Η σημασία της Κλασικής Μουσικής στην εποχή μας.

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Αυτή είναι η εξαίσια αργή κίνηση του Δεύτερου Τρίο για Πιάνο (σε Μι ύφεση μείζονα) του μεγάλου Schubert. Η εξαιρετικά εμπνευσμένη αυτή κίνηση είναι στην σχετική ελάσσονα (ντο ελάσσονα) και αποτελεί ένα από εκείνα τα μουσικά θαύματα που μπορούν να δώσουν αυτήν τη μοναδική ψυχική ανάταση προς το πλέον λαμπρό φως.
Η ερμηνεία που επέλεξα έχει να κάνει με τρεις θαυμάσιους σολίστες, τη σχετικά νέα αλλά λαμπρή πιανίστα Shani Diluka (καταγωγής από τη Σρι Λάνκα, γενηθείσα στο Μονακό), τον σπουδαίο πρώην τσελίστα του θρυλικού Κουαρτέτου Alban Berg Valentin Erben και τον βιολονίστα Gabriel Le Magadure (νυν δεύτερο βιολί στο εξαίρετο Κουαρτέτο Ebene). Ο "τύπος" που γυρνάει τις σελίδες της παρτιτούρας στην πιανίστα δεν είναι άλλος από τον τσελίστα του Κουαρτέτου Ebene Raphael Merlin!
 
Last edited:

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Αυτό, κατά τεκμήριο, είναι το Πένθιμο Εμβατήριο par excellence. Ένα πραγματικά μεγαλειώδες και ταυτόχρονα εξαιρετικά έντονα συγκινησιακό μουσικό αριστούργημα από έναν από τους "μάγους" της πλεόν λειτουργικής και αποτελεσματικής ενορχήστρωσης, τον Richard Wagner.
H σπουδαία και spot on ερμηνεία που επέλεξα είναι με τη Φιλαρμονική του Λονδίνου υπό τη διεύθυνση του all time κορυφαίου Βαγκνερίστα μαέστρου, του sublime Klaus Tennstedt.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οι Αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι θεωρούσαν τις μουσικές δομές εφάμιλλες του Λόγου στη δυνατότητα να μεταδίδουν ιδέες και συναισθηματικές καταστάσεις. Με τα σύγχρονα μέσα απεικόνισης έχει διαπιστωθεί ότι οι συνηχήσεις φθόγγων με τις ρυθμικές και μελωδικές κινήσεις σε μουσικά κομμάτια μπορούν να ενεργοποιούν νευρωνικά κέντρα στον εγκέφαλο προς θετικές ή αρνητικές αντιδράσεις ως προς τις φρονήσεις του ακροατή.

Δεχόμενοι ότι η συμπεριφορά και η στάση ζωής καθενός ατόμου διαμορφώνονται από τον τρόπο λειτουργίας με χημικές αντιδράσεις νευροδιαβιβαστών σε ανώτερα εγκεφαλικά κέντρα , μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι μουσικές δομές μεταδίδουν και πλάθουν συγκεκριμένες ηθικές αξίες... ή τις καταστέλλουν ανάλογα με το περιεχόμενο των κομματιών. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να παρακινήσει σε θετικές και αρνητικές πράξεις ή και σε... απραξία.
Για να μην πιάναμε τα trap κομμάτια που ρομαντικοποιούν πράξεις όπως αστική βία και χρήση ουσιών...
Παραδείγματος χάριν, η αντίληψη του ρυθμού είναι εμπεδωμένη σε υποφλοιώδεις περιοχές του εγκεφάλου από την εμβρυική μας ηλικία κατά τη συνεχή κοινωνία με τον ήχο της καρδιάς από την εγκυμονούσα. Τα επιτακτικά ρυθμικά στοιχεία σε κομμάτια techno διεγείρουν ακριβώς αυτές τις ήδη δεκτικές περιοχές και παράλληλα η μονότονη μελωδική δομή με την απουσία ή παρουσία πρωτόγονου Λόγου συντελούν στο να μην ενεργοποιούνται ανώτερα κέντρα στο φλοιό του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα το άτομο να μεταβαίνει σε μια κατάσταση εκστατική και αμοιβαίας ζεύξης με άλλα συμμετέχοντα μέλη μιας ομάδας.

Η Κλασσική Μουσική με τον οργανικό πλούτο και τις λεπτές διαβαθμίσεις στις αρμονικές και μελωδικές της δομές απευθύνεται πρωταρχικά σε ανώτερα κέντρα του εγκεφάλου αποπνέοντας ήθος που οδηγεί σε ταραχή ή γαλήνη. Τα σύγχρονα μουσικά ιδιώματα με τα δικά τους χαρακτηριστικά δεν θα λογαριάζονταν κατ'ανάγκη ανήθικα , αλλά περισσότερο ως ηθικώς ουδέτερα, καθρέπτες μιας εποχής που προκρίνει διαφοροποιημένα - κατά τις επιδιώξεις των εκάστοτε εμπλεκόμενων φορέων ή ομάδων - μέτρα και σταθμά για καθένα πολιτικοκοινωνικό ζήτημα.

Πώς θα γινόταν λοιπόν μια μουσική δημιουργία που προκρίνει το ήθος ν'ανταποκρινόταν στο αμοραλιστικό γίγνεσθαι... Μέσα από τη λαμπρή της... απουσία φυσικά.

Henning Christiansen 180 Hammer Blows Against The War Monkeys

1675590571980.png
 
Last edited:



Μηνύματα
148
Reaction score
208
Σαν φυσικός επιστήμονας θα ενδιαφερόμουν για την άποψη της ενεργοποίησης υποφλοιωδών ή φλοιωδών (ανωτέρων) τμημάτων του εγκεφάλου ανάλογα με το είδος της μουσικής. Συγκεκριμένα θα ενδιαφερόμουν για τα βιβλιογραφικά δεδομένα που την στηρίζουν δεδομένης της δυσκολίας των αντίστοιχων πειραμάτων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Σαν φυσικός επιστήμονας θα ενδιαφερόμουν για την άποψη της ενεργοποίησης υποφλοιωδών ή φλοιωδών (ανωτέρων) τμημάτων του εγκεφάλου ανάλογα με το είδος της μουσικής. Συγκεκριμένα θα ενδιαφερόμουν για τα βιβλιογραφικά δεδομένα που την στηρίζουν δεδομένης της δυσκολίας των αντίστοιχων πειραμάτων.
Τα προαναφερθέντα επιχειρήματα εστίαζαν σε επιμέρους στοιχεία όπως αρμονία, ρυθμός, μελωδία που δεν αποτελούν αποκλειστικότητα μεμονωμένων μουσικών ιδιωμάτων. Δεν υπήρχε πρόθεση να δοξάσω ή να δαιμονοποιήσω την αξία κάποιων. Τα δεδομένα που θα συναρτούσαν αποκλειστικά κάποια είδη μουσικής με συγκεκριμένα τμήματα του εγκεφάλου θα ήταν αντικείμενο για... υπερφυσικούς - και όχι σκέτους φυσικούς - επιστήμονες. :biggrin:

Πάντως, η Κλασική έχει εμπνευσμένη Μουσική ακόμη και από...hammers, όπως το περίφημο Anvil Chorus από τον Trovatore του μεγαλοφυούς Verdi.
Η όπερα "Il Trovattore" ήταν τ ο πρώτο έργο που είχα παρακολουθήσει σε μικρή παιδική ηλικία στην Εθνική Λυρική Σκηνή.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά από εκείνη την παράσταση ότι οι διάλογοι των ερμηνευτών είχαν μείνει στην αυθεντική γλώσσα ενώ τα χορωδιακά όπως το ανωτέρω είχαν μεταφερθεί στα Ελληνικά..."...Και του τσιγγάνου η μόνη τρέλα η Ζιγκολέεετα!" έψαλλαν στην κατάληξη του ρεφρέν... Εκείνη η εμπειρία ουδέποτε αναπλάστηκε ακόμα και από πανάκριβα ηχοσυστήματα. Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξεπεράστηκε ούτε από μετέπειτα παρακολουθήσεις παραστάσεων ακόμα και σε πιο διάσημες λυρικές αίθουσες.

Κατά τη γνώμη μου η σημασία των έργων Κλασσικής έγκειται περισσότερο στο ν'ανιχνεύονται με γνώμονα εκείνα εφάμιλλες καλλιτεχνικές δηλώσεις στη σύγχρονη εποχή.

 
Last edited:

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Τα προαναφερθέντα επιχειρήματα εστίαζαν σε επιμέρους στοιχεία όπως αρμονία, ρυθμός, μελωδία που δεν αποτελούν αποκλειστικότητα μεμονωμένων μουσικών ιδιωμάτων. Δεν υπήρχε πρόθεση να δοξάσω ή να δαιμονοποιήσω την αξία κάποιων. Τα δεδομένα που θα συναρτούσαν αποκλειστικά κάποια είδη μουσικής με συγκεκριμένα τμήματα του εγκεφάλου θα ήταν αντικείμενο για... υπερφυσικούς - και όχι σκέτους φυσικούς - επιστήμονες. :biggrin:


Η όπερα "Il Trovattore" ήταν τ ο πρώτο έργο που είχα παρακολουθήσει σε μικρή παιδική ηλικία στην Εθνική Λυρική Σκηνή.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά από εκείνη την παράσταση ότι οι διάλογοι των ερμηνευτών είχαν μείνει στην αυθεντική γλώσσα ενώ τα χορωδιακά όπως το ανωτέρω είχαν μεταφερθεί στα Ελληνικά..."...Και του τσιγγάνου η μόνη τρέλα η Ζιγκολέεετα!" έψαλλαν στην κατάληξη του ρεφρέν... Εκείνη η εμπειρία ουδέποτε αναπλάστηκε ακόμα και από πανάκριβα ηχοσυστήματα. Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξεπεράστηκε ούτε από μετέπειτα παρακολουθήσεις παραστάσεων ακόμα και σε πιο διάσημες λυρικές αίθουσες.

Κατά τη γνώμη μου η σημασία των έργων Κλασσικής έγκειται περισσότερο στο ν'ανιχνεύονται με γνώμονα εκείνα εφάμιλλες καλλιτεχνικές δηλώσεις στη σύγχρονη εποχή.

Πάντως, πέρα από το πολύ εμπνευσμένο χορωδιακό του Verdi από τον Trovatore, και ο μέγιστος Wagner χρησιμοποίησε, κατά μουσικότατο τρόπο, τα σφυριά στο Rheingold από την Τετραλογία του "Το Δαχτυλίδι των Νιμπελούγκεν", ως φαίνεται από αυτήν την Αυστραλιανή παραγωγή του έργου.
Στην ιστορική και θρυλική (και reference) πλεόν ηχογράφηση του έργου από την Decca (σε παραγωγή από τον μοναδικό J. Culshaw και μαέστρο τον Βαγκνερίστα par excellence Georg Solti) τα σφυριά έχουν...prominent role to play...
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Δεχόμενοι ότι η συμπεριφορά και η στάση ζωής καθενός ατόμου διαμορφώνονται από τον τρόπο λειτουργίας με χημικές αντιδράσεις νευροδιαβιβαστών σε ανώτερα εγκεφαλικά κέντρα , μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι μουσικές δομές μεταδίδουν και πλάθουν συγκεκριμένες ηθικές αξίες... ή τις καταστέλλουν ανάλογα με το περιεχόμενο των κομματιών.
Το "πλάθουν" ιδίως με σκότωσε. 😀 Εαν δεν το έγραφες δεν θα έμπαινα κάν στον κόπο να ποστάρω έστω και αυτήν την μικρή απάντηση που θα ποστάρω.

Οι απόψεις σου, εάν είναι δικές σου ή ερμηνεύοντας κάποια so called συμπεράσματα μιας so called επιστήμης στα σπάργανα όπως αυτή της νευροεπιστήμης και των πειραμάτων της, τελοσπάντων είτε δικές σου, είτε επιστημονικά συμπεράσματα ... είναι ακραίως επικίνδυνες σε πολλά επίπεδα αλλά και οι αναγωγές λανθασμένες αλλά και οι συσχετισμοί μεταξύ ηλεκτροχημικών διεργασιών στον εγκέφαλο και δημιουργίας και ανάπτυξης μιας - όποιας ηθικής, είτε αυτή την θεωρήοουμε ultimate είτε όχι (ρευστή για να είμαστε και στο πνεύμα του μεταμοντερνισμού και του αβάντγκάρντ που λέγαμε σε άλλα πόστ. Καλή τύχη να είναι κανείς επιστήμονας και να είναι και οπαδός του μεταμοντερνισμού όσον αφορά και την αλήθεια αλλά και την ηθική για όσους τις συσχετίζουν κιόλας σαν φιλοσοφικές έννοιες προκύπτουσες απο την όποια φυσιολογία του ανθρώπου και ας μην αποτελούν τον υπερτατο ρεαλισμό όπως αυτός γίνεται προσπάθεια να προσεγγισθεί απο την φυσική και τα μαθηματικά).

Θα συνιστούσα πολύ προσοχή σε όσους σε διαβάζουν και μεγαλύτερη έρευνα για την ακρίβεια και αλήθεια των δηλώσεων σου όσον αφορά αυτά τα θέματα. Καταλαβαίνω απο ποιό perspective μιλάς και μιλάει πολύ κόμσος για θέματα σαν και αυτά και μου είναι πολύ λυπηρό.

Μην γράφιες σε παρακαλώ τέτοια πράγματα. Αγγίζουν και τα όρια επικίνδυνων κοσμοθεωριών χωρίς κάν να το γνωρίζεις πιθανόν. Σε κάποιον που ξέρει περισσότερο και έχει και βασικές γνώσεις, αλλά και πρωτοετής στην φιλοσοφία να είναι, προκαλούν γέλιο αλλά παράλληλα αναστάτωση και λύπη εάν σε δεύτερο χρόνο σκεφτεί ότι τέτοιες απόψεις μπορεί να εισακούονται ως κάποια επιστημονική άποψη ή και αλήθεια. Επειδή δεν μπορώ και δεν θέλω φυσικά να σε σταματήσω να τα γράφεις και επειδή είμαι σίγουρος πλέον ότι δεν μπορείς να καταλάβεις τη ζημιά που κάνεις, το μόνο που μου απομένει είναι να ελπίζω ότι κάποιος δεν θα επηρρεαστεί απο την ελαφρότητα και απλοποίηση των απόψεων σου, τα άλματα στην συμπερασματική λογική σου (ή των επιστημόνων που επικαλείσαι) και θα ψάξει βαθύτερα κάποιες έννοιες διαβάζοντας και διευρύνοντάς του γνωσιακούς του ορίζοντες αλλά και τις βασικές λογικές αρχές που διέπουν τα όποια συμπεράσματα του.

Very sad indeed. :( Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα μουσικά αναφερόμενα σου.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Ελπίζω να μην θεωρηθεί (καθώς δεν είναι) σαν κάποιου είδους προσωπική επίθεση. Απλώς κάποια πράγματα τα θεωρώ σημαντικά (πολύ λίγα) και αυτό είναι ένα απο αυτά και δεν μπορώ να αστειευτώ με αυτό. Επίσης το θεωρώ μεγάλο πλήγμα στην σημερινή σκέψη της κοινωνίας και ευθύνη των επιστημόνων να το ξεκαθαρίσουν στον κόσμο. Το λυπηρό είναι ότι οι επιστήμονες δεν ξέρουν να το ξεκαθαρίσουν καθώς πολλοί απο αυτούς είναι (είμαστε) στην ουσία αμμόρφωτοι.

Και επειδή δεν ζητώ ή περιμένω να ακούσετε εμένα, να σας δώσω ένα ερέθισμα - δεν μπορεί κάτι άλλο να κάνει κάποιος στο ίντερνετ - που πιθανόν να σας γίνει σεβαστό για περαιτέρω έρευνα σας σε ανάλογα θέματα και το οποίο το έχω χρησιμοποιήσει και σε άλλο νήμα (προφανώς περνάει και αυτό αφήνοντας κάποιους ασυγκίνητους στην προοπτική να διαβάσουν και να σκεφθούν παραπάνω. Δεν χρειάζεται να σκεφθούν για επιπλέον πληροφορίες για τον τρόπο και τη διαδικασία του "σκέπτομαι" αλλά για το ίδιο το ¨σκέπτομαι" και την σημασία του αλλά και το γιατί του).

==========
Από το νήμα "Κίνα ο επόμενος ηγεμόνας του κόσμου").

Τα προβλήματα που θα ακολουθήσουν είναι αναμενόμενα ιδίως καθώς πολλοί ξεχνάνε την ρήση του Αινστάιν : "μπορείς να μιλήσεις για την επιστημονική βάση της ηθικής αλλά όχι για την ηθική βάση της επιστήμης" όπως καλύτερα κατανοητό και το " I do not believe that a moral philosophy can ever be founded on a scientific basis. … The valuation of life and all its nobler expressions can only come out of the soul’s yearning toward its own destiny. Every attempt to reduce ethics to scientific formulas must fail. Of that I am perfectly convinced."

==========
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το "πλάθουν" ιδίως με σκότωσε. 😀 Εαν δεν το έγραφες δεν θα έμπαινα κάν στον κόπο να ποστάρω έστω και αυτήν την μικρή απάντηση που θα ποστάρω.

Οι απόψεις σου, εάν είναι δικές σου ή ερμηνεύοντας κάποια so called συμπεράσματα μιας so called επιστήμης στα σπάργανα όπως αυτή της νευροεπιστήμης και των πειραμάτων της, τελοσπάντων είτε δικές σου, είτε επιστημονικά συμπεράσματα ... είναι ακραίως επικίνδυνες σε πολλά επίπεδα αλλά και οι αναγωγές λανθασμένες αλλά και οι συσχετισμοί μεταξύ ηλεκτροχημικών διεργασιών στον εγκέφαλο και δημιουργίας και ανάπτυξης μιας - όποιας ηθικής, είτε αυτή την θεωρήοουμε ultimate είτε όχι (ρευστή για να είμαστε και στο πνεύμα του μεταμοντερνισμού και του αβάντγκάρντ που λέγαμε σε άλλα πόστ. Καλή τύχη να είναι κανείς επιστήμονας και να είναι και οπαδός του μεταμοντερνισμού όσον αφορά και την αλήθεια αλλά και την ηθική για όσους τις συσχετίζουν κιόλας σαν φιλοσοφικές έννοιες προκύπτουσες απο την όποια φυσιολογία του ανθρώπου και ας μην αποτελούν τον υπερτατο ρεαλισμό όπως αυτός γίνεται προσπάθεια να προσεγγισθεί απο την φυσική και τα μαθηματικά).

Θα συνιστούσα πολύ προσοχή σε όσους σε διαβάζουν και μεγαλύτερη έρευνα για την ακρίβεια και αλήθεια των δηλώσεων σου όσον αφορά αυτά τα θέματα. Καταλαβαίνω απο ποιό perspective μιλάς και μιλάει πολύ κόμσος για θέματα σαν και αυτά και μου είναι πολύ λυπηρό.

Μην γράφιες σε παρακαλώ τέτοια πράγματα. Αγγίζουν και τα όρια επικίνδυνων κοσμοθεωριών χωρίς κάν να το γνωρίζεις πιθανόν. Σε κάποιον που ξέρει περισσότερο και έχει και βασικές γνώσεις, αλλά και πρωτοετής στην φιλοσοφία να είναι, προκαλούν γέλιο αλλά παράλληλα αναστάτωση και λύπη εάν σε δεύτερο χρόνο σκεφτεί ότι τέτοιες απόψεις μπορεί να εισακούονται ως κάποια επιστημονική άποψη ή και αλήθεια. Επειδή δεν μπορώ και δεν θέλω φυσικά να σε σταματήσω να τα γράφεις και επειδή είμαι σίγουρος πλέον ότι δεν μπορείς να καταλάβεις τη ζημιά που κάνεις, το μόνο που μου απομένει είναι να ελπίζω ότι κάποιος δεν θα επηρρεαστεί απο την ελαφρότητα και απλοποίηση των απόψεων σου, τα άλματα στην συμπερασματική λογική σου (ή των επιστημόνων που επικαλείσαι) και θα ψάξει βαθύτερα κάποιες έννοιες διαβάζοντας και διευρύνοντάς του γνωσιακούς του ορίζοντες αλλά και τις βασικές λογικές αρχές που διέπουν τα όποια συμπεράσματα του.

Very sad indeed. :( Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα μουσικά αναφερόμενα σου.
Καλώς ή κακώς η ικανότητα της Μουσικής για κατευνασμό ή έξαψη ηθών καθώς και η δυνατότητα μεταχείρισής της για ρόλους πέραν των τυπικών καλλιτεχνικών έχουν επιβεβαιωθεί από την Ιστορία. Καλή ώρα όπως το μεγαλειώδες "Δαχτυλίδι¨του Richard Wagner...Άμα σου προξενεί τόσο μεγάλη αποστροφή ο αντικατοπτρισμός μιας κατάστασης, αφενός μεν είναι άδικο να τα βάζεις με τον καθρέφτη αφετέρου δε θα έπρεπε να κάνεις περισσότερα από το να διοχέτευες τον αποτροπιασμό σου σ'έναν ιστότοπο για οπτικοακοστικά συστήματα.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Καλώς ή κακώς η ικανότητα της Μουσικής για κατευνασμό ή έξαψη ηθών καθώς και η δυνατότητα μεταχείρισής της για ρόλους πέραν των τυπικών καλλιτεχνικών έχουν επιβεβαιωθεί από την Ιστορία. Καλή ώρα όπως το μεγαλειώδες "Δαχτυλίδι¨του Richard Wagner...Άμα σου προξενεί τόσο μεγάλη αποστροφή ο αντικατοπτρισμός μιας κατάστασης, αφενός μεν είναι άδικο να τα βάζεις με τον καθρέφτη αφετέρου δε θα έπρεπε να κάνεις περισσότερα από το να διοχέτευες τον αποτροπιασμό σου σ'έναν ιστότοπο για οπτικοακοστικά συστήματα.
Το θέμα είναι τεράστιο. Ενδεικτικά :
Δεν καταλαβαίνω τι σχετικό πρέπει να καταλάβω απο το clip. (πέρα απο αυτό που λέει για τον χρόνο).
Τέσλα είναι αυτό που οδηγεί η Κέιτ ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό ; 😀
Η Κέιτ να πάει να κάνει conducting στο σύμπαν που δεν υπάρχει ήχος (πάλι θα μπορέσει στο μυαλό της).
Ο αποτροπιασμός αφορά τις ιδέες και την κοσμοθεωρία που πάει να δημιουργηθεί πίσω απο τέτοιες "απόψεις".
Η λύπη αφορά αυτούς που έχουν πέσει θύματα γρήγορων συμπερασμάτων και βιαστικών συσχετισμών.
Ένα σάιτ με οπτικοακουστικά συστήματα είναι το κατάλληλο μέρος για τέτοιες αναφορές και συζητήσεις και εξάλλου εσύ το ανέφερες και φαίνεται να σε απασχολεί. Και όχι να μας απασχολούν άλλα παρά μόνο δευτερευόντως και σαν απόρροια. Δύο μέτρα και δύο σταθμά πάλι διαπιστώνω στο ποιός και τι έχει δικαίωμα να αναφέρει κάτι όταν είναι να υποστηρίξει κάτι που τον βολεύει σε κάποια άποψη ή κοσμοθεωρία του.
Δεν είναι η μουσική (ή οι ήχοι) που προκαλεί αυτά που λές. Η μουσική είναι και αυτή γλώσσα. Και όπως κάθε γλώσσα , σημειωτική κλπ αποτελεί πληροφορία η οποία last time i checked επιστημονικά δεν είναι ούτε ύλη, ούτε ενέργεια, άσχετα εάν αυτή αποτυπώνεται, καβαλάει και μεταφέρεται απο την ύλη. Με αυτήν την έννοια μπορεί να επηρρεάσει και αυτό το κάνει και ο λόγος. Το να πούμε ότι την δημιουργεί και μάλιστα ηλεκτροχημικά είναι άλμα και πειράματα σχεδιασμένα να καταλήξουν σε τέτοια συμπεράσματα που έχουν βάση νατουραλιστική κλειστού συστήματος σχέσης τυχαιότητας και αναγκαιότητας και άρα σε αυτό μόνο μπορούν να καταλήξουν (που δεν έχουν καταλήξει κιόλας αλλά λέμε για να καταλαβαίνουμε). Την προέλευση, ρίζες, πηγή, επιστημονικό justification, τρόπο δημιουργίας της γλώσσας, της πληροφορίας, της ενέργειας και της ύλης ακόμη αλλά και των αριθμών απο την εποχή του Πλάτωνα, που αποτελούν στην ουσία φιλοσοφικές έννοιες στην επιστήμη και τις ιδιότητες τους μόνο είναι δτνατόν να αντιληφθούμε και έαν υπάρχουν κιόλας αλλά και η σύνθεση , τοποθέτηση σε σειρά με σκοπό την έκφραση νοημάτων μουσικών αλλά και λόγου (όπως μας έδειξε ακόμη και η εγκαταλελειμμένη αλλά χρήσιμη σαν προσφορά κατανόησης speech act theory απο το 1900 ακόμη ακόμη .... εάν είχε ανακαλυφθει πιστεύω θα το είχα μάθει, οπότε δεν διαβάζω τις εργασίες των νευροεπιστημόνων - φιλοσόφων που πόσταρες που αντί να συμβάλλουν ρίχνουν μεγαλύτερη σύγχυση στο θέμα προσπαθώντας αποτυχημένα να σχεδιάσουν πειράματα πάνω σε φιλοσοφικές έννοιες. Καλά κάνουν αλλά τα συμεπράσματα είναι ακόμη σε νηπιακό στάδιο για να δημιουργούν τέτοιο hype. Εξάλλου και το περιβόητο falsification στην επιστήμη με την ανάπτυξη θεωρίων και τα μαθηματικά μοντέλα έχει εγκαταλειφθεί πλέον, στη συγγραφή εργασιών και υπάρχουν λόγοι για αυτό.
Το παραπάνω ισχύει και για το εάν η ύλη δημιουργεί την σκέψη και την πραγματικότητα ή η σκέψη την ύλη (εάν και κάποιοι ισχυρίζονται βάση ενδείξεων ότι κατέχουν την απάντηση και δεν είναι και αυτή που πιστεύει και έχει διδαχθεί ο κόσμος. Αλλά και η ενέργεια και έργο που απαιτείται για να γίνει αυτό είναι τεράστια.).
Όταν γίνει και αποδειχθεί έστω και 1 % αυτών θα πέσει Νομπέλ, θα το μάθουμε, μέχρι τότε μιλάμε μόνο για κοσμοθεωρητικές απόψεις για τον κόσμο και την λειτουργία του .... 😀
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το θέμα είναι τεράστιο. Ενδεικτικά :
Δεν καταλαβαίνω τι σχετικό πρέπει να καταλάβω απο το clip. (πέρα απο αυτό που λέει για τον χρόνο).
Τέσλα είναι αυτό που οδηγεί η Κέιτ ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό ; 😀
Η Κέιτ να πάει να κάνει conducting στο σύμπαν που δεν υπάρχει ήχος (πάλι θα μπορέσει στο μυαλό της).
Ο αποτροπιασμός αφορά τις ιδέες και την κοσμοθεωρία που πάει να δημιουργηθεί πίσω απο τέτοιες "απόψεις".
Η λύπη αφορά αυτούς που έχουν πέσει θύματα γρήγορων συμπερασμάτων και βιαστικών συσχετισμών.
Ένα σάιτ με οπτικοακουστικά συστήματα είναι το κατάλληλο μέρος για τέτοιες αναφορές και συζητήσεις και εξάλλου εσύ το ανέφερες και φαίνεται να σε απασχολεί. Και όχι να μας απασχολούν άλλα παρά μόνο δευτερευόντως και σαν απόρροια. Δύο μέτρα και δύο σταθμά πάλι διαπιστώνω στο ποιός και τι έχει δικαίωμα να αναφέρει κάτι όταν είναι να υποστηρίξει κάτι που τον βολεύει σε κάποια άποψη ή κοσμοθεωρία του.
Δεν είναι η μουσική (ή οι ήχοι) που προκαλεί αυτά που λές. Η μουσική είναι και αυτή γλώσσα. Και όπως κάθε γλώσσα , σημειωτική κλπ αποτελεί πληροφορία η οποία last time i checked επιστημονικά δεν είναι ούτε ύλη, ούτε ενέργεια, άσχετα εάν αυτή αποτυπώνεται, καβαλάει και μεταφέρεται απο την ύλη. Με αυτήν την έννοια μπορεί να επηρρεάσει και αυτό το κάνει και ο λόγος. Το να πούμε ότι την δημιουργεί και μάλιστα ηλεκτροχημικά είναι άλμα και πειράματα σχεδιασμένα να καταλήξουν σε τέτοια συμπεράσματα που έχουν βάση νατουραλιστική κλειστού συστήματος σχέσης τυχαιότητας και αναγκαιότητας και άρα σε αυτό μόνο μπορούν να καταλήξουν (που δεν έχουν καταλήξει κιόλας αλλά λέμε για να καταλαβαίνουμε). Την προέλευση, ρίζες, πηγή, επιστημονικό justification, τρόπο δημιουργίας της γλώσσας, της πληροφορίας, της ενέργειας και της ύλης ακόμη αλλά και των αριθμών απο την εποχή του Πλάτωνα, που αποτελούν στην ουσία φιλοσοφικές έννοιες στην επιστήμη και τις ιδιότητες τους μόνο είναι δτνατόν να αντιληφθούμε και έαν υπάρχουν κιόλας αλλά και η σύνθεση , τοποθέτηση σε σειρά με σκοπό την έκφραση νοημάτων μουσικών αλλά και λόγου (όπως μας έδειξε ακόμη και η εγκαταλελειμμένη αλλά χρήσιμη σαν προσφορά κατανόησης speech act theory απο το 1900 ακόμη ακόμη .... εάν είχε ανακαλυφθει πιστεύω θα το είχα μάθει, οπότε δεν διαβάζω τις εργασίες των νευροεπιστημόνων - φιλοσόφων που πόσταρες που αντί να συμβάλλουν ρίχνουν μεγαλύτερη σύγχυση στο θέμα προσπαθώντας αποτυχημένα να σχεδιάσουν πειράματα πάνω σε φιλοσοφικές έννοιες. Καλά κάνουν αλλά τα συμεπράσματα είναι ακόμη σε νηπιακό στάδιο για να δημιουργούν τέτοιο hype. Εξάλλου και το περιβόητο falsification στην επιστήμη με την ανάπτυξη θεωρίων και τα μαθηματικά μοντέλα έχει εγκαταλειφθεί πλέον, στη συγγραφή εργασιών και υπάρχουν λόγοι για αυτό.
Το παραπάνω ισχύει και για το εάν η ύλη δημιουργεί την σκέψη και την πραγματικότητα ή η σκέψη την ύλη (εάν και κάποιοι ισχυρίζονται βάση ενδείξεων ότι κατέχουν την απάντηση και δεν είναι και αυτή που πιστεύει και έχει διδαχθεί ο κόσμος. Αλλά και η ενέργεια και έργο που απαιτείται για να γίνει αυτό είναι τεράστια.).
Όταν γίνει και αποδειχθεί έστω και 1 % αυτών θα πέσει Νομπέλ, θα το μάθουμε, μέχρι τότε μιλάμε μόνο για κοσμοθεωρητικές απόψεις για τον κόσμο και την λειτουργία του .... 😀
Κάθε επιχείρημα δεκτόν και like για την καλή προαίρεση.

To clip από την ταινία "Tar" χρησίμευε ως συναφή με τον τίτλο του νήματος παραπομπή που αναπαριστά ένα φανταστικό ψυχολογικό δράμα με φόντο το χώρο της Κλασσικής Μουσικής.

Το πρόβλημα με όποιον φιλοδοξεί να σώσει ή να...ισιώσει τον κόσμο είναι ότι δεν θ'απαντούσε αναμεταξύ μας. :wink:
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Κάθε επιχείρημα δεκτόν και like για την καλή προαίρεση.

To clip από την ταινία "Tar" χρησίμευε ως συναφή με τον τίτλο του νήματος παραπομπή που αναπαριστά ένα φανταστικό ψυχολογικό δράμα με φόντο το χώρο της Κλασσικής Μουσικής.

Το πρόβλημα με όποιον φιλοδοξεί να σώσει ή να...ισιώσει τον κόσμο είναι ότι δεν θ'απαντούσε αναμεταξύ μας. :wink:
Δε μπορώ να δώ εικόνες, διαγράμματα σε αυτό μόνο το site. Οπότε δεν ξέρω τι εικόνα είναι αυτό ή απλώς κάποιο ιμότζι (ούτε αυτά άρχισε να μου τα εμφανίζει).

Το θέμα της ηθικής (τουλάχιστον όχι της "απόλυτης" ηθικής) και πως αυτή πιθανόν να παράγεται είναι κοινωνικό και προκύπτει απο τις εμπειρίες του κάθε ανθρώπου, απο τις συναναστροφές του, το πολιτιστικό κλπ περιβάλλον κατά τα γνωστά. Ο ανθρωπος είναι κενό χαρτί. Ξεκινάει συναισθηματικά, διαιασθητικά, αλλά όσο γερνάει φτάνει ένα σημείο που καλείται να κάνει μια λογική και συνειδητή επιλογή βάση αυτών των μέχρι τότε εμπειριών του που για κάποιο λόγο χάνεται η ευρύτητά της αντιλήψης τους ή η ικανότητα του ανθρώπου να τις βιώσει με την αγνότητα και αθωότητα ενος παιδιού ή νέου.

Η έρευνά της ανήκει και αυτή στην φιλοσοαφία όπως και της αισθητικής αλλά και δικαίου με τα οποία σχετίζεται. "Ευαγγέλιο" για αυτά ή μια καλή, τίμια αρχή (σύγχρονη) σε αυτά τα θέματα είναι ο Κάντ. Οι συνεχιστές του αλλά και όλοι απο τότε έχουν χτίσει πάνω στις ιδέες του για το θέμα με παλινδρομήσεις ακόμη και κακές ερμηνείες τους, που κάποιοι τις έχουν παραδεχθεί ως τέτοιες κάποιοι όχι. Χωρίς γνώση όμως του Κάντ δεν θα μπορείς να κρίνεις τα λογικά λάθη τους αλλά και να καταλάβεις πόσο "μακρυά" προσπάθησαν να επεκετείνουν το θέμα.

Ενας άνθρωπος να σώσει, ισιώσει ή φτιάξει τον κόσμο δεν μπορεί. Όποιος το φιλοδοξεί ή το θεωρεί γισ τον εαυτό του, έχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα. Αυτά εάν το σχολιό σου είναι για εμένα και προσπαθεί να μου αποδώσει κάποια τέτοια πρόθεση. Είναι δλαδή σαν να με λές τρελό. Εάν ή όχι θα απαντούσε αναμεταξύ μας και εάν αυτό συνέβη σαν μήνυμα πρέπει να το αναζητήσεις θεολογικά στις διάφορες θρησκείες και να δεις έαν το μήνυμα αυτό σου κάνει κάποια λογική ή βρίσκεις κάποια ταύτιση μεταξύ αυτού και της δικής σου ζωής ή με τις εμπειρίες απο συνανθρώπους σου.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δε μπορώ να δώ εικόνες, διαγράμματα σε αυτό μόνο το site. Οπότε δεν ξέρω τι εικόνα είναι αυτό ή απλώς κάποιο ιμότζι (ούτε αυτά άρχισε να μου τα εμφανίζει).

Το θέμα της ηθικής (τουλάχιστον όχι της "απόλυτης" ηθικής) και πως αυτή πιθανόν να παράγεται είναι κοινωνικό και προκύπτει απο τις εμπειρίες του κάθε ανθρώπου, απο τις συναναστροφές του, το πολιτιστικό κλπ περιβάλλον κατά τα γνωστά. Ο ανθρωπος είναι κενό χαρτί. Ξεκινάει συναισθηματικά, διαιασθητικά, αλλά όσο γερνάει φτάνει ένα σημείο που καλείται να κάνει μια λογική και συνειδητή επιλογή βάση αυτών των μέχρι τότε εμπειριών του που για κάποιο λόγο χάνεται η ευρύτητά της αντιλήψης τους ή η ικανότητα του ανθρώπου να τις βιώσει με την αγνότητα και αθωότητα ενος παιδιού ή νέου.

Η έρευνά της ανήκει και αυτή στην φιλοσοαφία όπως και της αισθητικής αλλά και δικαίου με τα οποία σχετίζεται. "Ευαγγέλιο" για αυτά ή μια καλή, τίμια αρχή (σύγχρονη) σε αυτά τα θέματα είναι ο Κάντ. Οι συνεχιστές του αλλά και όλοι απο τότε έχουν χτίσει πάνω στις ιδέες του για το θέμα με παλινδρομήσεις ακόμη και κακές ερμηνείες τους, που κάποιοι τις έχουν παραδεχθεί ως τέτοιες κάποιοι όχι. Χωρίς γνώση όμως του Κάντ δεν θα μπορείς να κρίνεις τα λογικά λάθη τους αλλά και να καταλάβεις πόσο "μακρυά" προσπάθησαν να επεκετείνουν το θέμα.

Ενας άνθρωπος να σώσει, ισιώσει ή φτιάξει τον κόσμο δεν μπορεί. Όποιος το φιλοδοξεί ή το θεωρεί γισ τον εαυτό του, έχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα. Αυτά εάν το σχολιό σου είναι για εμένα και προσπαθεί να μου αποδώσει κάποια τέτοια πρόθεση. Είναι δλαδή σαν να με λές τρελό. Εάν ή όχι θα απαντούσε αναμεταξύ μας και εάν αυτό συνέβη σαν μήνυμα πρέπει να το αναζητήσεις θεολογικά στις διάφορες θρησκείες και να δεις έαν το μήνυμα αυτό σου κάνει κάποια λογική ή βρίσκεις κάποια ταύτιση μεταξύ αυτού και της δικής σου ζωής ή με τις εμπειρίες απο συνανθρώπους σου.
Χωρίς να έχω ανατρέξει σε διάφορα του...Καντ λέω μόνο να μη ρωτάμε τον ακροβάτη γιατί είναι ακροβάτης , αλλά ν'
αναρωτιόμαστε καλύτερα οι ίδιοι γιατί πηγαίνουμε στο τσίρκο.
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Παιδια μη στεναχωριεστε, αν δεν δουλευουν υλισμος και ιδεαλισμος
αλλα ουτε και η κβαντομηχανικη δοκιμαστε την υπερβαση μεσω της ...αγαπης!
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
την ρήση του Αινστάιν : "μπορείς να μιλήσεις για την επιστημονική βάση της ηθικής αλλά όχι για την ηθική βάση της επιστήμης"
Όχι ότι το πρόσεξε κανένας ή έδωσε σημασία ώστε να με διορθώσει, καθώς το έκανα και copy paste απο άλλο νήμα που επίσης είναι γραμμένο λάθος, αλλά για θέμα τάξης είναι ακριβώς το αντίθετο.

"Δεν μπορείς να μιλήσεις για την επιστημονική βάση της ηθικής αλλά μπορείς να μιλήσεις για την ηθική βάση της επιστήμης".

Και με άλλα λόγια το περιβόητο "is" to "ought" διατυπωμένο και αναλυμένο απο Κάντ και ανύπαρκτης μεθοδολογίας της επιστήμης για πως περνάμε απο το ένα στο άλλο. Επίσης βάση του δικαίου και της ηθικής. Κάποιοι σταρ νευροεπιστήμονες παρατήρησα ότι προσπαθούν με κάτι ζογκλερίστικα καλή ώρα σαν του τσίρκου που αναφέραμε να βγάλουν συσχετισμούς και φάγανε τα μούτρα τους. Αυτό είναι δυστυχώς το επίπεδο γνώσης και λογικής το οποίο καλούνται, χωρίς όπλα και γνώση, οι νέοι άνθρωποι να αντιμετωπίσουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Παιδια μη στεναχωριεστε, αν δεν δουλευουν υλισμος και ιδεαλισμος
αλλα ουτε και η κβαντομηχανικη δοκιμαστε την υπερβαση μεσω της ...αγαπης!
Μιλώντας για τη σημαντικότερη των υπερβάσεων, ιδού η υπέρτατη έκφραση αγάπης στη Μουσική με αυτήν τη σύντομη αλλά τόσο αισθαντική άρια, που αποδίδεται στον μεγάλο Bach, καθοσον είχε βρεθεί στο Σημειωματάριο (Notebook) της δεύτερης συζύγου του Άννης Μαγδαληνής, αν και οι μουσικολόγοι έχουν καταλήξει ότι ανήκει στον σύγχρονο του Bach συνθέτη Stölzel.
Λέγεται ότι ο Bach το είχε επιλέξει για να κάνει επίκληση στη δεύτερη και πλέον αγαπημένη του σύζυγο να είναι κοντά του στην ώρα του θανάτου του (Bist du bei mir).
Οι σύντομοι στίχοι έχουν ως εξής (εις την Αγγλική):
If you are with me, then I will go gladly
unto death and to my rest.
Ah, how pleasing were my end,
if your dear hands then shut my faithful eyes!
Η ερμηνεία είναι, στην περίπτωση αυτή, από τον νέο αλλά πολλά υποσχόμενο και λίαν ταλαντούχο βαρύτονο Benjamin Appl.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Χωρίς να έχω ανατρέξει σε διάφορα του...Καντ λέω μόνο να μη ρωτάμε τον ακροβάτη γιατί είναι ακροβάτης , αλλά ν'
αναρωτιόμαστε καλύτερα οι ίδιοι γιατί πηγαίνουμε στο τσίρκο.
Παιδια μη στεναχωριεστε, αν δεν δουλευουν υλισμος και ιδεαλισμος
αλλα ουτε και η κβαντομηχανικη δοκιμαστε την υπερβαση μεσω της ...αγαπης!
Να απαντήσω εν μέρει και στους δύο, ορμώμενος και βασιζόμενος στην ποιητική τοποθέτηση του Bhutia (δεδομένου ότι δεν κρύβει κάποιο μήνυμα που δεν μου έγινε κατανοητό). Εάν και η απάντηση έχει δωθεί αλλά δεν έχει γίνει κτήμα.

Δεν διαφωνώ με αυτά που λές. Δεν είναι εκεί το θέμα εάν μένεις ικανοποιημένος με αυτό. Αυτό λέω και εγώ (σε πρώτη φάση) να αναρωτηθούμε γιατί πηγαίνουμε στο τσίρκο.
Και για αυτό έχουν γίνει πειρματικές μελέτες και υπάρχει μια βασική ηθική στην οποία υπακούνε όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως λαού, κουλτούρας, μόρφωσης, κοινωνικής διάρθρωσης κλπ. Κάτι δηλαδή σαν την έννοια που δίνει ο Τσόμσκι για την γλώσσα ότι είναι κάπως συνυφασμένη με την ανθρώπινη φύση κατά μια άγνωστη αιτία. (και δεν είναι απόλυτα κενό χαρτί όπως ανέφερα για να είμαι σίγουρα in the ballpark, ίσως πιθανόν για να πατσίσει αυτά που θα ακολουθήσουν στην μετέπειτα ζωή του ανθρώπου, ώστε να τον κρατήσουν σε ένα επίπεδο ισορροπίας σαν τον ακροβάτη καλή ώρα, του τσίρκου μέχρι να αποφασίσει να κάνει την λογική επιλογή που αναφέρω πιο πάνω).
Όπως και να έχει όμως αυτό είναι ένα αρχικό πρώτο στάδιο που όλοι να θεωρήσουμε ότι το κατέχουν (και μόνοι οι επιστήμονες δείχνουν να έχουν πρόβλημα να αποδεχθούν χα χα και για αυτό κάτι περιπτεράδες και τσομπάνοι τους ξεπερνάνε, και πολυ πιθανόν και ένα παιδί ακόμη).

Μετά όμως υπάρχουν και άλλα στάδια (π.χ. ένα δεύτερο) καθώς ο άνθρωπος είναι και λογικό όν και καλείται να κάνει και λογική επιλογή. ¨Αρα να κατανοήσει για ποιό λόγο έχει αυτήν την ηθική, αλλιώς πως θα ξέρει και θα υπηρετήσει την ανάγκη του να την αναγνωρίζει αλλά και να ξέρει πότε την παραβιάζει και βάση ποιών δικών του στάνταρντ που έχει θέσει ώστε να είναι ευτυχισμένος, ισορροπημένος και πολλά άλλα σε -ημένος.. Άρα δεν φτάνει το γιατί αλλά και σε ποιό τσίρκο πάει (ή τον πάνε ή έστω τον πήγαιναν κάποια στιγμή κάποιοι άλλοι).

Η ανάλυση του ακροβατη είναι το τρίτο στάδιο καθώς αυτό αποτελεί το είδος και την ποιότητα του τσίρκου στο οποίο θα παρευρεθεί ο καθένας μας. Πολλοι ακροβάτες υπάρχουν και καλά θα κάνουμε να ερευνάμε και το ποιόν του, τα κίνητρα, την λογική τους επάρκεια κλπ χαρακτηριστικά τους. Αυτό καθίσταται απαραίτητο και αναγκαίο για να φτάσει κάποιος σίγουρα και αναίμακτα ή και να επιβεβαιώσει ότι το τσιρκο στο οποίο οδηγείται είναι το σωστό για εκείνον, καθώς όλα δεν τα γνωρίζουμε ούτε αυτοδιαμορφωνόμαστε και τα περισσότερα - περά απο οποιαδήποτε "κλιση" ή προδιάθεση εάν αυτή υπάρχει - στραβώνουν σε αυτό. Όσο μάλιστα μεγαλώνει σε ηλικία ο άνθρωπος (όπως και αυτό το ανέφερα αρκεί κάποιος να το αποκρυπτογραφήσει) η ανάγκη και το περιθώριο για μια τέτοια λογική επιλογή και στάση για κάποιο λόγο που δεν είναι της παρούσης και δεν τον γνωρίζω κιόλας, καθίσταται πιο σημαντική απο την απλή όποια ηθική κλίση ή προδιάθεση και ο κλοιός και ο χρόνος κλείνει και επιτάσσει μια στάση. Επίσης δεν εκπλησσεται νομίζω κανένας με την πληθώρα των ακροβατών και των κινήτρων τους στην σύγχρονη ίδώς κοινωνία και μην υποτιμάτε το ρόλο τους καθώς αυτοί ευθύνονται πολύ περισσότερο απο ότι νομίζετε για την πορεία σας (όπως και εσείς οι ίδιοι βέβαια με την διάκριση που εξασκείται στο ποιός απο αυτούς έχει τον πιο ορθό, λογικό, ηθικό, συναισθηματικό λόγο και εμπειιρία να σας μεταφέρει και που.).
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Μιλώντας για τη σημαντικότερη των υπερβάσεων, ιδού η υπέρτατη έκφραση αγάπης στη Μουσική με αυτήν τη σύντομη αλλά τόσο αισθαντική άρια, που αποδίδεται στον μεγάλο Bach, καθοσον είχε βρεθεί στο Σημειωματάριο (Notebook) της δεύτερης συζύγου του Άννης Μαγδαληνής, αν και οι μουσικολόγοι έχουν καταλήξει ότι ανήκει στον σύγχρονο του Bach συνθέτη Stölzel.
Λέγεται ότι ο Bach το είχε επιλέξει για να κάνει επίκληση στη δεύτερη και πλέον αγαπημένη του σύζυγο να είναι κοντά του στην ώρα του θανάτου του (Bist du bei mir).
Οι σύντομοι στίχοι έχουν ως εξής (εις την Αγγλική):
If you are with me, then I will go gladly
unto death and to my rest.
Ah, how pleasing were my end,
if your dear hands then shut my faithful eyes!
Η ερμηνεία είναι, στην περίπτωση αυτή, από τον νέο αλλά πολλά υποσχόμενο και λίαν ταλαντούχο βαρύτονο Benjamin Appl.
¨Ασε μας βρε Prince με αυτόν τον Μπάχ και Μπάχ, τον φλώρο, τον συναισθηματικό. Τον κεράτωνε η γυναίκα του να του πείς.

😀 😀 😍 😍
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.312
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top