Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Κε Χρήστο, το όμποε μετά το 1939 δίνει ένα pitch 440 Hz. Στην μπαρόκ εποχή δίνανε 415, στην εποχή Μότσαρτ 420 και μέχρι τα τέλη 19ου αιώνα 432 hz. Τα αυθεντικά όργανα εποχής, ακόμη τιουνάρουν (όταν υπάρχουν στην ορχήστρα) στα 415 hz.

Παρακαλώ να μπεί στις εξετάσεις αυτό (νά έχει και ένα δύσκολο θέμα), για να κοπεί κόσμος . Δεν μπορεί να πάρουμε όλοι τον ίδιο βαθμό. :D :D Εγω είμαι καλός μαθητής , διαβάζω πυρετωδώς, ενω αυτός ο Μάρκου κάνει βόλτες με την μηχανή και με γκόμενες. :D

Αυτός ο DJ με τα ηλεκτρονικά τα τράνς, τα EDM, ο wnet 😍 θα σου πεί ότι το μειώνουν με πρόγραμμα για να προκαλέσουν μια ζέν αναλογική αισθηση στο κοινό, που έχουν καταπιεί και χαπάκια μάλλον εκεί στις συναυλίες που μας ποστάρει χα χα, αλλά πες του ότι αφήνουν το τέμπο ίδιο και η μουσική γίνετα σκ@τά. :D
Ετσι ετσι , αλήτης με τα μηχανάκια και τις γκόμενες τις ελαφρόμυαλες.
Ολο σούζες για να παίρνει μάτι ο κόσμος.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Είπα να ρίξω μια ματιά σε φωτό απο στερεοφίλ.

Συγγνώμη, τι σχεδιασμός ηχείου είναι αυτός ? :D

 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Κε Χρήστο, το όμποε μετά το 1939 δίνει ένα pitch 440 Hz. Στην μπαρόκ εποχή δίνανε 415, στην εποχή Μότσαρτ 420 και μέχρι τα τέλη 19ου αιώνα 432 hz. Τα αυθεντικά όργανα εποχής, ακόμη τιουνάρουν (όταν υπάρχουν στην ορχήστρα) στα 415 hz.
432Hz
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Όλα τα ξέρεις , βλέπω χα χα.

Κοίτα στην EDM με dsp το κάνουν άνετα 432 αλλά δεν μειώνουν το τέμπο. Στην EDM την γλυτώνεις αλλά σε άλλο οποιοδήποτε είδος μουσικής , ίδιως ακουστικής, εαν δεν μειώσεις παράλληλα και το τέμπο , το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό.

Πιο χαλαρό το 432, όντως σε αυτό που πόσταρες. Το καταλαβαίνεις ?
Όλα τα ξέρεις , βλέπω χα χα.