Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.559
Reaction score
5.129
Σιγά που δεν γίνεται. Όλα γίνονται.

Εγώ έδωσα ένα 500άρικο από τον περασμένο Νοέμβρη ακόμη.
Επιστρεπτέα η προκαταβολή αν αλλάξω γνώμη ή οτιδήποτε.
Και με δέσμευση της περσινής τιμής μάλιστα.

Στο κινούμαι ηλεκτρικά δεν είναι απαραίτητο να δηλωθεί προκαταβολή. Μπορείς να δηλώσεις κατευθείαν την αγορά μια κι έξω πχ τον Ιούνιο, σαν να το βρήκες τότε ετοιμοπαράδοτο δηλαδή.
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Μα δεν έχει αλλάξει κάτι στην ενεργειακή εξάρτηση της χώρας. Πάλι το ρεύμα (ή οι πηγές του) εισαγόμενο είναι.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Μα δεν έχει αλλάξει κάτι στην ενεργειακή εξάρτηση της χώρας. Πάλι το ρεύμα (ή οι πηγές του) εισαγόμενο είναι.
Το ρεύμα είναι εισαγόμενο; Από πότε;

Προφανώς γίνονται και εισαγωγές όταν δεν επαρκεί η παραγωγή, αλλά κατά πλειοψηφία δεν είναι εισαγόμενο.
Επίσης τώρα με την απολιγνιτοποίηση έχει αυξηθεί το μερίδιο εισαγόμενων καυσίμων (όπως είναι το φυσικό αέριο) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι όπως το πετρέλαιο για τη μετακίνηση.

//edit: Και προφανώς όλα αυτά είναι και σε συνδυασμό με την αυξημένη επένδυση σε ΑΠΕ, ώστε να ανεξαρτητοποιηθούμε και πλήρως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
1 τόνο πετρέλαιο για να ζεσταθεί , όσο περίπου καιει ένα αυτοκίνητο τον χρόνο
Χαχαχαχαχαχαχα, εγώ με οικονομικό έκαιγα 2 τόνους στο αυτοκίνητο!
 






Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Το καρότο είναι να πιστεύεις ότι γίνεται για το περιβάλλον.
Τυπικό παράδειγμα τα επιδοτούμενα ηλεκτρικά ποδήλατα. Αν ενδιαφέρονταν για το περιβάλλον θα επιδοτούσαν τα κλασικά ποδήλατα που είναι τα μόνα οικολογικά!
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.867
Reaction score
20.359
Εν τω μεταξύ, στο μικρό γαλατικό νησί, στην άκρη της Μεσογείου:


Από το ίδιο άρθρο:
"Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, όπως τις εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, μέχρι το 2030 θα εγγραφούν περίπου 36.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα. Σύμφωνα με τον ίδιο, εθνικό στόχο αποτελεί μέχρι τότε, ποσοστό 25% των συνολικών εγγραφών οχημάτων να αφορούν ηλεκτροκίνητα οχήματα. Θα επιδιωχθεί επίσης αύξηση 50% ανά έτος, ώστε μέχρι το 2035 η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που εγγράφονται να είναι ηλεκτροκίνητα. Ο υπουργός ανέφερε, πως μετά το 2025, οπόταν θα υπάρξει και μαζικότερη παραγωγή, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Κύπρου. "

Υ.Γ.: κάποιος τα λέει καλά στο thread αυτό, κάποιοι ακούν και κάποιοι όχι. Oh, well...
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Εν τω μεταξύ, στο μικρό γαλατικό νησί, στην άκρη της Μεσογείου:


Από το ίδιο άρθρο:
"Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, όπως τις εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, μέχρι το 2030 θα εγγραφούν περίπου 36.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα. Σύμφωνα με τον ίδιο, εθνικό στόχο αποτελεί μέχρι τότε, ποσοστό 25% των συνολικών εγγραφών οχημάτων να αφορούν ηλεκτροκίνητα οχήματα. Θα επιδιωχθεί επίσης αύξηση 50% ανά έτος, ώστε μέχρι το 2035 η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που εγγράφονται να είναι ηλεκτροκίνητα. Ο υπουργός ανέφερε, πως μετά το 2025, οπόταν θα υπάρξει και μαζικότερη παραγωγή, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Κύπρου. "

Υ.Γ.: κάποιος τα λέει καλά στο thread αυτό, κάποιοι ακούν και κάποιοι όχι. Oh, well...
Τουλάχιστον οι Κύπριοι έχουν προσγειωμένους στόχους. Το μερίδιο των ev να φτάσει το 25% (το εύχονται, δεν το επβάλλουν) το 2030. Εμείς αντίθετα, στην ψωροκώσταινα θέλουμε το 2030 το 100% νέων αυτοκινήτων που θα πωλούνται να είναι ηλεκτρικά!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Θα γίνει ΧΑΜΟΣ με την αύξηση τιμής στα ηλεκτρικά. Εδώ από συνέντευξη του Dies που επιβεβαιώνει ότι έλεγα. Πρώτα η ερώτηση και μετά η απάντηση. Δώστε βάση στην τελευταία πρόταση.😎


This all tracks with what you’ve said: VW will stop selling gas cars in Europe by 2035. Is that data driven by the availability of batteries and infrastructure? When do you think you’ll have enough batteries? When will there be charging infrastructure?

Not necessarily. I think this transition into EVs has certain constraints. I think the plan to get to 50 percent EV by 2030 is extremely ambitious. If we own, here in Europe, about 20 percent market share, for that 20 percent market share to maintain 50 percent EVs, we need six gigafactories. Those factories would have to be up and running by 2027, 2028 to be able to deliver on our 2030 goal. It’s close to impossible to do that.
 


Μηνύματα
387
Reaction score
237
Θα είναι άλλη μια ηλιθιότητα από τους γραφειοκράτες των Βρυξελλών. Πλησιάζοντας, πλέον, τα 60, θεωρώ ότι δεν θα χρειαστεί να πάρω (υποχρεωτικά) ηλεκτρικό, σ αυτή την ζωή..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Αν ισχύσουν όλα αυτά σίγουρα θα δωθεί παράταση στα θερμικά. Τα ηλεκτρικά ας πάνε όσο θέλουν (μιας και δεν θα έχουν να παραδώσουν) και όποιος έχει καούρα με τα ηλεκτρικά ας πληρώσει.
Αν υπάρχει ζήτηση για νέα οχήματα και τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να την καλύψουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές θα πιέσουν για παράταση στα θερμικά.
Το σενάριο " ή ηλεκτρικό ή τίποτα, δεν με νοιάζει πόσο θα έχει και πότε θα το πάρεις" δεν έχει εφαρμογή.
 
Last edited:

Μηνύματα
625
Reaction score
577
Το πολύ πολύ κοντά στο 2028με29 να δώσουν μια 5τια παράταση.
+5 και αλλα 5 θα δωσουνε....
Οι γραφειοκρατες και οι εντεταλμενοι (πολιτικοι, δημοσιογραφοι κτλ) των αυτοκ.βιομηχανιων μπορει να λενε λογια αλλα αν δεν φτιαχτουν πρωτα οι υποδομες και δεν εκπαιδευτει ο κοσμος στην λειτουργια & φιλοσοφια του ηλεκτρικου θα καταφερουν μια τρυπα στο νερο.
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Χθες πέρασε ξυστά από μένα ένα από αυτά τα ηλεκτρικά σκούτερ που κυκλοφορούν τυπικά σαν ποδήλατα, και ούτε που το κατάλαβα όταν ανοιγόκλεινα τις πόρτες για να βγάλω τα πράγματα από το αυτοκίνητο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.153
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top