alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.728
- Reaction score
- 32.712
Tesla με FSD φτάνει σε αδιέξοδο, στρίβει, περιμένει πεζούς - σκυλιά, και φεύγει.
Σε επιχείρηση, είτε (κατά προτίμηση) επέκταση υπάρχουσας υγιούς επιχείρησης, είτε σε νέα επιχείρηση από το μηδέν.Που να βάλω 50 να μου δίνουν 15%; Και 100 βάζω…
Μόνο εμείς να πηγαίνουμε, αρκείΕγώ θα έλεγα ένα σοβαρό μπριζολάδικο, με εξαιρετικές κοπές και by the book διαδικασία παλαίωσης. Με ταρτάρ της προκοπής. Χαμός θα γίνει, στο υπογράφω.
Εδώ έχω Αθηναίους που ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη μόνο για να φάνε και γυρνάνε πίσω αυθημερόν ή την επόμενη. Τι συζητάς..Μόνο εμείς να πηγαίνουμε, αρκεί
Σωστό. Αλλά μην ξεχνάμε και μια άλλη παράμετρο. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις.Μιας και έχω κάνει την άσκηση leasing vs αγορά πάντα καταλήγω στο ίδιο συμπερασμα.
Αν θες και μπορεις να διαχειρίζεσαι το αυτοκίνητο σου από τη συντηρηση του ως την επισκευή και την μεταπώληση και θες να τα κανείς αυτά με το δικό σου τρόπο τοτε πας σε αγορα.
Αν δεν μπορείς ή δεν θες να ασχολείσαι ή δεν σε ενδιαφέρει τοτε leasing.
Τα χρηματοοικονομικά έπονται.
Απο οσο ξέρω έχεις χιλιομετρικο περιορισμό στο ληζινγκ, τύπου 20Κ το χρόνο, που αν το ξεπεράσεις σε χρεώνουν με το χιλιόμετρο.Σωστό. Αλλά μην ξεχνάμε και μια άλλη παράμετρο. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις.
Γιατί το λήζηνγκ έχει βγει με τάδε κόστος με τη λογική ότι θα γ****** το αμάξι. Οπότε αν δεν κάνεις χιλιόμετρα πολλά τότε πληρώνεις τσάμπα τους άλλους που το λιώνουν.
Και πάλι. Εγώ που κάνω 5κ χιλιόμετρα το χρόνο πληρώνω για αυτούς που κάνουν 18κ και 20κ...Απο οσο ξέρω έχεις χιλιομετρικο περιορισμό στο ληζινγκ, τύπου 20Κ το χρόνο, που αν το ξεπεράσεις σε χρεώνουν με το χιλιόμετρο.
οποτε δεν είναι έτσι απλό.
αποκλειστικά και μόνο για τα γούστα.
Η υπεραπόσβεση και η επιδότηση ισχύουν και στο leasingΤώρα τα EV, επειδή έχουν 150% υπεραποσβεση, έχουν 8 χιλιάρικα επιδότηση
υπάρχει μια λεπτομέρεια εκεί που θα σας την πει ο λογιστής σας, δεν το θυμάμαι καλα τώρα, έχει να κάνει με το ποσό που αφορά η χρηματοδότηση που σου κάνει η εταιρεία ληζινγκ, αν αφορά πάνω από ένα ποσοστό τύπου 70-80% τοτε δικαιολογείται η απόσβεση σε σένα αλλιώς όχι.Η υπεραπόσβεση και η επιδότηση ισχύουν και στο leasing
Πιθανώς, θέλει λίγο ψάξιμο, έχουν κάτι φορολογικές παγίδες τα λιζινγκ.Το έξοδο πάει 150%. Αυτό θυμάμαι.
Εγώ νοίκιασα να πάω αυθημερόν Λαμία ένα καινούργιο Dacia αυτόματο με 29 εουρος. Νταξ, το αυτόματο ήταν δωρεάν αναβάθμιση αλλά και πάλι.εσύ όπως και εγώ καταρχήν δεν χρειαζόμαστε καινούριο όχημα.
αν το κάνουμε θα είναι αποκλειστικά και μόνο για τα γούστα.
ένα οποιοδήποτε όχημα 10ετίας μας περισσεύει.
κάτι που εξυπηρετεί ανάγκες , δηλαδή την συνήθη χρήση (αν πχ τα 6000 είναι σκ , τότε μάλλον μπαίνουν στο αυτοκίνητο 2-3 επιβάτες άρα θες κάτι σχετικά ευρύχωρο), και δεν σε ταλαιπωρεί σε συντήρηση επισκευές (εδώ οι ορίζοντες ελαφρά στενεύουν).
σκέψου ότι αν κάνεις δρομολόγια πόλης το ταξί κοστίζει χονδρικά 1 ευρώ το χλμ , αν κάνεις εκδρομές ταξίδια η ενοικίαση κοστίζει από 200 έως 500 ευρώ τη μέρα σε κάτι ευρύχωρο και ωραίο ανάλογα την περίοδο ενοικίασης.
άντε λοιπόν πες οτι τα 6000χλμ είναι 4000 σε αστικό περιβάλλον άρα 4000-4500 ευρώ (μαζί με κλέψιμο και τη σημαία) και τα 2000 σε 20 μέρες εκδρομών κλπ άρα πες άλλα 6000.
σύνολο κάτω απο 11000 το έτος άρα κανένα όχημα δεν πρέπει να κοστίζει τόσο σε κόστος απόκτησης, χρήσης και συντήρησης υπολογίζοντας οτι στο ακραίο σενάριο του ταξί και ενοικίασης το ταξί δεν το οδηγείς δεν το παρκάρεις, δεν το συντηρείς, δεν στο γρατζουνάνε δεν στο κλεβουν κλπ κλπ κλπ.
κοινώς ένα μεγάλο μεσαίας τιμολογιακής αξία suv πες 70Κ συν καύσιμα, συντήρηση , λάστιχα , ασφάλιση , στάθμευση κλπ δεν "αποσβένει" ούτε στα 12 χρόνια με τέτοια χρήση
άρα η περίπτωση μας θέλει κάτι καλό και παλιό για να έχει νόημα, κάτι που δεν θα κοστίσει πάνω από 30Κ αγορά και μαζί με τα γμστικα θα φτάσει τα 5-6Κ το χρόνο για τα επόμενα 6-7 έτη , μετά πέταμα (χάρισμα έτσι και αλλιώς σε τέτοια ηλικία αυτά τα οχήματα πωλούνται σα να τα χαρίζεις) και ξανά από την αρχή.