Nα κατασκευάσω ενισχυτή και ηχεία ή ν’ αγοράσω έτοιμα;

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Επίσης άξιο προσοχής, λόγου και βάθους στο ψάξιμο και ειλικρίνεια αυτού του ανθρώπου κατά τη γνώμη μου, χωρίς να γνωρίζω τον ίδιο ή τα προιόντα του , είναι εκεί που περιγράφει τα έξι χαρακτηριστικα του καλού ηχείου. Όχι στην περιγραφή τόσο, που στο κάτω κάτω είναι γνωστά (στην θεωρία) και δεν είναι και καλή (ε, συνέντευξη είναι, κακή μετάφραση κιόλας απο ότι φαινεται) .... αλλά εκεί που λέει για την ισορροπία μεταξύ αυτών των έξι (όχι τελειότητα αυτών των έξι). Η ισορροπία αυτή είναι η πιο σημαντική και όχι κατ' ανάγκην η τελειότητα του ενός έξ αυτών, που μπορεί κιόλας να κάνει κακό καθώς ίσως θα ¨ξεχωρίζει". Π.χ. μπορεί να κάνεις ενα τόσο τέλειο decay που να "ξενίζει" συγκριτικά με το attack και ας είναι το σωστό. (ή και το αντίθετο). Και πολλά άλλα. Ο άνθρωπος φαίνεται μόνο απο αυτό που λέει ότι δεν είναι μπούρδας και το έχει ψάξει. Αυτό είναι το Hi End (αυτές οι ισορροπίες) και η σχέση μεταξύ τους και όχι οι εξωπραγματικές τιμές ή άιντε τα πετάμε όλα μέσα και ότι βγεί. Κάτι σαν την μαγειρική δηλαδή.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Συγνώμη, είδα καλά; Κατάλαβα καλά; Πληρώνει ο κόσμος τόσο χρήμα για ένα ηχείο φτιαγμένο απο νοβοπάν, χωρίς καν νευρώσεις; Τη πλάτη του την είδατε απο πόσο λεπτά υλικά είναι φτιαγμένη;
Την επένδυση (χρηματικά εννοεί) σε τριενίσχυση την θεωρεί μη ρεαλιστική για την περίπτωση του.
Αλλά βάζει στη χούφτα του ηχείου δύο ζευγάρια μπόρνες, για διπλοκαλωδίωση ( αφού δεν καταδέχεται τη διενίσχυση ). Βλέποντας το κροσόβερ του και τη πολυπλοκότητα αυτού, λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι υποστηρικτής της ενεργής πολυενίσχυσης. Δεν με έπεισε, αντιθέτως, με ξένισε η "χαϊεντάδικη" προσέγγισή του στη κατασκευή του ηχείου.
 

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Συγνώμη, είδα καλά; Κατάλαβα καλά; Πληρώνει ο κόσμος τόσο χρήμα για ένα ηχείο φτιαγμένο απο νοβοπάν, χωρίς καν νευρώσεις; Τη πλάτη του την είδατε απο πόσο λεπτά υλικά είναι φτιαγμένη;
Εξηγεί στο άρθρο του γιατί κάνει αυτην την επιλογή. Η πλάτη συν οι εγκοπές αλλά και η χαλαζιακή άμμος και υλικό απορρόφησης, δρουν απορροφητικά. Τα άλλα δεν είμαι ικανός να τα κρίνω ούτε τα έχω διαβάσει.

Και αυτός δεν είναι κατά της ενεργής πολυενίσχυσης.
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Εξηγεί στο άρθρο του γιατί κάνει αυτην την επιλογή. Τα άλλα δεν είμαι ικανός να τα κρίνω ούτε τα έχω διαβάσει.
η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να διαβάσω το άρθρο του ( άσε που έχω και δουλειά ), αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό το ηχείο κάθε άλλο παρά ουδέτερο θα είναι. Κάτι σαν τα πολυφημισμένα Harbeth ένα πράγμα. Εγώ ανήκω στη πλευρά όμως, που λέει ότι το ηχείο δεν είναι μουσικό όργανο, αναπαράγει μουσικά όργανα, άρα οφείλει να είναι όσο πιο ουδέτερο γίνεται.
 

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
το ηχείο δεν είναι μουσικό όργανο, αναπαράγει μουσικά όργανα, άρα οφείλει να είναι όσο πιο ουδέτερο γίνεται.
Το ίδιο λέει και αυτός. Απλώς δεν πιστεύει ότι μια σούπερ inert καμπίνα το εξασφαλίζει αυτό. Αλλά ότι η δικη του προσέγγιση έχει καλύτερα αποτελέσματα.
 

Μηνύματα
27.223
Reaction score
25.198
Το ηχείο αυτουνού είδα στο βίντεο ότι το γεμίζουν με άμμο στις 4 γωνίες , για αύξηση της μάζας και της απόσβεσης εν συνεχεία.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω τι κάνει είναι αυτή μπάρα πύρρος που ακουμπά στο πίσω μέρος του γούφερ.
 

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Το ηχείο αυτουνού είδα στο βίντεο ότι το γεμίζουν με άμμο στις 4 γωνίες , για αύξηση της μάζας και της απόσβεσης εν συνεχεία.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω τι κάνει είναι αυτή μπάρα πύρρος που ακουμπά στο πίσω μέρος του γούφερ.
2. The reac ve mechanical energy caused by the movement of the loudspeaker components (winding and membrane) and by the mass of the air around them gives rise to a form of parasi c residue. These are mechanical vibra ons generated by the loudspeaker itself. In order to get around this, these vibra ons are transferred to the loudspeaker's enclosure by the frame of the loudspeaker's basket and excite the various surfaces both with a delay and with considerable deforma on. In Jean Maurer's loudspeaker enclosures, these various residues are absorbed by the quartz sand, thanks in par cular to the pre- stressed threaded pin which dynamically connects the drive of the woofer to the sand-filled double back of the enclosure, which has a very low resonance frequency. In addi on, the loudspeaker's basket is dynamically decoupled from the front of the loudspeaker's housing. For the midrange and treble loudspeakers, the sand inserted in their double enclosures ensures this effect.
 

Μηνύματα
396
Reaction score
1.206
Αυτό που δεν καταλαβαίνω τι κάνει είναι αυτή μπάρα πύρρος που ακουμπά στο πίσω μέρος του γούφερ.
Κατά την KEF, που το εφάρμοσε πρώτη, ο σκοπός είναι διττός. Πρώτα στερεώνει καλύτερα το woofer, ώστε να μην υπάρχει κάθετη "τάση", λόγω μάζας μαγνήτη, στη συγκόλλησή του με το σασί του μεγαφώνου. Κι ύστερα μεταφέρει στην "πλάτη" αντίθετης φάσης κραδασμό, συγκριτικά με αυτόν στην πρόσοψη, προς ελάττωση της ενέργειας των στάσιμων εντός της καμπίνας.
 

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Κατά την KEF, που το εφάρμοσε πρώτη, ο σκοπός είναι διττός. Πρώτα στερεώνει καλύτερα το woofer, ώστε να μην υπάρχει κάθετη "τάση", λόγω μάζας μαγνήτη, στη συγκόλλησή του με το σασί του μεγαφώνου. Κι ύστερα μεταφέρει στην "πλάτη" αντίθετης φάσης κραδασμό, συγκριτικά με αυτόν στην πρόσοψη, προς ελάττωση της ενέργειας των στάσιμων εντός της καμπίνας.
Τις απορροφά όμως κιόλας στην άμμο (?)
 




Μηνύματα
27.223
Reaction score
25.198
Το ερώτημα είναι γιατί είναι αντίθετης φάσης ο κραδασμός ?
Το γούφερ παλλόμενο παράγει έναν κραδασμό όταν βγαίνει και άλλον έναν αντίρροπο όταν μπαίνει .
Πως προκύπτει λοιπόν αυτό? Ασε που τα στάσιμα στην καμπίνα δεν εξευγενίζονται με αυτόν τον τρόπο.
 

Μηνύματα
396
Reaction score
1.206
Έχει και λάμπα για αυτό παίζει "κάπως" καλά. :D :D (και ας είναι για προστασία)
Σχεδιαστικά τίποτα δεν αφέθηκε στη τύχη του. Ο ενισχυτής είναι "μελετημένος" βήμα προς βήμα. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος που να μην αποδίδει αντίστοιχα με τα "κορυφαία ονόματα" της αγοράς.
 


Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Το ερώτημα είναι γιατί είναι αντίθετης φάσης ο κραδασμός ?
Το γούφερ παλλόμενο παράγει έναν κραδασμό όταν βγαίνει και άλλον έναν αντίρροπο όταν μπαίνει .
Πως προκύπτει λοιπόν αυτό? Ασε που τα στάσιμα στην καμπίνα δεν εξευγενίζονται με αυτόν τον τρόπο.
Και εγω έτσι όπως κατάλαβα αρπάζει μόνο τα υπολείμματα κραδασμών και τα σβήνει στην άμμο. Επίσης δεν τα αφήνει να μεταδοθούν μέσα στην καμπίνα αλλά και όσα φτάνουν στην καμπίνα τα ξανασβηνει στην άμμο με την οποία τα τοιχώματα είναι σε επαφή. Με την πρόσοψη το έχει πλήρως απομονωμένο.
 

Μηνύματα
27.223
Reaction score
25.198
Μα στάσιμα υπάρχουν μέσα στην καμπίνα μόνο και μόνο από την υπερπίεση υποπίεση και κίνηση του αέρα .
 

Μηνύματα
396
Reaction score
1.206
Το γούφερ παλλόμενο παράγει έναν κραδασμό
Το "ίδιο" το woofer δεν αυτοπαράγει κανέναν κραδασμό, ελέω της ελαστικότητας των αναρτήσεών του. Όμως ο "παγιδευμένος" αέρας εντός της καμπίνας τίθεται σε ταλάντωση, μεταφέρει μηχανική ενέργεια στα ξύλινα τοιχώματα, αυτά με τη σειρά τους απορροφούν ενέργεια και ταλαντώνουν, ενώ η περίσσειά της ανακλάται κι επιστρέφει στο μεγάφωνο όπου και μέρος της απορροφάται ως "κραδασμός".
Η διαδικασία αυτή που είναι αέναη, αντιστρέφει τη φάση, αυτών που ορίσαμε προηγουμένως ως κραδασμούς.
 

Μηνύματα
12.465
Reaction score
14.626
Το "ίδιο" το woofer δεν αυτοπαράγει κανέναν κραδασμό, ελέω της ελαστικότητας των αναρτήσεών του. Όμως ο "παγιδευμένος" αέρας εντός της καμπίνας τίθεται σε ταλάντωση, μεταφέρει μηχανική ενέργεια στα ξύλινα τοιχώματα, αυτά με τη σειρά τους απορροφούν ενέργεια και ταλαντώνουν, ενώ η περίσσειά της ανακλάται κι επιστρέφει στο μεγάφωνο όπου και μέρος της απορροφάται ως "κραδασμός".
Η διαδικασία αυτή που είναι αέναη, αντιστρέφει τη φάση, αυτών που ορίσαμε προηγουμένως ως κραδασμούς.
Ναι αυτό εννοεί. Η μετάφρσαη του είναι λίγο περίεργη. Κάτι με την συντακτικό μεταξύ Γαλλικών και Αγλικών έχει να κάνει. Βέβαια όποιος τα ξέρει καλά και σε βάθος δεν χρειάζεται μετάφραση χα χα.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.588
Μηνύματα
2.866.655
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top