Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
27.074
Reaction score
25.005
Ναι τέτοια συστήματα διεύθυνσης του εμπρός τροχού έχουν ξαναδοκιμαστεί στο παρελθόν , αλλά δεν είχαν επιτυχία .
Σε σχέση με τα κλασσικά πλέον up side down πηρούνια υστερούσαν στην μετάδοση πληροφορίας του τι κάνει ο εμπρός τροχός και της αίσθησης γενικότερα.
Αν αυτοί εδώ το καταφέρουν μπράβο τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652


Κινεζιά.

Με 1008 χλμ αυτονομίας...

Μέτριες επιδόσεις. 🤣😁😂

(το Aion LX Plus χρησιμοποιεί 2 ηλεκτροκινητήρες 725 ίππων που στέλνουν τη δύναμη και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 2 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,9 δευτερόλεπτα)

Κινεζιά.

Θα μας φάνε λάχανο οι κινέζοι.
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
όλες οι σχεδιάσεις οχημάτων (ανεξαρτήτως αριθμού τροχών) βασίστηκαν στους περιορισμούς και τις ιδιοτροπίες του κινητήρα και της μετάδοσης.
με την έλευση των ηλεκτροκινητήρων πολλά από αυτά που ήταν δεδομένα θα αλλάξουν.

πχ 2κίνητη μοτοσυκλέτα, πρακτικά ακατόρθωτο για μαζική παραγώγη στο παρελθόν , εφικτό πλέον.
το πλάτος των 2τροχων (ειδικά των γρήγορων) υπαγορευόταν από αυτό του κινητήρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας δεν έχει πλέον αυτές τις ιδιοτροπίες , το πλάτος θα υπαγορευτεί από τον αναβάτη.
το πλαίσιο των 2τρόχων εξυπηρετούσε την στήριξη του κινητήρα και έχει λίγο πολύ παραπλήσιο σχήμα αναλόγως μεγέθους κινητήρα, αυτό πλεόν θα αλλάξει .
η δεξαμενή καυσίμου είχε συγκεκριμένο όγκο και έπρεπε να βρεί συγκεκριμένο σχήμα διατηρώντας την θέση της πάνω από τον κινητήρα για να στάζει καύσιμο προς τα κάτω , οι μπαταρίες πλέον μπορούν να βρίσκονται σχεδόν οπουδήποτε.

ας μην κολλάμε στις σχεδιάσεις του πρόσφατου παρελθόντως. θα αλλάξουν και πιθανότατα για καλό
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.098
Reaction score
30.053
Εντάξει το form follows function, αλλά χάθηκε να είναι και λιγάκι όμορφα βρε παιδί; Και μη μου αρχίζεις ότι το μάτι μου και το αισθητικό κριτήριο είναι έτσι εκπαιδευμένα, άστο. Μιλάμε για σχεδιάσεις που αγγίζουν τα όρια του εκτρωματικού.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
Ναί το Α3 πιάνει πολλά παραπάνω από 224 km/h .
Της αδερφής μου το απλό 18 turbo , Με ένα απλό πρώτο πρόγραμμα , φτάνει 240 εύκολα.
Το μέτρησα με το δικό μου , εγώ στο δικό μου ο γαμπρός μου στο Α3 , το Α3 έδειχνε 243 , το δικό μου 240 .
Το iphone 236 .
...το google maps 220. :roflmao:
Δε ξέρω, αλλά νομίζω πως μια τζούρα κόκα είναι κλάσεις λιγότερο επικίνδυνη και προσφέρει κλάσεις μεγαλύτερη ικανοποίηση από 20 δευτερόλεπτα. 😁
"Δε ξέρω" λέει χιχιχι
 

Μηνύματα
27.074
Reaction score
25.005
όλες οι σχεδιάσεις οχημάτων (ανεξαρτήτως αριθμού τροχών) βασίστηκαν στους περιορισμούς και τις ιδιοτροπίες του κινητήρα και της μετάδοσης.
με την έλευση των ηλεκτροκινητήρων πολλά από αυτά που ήταν δεδομένα θα αλλάξουν.

πχ 2κίνητη μοτοσυκλέτα, πρακτικά ακατόρθωτο για μαζική παραγώγη στο παρελθόν , εφικτό πλέον.
το πλάτος των 2τροχων (ειδικά των γρήγορων) υπαγορευόταν από αυτό του κινητήρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας δεν έχει πλέον αυτές τις ιδιοτροπίες , το πλάτος θα υπαγορευτεί από τον αναβάτη.
το πλαίσιο των 2τρόχων εξυπηρετούσε την στήριξη του κινητήρα και έχει λίγο πολύ παραπλήσιο σχήμα αναλόγως μεγέθους κινητήρα, αυτό πλεόν θα αλλάξει .
η δεξαμενή καυσίμου είχε συγκεκριμένο όγκο και έπρεπε να βρεί συγκεκριμένο σχήμα διατηρώντας την θέση της πάνω από τον κινητήρα για να στάζει καύσιμο προς τα κάτω , οι μπαταρίες πλέον μπορούν να βρίσκονται σχεδόν οπουδήποτε.

ας μην κολλάμε στις σχεδιάσεις του πρόσφατου παρελθόντως. θα αλλάξουν και πιθανότατα για καλό
2κίνητη μοτ/τα υπάρχουν δύο ειδών , μία με υδραυλική κίνηση στον εμπρός τροχό , και μία άλλη με κίνηση με αλυσίδες.
Από το 80-90 αν θυμάμαι καλά. Απλά δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να βγάλει στην παραγωγή.
Το πλάτος των 2τροχων αν εννοείς τα τετρακύλινδρα ναι , αλλά υπάρχουν και τα v2, v4 με μειωμένο πλάτος.
Το πλαίσιο των δίτροχων δεν εξυπηρετεί την στήριξη του κινητήρα , αλλά την ένωση του μπροστινού συστήματος με το πίσω σύστημα , ψαλίδι. Ο κινητήρας σε κάποια μοντέλα είναι μέρος του πλαισίου , ενώ σε κάποια άλλα απλώς κρέμεται από το πλαίσιο. Υπήρξαν και σχεδιάσεις , χωρίς καν πλαίσιο . Την δουλειά του πλαισίου την έκανε ο κινητήρας. Briten νεα ζηλανδία . Πριν το 90. Υπάρχουν και άλλες σχεδιάσεις χωρίς πλαίσιο.
Η δεξαμενή καυσίμου δεν βρίσκεται εκεί για να για να στάζει καύσιμο στον κινητήρα. (στάζει αλήθεια? ) Υπάρχουν και αντίες καυσίμου. Σε πολλές μοτ/τες , είναι διακοσμητικό το δοχείο που βλέπεις και από κάτω ακριβώς είναι το φιλτροκούτι του αέρα.
Το πραγματικό ρεζερβουάρ έχει μετακομίσει κάτω από την σέλα , για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους.
Οι μπαταρίες μπορούν να βρεθούν οπουδήποτε. Ακόμα και μπροστά στο κάτω μέρος του φαίρινγκ , για χαμηλό κέντρο βάρους. Δεν αποτελούν κανένα πρόβλημα.
Αυτά.
 




rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.151
Reaction score
93.263
Αν και θα έπρεπε να ήταν εξοπλισμένο έτσι από την αρχή, η Tesla αποφάσισε -επιτέλους- να δώσει σαν έξτρα κιτ φρένων carbon ceramic για το Model S Plaid που δεν σταματούσε με τίποτα.


Είκοσι χιλιάρικα μεν , αλλά από το να χάσεις ολόκληρο το αυτοκίνητο.... Υπομονή μέχρι τα μέσα του 2022 και μέχρι τότε χαλαρά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
η Tesla αποφάσισε -επιτέλους- να δώσει σαν έξτρα κιτ φρένων carbon ceramic για το Model S Plaid που δεν σταματούσε με τίποτα
Καλώς ή κακώς, η παραδοσιακή πόρσε, δεν μπορεί να κάνει τέτοιο ατόπημα, να βγάλει αυτοκίνητο με τέτοια τελική και 1000 άλογα και με φρένα για Φορντ φιέστα..


Είναι πολύ ενδιαφέρον να δείτε τι εστι torture test στα φρένα για την πόρσε.

Γι'αυτό η Τεσλα, όσο σπουδαία κι αν είναι στο σοφτγουερ και στο drivetrain, δε μπορεί να φτάσει έτσι εύκολα τις παλιές καλές φίρμες που έχουν 70 χρόνια εξέλιξης στην πλάτη..

10-πίστονα η πόρσε στο ταικαν, χωρίς να έχει ούτε τελική σαν αυτή που θα έχει το πλαντ, ούτε ιπποδύναμη 1000 αλόγων.

Και το πακέτο φρενων της Τεσλα, είναι 8-πιστονο, τες πα, υποδεέστερο του ταικαν. Πάλι λίγο θα είναι συγκριτικά με το πόρσε, και ανάλογο τορτσουρ τεστ δε βγάζει με τέτοια τελική, αλλά τουλάχιστον δε θα μένεις χωρίς φρένα σε 3 γυρες πίστας.

Απαράδεκτη αστοχία της Τεσλα..
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Καλώς ή κακώς, η παραδοσιακή πόρσε, δεν μπορεί να κάνει τέτοιο ατόπημα, να βγάλει αυτοκίνητο με τέτοια τελική και 1000 άλογα και με φρένα για Φορντ φιέστα..


Είναι πολύ ενδιαφέρον να δείτε τι εστι torture test στα φρένα για την πόρσε.

Γι'αυτό η Τεσλα, όσο σπουδαία κι αν είναι στο σοφτγουερ και στο drivetrain, δε μπορεί να φτάσει έτσι εύκολα τις παλιές καλές φίρμες που έχουν 70 χρόνια εξέλιξης στην πλάτη..

10-πίστονα η πόρσε στο ταικαν, χωρίς να έχει ούτε τελική σαν αυτή που θα έχει το πλαντ, ούτε ιπποδύναμη 1000 αλόγων.

Και το πακέτο φρενων της Τεσλα, είναι 8-πιστονο, τες πα, υποδεέστερο του ταικαν. Πάλι λίγο θα είναι συγκριτικά με το πόρσε, και ανάλογο τορτσουρ τεστ δε βγάζει με τέτοια τελική, αλλά τουλάχιστον δε θα μένεις χωρίς φρένα σε 3 γυρες πίστας.

Απαράδεκτη αστοχία της Τεσλα..
Πόσα αστέρια στο προφίλ ασφαλείας έχει το Tesla;
 

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
η ΔΕΗ μέσω της ΔΕΗ Blue παρέχει πακέτο φορτιστή και εγκατάσταση,
υπάρχει κάποιος λόγος να το προτιμήσει* ή να το αποφύγει κανείς;

* ίσως λόγος προτίμησης είναι ότι θα γίνουν όπως προβλέπεται ή αν δεν γίνουν, δικό τους θέμα

από την άλλη, αν κάποιος βολεύεται με σούκο, ίσως είναι καλύτερα,
φοβάμαι μήπως η πρώτη φορολογική επιδομή επιχειρηθεί βάσει εγκατεστημένου φορτιστή
 

TGD

Μηνύματα
6.980
Reaction score
7.065
Τέρμα οι επιδοτήσεις των Tesla στον Καναδά. Αυξήθηκε η τιμή τους πάνω από το όριο.
Τα προβλήματα με τους προμηθευτές είναι τόσο σοβαρά που η Tesla έχει παραδώσει αυτοκίνητα χωρίς θύρες φόρτισης USB!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
Ο Σάββας κάνει σύγκριση ανάμεσα στα φτηνότερα οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με νορμάλ αυτονομία, vw id3 vs Nissan leaf, από 28,5k το πρώτο, κι από 27,5k το δευτερο:


Και έχει και ξεχωριστές εντυπώσεις για το καθένα, δείτε του id3


Και του leaf:


Λίγο πιο ακριβό έρχεται και το πιο μεγάλο suv από Σκόντα, το αντίστοιχο του id4, που βασίζονται αμφότερα στην ίδια πλατφόρμα meb του id3, που ακόμα πιο ακριβά θα την βρείτε σε audi και αργότερα σε Ford.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
Ψαθοπυργος, κατεύθυνση προς Πάτρα.

4 στις 4 θέσεις, φόρτιση υπό βροχή:


FB_IMG_1638091525595.jpg


Greece 2021.
Superchargers in action.

Ποιός να μας το'λεγε πριν 2 χρόνια και να τον πιστεύαμε! :party: :party:

Τρέχουν οι αλλαγές. 😎


ΥΓ.
Και μη φανταστείτε πως φορτιζουν για 1,5 ώρα, εκεί έχει 250-ρηδες, δε στέκεται κανένας πάνω από μισάωρο ακόμα κι εντελώς άδειο να ήταν. Ολιγολεπτες στάσεις. 15' μέσος χρόνος στάσης φόρτισης.

ΥΓ. 2. Δεν είναι παρέα τα 4 αυτοκίνητα. Δεν γνωρίζονται καν.

ΥΓ. 3. Το κόκκινο είναι Χ. Το άσπρο στα αριστερά του, Υ. Τα ακριανα, μοντελ 3.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.062
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top