alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.557
- Reaction score
- 32.550
Δες το video με την EQS και τις 40 διορθώσεις πορείας σε μια διαδρομή. Luxury. 

Όχι, ίσως αν έχεις το S να είναι εντάξειΔεν κατάλαβα, υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ phantom και luxurious?![]()
Θέλουν πολύ δουλειά ακόμα για να ξεπεράσουν τον σωστό οδηγό.![]()
Andy Cheng (@firerock31) on Threads
Day 3 of Robotaxi testing and the first major intervention has been caught on video by Dave Lee on x. If the Tesla employee hadn’t hit the stop button in time (he was definitely paying attention to the road, good job), robotaxi would’ve driven straight into a UPS truck backing into a parking...www.threads.com
Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή σε αυτό ήταν ένα σχόλιο που διάβασα κάπου ότι ενώ υπάρχει συνοδηγός για λόγους ασφάλειας σε αυτή τη δοκιμαστική περίοδο δεν έχουν βάλει ένα φυσικό κουμπί να το πατήσει για ακινητοποίηση (κλασσική σχεδίαση σε όλα τα μηχανήματα το μεγάλο κόκκινο κουμπί που το χτυπάς σε κατάσταση κινδύνου/πανικού) αλλά πρέπει να πατήσει κάπου πάνω στην touch οθόνη.Θέλουν πολύ δουλειά ακόμα για να ξεπεράσουν τον σωστό οδηγό.
Κάτσε να αρχίσουν να μπαίνουν πολλοί πελάτες, μη οπαδοί, σε πολλά χιλιόμετρα, τι έχουν να δουν τα μάτια μας. Και το προχτεσινό με το phantom braking πολύ επικίνδυνο.
Σημειώστε: οι πρώτες μέρες ήταν αποκλειστικά για fanboys, με πρόσκληση.
Άλλο το ένα που λες (ότι η αυτόνομη οδήγηση ήρθε για να μείνει και θα εξαπλωθεί και αν χαιρόμαστε για αυτό) και άλλο το άλλο (πόσο καλά τα πήγαν τα Tesla robotaxi στο λανσάρισμά τους), μην τα συγχέεις.Το λανσάρισμα ήταν επιτυχημένο θα έλεγα. Αντί να ψάχνουμε τα αρνητικά που ήταν δεδομένο ότι θα είχε κάποια (το είχα γράψει), είναι πολύ καλύτερο και να χαιρόμαστε με την εξέλιξη. Η αυτόνομη οδηγηση ήρθε για να μείνει. Και θα εξαπλωθεί. Είναι αναπόφευκτο.
Ε ναι, αυτό λέμε. Ότι είναι παπατζής.Άλλο το ένα που λες (ότι η αυτόνομη οδήγηση ήρθε για να μείνει και θα εξαπλωθεί και αν χαιρόμαστε για αυτό) και άλλο το άλλο (πόσο καλά τα πήγαν τα Tesla robotaxi στο λανσάρισμά τους), μην τα συγχέεις.
Εγώ με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, δηλαδή ότι:
α) Η Tesla έχει "γράψει" εκατομμύρια χιλιόμετρα ήδη με τις διάφορες μορφές FSD με απίστευτα καλά στατιστικά, 10 φορές καλύτερα από τον μέσο οδηγό και δεν ξέρω τι άλλο
β) Το software που φοράνε τα robotaxi είναι κάτι εντελώς άλλο και σούπερ γουάου και πολύ καλύτερο από το "απλό" FSD, δηλαδή ξέρω γω 50 φορές καλύτερο από τον μέσο οδηγό
θα περίμενα σε μερικές εκατοντάδες διαδρομές που έγιναν κατά το λανσάρισμα να μην προκύψει απολύτως κανένα πρόβλημα και όχι "κάποια". Και αν προκύψει κάποιο πρόβλημα να είναι ιδιαίτερα σπάνια περίπτωση που θα συμβαίνει κάθε πόσες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Γιατί όχι, ένας "οδηγός" που θέλει να θεωρείται απολύτως top δεν δικαιολογείται να λέμε ότι "ε, έκανε 200 διαδρομές, δεν θα έκανε και 10 βλακείες;". Όχι, ένας απολύτως top οδηγός δεν θα κάνει 10 βλακείες στις 200 διαδρομές (ή όποια ήταν τα στατιστικά του λανσαρίσματος).
Εγώ δεν λέω ότι η Tesla τα πήγε "άσχημα". Λέω ότι δεν ανταποκρίθηκε στο hype.
Κάτσε. Για τον Έλον λέμε τώρα ή για τον Αλέξη;Ε ναι, αυτό λέμε. Ότι είναι παπατζής.