σαμπ της σειράς 73XX δεν κάνουν;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
φτάσαμε στις αντικειμενικές εντυπώσεις της γροθιάς στο στομάχι, του χαμηλού για λιθοτριψία και των ξεχαρβαλωμένων κουφωμάτων.
Υποκειμενικες είναι κι αυτές. :)

Αντικειμενικες παραμένουν μόνον οι μετρήσεις, ότι πει το μικρόφωνο φίλε μου.

Τι τι λέω γω, εσύ, ο αμίρ ή ο καθένας για την περιγραφή των ηχητικών εντυπώσεων, παραμένει στη σφαίρα του υποκειμενικού.
Αλήθεια τα the ones προτείνονται μόνο με τα W371 για σαμπ; Tα σαμπ της σειράς 73XX δεν κάνουν;
Πολλά σαμπ "κάνουν", αναλόγως όγκου του χώρου, τοποθέτησης, και απαιτήσεων στάθμης.
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
- Θες να πεις ότι τα ηχεία πριν από 30 χρόνια ήταν καλύτερα από τα σημερινά;
Τα ηχεια στις ακριβες τουλαχιστον κατηγοριες,
λογω νεων υλικων και μετρησεων, ειναι μια χαρα.
Αλλα ο τροπος που παραγεται και αναπαραγεται η μουσικη σημερα,
στην πλειοψηφια του,
δεν εχει την δυναμικη περιοχη ως προτεραιοτητα.
Και αυτο απο την αποψη της πιστοτητας ειναι οπισθοδρομηση.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.861
Reaction score
77.458
Υπάρχουν σοβαρά σύγχρονα μεγάφωνα?
Πρωτοποριακά ? , κάτι τέλος πάντων που να είναι πάνω από τον μέσο όρο? ΟΧΙ.
Ολα είναι μετριότητες , που τα φέρνουν να κουτσοπαίξουν με dsp .
Dsp , το θαύμα της τεχνολογίας . Μεγάφωνα μπορεί να μην υπάρχουν dsp όμως!
Ακόμα και η JBL η μεγάλη , έχει σταματήσει να εξελίσει μεγάφωνα . Γιατί άραγε?
Που είναι τα κορυφαία dome mids που έφιαχνε?
Τα κορυφαία , dome tweeters ?
Το μόνο που έχει από τα κορυφαία είναι το AL 1500 AL , αν το γράφω καλά , με νεοδύμιο και διπλό πηνίο μέσα έξω.
Και η FOCAL τα ίδια , στα των τελευταίων δεκαετιών.
B&W καλά τι να λέμε? τα ίδια .
Δεν μιλάω για ATC ,αυτοί έχουν μείνει στα τελευταία των 4 δεκαετιών , η μήπως και παραπάνω? Το mid τους έχει ηλικία πάνω από 50 χρόνια αν θυμάμαι καλά. Αν δεν είναι πάνω από 50 , είναι σίγουρα 50.
Κάποιοι άλλοι , ADAM ELAC εξακολουθούν και παίζουν με τα EMIT tweeters , καλά είναι , αλλά και αυτά πάλιωσαν πλέον.
Magnepan και αυτοί έχουν μείνει πίσω , τουλάχιστον τα δικά τους δεν έχουν τρελά κουσούρια .
Martin logan , άλλος βροντόσαυρος , τα ίδια και τα ιδια.
Westlake , μία από τα ίδια .
Wilson audio , αυτοί ενδιαφέρονται μόνο για εξωπραγματικές καμπίνες και ιστορίες για - με ΔΡΑΚΟΥΣ.
Majico , χμμ , μικρή κινητικότητα.
Rockport , τα ίδια.
Kii , ποιός ήρθε? αλουμινένιοι κώνοι και δώξασοι ο θεός . Ε καί?
KLIPSCH καλά άλλοι βροντόσαυροι .


Σίγουρα αφήνω κάποιους απέξω , αλλά δεν υπάρχουν νέα μεγάφωνα πρωτοποριακά .
Τι ηχεία λέμε τώρα ότι είναι καλύτερα από τα προηγούμενα της τριανταετίας?
σου ξέφυγε μια εταιρία... :cry:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.339
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top