Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Ζητείται universal app (aka Roon for EVs), που να τα έχει όλα σε ένα γιατί κουράστηκα ήδη. 😅
Έρχεται, στο δρόμο είναι.

Πρόκειται για απόφαση του κράτους που υλοποιήθηκε ήδη με εντολή προς τους προμηθευτές, ώστε να ενοποιηθούν οι πλατφόρμες τους σε 1 app.

Σας τα είχα πει, ήταν στο τελευταίο συνέδριο, δια στόματος υπουργού τα ακούσαμε.

Οπότε έρχεται ενιαίο app, όπου ο καταναλωτής θα βλέπει όλες τις χρεώσεις ολονων.
Τώρα ψήνεται.
Καλό 2023.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Έρχεται, στο δρόμο είναι.

Πρόκειται για απόφαση του κράτους που υλοποιήθηκε ήδη με εντολή προς τους προμηθευτές, ώστε να ενοποιηθούν οι πλατφόρμες τους σε 1 app.

Τώρα ψήνεται.
Αν λες για το site ηλεκτροκίνηση του gov.gr ακόμα άδειο είναι. Υποτίθεται ότι άνοιξε 1/6 αλλά δεν έχει τίποτα μέσα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Αν λες για το site ηλεκτροκίνηση του gov.gr ακόμα άδειο είναι. Υποτίθεται ότι άνοιξε 1/6 αλλά δεν έχει τίποτα μέσα.
Όχι, καμιά σχέση.

Ψάχνοντας είδα πως δεν έχει γίνει τίποτα σπουδαίο ακόμα. Αλλά θα γίνει, είναι υποχρεωτικό για τους παρόχους να συνεργαστούν.

Δες:


<<... το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναπτύσσει ένα ψηφιακό χάρτη που θα προσφέρεται μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphones και θα παρέχει δεδομένα για τα σημεία φόρτισης και θα παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του φορτιστή, τη διαθεσιμότητα, το κόστος, ακόμη και αν έχει μποτιλιάρισμα στο σημείο και μάλιστα οι πληροφορίες αυτές θα αφορούν το σύνολο των διαφορετικών παρόχων.>>



Η Σδουκου τα είπε..
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Σημαντικό για το κινούμαι ηλεκτρικά 2:


φυσικά πρόσωπα μπορούν να πουλήσουν το αυτοκίνητο μετά απο 1! χρόνο, εταιρίες μετά απο 2.

μια αιτηση ανα φυσικό πρόσωπο και 2 ανα εταιριά. δλδ αν μια εταιρία σκοπεύει να κάνει αγορά πολλών οχημάτων θα πρέπει να ομαδοποιηθούν τα οχήματα σε δύο αιτήσεις, δεν θα πρέπει να κάνει αίτηση ανα όχημα - αυτο θέλει λίγη προσοχή απο την μια να μην τελειώσει ο αριθμός των αιτήσεων και η εταιρία τελικά θέλει να αγοράσει και άλλα οχήματα
Φυσικό πρόσωπο, αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας, δικαιούται 3 ev και 3 επιδοτήσεις, αλλά σε 1 αίτηση.

Εταιρείες δικαιούνται 10 ev σε 2 αιτήσεις.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.158
Reaction score
93.278
Όχι, καμιά σχέση.

Ψάχνοντας είδα πως δεν έχει γίνει τίποτα σπουδαίο ακόμα. Αλλά θα γίνει, είναι υποχρεωτικό για τους παρόχους να συνεργαστούν.

Δες:


<<... το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναπτύσσει ένα ψηφιακό χάρτη που θα προσφέρεται μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphones και θα παρέχει δεδομένα για τα σημεία φόρτισης και θα παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του φορτιστή, τη διαθεσιμότητα, το κόστος, ακόμη και αν έχει μποτιλιάρισμα στο σημείο και μάλιστα οι πληροφορίες αυτές θα αφορούν το σύνολο των διαφορετικών παρόχων.>>



Η Σδουκου τα είπε..
Υπόθεση εργασίας: κάνεις τον γύρο της Ελλάδας, Αθήνα - Σπάρτη, Καλαμάτα, Πάτρα, Γιάννενα, Θεσσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και πίσω μέσω Θεσσαλονίκης, Βόλου, Λαμίας. Θα χρειαστεί να φορτίσεις σε 5-6-7 διαφορετικές εταιρείες. Δεν έχεις κάρτα καμίας εταιρείας, παρά μόνο τις πιστωτικές σου. Άντε κατεβάζεις και όλες τις εφαρμογές.

Τι χρειάζεται να κάνεις για να μην μείνεις με το καλώδιο στο χέρι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Υπόθεση εργασίας: κάνεις τον γύρο της Ελλάδας, Αθήνα - Σπάρτη, Καλαμάτα, Πάτρα, Γιάννενα, Θεσσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και πίσω μέσω Θεσσαλονίκης, Βόλου, Λαμίας. Θα χρειαστεί να φορτίσεις σε 5-6-7 διαφορετικές εταιρείες. Δεν έχεις κάρτα καμίας εταιρείας, παρά μόνο τις πιστωτικές σου. Άντε κατεβάζεις και όλες τις εφαρμογές.

Τι χρειάζεται να κάνεις για να μην μείνεις με το καλώδιο στο χέρι;
Τίποτα τρομερό, είναι βασικά πολύ εύκολο.

Εγώ δεν έχω πάρει καμία κάρτα, δε θέλω κιόλας.

Όπου πήγα για φόρτιση, είδα τι φορτιστή έχει, κατέβασα το app, έβαλα τα στοιχεία της πιστωτικής στο app, και ξεκίνησε η φόρτιση μέσω app.

Η διαδικασία είναι από 2 λεπτά έως 10 λεπτά, αν τα κάνεις όλα στραβά. 🤣😜😂



ΥΓ. Το "όλα στραβά" , παίζει, ιδίως άμα βιάζεσαι 😜. Κάτω από ήλιο, δεν έβλεπα καλά στην οθόνη του κινητού, έβαλα λάθος τους αριθμούς της πιστωτικής και δε δούλευε η πιστοποίηση της πιστωτικής (πως να δουλέψει με λάθος αριθμούς) και τέτοια κωμικά. 😜🤣😂🤣

Βασικά μπορείς να δεις πριν κάνεις το ταξίδι σου, μέσω plugshare, τι φορτιστές θα συναντήσεις. Για τις εθνικές οδούς, έχει βασικά 2 app, οπότε τα σεταρεις πριν το ταξίδι, και άμα θες πας μια βόλτα σε κάποιον εκεί κοντά σου, να δεις ότι όλα καλά, ότι λειτουργεί.
Αυτά αν είσαι τέτοιος τύπος, να στρώνεις το κρεβάτι σου πριν κοιμηθεις.
Εγώ δε το στρώνω, πάω χύμα. Ε, τη βρίσκω επιτόπου την άκρη, ως τώρα δε κόλλησα σε κανένα φορτιστή, πάντα λειτούργησε, είτε σε 2 λεπτά, είτε σε 10 λεπτά, στην απολύτως χειρότερη περίπτωση το 10-λεπτο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Δεν είμαι πάντως σαν αυτούς τους "ψαγμένους" με τους οποίους έχω συναντηθεί, που έχουν όλοι τους μια συλλογή από κάρτες φόρτισης και χρησιμοποιούν πληθώρα app.

Τα βαργιεμαι όλα αυτά, γιατί δεν έχουν νόημα, είναι προσωρινά, θα πω μετά τι εννοώ.

Από τις εφαρμογές που με μισή καρδιά κατέβασα, τις περισσότερες τις έχω ανοίξει 1 φορά και μετά τις έκλεισα. 😜

Ακόμα και το abrp δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. 😝🤣😂

Διάφορες εφαρμογές όπως της carge, που λεν πως μαζεύουν φορτιστές από διαφορετικές εταιρείες και σου δίνουν και καλύτερη τιμή κιλοβατώρας, δε τις έχω χρησιμοποιήσει.

Βρε λέει 35% έκπτωση. Οκ, δε θέλω. 🤣😜😂

Βρε λέει 1 μήνα δωρεάν φορτίσεις. Όχι, δε θέλω. 🤣😜😂

Τες πα, δεν είμαι αντιπροσωπευτικο δείγμα.

Όλα αυτά είναι με ημερομηνία λήξεως, θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε. 😜

Έχουν ήδη ανακοινώσει πως τα ev θα αρχίσουν να υποστηρίζουν το plug & charge.

Ή αλλιώς, iso 15118. 😎

To id3 του φαλάκρα, με σοφτγουερ ν. 3 θα το υποστηρίζει.



Γι'αυτό έχω άρνηση, τα βαριέμαι όλα αυτά τα app, κάνω μόνο τα αναγκαία, και κάρτες φόρτισης δε θα πάρω όχι ευχαριστώ γειά σας. 😂🤣😜

Σε λίγο καιρό (ελπίζω), απλώς θα κουμπώνεις το ev στο φορτιστή, κι όλα τα υπόλοιπα θα γίνονται μόνα τους. 👍👍👍


ΥΓ. Πακέτο πάει με vtg το παραπάνω. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Θα λειτουργεί άμεσα; Μάλλον όχι, για αρχή θα είμαι με apps....
Σε κάποιους παρόχους στο εξωτερικό, νομίζω πως ήδη λειτουργεί.

Στο Ελλάδα, εννοείται πως όχι. Κάτσε, μπάστα. 🤣😂😜

Το αυτοκίνητο οκ το υποστηρίζει, αλλά πρέπει να το υποστηρίζει και ο παροχος για να δουλέψει. Αυτοί ακόμα τίποτα εδώ.

Στα Τεσλα πρακτικά αυτό ισχύει από πάντα.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.884
Reaction score
20.368

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
Yamaha και Honda τις σιχάθηκα που αντιστέκονται με τόση μανία τα ηλεκτρικά. Μας άφησαν στα κρύα του λουτρού. Ούτε υλικό για όνειρα δεν δίνουν. Μια δεκαετία πίσω θα μας αφήσουν μέχρι να πάρουν μπρος.

Και από την Toyota είχα απογοητευτεί με την σκληροπυρηνική της εμμονή στα υβριδικά, αλλά τελικά έβαλε μυαλό έστω και καθυστερημένα με το bz4x και τα υπόλοιπα που ανακοίνωσε ότι θα βγάλει.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Στα Τεσλα πρακτικά αυτό ισχύει από πάντα.
Η Τεσλα είναι ο δημιουργός του "plug & charge". 😎

Οπουδήποτε και να βρίσκεσαι στον πλανήτη με το Τεσλα σου, χωρίς κινητό τηλέφωνο, χωρίς κάρτες rdif πωσκατατολεν, χωρίς πιστωτική, χωρίς τίποτα, κουμπώνεις και φορτίζει.

Τα ευνόητα..

Απορώ γιατί δεν μιμούνται την Τεσλα. 😝


ΥΓ. Στη λίστα των επιδοτουμενων μοντέλων, μπήκε η EQS. 😎
(κάποιοι παρήγγειλαν)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Yamaha και Honda τις σιχάθηκα που αντιστέκονται με τόση μανία τα ηλεκτρικά. Μας άφησαν στα κρύα του λουτρού. Ούτε υλικό για όνειρα δεν δίνουν. Μια δεκαετία πίσω θα μας αφήσουν μέχρι να πάρουν μπρος.

Και από την Toyota είχα απογοητευτεί με την σκληροπυρηνική της εμμονή στα υβριδικά, αλλά τελικά έβαλε μυαλό έστω και καθυστερημένα με το bz4x και τα υπόλοιπα που ανακοίνωσε ότι θα βγάλει.
H αλήθεια είναι ότι καμία από τις μεγάλες εταιρείες, είτε Ιαπωνίας είτε Ευρώπης, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Εκτός από Honda, Yamaha, οι Suzuki, Kawasaki, BMW, Ducati, Aprilia, KTM, Triumph etc. Ούτε scooter δεν έχουν βγάλει οι περισσότεροι από αυτούς. Μόνο η ΒΜW ένα πολύ πρόσφατο. Ακόμα και η Seat έβγαλε scooter 🛵 😅. Έλεος δηλαδή 😅.

Δεν τους επηρεάζει το ban του 2035. θεωρώ πως έχουν μεγάλο θέμα με τις μπαταρίες. Αν ένα αυτοκίνητο θέλει όλο το πάτωμα γεμάτο μπαταρίες για να κάνει 200χλμ - 250χλμ και ζητάει 30.000€, που να πάει η μηχανή και τι να κάνει. Θα αργήσουμε πολύ για μοτοσυκλέτες.

Από την άλλη αυτά τα θηρία (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM, Ducati etc), θα μπορούσαν να μπουν στο παιχνίδι της έρευνας μπαταριών και να βοηθήσουν έτσι την όλη προσπάθεια, αλλά μάλλον τα περιμένουν έτοιμα.

Πρόσεξε τώρα και το άλλο. Τα 16.7εκ πωλήσεις της Honda το 2021, μας κάνουν 45.750 πωλήσεις κάθε μέρα μαζί με τα ΣΚ.
Δηλαδή κάποια στιγμή, θα κατασκευάζονται 45.750 μηχανές την ημέρα, με μπαταρίες; Και μόνο από την Honda; Και τι back order θα δημιουργηθει; Πόσα χρόνια;;;;

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ

Δεν ξέρω παιδιά, για μένα τα νούμερα ΔΕΝ βγαίνουν.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Όχι, καμιά σχέση.

Ψάχνοντας είδα πως δεν έχει γίνει τίποτα σπουδαίο ακόμα. Αλλά θα γίνει, είναι υποχρεωτικό για τους παρόχους να συνεργαστούν.

Δες:


<<... το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναπτύσσει ένα ψηφιακό χάρτη που θα προσφέρεται μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphones και θα παρέχει δεδομένα για τα σημεία φόρτισης και θα παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του φορτιστή, τη διαθεσιμότητα, το κόστος, ακόμη και αν έχει μποτιλιάρισμα στο σημείο και μάλιστα οι πληροφορίες αυτές θα αφορούν το σύνολο των διαφορετικών παρόχων.>>



Η Σδουκου τα είπε..
Θα πληρώνεις όλους τους παρόχους από αυτή την μία εφαρμογή; Αν όχι, δεν κάνουμε δουλειά.

Παράδειγμα: Αυτή η μία εφαρμογή έχει μέσα την κάρτα σου. Βάζεις το καλώδιο στα αμάξι, ακουμπάς το smartphone/ smartwatch (NFC) στο φορτιστή, σε αναγνωρίζει και ξεκινά η φόρτιση. Μόλις τελειώσει τραβά τα χρήματα από την κάρτα και τα στέλνει εκεί που πρέπει. Δεν ασχολείσαι με τίποτα. Καταλαβαίνω ότι ήμαστε ακόμα στην αρχή, αλλά όπως τα βλέπω όλα είναι σε δουλειά να βρισκόμαστε.
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
θα μπορούσε βέβαια να έχει τις εφαρμογές εγκατεστημένες το αυτοκίνητο στο λογισμικό του και είτε με nfc στο βύσμα της φόρτισης είτε φερόμενο στο dc να δίνει στοιχεία ταυτοποίησης και να χρεώνει η εφαρμογή με το κούμπωμα.

απορώ γιατί δεν το έχουν κάνει απλό, λες και δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708

Με φωτογραφίες.
  • Για τη μπαταρία 63 kWh, 10 ώρες σε φορτιστή AC 7,4 kW ή 3,5 ώρες σε AC 22 kW
  • Για τη μπαταρία 87 kWh, 13,5 ώρες σε φορτιστή AC 7,4 kW ή 5 ώρες σε AC 22 kW.
:rolleyes:

Έτσι όπως πάει θα θέλουμε 22αρι στο σπίτι. :oops::)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.718
Reaction score
10.527
Τα κινέζικα που λέγαμε...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
 

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.136
H αλήθεια είναι ότι καμία από τις μεγάλες εταιρείες, είτε Ιαπωνίας είτε Ευρώπης, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Εκτός από Honda, Yamaha, οι Suzuki, Kawasaki, BMW, Ducati, Aprilia, KTM, Triumph etc. Ούτε scooter δεν έχουν βγάλει οι περισσότεροι από αυτούς. Μόνο η ΒΜW ένα πολύ πρόσφατο. Ακόμα και η Seat έβγαλε scooter 🛵 😅. Έλεος δηλαδή 😅.

Δεν τους επηρεάζει το ban του 2035. θεωρώ πως έχουν μεγάλο θέμα με τις μπαταρίες. Αν ένα αυτοκίνητο θέλει όλο το πάτωμα γεμάτο μπαταρίες για να κάνει 200χλμ - 250χλμ και ζητάει 30.000€, που να πάει η μηχανή και τι να κάνει. Θα αργήσουμε πολύ για μοτοσυκλέτες.

Από την άλλη αυτά τα θηρία (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM, Ducati etc), θα μπορούσαν να μπουν στο παιχνίδι της έρευνας μπαταριών και να βοηθήσουν έτσι την όλη προσπάθεια, αλλά μάλλον τα περιμένουν έτοιμα.

Πρόσεξε τώρα και το άλλο. Τα 16.7εκ πωλήσεις της Honda το 2021, μας κάνουν 45.750 πωλήσεις κάθε μέρα μαζί με τα ΣΚ.
Δηλαδή κάποια στιγμή, θα κατασκευάζονται 45.750 μηχανές την ημέρα, με μπαταρίες; Και μόνο από την Honda; Και τι back order θα δημιουργηθει; Πόσα χρόνια;;;;

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ

Δεν ξέρω παιδιά, για μένα τα νούμερα ΔΕΝ βγαίνουν.
Συμφωνώ για τις δυσκολίες, συν του ότι πιστεύω ότι λειτουργούν εκ του πονηρού, προσπαθώντας να ξεζουμίσουν όσο μπορούν την υπάρχουσα "τεχνολογία". Ποια τεχνολογία δηλαδή, τους κινητήρες 20ετίας, ελαφρά βελτιωμένους. Τα περιθώρια κέρδους τους είναι μεγαλύτερα με την υπάρχουσα κατάσταση.

Το ίδιο και η Toyota. Θα προτιμούσε να πουλάει Prius επάπειρον.

Από κει και πέρα, ότι δεν μπορούν να βγουν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν το πιστεύω. Αφού μπορεί η Zero, οι γίγαντες Honda και Yamaha να μην μπορούν; Απλά περιμένουν πιστεύω. Έτοιμα τα έχουν τα μηχανάκια, αλλά ούτε σαν concept δεν τα παρουσιάζουν για να μην πέσουν οι πωλήσεις στα συμβατικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Συμφωνώ για τις δυσκολίες, συν του ότι πιστεύω ότι λειτουργούν εκ του πονηρού, προσπαθώντας να ξεζουμίσουν όσο μπορούν την υπάρχουσα "τεχνολογία". Ποια τεχνολογία δηλαδή, τους κινητήρες 20ετίας, ελαφρά βελτιωμένους. Τα περιθώρια κέρδους τους είναι μεγαλύτερα με την υπάρχουσα κατάσταση.

Το ίδιο και η Toyota. Θα προτιμούσε να πουλάει Prius επάπειρον.

Από κει και πέρα, ότι δεν μπορούν να βγουν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν το πιστεύω. Αφού μπορεί η Zero, οι γίγαντες Honda και Yamaha να μην μπορούν; Απλά περιμένουν πιστεύω. Έτοιμα τα έχουν τα μηχανάκια, αλλά ούτε σαν concept δεν τα παρουσιάζουν για να μην πέσουν οι πωλήσεις στα συμβατικά.
Θα μπορούσα να δεχθώ ένα τέτοιο σενάριο, αλλά πιστεύεις ότι υπάρχει τρόπος αυτή τη στιγμή για παραγωγή 45.000 μοτοσυκλετών ημερησίως με μπαταρίες;;;
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.610
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top