Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.071

Ο μόνος τρόπος ουσιαστικά για να ανοίξει ο δρόμος για την Tesla στην αγορά της Ινδίας είναι ένας: Nα δημιουργήσει εργοστάσιο σε αυτήν, στο οποίο όμως θα πρέπει η πλειονότητα των εργαζομένων να είναι Ινδοί. Σε μiα τέτοια περίπτωση, ο πρωθυπουργός της χώρας φέρεται διατεθειμένος να κάτσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τον Elon Musk και να συζητήσουν για περαιτέρω φορολογικές ελαφρύνσεις και λοιπά οικονομικά κίνητρα. Απαράβατη ωστόσο προϋπόθεση είναι η δημιουργία ενός Gigafactory με ντόπιους εργαζομένους.
 

D

Deleted member 35

Guest
Είδα χτες το βίντεο. Δε λέω και γ@μώ. Αλλά ρε φίλε πάλι αναφέρθηκε σε πρόβλημα κατασκευής.

Πρέπει να το κοιτάξουν αυτό. Καιρός γαρ εγγύς. Οι "μεγάλοι" έρχονται με τρελή φόρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Το 2021 ταξινομήθηκαν 6.967 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν το 2019 είχαν ταξινομηθεί μόλις 480.

Από τα 58 δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης που υπήρχαν πανελλαδικά το 2019, σήμερα έχουν φτάσει τα 1.200.



Τον Απρίλιο αναμένεται να ξεκινήσει το κινούμαι ηλεκτρικά.
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Εντάξει βρε παιδί μου αλλά κατά πώς φαίνεται προέχει να δούμε πόσες παγοκολώνες θα ταξινομηθούν ως την άνοιξη στον Καναδά....
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.684
Τον Απρίλιο αναμένεται να ξεκινήσει το κινούμαι ηλεκτρικά.
Το διάβασα κι εγώ το πρωί. Μα τι μ@λ@κι@ είναι αυτή τώρα ρε παιδιά; Δουλευόμαστε;

Πάνω που έχει αρχίσει να ρολαρει η αγορά, οι πωλήσεις αυξάνονται, ο κόσμος το ψάχνει και κάνει επιλογές, έρχονται και λένε σταματάει η επιδότηση και θα ξεκινήσει ξανά (μάλλον) τον Απρίλιο; Απόλυτο πάγωμα της αγοράς δηλαδή για 4 μηνες; Είμαστε καθόλου σοβαροί;

Και για ποιόν λόγο; Έχουν καλύτερες δουλειές να κάνουν και δεν προλαβαίνουν να σχεδιάσουν το νέο πρόγραμμα; Τώρα το σκέφτηκαν που τελείωσε το παλιό;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Παρακολούθησα όλο το συνέδριο, είχε αρκετά ενδιαφέροντα σημεία.

Το 2022 θα είναι η χρονιά των υποδομών, και θα δοθεί έμφαση στους ταχυφορτιστες. Ξεκινάει πολύ δυνατά αυτή η παράμετρος, που αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα αγοράς ev για πολύ κόσμο.

Το πρόγραμμα επιδότησης, πακέτο με τα φορολογικά κίνητρα, προβλέπω να είναι το τελευταίο. Τώρα θα δώσουν σημαντικά κίνητρα λόγου χάριν στα ταξί, αλλά για τη διετία μέχρι το 2024 και μόνο για 2000 τεμάχια, τα παλιότερα και πιο ρυπογόνα, μετά φινίτο λα μιούζικα, και από το 2025 μόνο ηλεκτρικά ταξί θα επιτρέπεται να ταξινομουνται. Καμία επιδότηση.

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος και για τα εταιρικά αυτοκίνητα. Τώρα επιδοτούνται, μετά θα είναι απλώς υποχρεωτικά ηλεκτρικά.

Ο νοών, νοείτω εκεί τελειώνει το παραμύθι.

Άρα, για να καταλήξω, η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι με ευνοϊκούς όρους μέχρι το τέλος του 2024, για ~1,5 χρόνο δηλαδή, κι όποιος προλάβει πρόλαβε. Μετά θα κοπεί το καρότο, θα μείνει το μαστίγιο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Τα προγράμματα επιδότησης είναι κρατική ενίσχυση (με τα λεφτά όλων μας ) προς τις πολυεθνικές.
Ξέρω ξέρω ακούγομαι σαν τον Χάρη τώρα !!
Το καρότο είναι να πιστεύεις ότι γίνεται για το περιβάλλον.

Έχουνε ρίξει ε λοτ οφ μάνεϊ και παίρνουν κάποια πίσω με τις επιδοτήσεις.
Το κρατικό χρήμα θα σταματήσει όταν μπορέσουν να παράξουν προιόντα σε προσιτές τιμές.
Μέχρι τότε όλο και κάποια ενίσχυση θα παίρνουν.

ΥΓ: Τώρα το τι ζόρι τραβάμε εμείς να επιδοτούμε τους αλλοδαπούς δεν το έχω καταλάβει.

 
Last edited:

Μηνύματα
6.564
Reaction score
5.133
Με βλέπω να παραλαμβάνω Δεκέμβριο αν παραγγείλω Απρίλιο
Μπορείς να δώσεις μια τυπική προκαταβολή να πάρεις σειρά, και η κανονική παραγγελία να γίνει όταν πλησιάζει ο καιρός της παραλαβής.

Εξάλλου, μπορεί να ξεκινάει τον Απρίλιο η κατάθεση δικαιολογητικών για τον δεύτερο κύκλο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συμπεριλαμβάνονται οι αγορές-παραγγελίες που γίνονται τώρα μεταξύ Ιανουαρίου-Απριλίου. Δεν μπορεί να παγώσουν την αγορά για 4 μήνες.

Ηλεκτρικό ποδήλατο αγόρασα 9 Αυγούστου 2020, πριν την έναρξη της πλατφόρμας στις 24/8/2020 και συμπεριλήφθηκε στην επιδότηση, κι αυτό γιατί προέβλεπε η πλατφόρμα ότι θα λαμβάνονται υπόψη και οι παραγγελίες που έγιναν από τις 7 Αυγούστου.

Έτσι και τώρα μπορεί στην ανακοίνωση του δεύτερου κύκλου, να υπάρχει όρος ότι θα συμπεριλαμβάνονται οι παραγγελίες που έγιναν μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου.
 

Μηνύματα
6.564
Reaction score
5.133
Τώρα βρήκα την είδηση ότι σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί η υπουργική απόφαση να έχει αναδρομική ισχύ ο δεύτερος κύκλος. Ε, λογικό ήταν.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Τα προγράμματα επιδότησης είναι κρατική ενίσχυση (με τα λεφτά όλων μας ) προς τις πολυεθνικές.
Δεν είναι καθόλου έτσι.

Ιδίως στην Ελλάδα, όπου η επιδότηση είναι 15% επί της ΛΤΠΦ, όταν ο ΦΠΑ είναι 24%, δηλαδή απλώς είναι 9%ΦΠΑ και υπό όρους (θα πρέπει να βγάλεις φορολογική ενημερότητα).

Ομοίως η υπεραποσβεση, δεν έχει κανένα νόημα αν δεν εμφανίζεις σημαντικά έσοδα.

Η Νορβηγία, μηδενισε τελείως το ΦΠΑ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και έδωσε επιπλέον επιδότηση, συν φοροαπαλλαγή, συν μηδενικά τέλη, συν μηδενικά διόδια παντού, συν συν συν.

Δηλαδή η Νορβηγία έγινε ο μεγαλύτερος χορηγός των αυτοκινητοβιομηχανιών εις βάρος της τσέπης των πολιτών της;
Μα είναι δυνατόν να τα πιστεύετε αυτά;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Όπως έχω διαβάσει η Νορβηγία είχε μια εντελώς παράλογη πολιτική στην τιμολόγηση οχημάτων και όλα ήταν στο θεό. Πανάκριβα, απλησίαστα.
Αυτό που έγινε με τα ηλεκτρικά οχήματα ήταν να αρθούν όλοι αυτοί οι νόμοι και έτσι τα ηλεκτρικά ήρθαν σε νορμάλ τιμές, όπως και σε άλλες χώρες.
Αυτό ώθησε τους Νορβηγούς να αγοράζουν μόνο ηλεκτρικά και τίποτε άλλο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Πωλείται ένα αγαθό 100+ ΦΠΑ= 124€
Τα 100 στον πωλητή τα 24 στο κράτος.

Πάω λοιπόν στον Κώστα για κολονοσκόπηση και με χρεώνει 100+ ΦΠΑ =124€.
Του λέω...
- Ρε συ δε βγαίνω, πρέπει να πάρω sub.
- Άντε επειδή είναι για καλό σκοπό, 100 αλλά δεν σου κόβω απόδειξη.
Εκείνη την ώρα μπαίνει μέσα η εφορία και κερδίζει και ο Κώστας μια κολονοσκόπηση !!

Πάει ο Κωστας να αγοράσει ηλεκτρικό πατίνι γιατί δεν παίρνει ποδήλατο για να σωθεί.
- Πόσο κάνει αυτό το απίστευτο, φοβερό , καταπληκτικό πατίνι;
- 300 + ΦΠΑ = 370€ για εσάς. Αλλά υπάρχει και ένα πρόγραμμα μπλα μπλα θα το πάρετε 320.
- Πάλι κολονοσκόπηση θα κάνω;
- Μα τι λέτε κύριε; Ίσια ίσια θα το περάσετε στα έξοδα και μπλα μπλα.
- Άσε θα πάρω ποδήλατο για να σωθώ και ας πληρώσω κάτι παραπάνω.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Όπως έχω διαβάσει η Νορβηγία είχε μια εντελώς παράλογη πολιτική στην τιμολόγηση οχημάτων και όλα ήταν στο θεό. Πανάκριβα, απλησίαστα.
Αυτό που έγινε με τα ηλεκτρικά οχήματα ήταν να αρθούν όλοι αυτοί οι νόμοι και έτσι τα ηλεκτρικά ήρθαν σε νορμάλ τιμές, όπως και σε άλλες χώρες.
Αυτό ώθησε τους Νορβηγούς να αγοράζουν μόνο ηλεκτρικά και τίποτε άλλο.

A BMW Series 5 sells in the $100,000-$115,000 range in Norway, below the Model S, but its internal combustion engine is less powerful. Cars with conventional engines of similar power would typically retail for $200,000 and above as taxes are levied on engine size and some car makers actually sell their vehicles with smaller engines in Norway than the rest of Europe to keep them affordable.

https://www.reuters.com/article/tesla-norway-idUSL6N0HX1CH20131008
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
A BMW Series 5 sells in the $100,000-$115,000 range in Norway, below the Model S, but its internal combustion engine is less powerful. Cars with conventional engines of similar power would typically retail for $200,000 and above as taxes are levied on engine size and some car makers actually sell their vehicles with smaller engines in Norway than the rest of Europe to keep them affordable.

https://www.reuters.com/article/tesla-norway-idUSL6N0HX1CH20131008
Αυτό που διάβασα εγώ ήταν πριν 2-3 χρόνια. Έλεγε για παράδειγμα πως κάποιος που έχει το Χ πόσο για αγορά νέου αυτοκινήτου έχει μεταξύ άλλων να επιλέξει ανάμεσα σε ένα τυπικό VW GOLF υγρού καυσίμου ή το Tesla Model 3. Και η Tesla μοσχοπουλούσε.
Όπως φαίνεται η Νορβηγία γέμισε ηλεκτρικά επειδή είναι φθηνότερα από τα άλλα.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983

σε συνδυασμό με την παραγωγή ενέργειας σχεδόν καθολικά από υδατοπτώσεις καταλαβαίνει εύκολα κανείς γιατί έπρεπε να πάνε σε αυτή την κατεύθυνση και γρήγορα.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.684
Και αυτό το κάνει η Νορβηγία, μια χώρα που ΕΧΕΙ πετρέλαιο. Αρκετό για να καλύψει όλες τις δικές της ανάγκες και να κάνει και εξαγωγές.

Πόσο μάλλον μια χώρα σαν την Ελλάδα που είναι απολύτως εξαρτημένη από τρίτες χώρες. Ακόμα λοιπόν κι αν αγνοήσουμε τον παράγοντα περιβάλλον και τον παράγοντα υγεία (ποιότητα αέρα στις πόλεις κλπ.), ναι, και πάλι θα πρέπει να επιδοτούμε την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, για στρατηγικούς λόγους. Σε συνδυασμό πάντα και με τις ΑΠΕ ώστε να φύγουμε από εισαγόμενο ΦΑ για την παραγωγή ενέργειας.

Έχουμε την ευκαιρία να γίνουμε εντελώς ανεξάρτητοι σε απολύτως νευραλγικούς τομείς όπως η ενέργεια και οι μετακινήσεις. Πρέπει να την αρπάξουμε από τα μαλλιά.

Ναι, τα αυτοκίνητα δυστυχώς τα αγοράζουμε από τους ξένους, όπως και πριν. Με τη διαφορά ότι αυτό που αγοράζαμε πριν ήταν παντελώς άχρηστο, αν δεν αγοράζαμε συνεχώς από αυτούς ΚΑΙ το πετρέλαιο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Τα έχουμε ξαναπεί.
Όταν μια οικογένεια θέλει 1 τόνο πετρέλαιο για να ζεσταθεί , όσο περίπου καιει ένα αυτοκίνητο τον χρόνο, επιδοτείς ΑΘ με +80%. Σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές που την σηκώνουν. Π.χ. από Κατερίνη και κάτω.

Το να επιδοτείς 300; 1000; ΕV τον χρόνο είναι χάσιμο χρημάτων.

Μιζούλα σε πολυεθνική είναι για να μην στα πρήζουν όταν πας Βρυξέλλες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Μπορείς να δώσεις μια τυπική προκαταβολή να πάρεις σειρά, και η κανονική παραγγελία να γίνει όταν πλησιάζει ο καιρός της παραλαβής.
Και όμως, δεν μπορώ. Το έχω ψάξει με επαγγελματία, είναι ρίσκο. Όταν ανακοινωθεί επίσημα η “αναδρομική ισχύς” τότε θα μπορώ.
Επίσης θέλω να δω τι θα επιδοτείται και με τι όρους, διότι αυτο μπορεί ν αλλάζει την παραγγελία μου.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.216
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top