Είναι το υδρογόνο η λυση στο ενεργειακό προβλημα του πλανήτη;

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Το APU χρησιμοποιείται μόνο , σε περιπτώσεις που απαιτείται , έξτρα γεννήτρια ρεύματος , ή έχοντας χάσει τον έναν από τους 4 κινητήρες , για την παροχή αέρα για τον κλιματισμό- συμπίεση της καμπίνας.
Αλλη χρήση , είναι , πάλι σε απώλεια κινητήρα να συμπληρώσει ,υδραυλική πίεση σε κάποιο υδραυλικό σύστημα.
Τι σοι οικονομία θα κάνουν λοιπόν , μόνο με το APU? Της τάξεως των 100-200 κιλων καυσίμου ανά δρομολόγιο?
Και πολλά λέω , γιατί η πρακτική της airbus είναι να παρκάρουν τα αεροπλάνα σε θέσεις με ρεύμα GND POWER και AIR CONDITION EXTERNAL.
Τι σόι οικονομία θα κάνουν λοιπόν?
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
άντε πάλι
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΝΟΥΝ
αντί να "θυσιάσουν" έναν κινητήρα πρόωσης με τον κίνδυνο αν δεν δουλέψει να δημιουργήσει πραγματικό πρόβλημα στην συμπεριφορά του αεροσκάφους, χρησιμοποιούν στον βοηθητικό που τον φέρνουν σε συνθήκες λειτουργίας που δεν μπορούν να προσομοιάσουν σε δοκιμαστήριο.
field test πωςτονπ!$#5#$ το λένε , με μικρό ρίσκο.
full scale test όταν βρουνε τρόπο να αποθηκεύσουν υδρογόνο αποτελεσματικά.
μεταξύ μας (μην βγει παραέξω) πιο πιθανό είναι να δούμε ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη με duct παρά με υδρογόνο.
 


Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
κβαντικές ασφάλειες
Αυτό δεν είναι τίποτε, πταίσμα, ... εκεί κολλάς ; :D Εδώ μιλάνε σοβαρά για quantum glass batteries και μέχρι και ο νομπελίστας Goodenough που ανακάλυψε την Li Ion, τον βάλανε να λέει κουφά ότι με ελάσματα στην κάθοδο πάχους 1 micron σε μπαταρίες Νατρίου που έχουν εκατομμύρια άτομα, θα αναπτυχθούν fermi energies (quantum shit χα χα) και θα αυξηθεί η ταχύτητα tranfer (διαφορά δυναμικού) στον φτωχό μάλιστα αυτόν ηλεκτρολύτη. Αυτά όμως τα πιστεύει ο κόσμος και επενδύει δις $ και αγοράζει μετοχές.

Το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος δεν έχει ιδέα απο χημεία, θερμοδυναμική, και γενικά δεν ξέρει κάν σε βάθος (όχι μηχανολογικό-ηλεκτρολογικά) τι εστί μπαταρία και ηλεκτρόλυση και τα όρια της. Δεν έχουν και τον Absenti να τους τα χώσει με τις επιτυχημένες προβλέψεις του (ή ξέρουν .... αλλά οικονομικά, όποιον καταφέρουν να κοροιδέψουν να επενδύσει).

Και μετά μου λές γιατί ο απλός κόσμος έχει γίνει ψεκ ; με αυτά που βλέπει να εξελίσσονται. Το κακό είναι ότι πλήτεται η πραγματική επιστήμη που έχουμε καταντήσει να μην μπορούν να μιλήσουν και αυτοί γιατί οι επιστήμονες του ινετρνετ θα τους βγάλοιυν και αυτούς ψεκ. Οπότε δεν ασχολούνται και καλά κάνουν. Οποιος δεν καταλαβαίνει ότι οι Li Ion είναι το απώγειο της απόδοσης και συγχρόνως ασφάλειας που μπορούμε να φτάσουμε σε μπαταρίες και ήδη επιτεύξιμο εδω και χρόνια και ο λόγος είναι η χημεία και όχι κάποια μελλοντική high tech π@παριά που δεν έχει επιτευχθεί ακόμη αλλά θα επιτευχθεί στο μέλλον και την περιμένουν .... είναι η διαφορά μεταξύ pseudo science και science και είναι σε επίπεδο nerd, geeks και sci fi movies.. To 90 % αυτών που διαβάζετε και λέγεται στο ίντερνετ είναι σκουπίδια και θεωρίες για να δημιουργούνται προσδοκίες για λόγους οικονομικούς. Δυστυχώς και κάποιες επιστημονικές προσπάθειες αλλά αυτές έχουν και άλλο νόημα απο αυτό που τους προσδίδεται απο κάθε ένα απλό άνθρωπο που τις διαβάζει και τις "ερμηνεύει". Υπάρχουν όρια τεχνικά, επιστημονικά , οικονομικά που κάποια πράγματα δεν γίνονται.
 

D

Deleted member 50795

Guest
εμένα πάντως εκείνο εκεί το ποδήλατο , για το σπίτι που φορτίζει τα πάντα σχεδόν …μαρεσε….:geek:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
εμένα πάντως εκείνο εκεί το ποδήλατο , για το σπίτι που φορτίζει τα πάντα σχεδόν …μαρεσε….:geek:
Λίπος καίει και ο ποδηλάτης, oil, πετρέλαιο δηλαδή με μεγάλο energy density που λέγαμε και όχι ηλεκτρόλυση χα χα. ;) Βέβαια με 20 % μόνο efficiency.

1000 watt λένε και το όργανο έδειχνε τερματισμένο 10 volt και 10 Amp δηλαδή 100 watt. Πρέπει να τον ταίσουμε και φαγητό μετά αυτόν και το φαγητό που θα τον ταίσουμε για να παράξει τα 100 watt ξέρεις πόση ενέργεια χρειαζεται για να παραχθεί ; και τι μόλυνση προκαλεί ; Δεκάπλασιο. :D

Εσένα για μηχανικό σε κόβω εκεί που μου έλεγες για τα τζετ έντζινς αλλά και σε κάποιον για την λειτουργία των solid state μπαταριών αλλά έχες και μια (μικρή ? δεν έχω αποφασίσει το ποσοστό ακόμη χα χα) αίσθηση πιο βαθιά της επιστήμης, είσαι νομίζω η μόνη μου ελπίδα (και) εδώ μέσα. :D Πρόσεχες πολύ στη φυσική και στη χημεία, ε φυτό ;😍

Σου προτείνω να δεις και απόψεις και τι "κυκλοφορεί" if you have the guts για hydrogen fuel cells ή τώρα το καινούργιο παραμυθάκι που βλέπω για μετατροπή ενέργειας απο ηλιακά και ανεμογεννήτριες σε ηλεκτρισμό. :D

 

D

Deleted member 50795

Guest
Σου προτείνω να δεις και απόψεις και τι "κυκλοφορεί" if you have the guts για hydrogen fuel cells ή τώρα το καινούργιο παραμυθάκι που βλέπω για μετατροπή ενέργειας απο ηλιακά και ανεμογεννήτριες σε ηλεκτρισμό. :D

τι να πούμε για το υδρογόνο..
για το «γκρι» , το «μπλε» ή το «πράσινο»…?:geek:
(θελει να γνωρίζεις λίγο χημεία οντως)

αλλά για την επικράτηση του ως την κυρία πηγή ενέργειας στην Ευρώπη σε ποσοστά μέχρι το 70%, δε θέλει τέτοιες γνώσεις.

ούτε το να καταλαβεις ότι η Γερμανία μπήκε ενεργά πλέον σ´αυτο

ούτε ότι μέχρι το 2030 το χιλιομετρικο του κόστος, θα είναι στο πλαίσιο κινητήρα diesel.

ούτε φυσικα για την κοινοπραξία Horse, (με εμπλεκόμενους Renault, Punch Torino, Geely ) για συνέχιση και εξέλιξη και διατήρηση diesel κινητήρων με προδιαγραφές euro7, περαν του 2025, με ανάλογες επενδύσεις σε εργοστάσια και κέντρα έρευνας και εξέλιξης.

ούτε ότι οι εταιρείες αυτές πρόσθεσαν γερά θεμέλια για νέες μελλοντικές συνεργασίες ,που θα περιλαμβάνουν κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) με υδρογόνο. (τους συγκεκριμένους κινητήρες τους έχει εξελίξει η Punch με την θυγατρική της Hydrocells)

ούτε ότι η Toyota έβαλε υδρογόνο στο Yaris και απέδωσε εξαιρετικά και έπεται συνέχεια. (και από άλλους)

ούτε οτι το υδρογόνο έχει μεγάλο energy density και προορίζεται για το καύσιμο του μέλλοντος , με εφαρμογές και στα αυτοκίνητα..:geek: (πέραν όλων των άλλων)

σταματάω κάπου εδώ …για να μη βγουν τα ψεκαστήρα..:biggrin:
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
τι να πούμε για το υδρογόνο..
για το «γκρι» , το «μπλε» ή το «πράσινο»…?:geek:
(θελει να γνωρίζεις λίγο χημεία οντως)

αλλά για την επικράτηση του ως την κυρία πηγή ενέργειας στην Ευρώπη σε ποσοστά μέχρι το 70%, δε θέλει τέτοιες γνώσεις.

ούτε το να καταλαβεις ότι η Γερμανία μπήκε ενεργά πλέον σ´αυτο

ούτε ότι μέχρι το 2030 το χιλιομετρικο του κόστος, θα είναι στο πλαίσιο κινητήρα diesel.

ούτε φυσικα για την κοινοπραξία Horse, (με εμπλεκόμενους Renault, Punch Torino, Geely ) για συνέχιση και εξέλιξη και διατήρηση diesel κινητήρων με προδιαγραφές euro7, περαν του 2025, με ανάλογες επενδύσεις σε εργοστάσια και κέντρα έρευνας και εξέλιξης.

ούτε ότι οι εταιρείες αυτές πρόσθεσαν γερά θεμέλια για νέες μελλοντικές συνεργασίες ,που θα περιλαμβάνουν κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) με υδρογόνο. (τους συγκεκριμένους κινητήρες τους έχει εξελίξει η Punch με την θυγατρική της Hydrocells)

ούτε ότι η Toyota έβαλε υδρογόνο στο Yaris και απέδωσε εξαιρετικά και έπεται συνέχεια. (και από άλλους)

ούτε οτι το υδρογόνο έχει μεγάλο energy density και προορίζεται για το καύσιμο του μέλλοντος , με εφαρμογές και στα αυτοκίνητα..:geek: (πέραν όλων των άλλων)

σταματάω κάπου εδώ …για να μη βγουν τα ψεκαστήρα..:biggrin:
Ωχ, διαφωνώ και με εσένα. Αυτό με κάνει Ψεκ Νο.1, i guess. :D

Κοίτα εγώ στην ηλικία μου (αλλά ούτε και πολύ όταν ήμουν νέος) δεν παρακολουθώ πωλήσεις, youtube, επιδόσεις και διάφορα τέτοια τεχνικά car & driver and all that jazz. Το ίδιο και για τον ήχο. Δεν ασχλούμαι με τέτοια, τα θεωρώ μέχρι ένα βαθμό καλά για να έχεις μια ιδέα αλλά δεν ανακατεύομαι σε πράγματα nerdy γενικώς άσε που είμαι σε άλλο πλανήτη, όπως λέει και ο αγαπητός Bhutia. (όχι τον Άρη, ήμουν εκεί αλλά άκουσα ότι θα έρθει κόσμος και μετακόμισα). :D

Χημεία πρέπει να ξέρεις (και πάλι τα βασικά , αλλά αυτά να τα ξέρεις σε κάποιο βάθος) κυρίως για τα ηλεκτρικά αλλά και για το υδρογόνο λίγο λιγότερο. Το υδρογόνο έχει άλλα προβλήματα. Δεν ξέρω απο που ενημερώνεσαι αλλά επειδή βαριέμαι να γράφω και επειδή το υδρογόνο δειχνει σε πρώτη όψη ότι δεν έχει πρόβλημα "επιστημονικά" έχει όμως προβλήματα τεχνικά. Το energy density εδω δεν είναι πρόβλημα αλλά και πάλι μιλάμε για ελεγχόμενη καύση του .... και άρα και εδω ηλεκτρόλυση. ¨Αλλο η αποθήκευση και μεταφορά ενέργειας διαφόρων υλικών σε επίπεδο ατόμων και άλλο ως ηλεκτρικό φορτίο. Και εδώ υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας αλλά και βάρους (όχι λόγω του ίδιου του υδρογόνου) αλλά της αποθήκευσης του. Το υδρογόνο δεν έιναι τυχαίο που εδώ και αιώνας τώρα είναι καύσιμο για τους πυραύλους και δεν αλλάζει. Το ίδιο και το πετρέλαιο και η βενζίνη που είναι το ιδανικό καύσιμο που συνδυάζει και ασφάλεια και μεταφορά και απόδοση αναλογικά με βάρος, όγκο κλπ. Δεν είναι χαζοί οι άνθρωποι και ήρθε να μας σώσει ο Μάσκ και το Wi Fi και το ίντερνετ και οι "ιδέες" του καθένα. Το τι κάνουν οι εταιρίες και η οικονομία δεν πολυξέρω αλλά φαντάζομαι κάνουν αυτό που πάντα "κάνουν".;) Σώζουν τον πλανήτη.:D Σκοτώνονται ποιός θα τον πρωτοσώσει χα χα.

Τεσπά επειδή βαριέμαι να γράφω, δες την Σαμπίν. Την έω πιάσει και αυτή να λέει σε μερικά βίντεο "λαθάκια" αλλά τουλάχιστον δεν είναι Ψεκ και είναι και καλή επιστήμονας. Η Τογίότα νομίζω (εαν και δεν τα παρακολουθώ) μας έβαλε μια 10 secs εικόνα με ένα αμάξι που δεν ξέρουμε κάν τι ήταν σε ένα αυτοκινητόδρομο να κινείται (καλύτερα απο τις μακέτες και τα cgi και sci fi παραμύθια των Μάσκ et al xa xa) και μας λέει και αυτή απο το 2017 ?? δε θυμαμαι ότι έχει μια ομάδα επιστημόνων γύρω στου 100 (κεφάλια και να είσαι σίγουρος ότι όντως είναι οι καλύτεροι, no joke) που δουλεύουν 5-6 χρόνια τώρα και έχουν πολύ λίγα να επιδείξουν. Απο εκεί να καταλάβεις ότι υπάρχουν και τεράστια πρόβληματα ΜΟΝΟ και για την υλοποίηση του (πέρα απο αυτά που θα ακούσεις να λέει η Σαμπίν και που υπάρχουν και άλλα που δεν λέει, αλλά πάλι καλά που ασχολείται κάποιος με την αλήθεια). Και αυτό που τώρα θα παρουσιάσει η Τογιότα το 2025 ?? νομίζω είπε, ενώ ήταν να το παρουσιάσει το 2022 ? (τάξιμο στο δρόμο που χάραξε ο Μάσκ, τι κορόιδα είμαιστε όλοι υπόλοιποι να μην καβάλήσουμε το Ψεκ καλάμι της προόδου χα χα) ότι θα κινείται , όντως θα κινείται αλλά αυτό δεν λέει τίποτε. Κάτσε να δούμε πόσο ασφαλές θα είναι και τι επιδόσεις θα έχει αλλά και πόσο θα κοστίζει και με τι μέλλον αλλά και πώς θα συμβάλλει να σωθεί ο πλανήτης χα χα. Εαν το θέμα ήταν τόσο απλ΄θα το είχαν λύσει άλλοι επιστήμονες εδω και ένα αιώνα που ΟΛΑ αυτά που συζητιούνται σήμερα είναι γνωστά 100 % και οι περιορισμοί τους. Ούτε το ότι διαλέξαμε το πετρέλαιο ή και το υδρογόνο για καύση είναι τυχαίο και μείναμε εκεί. Το Moore's "law" δεν ισχύει για την ενέργεια και την επιστήμη γενικότερα, μόνο για τσιπάκια και Hi Fi. χα χα

 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Δε διαφωνούμε ουσιαστικά , παραδοχές κάνουμε στη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας.

αυτό που είδα είναι ότι τα δεδομένα που αφορούν σε αυτή την τεχνολογία , συνεχώς αλλάζουν και βελτιώνονται προς όφελος της.

για αποφυγή παρεξηγήσεων , δεν είμαι υπέρμαχος της …απλά παραθέτω κάποιες πληροφορίες.

@Zizik, αν δεν κατανοείς τα παραπάνω (όχι να συμφωνείς ) …δε φταίω εγω

(ισως θάπρεπε να τα κρατήσω πιο συνεκτικά και «σχετικά» μεταξύ τους).

το μόνο σίγουρο είναι πως και αυτό έχει τις αδυναμίες του, ως μορφή ενέργειας αλλά πιστεύεται ότι θα ξεπεραστούν εν καιρώ.

σίγουρα κανένας δε θέλει να οδηγεί και να έχει από κάτω του μια δεξαμενή 750 bar, με ενα καύσιμο που «τρώει» το μέταλλο της.

μια γενική μάτια παρακάτω, για χονδρική ενημέρωση.

 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
@Zizik, αν δεν κατανοείς τα παραπάνω (όχι να συμφωνείς ) …δε φταίω εγω
Το πρόβλημα δεν είναι τι δεν κατανοώ εγώ, αλλά τι δεν κατανόησες, "εξήγησες" λανθασμένα και έβγαλες συμπεράσματα εσύ.


σταματάω κάπου εδώ …για να μη βγουν τα ψεκαστήρα..:biggrin:
Κι αυτό σταματήστε το.
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
και άρα και εδω ηλεκτρόλυση.
και άρα και εδώ "ηλεκτρόλυση".

Να μην το αναλύσω αυτό (εννοώ για το υδρογόνο και όχι τα ηλεκρικά με μπαταρίες), γιατί θα μπερδευτεί το πράγμα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
και άρα και εδώ "ηλεκτρόλυση".

Να μην το αναλύσω αυτό (εννοώ για το υδρογόνο και όχι τα ηλεκρικά με μπαταρίες), γιατί θα μπερδευτεί το πράγμα.
Ναι..ετσι είναι …πάλι μπαταρίες μέσα..(για τα ΙΧ…:biggrin:)

το «παλεύουν» παντως.
Κι αυτό σταματήστε το.
αυτό να το πεις και σε άλλους.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
Ναι..ετσι είναι …πάλι μπαταρίες μέσα..(για τα ΙΧ…:biggrin:)

το «παλεύουν» παντως.


αυτό να το πεις και σε άλλους.
Κοίτα δεν θέλω να πω να μην πάρει κάποιος ηλεκτρικό, απλώς να μην ελπίζουν κατά τη γνώμη μου, με αυτά που βλέπω στο ίντερνετ ότι δήθεν μπορεί να καλυτερέψει με κάποιο μαγικό τρόπο η τεχνολογία κσι σπόδοσή τους κρίνοντας απο άλλες τεχνολογίες που δείχνουν ότι δεν υπάρχουν όρια εξέλιξης. Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά και όρια υπάρχουν και μάλιστα αξεπέραστα καθώς τα θέτει η χημεία και η φυσική. Το ίδιο και για το υδρογόνο. Πιο πιθανό είναι να υπάρξει εξέλιξη απο κάτι καινούργια double layer φωτοβολταικά που λένε ότι φτιάξανε οι Γερμανοί και να φορτίζονται οι μπαταρίες καθιστώντας μικρό έως αμελητέο το θέμα αυτονομίας.
Τα άλλα είναι οικονομική απόφαση του καθενός που λύνεται με απλούς υπολογισμούς, πόσα χλμ κάνει, πόσο ακριβότερο είναι το μοντέλο που θέλει να αγοράσει, πόσα χρόνια κρατάει η μπαταρία του, εάν θα τα έκανε αυτά τα χλμ κατά την διάρκεια ζωής της, εάν έχει το κεφάλαιο, και όταν θα την αλλάξει να μην αλλάξει και αυτοκίνητό ώστε την δεύτερη ή τρίτη φορά που θα αλλάξει μπαταρία αυτή να αποσβεθεί οικονομικά καθώς νομίζω είναι η μισή τιμή της αρχικής αγοράς(?), τα ανταλλακτικά που δεν θα χρειάζεται πλέον να αλλάζει, και γιατί όχι άσχετα τι λέμε μπορεί να υπάρξει και κάποια εξέλιξη (αλλά όχι σε αυτά που λένε ότι θα υπάρξει, αυτό με πειράζει να μην κοροιδεύουν ... αλλού) κλπ τέτοια "πεζά". Τα ίδια και πολύ χειρότερα για το υδρογόνο. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα της αγοράς , δεν έχω ιάσει κομπιουτεράκι, τα χλμ μου είναι μηδαμινά , αλλά έτσι λίγο που το σκέφτομαι το πιο πιθανόν είναι ότι συμφέρει η αγορά του σε καταναλωτικό επίπεδο.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Το υδρογόνο για ΙΧ , το φοβάμαι γιατι υπόκειται σε αρκετούς περιορισμούς τεχνικής φύσης , που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια.

για άλλες όμως χρήσεις , δε θα έλεγα όχι και μπορεί να προχωρήσει αρκετά όπως σχεδιάζουν. Η Γερμανία πάντως μπήκε σοβαρά στο παιχνίδι.

για τα EV, δεν έχω να πω κάτι άλλο από αυτά που έχω πει.
 


K

kimon

Guest
Πριν κάποιους μήνες ο υπουργός Δημοσίων Έργων εξήγγειλε την "υδρογονοκίνηση" του ΟΣΕ στην (ήδη εξηλεκτρισμένη) γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Καταλαβαίνει κάποιος τον σκοπό και το όφελος μιας τέτοιας καινούργιας επένδυσης, η οποία θα κάνει την προηγούμενη πεταμένα λεφτά;
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
Το υδρογόνο για ΙΧ , το φοβάμαι γιατι υπόκειται σε αρκετούς περιορισμούς τεχνικής φύσης
Και με το δίκιο τους. Αφού και αυτό, αλλά και οποιαδήποτε ενδεχόμενη βελτίωση παραπάνω απο την σημερινή (Li-ion) κατάσταση των μπαταριών ... τα καθιστούν βόμβες. (no joke). Ρώτα οποιονδήποτε χημικό εργαστηρίου που έχει χειριστεί και τα πιο επικίνδυνα υλικά και πυρηνικά να δουλεύει , το υδρογόνο το τρέμει. :D
 

D

Deleted member 50795

Guest
..lτα καθιστούν βόμβες. (no joke).
ελεγχόμενες βόμβες ….:biggrin:

πιο πολύ με απασχολεί η πίεση ….750bar..:geek:
και ότι «τρώει» χημικά τη δεξαμενή..
υδρογονάνθρακες δαγκωτό μέχρι να «κάτσει» η μπίλια .
και σκέφτομαι σοβαρά το φυσικό αέριο..( έχω «βενζινάδικο» με φυσ. αέριο , δίπλα μου..:biggrin:)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.513
ελεγχόμενες βόμβες ….:biggrin:

πιο πολύ με απασχολεί η πίεση ….750bar..:geek:
και ότι «τρώει» χημικά τη δεξαμενή..
υδρογονάνθρακες δαγκωτό μέχρι να «κάτσει» η μπίλια .
και σκέφτομαι σοβαρά το φυσικό αέριο..( έχω «βενζινάδικο» με φυσ. αέριο , δίπλα μου..:biggrin:)
... και το βάρος αυξάνεται πολύ λόγω των φιαλων. Και με το υδρογόνο και με τις μπαταρίες και να τα καταφέρνανε , και να έβγαινε και οικονομικά, εάν γίνει στραβη .... δεν θα προλάβει να κάνει κίχ ... ούτε ένας επιβάτης μην σου πώ και τα διπλανά αυτοκίνητα. Εγώ θα σε προσπερνάω και δεν θα κάθομαι δίπλα σου στα φανάρια για σιγουριά :D.

Όπως και έαν ήμουν ποδηλάτης και ερχόταν πίσω μου κανένα Τέσλα με το 5 level autopilot του.. :D

Και γενικώς θα απέφευγα και την πεζοπορία στην Καλιφόρνια για σιγουριά. :D :D

 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.288
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top