TAR (2022)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
απο αυτά που λένε οι "μελέτες" του ΝΚ και οι δικές σου.
Εγώ, προσωπικά δηλαδή, εμουά, μελέτες σε θέματα ήχου, δεν έχω κάνει.
Ούτε ο ΝΚ.
Κι ούτε πρόκειται. 😁😜🤪

Δεν θα είχε καλό "εστιασμό" απο αυτόν που ξέρετε και λέτε, σε σχέση με το δικάναλο ή απλό πολυκάναλο, αντίθετα απο αυτά που λένε οι "μελέτες"
Αντίθετα στις μελέτες, πάνε οι αμελέτητοι. 😁😜🤪

Εφόσον θεωρήσουμε ότι το ιμμέρσιβ αναπαράγει σωστότερα και σε μεγαλύτερη ποσότητα τις ανακλάσεις του χώρου και την πραγματικότητα μιας αίθουσας μουσικής τότε αυτό αυτόματα μεταφραζόμενο δεν θα οδηγούσε σε "καλή" εστίαση αλλά και απο το γεγονός ότι σε μια μουσική αίθουσα το πεδίο ανακλάσεων συγκριτικά με το άμεσο ήχο είναι σε μεγαλύτερο βαθμό και με διαφορετική λογική εναρμονισμένα μεταξύ τους.
Α μπλα μπλα μπλαμπλαμπλα.

Αμελέτητα. 😁😜🤪😜😁
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Εγώ, προσωπικά δηλαδή, εμουά, μελέτες σε θέματα ήχου, δεν έχω κάνει.
Ούτε ο ΝΚ.
Κι ούτε πρόκειται. 😁😜🤪


Αντίθετα στις μελέτες, πάνε οι αμελέτητοι. 😁😜🤪


Α μπλα μπλα μπλαμπλαμπλα.

Αμελέτητα. 😁😜🤪😜😁
¨Ασε μας βρε εκεί με το φιλαράκι σου τον ΝΚ μας έχετε πρήξει, διάβασμα και διάβασμα. 😃
 


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Εξετάσεις θα δώσουν; 🤔
Η ερώτηση που θα κληθούν να απαντήσουν είναι να μας αναφέρουν τις μετρήσεις που έχουν και χρησιμοποιούν και οι οποίες μας δείχνουν πόσο και τι είδους εστίαση έχουν επιτύχει όγκους περιγράμματα και πόσο σκηνή και πόσο εστίαση μέσα σε αυτήν την σκηνή και την κλίμακα τους μέσα σε αυτήν. Μπλά μπλά μπλά θα απαντάνε. . Ούτε ο Bhutia δεν τους σώζει. Θα βρούνε κάτι να πούνε δεν υπάρχει περίπτωση χα χα και μετά θα γελάμε χα χα.
😃 😃
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Η ερώτηση που θα κληθούν να απαντήσουν είναι να μας αναφέρουν τις μετρήσεις που έχουν και χρησιμοποιούν και οι οποίες μας δείχνουν πόσο και τι είδους εστίαση έχουν επιτύχει όγκους περιγράμματα και πόσο σκηνή και πόσο εστίαση μέσα σε αυτήν την σκηνή και την κλίμακα τους μέσα σε αυτήν. Μπλά μπλά μπλά θα απαντάνε. . Ούτε ο Bhutia δεν τους σώζει. Θα βρούνε κάτι να πούνε δεν υπάρχει περίπτωση χα χα και μετά θα γελάμε χα χα.
😃 😃
Xa xa.

(In inglis)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Η ερώτηση που θα κληθούν να απαντήσουν είναι να μας αναφέρουν τις μετρήσεις που έχουν και χρησιμοποιούν και οι οποίες μας δείχνουν πόσο και τι είδους εστίαση έχουν επιτύχει όγκους περιγράμματα και πόσο σκηνή και πόσο εστίαση μέσα σε αυτήν την σκηνή και την κλίμακα τους μέσα σε αυτήν. Μπλά μπλά μπλά θα απαντάνε. . Ούτε ο Bhutia δεν τους σώζει. Θα βρούνε κάτι να πούνε δεν υπάρχει περίπτωση χα χα και μετά θα γελάμε χα χα.
😃 😃
Δεν γίνεται να ΄΄σώζονταν΄΄ από τις αμφιβολίες όσων απορρίπτουν χωρίς να έχουν ακούσει οι ίδιοι, αφού στις προβαλλόμενες μελέτες περί διέγερσης και ρεαλισμού στην ηχητική σκηνή δεν υπάρχουν δεδομένα εξαγόμενα αποκλειστικά από μικρόφωνα χωρίς τη συμμετοχή ακροατών. Αν δεχθούμε ότι το ακουστικό μας σύστημα δεν λειτουργεί ακριβώς όπως τα μικρόφωνα τότε πρέπει να υπεισέρχεται κάποιος παράγοντας απροσδιοριστίας τον οποίο όμως διαχειρίζονται ευρήματα από την Ψυχοακουστική.

Όσα αντικειμενικά επιχειρήματα και να διατυπωθούν ας προσπαθήσει καθένας ενδιαφερόμενος να βρει ευκαιρία να κρίνει διάφορες αφηρημένες παραμέτρους για δικό του λογαριασμό.

Η παρούσα ταινία πάντως δεν συγκρατεί το ΄΄γρονθοκόπημα΄΄ στις προεκτάσεις της... Ενδεικτικό είναι ότι η ηρωίδα οδηγεί και πολυτελές...ηλεκτρικό όχημα που κατατροπώνει τα Tesla. :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Θα την δω σίγουρα λόγω Μπλανσετ, πλην, πλέον, όταν ακούω για τρις ώρες διάρκεια πέφτουν τα αυτιά μου ...
Την τελευταία φορά που είδα ταινία διαρκειας 3 ωρων ήταν το χορεύοντας με τους λύκους.
Δεν νομίζω να το επιχειρήσω ξανά για καμιά ταινία. Ίσως πάλι για κάνα έπος αλλά όχι σίγουρα για την μαέστρο με τα ψυχολογικά της.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Την τελευταία φορά που είδα ταινία διαρκειας 3 ωρων ήταν το χορεύοντας με τους λύκους.
Δεν νομίζω να το επιχειρήσω ξανά για καμιά ταινία. Ίσως πάλι για κάνα έπος αλλά όχι σίγουρα για την μαέστρο με τα ψυχολογικά της.
Εσύ τώρα και αν δεν υπολογίζεις καθόλου παράγοντες διέγερσης και απόλαυσης που μας περιέγραφες στο θανάσιμο νήμα. :sneaky:
158 λεπτά με τους τίτλους τέλους στην...αρχή.
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Εσύ τώρα και αν δεν υπολογίζεις καθόλου παράγοντες διέγερσης και απόλαυσης που μας περιέγραφες στο θανάσιμο νήμα. :sneaky:
158 λεπτά με τους τίτλους τέλους στην...αρχή.
Θα το δω τοτε 😀 περίπου τόσα λεπτά κράτησε και το Django Unchained και ενώ μ άρεσε κάπου με κούρασαν αυτά τα 168 λεπτά. Ίσως να φταίει που τις βλέπω κατά τις δέκα το βράδυ συνήθως και ο οργανισμός είναι από ένα σημείο και μετά σε λειτουργία ύπνου.
Θα σου πρότεινα παντως να δεις την ταινία System Crascher.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
γιατι δε τη «σπάζετε» σε κομμάτια , να τη δείτε σε μια βδομάδα?:geek:
Άμα κάποιος θα ήθελε να σπάσει τη θέαση σε δύο τμήματα ιδεώδες σημείο τομής θα ήταν η σκηνή του ατυχήματος.
 

gid

Μηνύματα
7.316
Reaction score
8.540
Ξεκολλήστε με τη διάρκεια, ΔΕΝ είναι 3 ώρες, είναι 2:38, που σημαίνει πως αν δεν είστε αρρωστάκια να βλέπετε και τους τίτλους να πέφτουν στο τέλος, δεν είναι ούτε 2:30.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ξεκολλήστε με τη διάρκεια, ΔΕΝ είναι 3 ώρες, είναι 2:38, που σημαίνει πως αν δεν είστε αρρωστάκια να βλέπετε και τους τίτλους να πέφτουν στο τέλος, δεν είναι ούτε 2:30.
Σημειωτέον ότι οι τίτλοι στο τέλος αφορούν ειδικά στους μουσικούς συντελεστές...Τα υπόλοιπα credits είναι στην αρχή.

Aren't we all ? 😃
Ανενόχλητα, όσο τουλάχιστον δεν θα πηγαίναμε να το επιβάλουμε σε άλλους.
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Γιατί να μεταφερθούν βρε Xfader, έχουν σχέση σχεδόν όλα με την ταινία νομίζω. Και να μην έχουν σαν προεκτάσεις της είναι πιθανόν χρησιμότερες. Αυτό θα ήθελε να κάνουμε και ο σκηνοθέτης αλλά και η Μπλάνσετ. Μην τα μεταφέρετε χωρίς το Ok του Bhutia που την έχει δεί, προφανώς την έχει σκεφθεί αλλά και είναι ένα άτομο κοινής αποδοχής , μέτρου και σχετικής δικαιοσύνης σε αυτό και εμπιστοσύνης ώστε να κρίνει ποιά έχουν σχέση και ποιά όχι.

Λέω εγω τώρα, μην φωνάζεις χα χα.

Υ.Γ.

@Bhutia

1) Ποιά είναι τα ηχεία με τα έξι τουλάχιστον μεγάφωνα που βλέπω όχι καθαρά σε μια μη καλά φωτισμένη σκηνή που πάιζει πιάνο και είναι δεξιά της ; Εσυ μπορεί να τα ξέρεις, τόσα που ξέρεις. (Δεν με πολύ- ενδιαφέρει αλλά να για να το δεσουμε και με το audio χα χα).

Αυτό που με ενδιαφερει εμένα για να καταλάβω κάτι "δικά" μου πρίν εκφράσω κάποιες θεωρίες μου όσον αφορά τι ακριβώς διαπραγματεύεται το έργο σε πιο βαθύ (μουσικά) επιπεδο και θέλω να σε ρωτήσω και να μου πείς είναι :

α) Τι αναλύει ότι συνέβη στο τέλος και στην κατάληξη της με το "ταξίδι" (μόνιμο πιθανώς) στην Ασία ; και σημαίνει ότι εγκατέλειψε την κλασική με τους κανόνες της και πήγε να εξερευνήσει άλλα πιο conteomporary ή ποπ ή φόλκ (παραδοσιακά και τελετουργικά, συμβολικά) στοιχεία της μουσικής μέσα της αλλά και το νόημα τους ; Και άφησε ο σκηνοθέτης να εννοηθεί και τίποτε για την σπουδαίότητα και βαρύτητα που μελλοντικά πιθανώς θα έδειχνε σε αυτά και μόνο ο χαρακτήρας ; Το δικαιολόγησε κάθόλου ή το άφησε να πλανάται ο λόγος αυτής της "στροφής" της ;

β) Πόσο βάρος και με τι δικαιολογία εμπλέκεται το cancel culture ; Λόγω του χαρακτήρα της που σιγα σιγα μετατρέπεται σε ένα "τέρας" με την συνεισφορά της που πρέπει να καταγγελεθεί ; Πόσο στέκεται σε αυτό απο άποψη χρόνου και βάθους αναλύσης συγκριτκκά με το ταξίδι στην Ασία ;
Είναι μοντέλο από μια εταιρεία που είχα κάποτε και ο ίδιος ηχεία της, ενεργά με DSP από την Backes & Muller.

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ν'αναβληθεί οποιαδήποτε μεταφορά σε άλλο νήμα.

α) Δεν το αναλύει. Αφήνει βεβαίως να εννοηθεί ότι λόγω νομικών προβλημάτων και με τις επιπτώσεις της υπόθεσης στην καριέρα της πήγε να δουλέψει εκεί όπου της προσφέρθηκε εργασία , πιθανότατα Φιλιππίνες. Εδώ τώρα ο ίδιος συλλαμβάνω άλλον ένα συμβολισμό, αφού η οικονομική μετανάστευση ατόμων τείνει να συμβαίνει με την αντίθετη φορά...

β) Τα κίνητρα φανερών και αφανών χαρακτήρων που την πλαισιώνουν οπλίζονται με τη λειτουργία των σύγχρονων εθίμων καθώς καταργούνται πρόσωπα και πράγματα με δακτυλογράφηση πάνω σε οθόνες και χωρίς να έχει ολοκληρωθεί κάποια επίσημη νομική διαδικασία.
 
Last edited:


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Είναι μοντέλο από μια εταιρεία που είχα κάποτε και ο ίδιος, ενεργά με DSP από την Backes & Muller.

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ν'αναβληθεί οποιαδήποτε μεταφορά σε άλλο νήμα.

α) Δεν το αναλύει. Αφήνει βεβαίως να εννοηθεί ότι λόγω νομικών προβλημάτων και με τις επιπτώσεις της υπόθεσης στο εργασιακό της καθεστώς πήγε να δουλέψει εκεί όπου της προσφέρθηκε εργασία , πιθανότατα Φιλιππίνες. Εδώ τώρα ο ίδιος συλλαμβάνω άλλον ένα συμβολισμό, αφού η οικονομική μετανάστευση ατόμων τείνει να συμβαίνει με την αντίθετη φορά...

β) Τα κίνητρα φανερών και αφανών χαρακτήρων που την πλαισιώνουν οπλίζονται με τη λειτουργία των σύγχρονων εθίμων καθώς καταργούν πρόσωπα και πράγματα με δακτυλογράφηση πάνω σε οθόνες και χωρίς να έχει ολοκληρωθεί κάποια επίσημη νομική διαδικασία.
Ευχαριστώ. ¨Ασε κατάλαβα τον συμβολισμό. ¨Ασχτεα για τους λόγους (κοινωνικά, κατακραυγή κλπ) για να καταδεχθεί να κάνει κάτι τέτοιο α) συνέβη μεταστροφή μέσα της για το νόημα της υψηλής τέχνης ή β) Δεν ήταν ποτέ ταγμένη σε αυτό για τους "σωστους" λόγους αλλά για να προωθεί το "εγώ" της μέσω της μουσικής αγνότητας και καθαρότητας που περιλείει την υψηλή τέχνη ως έκφραση γ) αυτοτιμωρείται για να επέλθει και η κάθαρση μέσα της (ή του έργου και θεατή) καθώς συνειδητοποίησε τα κατώτερα κίνητρα της και ταπεινώθηκε. και κανά δυο άλλοι λόγοι που σκέφτομαι και βαριέμαι να γράψω τώρα. χα χα Είδες που ξέρω τι ρωτάω χωρίς να έχω δει τίποτε ; Magic ε ? χα χα
Είναι μοντέλο από μια εταιρεία που είχα κάποτε και ο ίδιος ηχεία της, ενεργά με DSP από την Backes & Muller.
😃 😃 😃 😃 😃 😍
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.082
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top