Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Θα μου είναι εντελώς αδιάφορη η αυτονομία όταν θα μπορώ να φορτίσω με τη χρονική και τοπική ευκολία του σημερινού βενζινάδικου.
Μόνον στην Νορβηγία το έχουν καταφέρει, ακολουθεί η Γερμανία και Ολλανδία, αλλά και μεις κινούμαστε με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ας μην είμαστε αγνώμονες.

Σου μεταφέρω ποστ φιλου:

<<Φύγαμε απο Οσλο προς Σουηδία. Στα 10 χλμ απο αεροδρόμιο πάνω στην εθνική, shell βενζινάδικο και ακριβώς δίπλα 30 superchargers!! Στα 40 km πιο κάτω άλλοι 20-30 superchargers!! Μετά βγήκαμε σε επαρχιακό. Στη μέση του πουθενά, 2-3 dc διάσπαρτοι. Ποτέ ένας. Ionity επίσης πολλοί. Πολιτισμός…>>

Αυτούσιο όπως το έγραψε.

Προφανώς απέχουμε πολύ από κάτι τέτοιο, αλλά δεν είναι δύσκολο να υλοποιηθεί.

Πλέον έχει μπει το νερό στο αυλάκι, οι παροχοι κατάλαβαν ποιο είναι το συμφέρον τους, ο κρατικός μηχανισμός λειτουργεί ιδιαίτερα καλά (φτου φτου) στη ρύθμιση των υποχρεώσεων των παροχων, ώστε για κάθε ταχυφορτιστή που βάζουν σε σημεία αυξημένου ενδιαφέροντος για τον ιδιωτικό τομέα, να υπάρχει υποχρέωση να μπαίνει αντίστοιχος σε απομακρυσμενες περιοχές (στο κάθε χωριό).

Μάλιστα δίνεται απόλυτη προταιραιοτητα σε πυκνοκατοικηνενα οικοδομικά τετράγωνα, ώστε οι κάτοικοι να μπορούν να φορτιζουν σταθμευμενοι όπως είναι τώρα, στο πεζοδρόμιο, κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Όσο τα πλαίσια τοποθέτησης ταχυφορτιστών ήταν στον αέρα, και οι ίδιοι οι παροχοι δεν είχαν άλλη διέξοδο από το να τοποθετήσουν φορτιστές σε ιδιωτικούς χώρους (πχ ΑΒ Βασιλόπουλος) γιατί προχωρούσαν άμεσα τα έργα, ενώ σε δημόσιους χώρους, όπου ιδιοκτήτης είναι η νομαρχία, οι διαδικασίες ήταν τραγικά αργές, ή και αδιεξοδες.

Μπήκαν λοιπόν υποχρεωτικά οι πρώτοι φορτιστές σε ιδιωτικούς χώρους, λόγω έλλειψης ρυθμιστικού πλαισίου.

Αυτά τα θέματα πλέον ξεπεράστηκαν, οι μελέτες έγιναν, οι διαγωνισμοί σε πολλά έχουν ήδη δοθεί.


ΥΓ.
Χθεσινό και εδω: (βασικά λέει αυτά που σας μετέφερα λίγα ποστ πριν)


Η αναδρομική ισχύς του "κινούμαι ηλεκτρικά 2" από 31/12/21 ή 1/1/22 είναι απολύτως βέβαιη, σύμφωνα με διάφορες πηγές.

Τόσο έξω να πέφτουν όλοι τους; 😜😂🤣

Τέλος πάντων, η πηγή και τουτης της χθεσινοβραδυνής δημοσίευσης, είναι το ομολογουμένως αναξιόπιστο νιους Ότο. 😂😜🤣
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Εγώ θα παραμείνω ψύχραιμος και υπομονετικός, όπως πάντα
Ειδικά για σένα, ρισκάρω να πω ότι αν δεν ενταχθείς στο πρόγραμμα λόγω ημερομηνίας, αναλαμβάνω να στο πληρώσω εγώ το αναλογούν ποσό της επιδότησης, έως 6.000 ευρώ.

Για 8 χιλιάρικα ή περισσότερα (τριτεκνιας, απόσυρσης, κλπ), θα κάνω την παπχια. 🤣😂

ΥΓ. Πάρε τηλέφωνο το χοντρό, από τα εσπα, κατάλαβες. Είναι εντελώς σίγουρος, τον κόβει. Προ 2 λεπτών μιλούσαμε. 😎
Πάει να οδηγήσει το κια το 6 το φρέσκο.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.628
Reaction score
83.106
Να σε δω στο ίδιο πούλμαν με άπλυτους χίππηδες τουρίστες και γιαγιάδες με τεπαράκια και βαλίτσες στο μέγεθος μπαούλου και τι στον κόσμο! :roflmao:

Εκτός κι αν "κλείσεις" όλο το πούλμαν για πάρτι σου! :whistling:
Κι όμως. Το συγκεκριμένο πρακτορείο σε συγκεκριμένες εκδρομές έχει προβλέψιμο προφίλ πελατών. Με πολύ καλά πούλμαν. Άσε που μπορώ να διαλέξω πού και με ποιον θα κάτσω. Λίγο "θράσος" θέλει.

Εντάξει... ήμουν υπερβολικός για να δείξω ότι το ιδιωτικό αυτοκίνητο χάνει κάθε λόγο ύπαρξης αν δεν υπάρχει ξεγνοιασιά και σχετική ελευθερία στις μέγιστες ταχύτητες κίνησης.

Υ.Γ. Αρκετοί θα με καταλάβουν όταν λέω ότι συνήθως πάω εκδρομή για να οδηγήσω. ;)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Η γαλλική εταιρεία Transition One μετατρέπει σε ηλεκτρικά, δημοφιλή μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.



Σύμμαχος η γαλλική κυβέρνηση που ψήφισε νόμο ο οποίος δίνει στα εκ μετατροπής ηλεκτρικά τα ίδια πλεονέκτηματα με τα εργοστασιακά, όπως απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.
Αρχικά, η μετατροπή θα προσφέρεται μόνο για τα Fiat 500, Renault Clio, Twingo, Kangoo και BMW Mini, αλλά η γκάμα αναμένεται να επεκτείνεται σταδιακά.
Στόχος της εταιρείας το κόστος μετατροπής να μην ξεπερνά τις 5.000€.
 


Μηνύματα
518
Reaction score
2.340
..

Εντάξει... ήμουν υπερβολικός για να δείξω ότι το ιδιωτικό αυτοκίνητο χάνει κάθε λόγο ύπαρξης αν δεν υπάρχει ξεγνοιασιά και σχετική ελευθερία στις μέγιστες ταχύτητες κίνησης.

Υ.Γ. Αρκετοί θα με καταλάβουν όταν λέω ότι συνήθως πάω εκδρομή για να οδηγήσω. ;)

Συμφωνώ απόλυτα – το έχω ξαναγράψει στο παρόν νήμα.



Ιδιωτικό αυτοκίνητο σημαίνει αίσθηση ελευθερίας – Μπορεί σκέτη αίσθηση , χωρίς να χρειαστεί να την ασκήσεις, αλλά θέλεις να την νοιώθεις.

(Στο πρώτο Land Rover Defender που είχα ..το 1990 είχα και 2 25κιλα κάνιστρα καυσίμου γεμάτα μαζί).

Αυτά τα 200-300 χιλιόμετρα που έχει ένα ηλεκτρικό δεν μπορώ να το χωνέψω.

Είμαστε λίγο δεινόσαυροι βέβαια με παλιά χούγια- Αλλά τι νόημα έχει να έχεις ένα αυτοκίνητο αν δεν μπορείς να «περιπλανηθείς» (στα βουνά ?), εστω και στο όνειρο σου - απλά να το έχεις σαν "κάτι" που θα κάνεις το επόμενο Σ/κ/

Μάλλον η βέλτιστη λύση για την περίπτωση μου είναι το υβριδικό , αλλά με ενοχλεί η πολυπλοκότητα του οχήματος .

Η πολυπλοκότητα είναι ένα άλλο ΜΕΓΑΛΟ θέμα – και με τι αξιοπιστία.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Αρχικά, η μετατροπή θα προσφέρεται μόνο για τα Fiat 500, Renault Clio, Twingo, Kangoo και BMW Mini, αλλά η γκάμα αναμένεται να επεκτείνεται σταδιακά.
Στόχος της εταιρείας το κόστος μετατροπής να μην ξεπερνά τις 5.000€.
Αυτή τη στιγμή μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο 500ράκι με 5 χιλιάρικα, άντε πες 6. Αν μπορούσες να δώσεις άλλα 5 και να έχεις "καινούργιο" ηλεκτρικό πόλης με 10 χιλιάρικα, θα ήταν εκπληκτικό!

ΟΚ, θα μου πείτε δεν είναι μόνο ο κινητήρας που παλιώνει. Αλλά από τα υπόλοιπα, με λίγα χρήματα τα περισσότερα (αν όχι όλα) συμμαζεύονται σχετικά ικανοποιητικά.
 


Μηνύματα
518
Reaction score
2.340
Με Defender τα ίδια κάνεις (μεταξύ βλαβών, 2σε1 απάντηση μια που αναφέρεις για αξιοπιστία)...
Δεν με είχε αφήσει ποτέ . Μέχρι το 2002 που το πούλησα.
..βέβαια με φουλ ρεζερβουάρ και 50 λίτρα καβάντζα .. πάλι 300 χιλιόμετρα έκανες :D:D, αλλά είπαμε όλα είναι στο μυαλό μας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
τι νόημα έχει να έχεις ένα αυτοκίνητο αν δεν μπορείς να «περιπλανηθείς» (στα βουνά ?),
Δε ξέρω κατά πόσο υπάρχουν διαθέσιμα βουνά στην Ελλάδα με άπειρα χιλιόμετρα να περιπλανηθεις μακριά από τον πολιτισμό, χωρίς μια μπριζα σουκο να φορτίσεις σε σχετικά κοντινή απόσταση.

Ωστόσο, σε άλλες χώρες, μεγάλες εκτάσεις ακατοικητες υπάρχουν, όπου ούτε ρεύμα ούτε βενζίνη ουσιαστικά δε θα βρεις, ιδίως σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Είχα δει 2 ιστορίες τέτοιες, εξερεύνησης τρόπον τινά με ev σε απομακρυσμενες από τον πολιτισμό περιοχές. Και στις δύο ιστορίες αυτές, κουβαλούσαν μια γεννήτρια ρεύματος για φόρτιση (μαζί με μπιτονια καυσίμου για τη γεννήτρια) πράγμα που αν και εκ πρώτης όψεως φαντάζει εντελώς αστείο, είναι μια λύση ανάγκης, και τρόπον τινά οικολογική μάλιστα, διότι οι γεννήτριες αυτές λεν πως έχουν καλύτερη απόδοση καύσης και ενέργειας από ότι ένας τυπικός θερμικός κινητήρας αυτοκινήτου.
Αλλωστε τα ίδια λένε και για αυτοκίνητα που καιν βενζίνη για να δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή κατά βάση είναι ηλεκτρικά αλλά με ρεύμα από υγρά καύσιμα.

ΥΓ.
Ένας από τους 2, απλωνε και φωτοβολταϊκά, αν θυμάμαι καλά είχε 4 τεμάχια, πολύ οικολόγος αυτός ε;
Κουβαλούσε ένα τρειλερ που αποτελούσε βάση για να στηθούν τα φωτοβολταϊκά.
Πράσινος τύπος. 😂😜🤣

ΥΓ. 2.
Ένα μοντελ Υ τετρακινητο, στα βουνά με (υποχρεωτικά) χαλαρό ρυθμό, θα βγάλει διπλάσια αυτονομία από ότι το ντιφεντερ με φουλ ρεζερβουάρ και 50 λίτρα σε κανιστρα. Επίσης άμα φτάσεις ψηλά, η κατηφόρα είναι regeneration, δε μένεις ψηλά, δε γίνεται.
Όσο κατεβαίνεις, φορτίζει. Φτάνεις θάλασσα, αράζεις στην παραλιακή ταβέρνα, το βάζεις και στη μπριζα, και ξανανεβαινεις στο καπάκι. 🤣😂😜
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Το προβλημα των ηλεκτρικών είναι η φόρτιση και όχι η αυτονομία. Η αυτονομία είναι επαρκής ακόμη και για ταξίδι. Στα 300χλμ μια στάση δεν είναι δα και πρόβλημα.
Για μενα και τα 2. εχει πανω απο χρονο που ο εργοδοτης αγορασε 2 ηλεκτροκινητα σμαρτακια για τις αναγκες της δουλειας. Μεχρι τοτε χρησιμοποιουσαμε στο γραφειο βενζινοκινητα και ντιζελοκινητα.
Περα απο το οικονομικο που αφορα τον εργοδοτη και στην ουσια αναγκαστηκε να το κανει διοτι οι δρομοι εγιναν ολοι ελεγχομενης σταθμευσης και μονον εαν ειχε κανεις ηλεκτρικο μπορουσε να απαλλαγει απο την επι πληρωμη σταθμευση, παιρνοντας την καταλληλ πρασινη καρτα, εμενα με ενδιαφερε η πρακτικοτητα.
Αυτα τα μικρα σμαρτακια εχουν εμβελεια περι των 150χλμ οταν ειναι πληρως φορτιμενα, οταν δουλευουν στο εκο, χωρις κλιματισμο κτλπ. Αυτο ειναι απο μονον του ενα θεμα σε χωρες με χαμηλη θερμοκρασια.
Λογω της εργασιας και των αποστασεων επρεπε τουλαχιστον καθε 2 μερες να φορτιζεται (καποιες φορες και καθε μερα) κατι πολυ κουραστικο διοτι στην περιοχη υπαρχουν 4 θεσεις για φορτιση. Καποιες φορες γυρνουσα και δεν εβρισκα καποια κενη. Βεβαια ο καθενας δικαιουται να το αφησει για 4 ωρες και οχι παραπανω, λογικο αφου θελουν και αλλοι να φορτισουν. Πρακτικο δεν ειναι ,διοτι αν υποθεσουμε οτι βρισκεις, το αφηνεις 4 ωρες (συνηθως επαρκουν οι 2 ωρες) αλλα μετα πρεπει να το παρεις. Σε πρατηρια δεν εχω δει ακομη. Να μην σας τα πολυλογω, εχω καβαντζωσει ενα Audi απο την δουλεια και ειμαι χαρουμενος.
Σε θεμα οδηγησης ηταν οντως καλο το ηλεκτρικο και αθορυβο
Αυτο ομως ειναι διαβασα και προβλημα για φιρμες οπως πορσε κτλπ γιατι ο αλλος το παιρνει και για ακουει την μηχανη να μουγκριζει. Βεβαια θα του βαλουν στο τελος εναν ηχο που να προσομοιαζει σε αυτο των εσωτερικης καυσεως.:biggrin:
 


D

Deleted member 35

Guest

2 hours, 26 minutes and 48 seconds

2,834.5-mile drive from Los Angeles to New York

Ή στο πιο μετρικό 4561.68557 kilometers

Με όριο τα 70 μίλια έχουμε 40 ώρες ταξίδι. Δηλαδή 4 μέρες αν οδηγάς 10ωρο.

Οπότε ο τύπος αναλογικά έκανε 45' στάση κάθε μέρα και εκεί φόρτιζε, έτρωγε, κατούραγε κτλ. Δε νομίζω να είναι ότι πιο εύκολο να ταξιδεύεις 10+ ώρες συνεχόμενα χωρίς στάσεις για πολλούς λόγους και κυρίως για ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Υ.Γ. Αρκετοί θα με καταλάβουν όταν λέω ότι συνήθως πάω εκδρομή για να οδηγήσω.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τι νομίζεις, πήγα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη για τους γιατρούς, τους βλαμμένους και τον 66εξαποδώ; :roflmao:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Και συ με τα όρια? 80-90- 130max?
Όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες :whistling: κάτι παραπάνω...

Το tour των 1700 χιλιομέτρων τελείωσε. :drinks::)

Εντυπώσεις; Οι καλύτερες! Το ξακάκανα και αύριο, παρ' όλες τις αποστάσεις. Θα ήθελα να διαθέσω παραπάνω μέρες για να δω πολλά που δεν πρόλαβα, αλλά οι διαδρομές δεν με κούρασαν καθόλου.

Αλεξανδρούπολη - Μαρούσι σε 6:15 με στάση στον Αλμυρό για καφέ και καύσιμα, not bad...:cool: Θα το έκανα άνετα και χωρίς στάση, αν είχα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και η κυρά δεν ήθελε στάση για τσιγάρο. :smoke:

Αναλυτικές εντυπώσεις αργότερα...:angel:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.170
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top