- Μηνύματα
- 19.433
- Reaction score
- 23.476
Πως εκτιμάται το γεγονός ότι , εάν παρατήρησες, όταν ξεφορτώνεται το νερό δεν υπήρξε μια απότομη κσι σημαντική αύξηση στο ύψος όπως συμβαίνει άλλες φορές που βλέπουμε στις ρήψεις ; Δείχνει κάτι ή σχετίζεται με κάτι άλλο ;Οσον αφορά στην πτώση του CANADAIR δεν δικαιούται δια να ομιλεί κανείς , ιδιαίτερα δε οι δημοσιογράφοι και οι καλεσμένοι τους .
Ο πλωτήρας ΔΕΝ είναι ειδικό εξάρτημα ΟΥΤΕ συμμετέχει στον έλεγχο του αεροσκάφους.
Το πτερύγιο "ελιγμών " , αλήθεια , τι είναι αυτό ; το aileron ; πτερύγιο κλίσης ονομάζεται .
Το αεροσκάφος , χτύπησε κάπου , έχασε τον πλωτήρα , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχασε τον έλεγχο της πτήσης .
Μάλλον κάτι άλλο συνέβη δυστυχώς ταυτόχρονα.
Τα αεροσκάφη είναι σχεδιασμένα να εκτελούν κλειστές στροφές , με γωνία κλίσης άνω των 60 μοιρών .
Τι δλδ όποιο αεροσκάφος στρίβει με γωνία άνω των 60 μοιρών υποχρεωτικά θα εισέλθει σε απώλεια στήριξης ;
Αλήθεια ; σε ποιό σύμπαν θα γίνει αυτό ;
Οποιοδήποτε αεροσκάφος μπορεί να εισέλθει σε απώλεια στήριξης ανά πάσα στιγμή και σε οποιαδήποτε διαμόρφωση .
Φτάνει , μην μας, τους ταίζετε άλλο σανό.
Το ρημάδι έπεσε γιατί κάπου χτύπησε και δεν πρόλαβαν να το βγάλουν από την καθοδική πορεία που εισήλθε , γιατί είχαν γίνει κουρούμπελα . Βοήθησε και η όλη κατάσταση με τα ανοδικά και καθοδικά ρεύματα που υπάρχουν πάντα σε όλες τις φωτιές , και νάτο έτοιμο το ατύχημα.
Δεν φταίνε οι χειριστές , αλλά φταίνε όμως ,διότι λόγω κούρασης και ταλαιπωρίας δεν κατέστη ικανόν να ελέγξουν το αεροσκάφος τους.
Δεν χρειάζεται πολύ για να γίνει κάτι τέτοιο .
Κρίμα οι άνθρωποι.