- Μηνύματα
- 51.430
- Reaction score
- 125.758
Σκέτη απογοήτευση, ε;Η πραγματική αυτονομία....
https://www.newsauto.gr/news/posa-chiliometra-se-vgazi-ena-ilektriko-me-terma-gkazi/
Ωραία. Πάρε ice.
Ή μάλλον, μείνε στο ICE που έχεις.
Είσαι ο καλύτερος.
Σκέτη απογοήτευση, ε;Η πραγματική αυτονομία....
https://www.newsauto.gr/news/posa-chiliometra-se-vgazi-ena-ilektriko-me-terma-gkazi/
Τώρα λοιπόν το έθεσες στην σωστή βάση. Απευθύνονται σε όσους τους περισσεύουν 40000 χιλιάρικα για να κάνουν το κέφι τους. Δεν απευθύνονται στον μέσο Έλληνα που θέλει ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο γενικής χρήσεως.Σε αυτούς που έχουν τα λεφτά να το πάρουν. Που τα έχουν με άνεση, που τους περισσεύουν και θέλουν να κάνουν το κέφι τους.
αμφισβητείται η μεθοδολογία;Σκέτη απογοήτευση, ε;
Ωραία. Πάρε ice.
Ή μάλλον, μείνε στο ICE που έχεις.
Είσαι ο καλύτερος.
Αγαπητέ μου, ο μέσος Έλληνας, όπως φαίνεται από εδώ:Δεν απευθύνονται στον μέσο Έλληνα που θέλει ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο γενικής χρήσεως.
Συμφωνούμε απόλυτα.
Καθόλου, εγώ μαζί σου είμαι, δε σου κάνουν τα ev, εσύ θες 1000 χιλιόμετρα στην καθισιά χωρίς στάση. 1300 ίσως. 1600 καλύτερα.αμφισβητείται η μεθοδολογία;
Η πιο σωστή παρατήρηση.Όλες οι θεωρίες σταματούν μόλις οδηγηθεί ηλεκτρικό για 10-15 χιλιόμετρα.
Αυτό που ωθεί τον Ear να γράφει με αυτόν τον τρόπο, και συμφωνώ μαζί του, είναι η "λογική" που επικρατεί στα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά που ελκύουν χομπίστες.*Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν λέω ούτε ότι ο ίδιος ο Κώστας κάνει αυτά που αναφέρει και άρα ότι είναι παράνομος. Π.χ. αυτό που λέει για πώληση του αυτοκινήτου σε μέτοχο στο 10% της αξίας (με την αγοραία να είναι στο 75%) ξέρω ότι δεν το λέει για τον εαυτό του γιατί είναι ελ. επαγγελματίας.
Ωστόσο έχω γνωρίσει τέτοια περιστατικά.Π.χ. αυτό που λέει για πώληση του αυτοκινήτου σε μέτοχο στο 10% της αξίας (με την αγοραία να είναι στο 75%) ξέρω ότι δεν το λέει για τον
Πες τα ρε αδερφέ, να μη τα λέω μόνος μου...Έκανα πρόσφατα test drive το Tesla 3, το απλό, και μέσα σε λίγα λεπτά γκρεμίστηκαν όλες οι "muscle car" αγάπες, η "μουσική" των εξατμίσεων, οι "σωστές" αλλαγές στο κιβώτιο (μηχανικό ή αυτόματο).
Βρε είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί. Κι εγώ θα μπορούσα να το κάνω.Ωστόσο έχω γνωρίσει τέτοια περιστατικά.
Πολλά.
διαφωνω......οταν προκειται με τα δικα του τα λεφτα -λεφτα του πλουσιου η του εχοντος- ειναι ζηλεια..οταν ομως ειναι με τα λεφτα των μη εχοντων και των φορολογουμενων δεν ειναι ζηλεια.....ειναι αλλο πραγμα....Αυτό που ωθεί τον Ear να γράφει με αυτόν τον τρόπο, και συμφωνώ μαζί του, είναι η "λογική" που επικρατεί στα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά που ελκύουν χομπίστες.
Όσοι δεν μπορούν να έχουν το "καλό" ψάχνουν τρόπους να το μειώσουν. Το επόμενο βήμα είναι η επίθεση σε αυτούς που το έχουν. Είναι καθαρά εγωιστική άμυνα.
Θυμάμαι, νέος, που όταν κάποιος έπαιρνε ακριβό γρήγορο αυτοκίνητο ήταν αυτομάτως "κουλός" και λυπούνταν το καημένο το αυτοκίνητο που έπεσε σε λάθος χέρια. Λες και οι φτωχοί είναι εκ γενετής Hamilton και η πουτνα η κοινωνία δεν τους αφήνει να το αποδείξουν.
Δεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης. Τα συναισθήματα δημιουργούνται εξαρχής, πριν καν γνωρίσουμε τον άλλον.διαφωνω......οταν προκειται με τα δικα του τα λεφτα -λεφτα του πλουσιου η του εχοντος- ειναι ζηλεια..οταν ομως ειναι με τα λεφτα των μη εχοντων και των φορολογουμενων δεν ειναι ζηλεια.....ειναι αλλο πραγμα....
Ο τρόπος μας μάρανε.Δεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης.
μα δεν χρειαζεται να γνωριζουμε τον αλλον, αφου ξερουμε οτι οποιος κ αν ειναι , αδιαφορο-παιρνει κρατικη επιδοτηση απο τους φορους μας..οι κρατικες επιδοτησεις ειναι ιδιον των σοσιαλιζοντων οικονομιων, και ειναι ασυμβατες με την ελευθερη φιλελευθερη οικονομια της αγοραςΔεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης. Τα συναισθήματα δημιουργούνται εξαρχής, πριν καν γνωρίσουμε τον άλλον.
Για να είμαστε δίκαιοι με τα θερμικά, το Yaris μόνο από τα καλύτερα της κατηγορίας δεν είναι στους τομείς της ποιότητας κύλισης, των κάθε λογής θορύβων (από δρόμο, αέρα, κινητήρα) και του... ήχου της πόρτας. Σίγουρα ήταν με διαφορά το χειρότερο από όσα είχαμε πρόσφατα στην τελική λίστα επιλογής μας για μικρό αυτοκίνητο. Μάλιστα, η έλλειψη ηχομόνωσης, σε συνδυασμό με τις σταθερά υψηλές στροφές που κρατάει ο κινητήρας -λόγω CVT- όταν ζοριστεί λίγο, κάνει ιδιαίτερα ενοχλητικό το ακουστικό του αποτύπωμα, ενώ παράλληλα πάσχει εμφανώς από έλλειψη δύναμης. Λογικό να σου φανεί "κάπως" μετά το ID.3, αλλά θεωρώ βέβαιο ότι αυτό δε θα ίσχυε στον ίδιο βαθμό με πολλά άλλα... εξατμίζοντα.ΥΓ. Μετά από 15.000χλμ στο ev, έκανα τη μλκια και μπήκα στο γιαρις χιμπριντ να το πάρω κι αυτό για μια μικρή βόλτα για ψώνια. Έκανα αναστροφή στα 150μετρα, τόσο το άντεξα. Ουστ.
Δεν υπάρχει επιστροφή.
Ο, τι έχει εξάτμιση , είναι γτπκ.
Αυτό ακριβώς σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει κάνει παραχωρήσεις, προφανώς για λόγους κόστους, όταν η πόρτες ηχούν "ψεύτικα". Μια πολύ καλή απόδειξη: στο Puma οι μπροστινές πόρτες ηχούν Μερσεντές, ενώ οι πίσω... Yaris.Διάβασα κάπου για ήχο πόρτας που κλείνει...
Ξεκολλάτε ρε από αυτήν την παπάτζα πια , 2021 έχουμε .
Οποιαδήποτε πόρτα μπορεί να ακουστεί βαριά τύπου χρηματοκιβωτίου δεν είναι κριτήριο ποιότητας κατασκευής ή συναρμολόγησης .
ΟΚ, αλλά άλλο φιλελεύθερος κι άλλο μαλ@κας.μα δεν χρειαζεται να γνωριζουμε τον αλλον, αφου ξερουμε οτι οποιος κ αν ειναι , αδιαφορο-παιρνει κρατικη επιδοτηση απο τους φορους μας..οι κρατικες επιδοτησεις ειναι ιδιον των σοσιαλιζοντων οικονομιων, και ειναι ασυμβατες με την ελευθερη φιλελευθερη οικονομια της αγορας
Συμφωνώ. Όμως, η επικρατούσα ιδεολογία στην ΕΕ είναι κοινωνικός φιλελευθερισμός (μακριά από τον κλασικό φιλελευθερισμό). Τι είναι αυτός στην πράξη;Φιλε xfader, αναγνωριζω οτι το συστημα ειναι ενα ..καπιταλισμος..με την παρατηρηση οτι οποιος ειναι φιλευθερος , ντε φακτο ειναι κ καπιταλιστης....ομως οταν μιλαμε για ταξικους εχθρους, δινουμε ιδεολογικη διασταση στο θεμα, κ η αποψη σκασιλα μου τα ιδεολογικα αποτελει αυτοαναιρεση..
Το ζητημα δεν ειναι ιδεολογικο ουτε ηθικο..ειναι οικονομικο...ητοι ποιος παιρνει με αποφαση υπουργου τα λεφτα του αλλου..ετσι γινεται στον κομμουνισμο κ στον σοσιαλισμο