Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.871
Reaction score
20.362
Κάθε διαδρομή, μικρή ή μεγάλη, εντός ή εκτός πόλης, αποτελεί πλέον αγχολυτική εμπειρία.
Τι εννοείς, Γιάγκο; Λες ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλουν στην βελτίωση της ψυχολογίας του οδηγού; Μίλα καθαρά! :biggrin:
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Και των επιβατών.

Πρώτη φορά χτες που φόρτωνα τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ μπόρεσα να έχω ανοιχτή την πόρτα του πορτμπαγκάζ, ενώ τα κορίτσια ήταν μέσα στο αμάξι με αναμμένη μηχανή/κλιματισμό. Ενώ με το πετρελαιοκίνητο σύννεφο καυσαερίων έμπαιναν στο εσωτερικό, αν τυχόν τολμούσα να ανοίξω έστω και στιγμιαία το πορτμπαγκάζ.

Ούτε πρέπει πια να φωνάζω στη μικρή να μην πλησιάζει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ή να κρατάει την αναπνοή της. Ντρεπόμουν που έπρεπε να δίνω τέτοιες οδηγίες στη μικρή.

Άμεσα φεύγει το C4 πετρέλαιο, όσο-όσο. Θα το πουλήσει η γυναίκα σε μια φίλη της.

Κι επειδή το ξέρει αυτό η 7χρονη κόρη μου, σήμερα το πρωί ενώ περιμέναμε το σχολικό, μου λέει:
- Μπαμπά, τα άλλα αυτοκίνητα κάνουν μπου-μπου-μπου. Το δικό μας πώς κάνει;
- Σφυρίζει απαλά, "οζουουουους" της λέω.
- Δεν το θέλω το παλιό! Να φύγει η μαμά με το αμάξι και να μη γυρίσει!
- Το αμάξι εννοείς να μη γυρίσει, ε; :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Για ξαναπές πόσο σου κόστισε συνολικά, και πόσα άλογα έχει, και τι 0-100 έχει και πόση αυτονομία κατά wltp και τι χρόνο φόρτισης 20-80% σε ταχυφορτιστή, και μέγεθος μπαταρίας.

Το infotainment δουλεύει με Google οπότε πες εμπειρίες με Android auto.

Πες και τι τελική ταχύτητα έχει, να κλάψει ο Μάρκου. 🤣😂


ΥΓ. Μάλλον πρέπει να ανοίξουμε ένα θρεντ οι κάτοχοι ev, να μαζευτούν κάπου πληροφορίες για τα ηλεκτρικά που έχουμε πάρει, να βλέπουμε και πόσοι είμαστε. 😁
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
35.750, η πλούσια έκδοση Shine (μόνο σε αυτήν προσφέρεται)
- 8000 επιδότηση
- 1000 απόσυρση
= 26.750
- 2750 προκαταβολή
= 24.000
Διά 48 μήνες άτοκα τελείως και όποτε μπορώ
= 500 ευρώ τον μήνα στους γονείς που μου δάνεισαν τα λεφτά να το πάρω :)

136 ίπποι (100kW) στην επιλογή οδήγησης Sport
260 Νm ροπή
9,7'' 0-100χλμ
150χλμ/ώρα τελική
50kWh μπαταρία, 45kWh εκμεταλλεύσιμες
Ταχύτητα φόρτισης:
11kW σε οικιακό τριφασικό (σε 3 ώρες φορτίζει από 20-80%)
100kW σε DC (σε 24 λεπτά φορτίζει 20-80%)
Αυτονομία 353χλμ WLTP, στην επιλογή οδήγησης Eco

Στο Eco μια χαρά έκανα ταξίδι, απλά οι προσπεράσεις γίνονται πιο αργά.
Είναι πολύ πιο οικονομική η κατανάλωση ακόμα και από τη θέση Normal.
Στην πόλη το έχω στη θέση Sport να γουστάρω σβελτάδα.

Για αργόσυρτο το πήρα το αμάξι διαβάζοντας τα specs, αλλά στη θέση Sport είναι ικανό να με κάνει να χαμογελάσω, οπότε μια χαρά, ήταν ευχάριστη έκπληξη.

Γενικά το στήσιμο του αυτοκινήτου, το πανάλαφρο τιμόνι και τα στενά λάστιχα, δεν σε προδιαθέτουν για υψηλές ταχύτητες. Είναι φτιαγμένο για άνεση, για απόλυτη ησυχία, να μιλάς ψιθυριστά με τον διπλανό σου, χωρίς να μπορεί καμία λακούβα να σου διαταράξει την ηρεμία. Μαγικό χαλί πραγματικά.

Apple Carplay/Android Auto δεν δοκίμασα ακόμη.
Τις μνήμες στο ραδιόφωνο λίγο ψαχούλεψα, σε χαμηλή ένταση, ενώ έκλεινα έξοδο πάρκινγκ. Μου κόρναρε ο άλλος από πίσω επίμονα για να βγει, με το ζόρι κάτι άκουσα από το υπερπέραν. Πολύ καλή ηχομόνωση έχει.
Το heads-up display που σου δείχνει την ταχύτητα που πας, την επιτρεπόμενη ταχύτητα του δρόμου και πληροφορίες από το navigation, καλή φάση, υπότιτλους σε ταινία 3D μου θύμισε.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Πες και τι τελική ταχύτητα έχει, να κλάψει ο Μάρκου. 🤣😂


[/QUOTE]

Ο Μάρκου έχει αρκετά παραπάνω τελική ταχύτητα , αφού σε νοιάζει τόσο πολύ.
Και στο τετράτροχο και στο δίτροχο. :dance2:
Αυτός που το πήρε δεν βλέπω να ασχολείται με το τι τελική έχει το όχημά του .
Μόνο με την άνεση ασχολείται.
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Να κλάψει από τα γέλια ο Μάρκου φαντάζομαι εννοούσε ο Κώστας.

To πήγα για λίγο 135, έκοψα μετά. Δεν σε εμπνέει για υψηλές ταχύτητες.
Το e-C4 είναι φτιαγμένο για να απολαμβάνεις άνεση και ησυχία, ρολάροντας στα 90-120 στην περίπτωση του αυτοκινητόδρομου, τελείως απομονωμένος από το περιβάλλον.

Για γκάζι/αδρεναλίνη/επαφή με το περιβάλλον έχω τη Fazer 800.
Μακάρι βέβαια να βγει ηλεκτρική μηχανή ικανοποιητικών επιδόσεων κάτω από 15 χιλιάρικα, ώστε να την αλλάξω κάποια στιγμή με ηλεκτρική. Καθόλου δεν θα μου λείψει ο θόρυβος του κινητήρα.
 
Last edited:

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Και μένα μου άρεσε η ιδέα του ηλεκτρικού αλλά μετά από αυτά που έζησα το καλοκαίρι με τις φωτιές στην Βαρυμπόμπη που είχα το σκυλάκι στην πανσιόν (I love dog)κι εγώ στα Φιλιατρά δεν το συζητώ πλέον. Ούτε είχα σκεφτεί τι θα μπορεί να σου συμβεί ώστε να ταξιδέψεις γρήγορα λόγω ανάγκης. Η Τρίπολη ήταν κλειστή λόγω φωτιάς κι έπρεπε να πάω από Πύργο. Στο όριο πρόλαβα και τον βρήκα τρέχοντας σε όλη τη διαδρομή και ειδικά στις στροφές μετά την εθνική οδό (5 μπλόκα πέρασα). Όταν γυρίσαμε σπίτι και ηρεμήσαμε αναρωτήθηκα αν είχαμε ηλεκτρικό έτσι όπως πήγαινα θα χρειαζόμουν 2 φορές γέμισμα με πολύ "χάσιμο" χρόνου.
Να μην τύχει σε κανέναν να χρειαστεί ταχύτητα μετακίνησης κι όχι τρέξιμο για χαβαλέ.

Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς φίλε συμφορουμίτη!
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Ευχαριστώ. Πάνω που σε σκεφτόμουν, ως ειδικός που είσαι, να μου απαντήσεις.

Στην έκδοση shine plus του e-C4 μπαίνει 5.1 σύστημα με κεντρικό στο ταμπλό και σαμπ. Μπορούμε να το προμηθευτούμε και να το εγκαταστήσουμε; Focal είναι;

Αλλιώς άλλη λύση βελτίωσης του ήχου;
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Αυτή είναι η θέση για το κεντρικούλι;
Σαν 2ιντσο μοιάζει.

EE934860-74EF-480C-AF9D-A0D1A33498D0.jpeg
9AADF88F-206D-4F48-963D-A4925AB87168.jpeg
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.887
Reaction score
2.078
Όταν γυρίσαμε σπίτι και ηρεμήσαμε αναρωτήθηκα αν είχαμε ηλεκτρικό έτσι όπως πήγαινα θα χρειαζόμουν 2 φορές γέμισμα με πολύ "χάσιμο" χρόνου.
Θα τραγουδάς Ρένα Ντάλμα στις στάσεις :D


 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Τι γίνεται με το “κινούμαι ηλεκτρικά 2”;
Υποτίθεται θα άνοιγε τον Απρίλιο
Τους πήρα τηλέφωνο. Εντός Ιουνίου είπε.
Τι έχουν πάθει; Από μήνα σε μήνα το πάνε.
 

sk

Μηνύματα
530
Reaction score
474
Μου άρεσε το concept του Citroen ami, αλλά το Silence S04 – απ’ όσα διαβάζω – ξεχωρίζει, ειδικά για την πρακτικότητα της αποσπώμενης μπαταρίας.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται έτσι προσιτό και σε αυτούς που δεν διαθέτουν parking με παροχή ρεύματος ….
 

Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Μου άρεσε το concept του Citroen ami, αλλά το Silence S04 – απ’ όσα διαβάζω – ξεχωρίζει, ειδικά για την πρακτικότητα της αποσπώμενης μπαταρίας.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται έτσι προσιτό και σε αυτούς που δεν διαθέτουν parking με παροχή ρεύματος ….
Το λαϊκ πάει σε όλο το μήνυμα, εκτός από κει που γράφεις ότι σου άρεσε το κονσεπτ του ami. 😄
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
136 ίπποι (100kW) στην επιλογή οδήγησης Sport
100kw μέγιστο.
57kW (77ps) continuous power.

Αν ζεσταθεί (πχ Εθνική, φανάρια στο sport), φεύγουν τα άλογα και πάνε για σιεστα.
(Όλα τα ηλεκτρικά μοτέρ έτσι είναι)
 

Μηνύματα
6.563
Reaction score
5.133
Αν ζεσταθεί, σημαίνει ότι θα έχω εγώ βαρεθεί προ πολλού να είμαι ζωηρός.

Ήδη αρχίζω να ξεπερνάω τον πρώτο ενθουσιασμό μου για τη θέση Sport, και απολαμβάνω τη γαλήνια αίσθηση της επιλογής Eco, να με σπρώχνει απαλά, χωρίς να προσέχω καν πόσο θα πατήσω το πεντάλ του γκαζιού. Μαγικό χαλί!

Και πάντα στη θέση B (regenerative breaking), ούτε φρένο να μη χρειάζεται να πατάω, όνειρο.
Αν ξεχαστώ κι αρχίσω να πατάω τις διαχωριστικές γραμμές, μου διορθώνει ελαφρά και το τιμόνι αναβοσβήνοντας την αντίστοιχη ένδειξη στο heads-up display.
Αν παραχαλαρώσω το χέρι στο τιμόνι, με ειδοποιεί να πιάσω καλά το τιμόνι.

Υπνηλία ακόμη δεν μου ήρθε. Νομίζω πως το μόνιμο βουητό του κινητήρα ενός συμβατικού αυτοκινήτου είναι αυτό που σε κάνει να θολώνεις και να νυστάζεις. Στον ήσυχο χώρο του ηλεκτρικού μπορείς να σκεφτείς, να απολαύσεις μουσική σε χαμηλή στάθμη, να συνομιλήσεις είτε με τον διπλανό σου είτε τηλεφωνικά μέσω του συστήματος του αυτοκινήτου χωρίς να βροντοφωνάζεις. Σαν να είσαι σπίτι στον dedicated χώρο σου, στον αγαπημένο σου καναπέ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Αν ζεσταθεί, σημαίνει ότι θα έχω εγώ βαρεθεί προ πολλού να είμαι ζωηρός.

Ήδη αρχίζω να ξεπερνάω τον πρώτο ενθουσιασμό μου για τη θέση Sport, και απολαμβάνω τη γαλήνια αίσθηση της επιλογής Eco, να με σπρώχνει απαλά, χωρίς να προσέχω καν πόσο θα πατήσω το πεντάλ του γκαζιού. Μαγικό χαλί!

Και πάντα στη θέση B (regenerative breaking), ούτε φρένο να μη χρειάζεται να πατάω, όνειρο.
Αν ξεχαστώ κι αρχίσω να πατάω τις διαχωριστικές γραμμές, μου διορθώνει ελαφρά και το τιμόνι αναβοσβήνοντας την αντίστοιχη ένδειξη στο heads-up display.
Αν παραχαλαρώσω το χέρι στο τιμόνι, με ειδοποιεί να πιάσω καλά το τιμόνι.

Υπνηλία ακόμη δεν μου ήρθε. Νομίζω πως το μόνιμο βουητό του κινητήρα ενός συμβατικού αυτοκινήτου είναι αυτό που σε κάνει να θολώνεις και να νυστάζεις. Στον ήσυχο χώρο του ηλεκτρικού μπορείς να σκεφτείς, να απολαύσεις μουσική σε χαμηλή στάθμη, να συνομιλήσεις είτε με τον διπλανό σου είτε τηλεφωνικά μέσω του συστήματος του αυτοκινήτου χωρίς να βροντοφωνάζεις. Σαν να είσαι σπίτι στον dedicated χώρο σου, στον αγαπημένο σου καναπέ.
Τέτοια λέγε. Όνειρο. 😍
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Ήδη αρχίζω να ξεπερνάω τον πρώτο ενθουσιασμό μου για τη θέση Sport, και απολαμβάνω τη γαλήνια αίσθηση της επιλογής Eco,
Πάντα στο Έκο.

Δεν έχει νόημα... Είναι απλώς απολαυστικό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.187
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top