Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.265
Reaction score
143.951
Για εμένα ο μεγάλος προβληματισμός ΔΕΝ είναι η φόρτιση. Είναι το μέλλον με τις μπαταρίες. Όχι τόσο περιβαλλοντολογικά αλλά οικονομικά.
Είναι βέβαιο ότι οι μπαταρίες κρατούν περισσότερο από το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Θα χάσουν τμήμα της χωρητικότητας, κι αυτά. Το υπόλοιπο θα γίνει σκουπίδι στο 1 μυριο χιλιόμετρα, αλλά οι μπαταρίες ακόμα θα δουλεύουν.

Σε περίπτωση που θελήσεις να αλλάξεις μπαταρίες μετά από 8-10 χρόνια, το κόστος θα είναι πλέον αστείο.
 

TGD

Μηνύματα
10.956
Reaction score
10.514
Στην Ιαπωνία ανακυκλώνουν τις "τελειωμένες" μπαταρίες από τα Leaf σε διαβάσεις τρένων, ενώ τα στοιχεία από τα Prius φτιάχνουν μια χαρά UPS.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.526
Reaction score
78.558
Πάει κι η Toyota καραμελίτσα.

 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.526
Reaction score
78.558


spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
14.624
Reaction score
36.971
Αντε και στις συνδρομες για ποσες φορες θα βαζεις μπρος το αυτοκινητο :roflmao:
Και μετα διαφημιση στην οθονη για τρια λεπτα πριν μπορεσει να παρει μπρος :roflmao::roflmao:
 

D

Deleted member 35

Guest
Και η EQS έχει αντίστοιχο χαρακτηριστικό. Το στρίψιμο των πίσω τροχών θα είναι με συνδρομή. :headbang:
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.539
Reaction score
12.447
Πουλήστε μετοχές!

 

TGD

Μηνύματα
10.956
Reaction score
10.514
Λογικά υπάρχει το βίντεο από το ίδιο το Tesla.

Δεν θα ήταν πιο ασφαλές να υπήρχε τουλάχιστον το παλιό καλό μηχανικό χειρόφρενο; Γιατί πάμε να ξεχάσουμε το system redundancy;
 

Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.458
έχει κάνει και άλλη χοντράδα η tesla , όπως μη μηχανική σύνδεση χειρολαβής με κλειδαριά.
υπάρχει περιστατικό που πήρε το αυτοκίνητο φωτιά και ο οδηγός κάηκε ζωντανός αφού δεν είχε τρόπο να βγει από το αυτοκίνητο.
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
Καλά, σίγουρα τα ηλεκτρικά δεν είναι γιατρειά για το χαμηλό IQ. Δεν νομίζω να το υποστηρίζει κανείς αυτό.

Αυτός δηλαδή ξεκίνησε να κάνει ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ταξίδι με ηλεκτρικό, για να πάει ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. Και όχι απλά δεν πειραματίστηκε πρώτα, όχι απλά δεν ρώτησε, αλλά ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ καν ότι η θεωρητική αυτονομία του αυτοκινήτου δεν μπορεί να ισχύει σε όλες τις ταχύτητες, άρα δεν θα ισχύει στα 150χλμ/ω.

Λες και σε ένα συμβατικό υπάρχει κανείς που πετυχαίνει τις θεωρητικές τιμές κατανάλωσης που δίνει ο κατασκευαστής, εκτός αν οδηγεί σαν την κότα.

Και οκ τα παραπάνω, λες θα φτάσω. Αλλά ούτε καν σαν backup δεν κοίταξε εκ των προτέρων να δει που υπάρχουν φορτιστές, που μπορεί να σταματήσει αν χρεαστεί κλπ.

Και μετά θέλετε να μας πείτε (στα σοβαρά) ότι τα διαβάζετε αυτά και τα πιστεύετε; Και δεν καταλαβαίνετε αμέσως ότι αυτός που τα γράφει είναι είτε καθυστερημένος, είτε κάνει απλά προπαγάνδα;

//edit: Α, ξέχασα! Ήταν και "φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης"!!!! :rofl:
Αλλά παρ'όλα αυτά δεν είχε ακούσει ποτέ τίποτα για τα παραπάνω.
 


Μηνύματα
988
Reaction score
1.529
Και δεν καταλαβαίνετε αμέσως ότι αυτός που τα γράφει είναι είτε καθυστερημένος, είτε κάνει απλά προπαγάνδα;
Χωρίς να παίρνω το μέρος κανενός το μέλος παρουσίασε την περίπτωση του, σωστή ή λάθος δεν ειναι ωραίο να τον αποκαλείς καθυστερημένο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.265
Reaction score
143.951
Για αστέρια στο κρας τεστ που λέγατε για το σπρινγκ, το οποίο τελικά πήρε ένα, ενώ αντιθέτως το Ρενό δεν πήρε κανένα, ας δούμε και το μεγάλο σουβ πόσα πήρε, ένα σουβ της χιουνται που πουλάει πολύ..

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
Χωρίς να παίρνω το μέρος κανενός το μέλος παρουσίασε την περίπτωση του, σωστή ή λάθος δεν ειναι ωραίο να τον αποκαλείς καθυστερημένο.
OK, έχεις δίκιο, αποσύρω τον χαρακτηρισμό. Ας τον πούμε απλά πολύ χαζό.

Ο λόγος που το είπα, είναι γιατί δεν πιστεύω πραγματικά πως πρόκειται περί χαζομάρας. Είναι τόσο υπερβολικά αυτά που γράφει, που πραγματικά αποκλείεται να ήταν από χαζομάρα. Πιο πιθανό είναι το σενάριο της "προπαγάνδας" (με τι κίνητρα, δεν το γνωρίζω).

//edit: κι επειδή τώρα διάβασα καλύτερα τι έγραψες, δεν νομίζω πως πρόκειται για προσωπική μαρτυρία του @tio4711 που το πόσταρε. Πιστεύω απλά το διάβασε στο FB και το πόσταρε εδώ. Γι'αυτό είπα "αυτός που τα γράφει", εννοώντας τον αρχικό συντάκτη του post.
 
Last edited:

Μηνύματα
406
Reaction score
266
Απλά, μετέφερα μια ακόμα άποψη για τα ηλεκτρικά, όπως την περιγράφει ένας "χρήστης" τους. Κατανοώ πάντως την αγωνία που βίωσε με την κατανάλωση, βάσει της μικρής (ακόμα) διαθεσιμότητας φορτιστών, σε συνάρτηση με τον χρόνο που απαιτείται για φόρτωση. Εν γένει, για μακρινά ταξίδια, θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει πολύ καλά την διαδρομή, να έχεις τύχη μην πέσεις σε ουρές αναμονής φόρτωσης κλπ, κάτι που δεν βοηθάει στην αποδοχή των ηλεκτρικών
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.
Ta μοντέρνα ηλεκτρικά (και νομίζω όλα τα ID3 που τον έβγαλε εκτός εαυτού) έχουν σύστημα με ηχεία που κάνει θόρυβο όταν πας με λίχα χλμ ακριβώς για αυτόν τον λόγο (AVAS).
Μετά απο αυτά τα λίγα χλμ, δεν χρειάζεται σύστημα γιατί ακούγονται οι ρόδες αλλά έτσι κι αλλιώς αν πας σε στενά με >40χλμ επικίνδυνος είσαι ΕΣΥ και όχι το αυτοκίνητο.

Ομολογουμένως όμως, αυτός ο ήχος ακόμα είναι ξένος για τους πεζούς.
Σε ακούν δλδ μια χαρά κανονικότατα, αλλά λένε "εξωγήινος είναι, όχι ΙΧ, άσε τον να περιμένει". Θα έπρεπε να διαλέγεις ήχους απο V6,W10,W12,... :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.876
Μηνύματα
3.031.885
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top