- Μηνύματα
- 8.316
- Reaction score
- 3.595
Οπότε τώρα δέσαμε.
Η ελληνική πραγματκότητα στο high end.
Η ελληνική πραγματκότητα στο high end.
Ναι αυτοί φαίνονται στο site της "μαμάς" εταιρίας αλλά άλλοι είναι.![]()
IGE S.A. - Dan D'Agostino Master Audio Systems, LLC
“My life’s desire is to reveal the warmth, depth, and detail of the recorded performance to the ears of dedicated music lovers.” —Dan D’Agostino, Founder & Chief Designerdandagostino.com
Άντε να βγάλεις άκρη.Ναι αυτοί φαίνονται στο site της "μαμάς" εταιρίας αλλά άλλοι είναι.![]()
Η Μερσεντες και η κάθε Μερσεντες, πέρα απο την εκπαιδευση που κάνει στους τεχνικους της, έχει και πιστοποιήσεις για τις υπηρεσίες που παρέχει. Ο κάθε Σάκης και ο κάθε Μάκης ίσως δεν είναι ικανός ουτε ντομάτες να φυτέψει. Βασικά στο εξωτερικό δεν είναι παπατζήδες. Βάζουν τα σωστα ανταλλακτικά στην σωστή θέση, δεν κοιτάνε να σε κοροιδεψουν και φυσικά για αυτό αμοίβονται. Δυστυχώς αυτά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα όποτε έχω επιχειρήσει να τα επισκευάσω εδώ μου έχουν στοιχησει πολύ περίσσοτερο από οτι να τα είχα στείλει στο εξωτερικό. Τα έστειλα έξω και επισκευάστηκαν σωστά και όχι στο περίπου....Ναι τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά κυκλώματα είναι επισκευαστικο προνόμιο του εξωτερικού, εδώ μόνο καμία ντομάταείμαστε ικανοί να φυτέψουμε.
αμα σου πάθει κάτι το Μερτσέντες ή στειλε το Γερμανία για σέρβις. Έτσι και αλλιώς εδώ στην αντιπροσωπεία ο Σάκης και ο Μάκης εργάζονται...τι σκατα ξερουν αυτοί;
Πρόβληματα που έχει ο κόσμος.....
Σημειωσε λοιπον τα παρακατω:Δεν είναι θέμα σκατοψυχίας... Εγώ πάντως τα δικα μου σε καμμία περίπτωση δεν θα τα έστελνα στην ελλάδα για φτιάξιμο...
Αρχικά ουτε ψυχολογικά έχω ουτε σκατοψυχία έβγαλα. Απλώς οταν έχω δώσει κάποια χρήματα, για να αγοράσω ένα τέτοιο μηχάνημα, προφανώς και δεν θα εμπιστευθώ τον κάθε Σάκη και τον κάθε Μάκη για να το επισκευάσει στην περίπτωση που πάθει κάτι. Είναι πάρα πολύ απλό. Και μου κάνει πραγματική εντύπωση που εμπιστευονται τα μηχανήματα αυτά σε τοπικούς επισκευαστές. Δεν συζητάω την επάρκεια του κάθε ενός άλλα το θέμα της εταιρίας πλεον που επισκευάζει τα μηχανήματα της τοπικά στον εκάστοτε μάστορα. Τόσο απλό... οσο για το προφίλ δεν είναι ψεύτικο. Κάθε άλλο.
Και θα ξαναπώ για να γίνει κατανοητο γιατι μάλλον δεν έγινε... λόγω του οτι στην Ελλάδα σοβαρό σερβις δεν υπάρχει και έχω δει αρκετά λάθος πράγματα όπως πχ σε πολύ σοβαρό μηχανημα να βάζουν πυκνωτες Samwha μαζί με κακές κολλήσεις οι οποίες παραλιγο να καταστρεψουν οτι υπήρχε στο πέρασμα τους, για αυτό λεω οτι εγω προσωπικά πλέον στην Ελλάδα δεν είμαστε ικανοι για τίποτα... Το οτι έχεις ΚΑΔ ή έχεις κάνει διακοπες με κάποιον δεν μου λεει απολύτως τίποτα. Καλύτερα να στείλω το οποιοδήποτε μηχάνημα μου έξω παρά να το καταστρέψω. Ειναι παρα πολύ απλό.Σημειωσε λοιπον τα παρακατω:
Ειμαι 59 ετων
ειμαι σε αυτη την δουλεια απο 9 ετων
Διατηρω το καταστημα μου απο 18 ετων
Στο καταστημα μου οπως μπορεις να φανταστεις εχουν περασει ολοι οι ενισχυτες που εχουν παραχθει ποτε στον κοσμο ( σχεδον )
ειναι παρα πολλοι λοιπον οι πελατες που εμπιστευονται αυτο και οχι σερβις αντιπροσωπειας γιατι εκει πανε με την λογικη αλλαζουν πλακετες και παρα πoλλες φορες εχει αποδειχθει οτι οι αντιπροσωπειες στο θεμα σερβις δεν εχουν επενδυσει τα αναλογα σε εργαλεια και ανθρωπινο δυναμικο . ΚΑΔ η αδειαεξασκησεως επαγγελαματος για το σερβις αισθηση μου ειναι οτι δεν εχει σχεδον καμμια αντιπροσωπεια στην Ελλαδα . Επισης οι αντιπροσωπειες που εχουν αδειουχο ηλεκτρονικο εργαζομενο εντος ειναι μετρημενες στα δαχτυλα δυο χεριων .
Λανθασμενα θεωρουν πολλοι οτο ο εμπορικος αντιπροσωπος ειναι και ο καταλληλος για το σερβις των μηχανηματων .....Τραγικο λαθος
Θα μπορουσε να ειναι μονο αν εχει οργανωμενο σερβις για αυτη την δουλεια .
Για παραδειγμα το σερβις του ΝΑΚΑ πριν 25-30 χρονια ηταν θα ελεγα ενα ευρωπαικου επιπεδου σερβις με ανταλλακτικα μηχανοργανωση κλπ ...Τσουχτερο για τα Ελληνικα δεδομενα αλλα δουλευαν εκει πραγματικα μαστορια ....Σημερα που μιλαμε δεν εχει μεινει τιποτα απο αυτα .
Στο καταστημα αυτο εχουμε αρκετα εξουσιοδοτημενα σερβις και αναλαμβανουμε και πολυ σοβαρα προιοντα καποια απο αυτα λογο συμφωνιων και λογους marketing δεν μπορω να αναφερω αλλα μπορεις να ερθεις μια βολτα να σε κερασουμε ενα καφε και αναλογα να δεις τι υπαρχει μεσα στο καταστημα και θα καταλαβεις .
Ισχυει λοιπον οτι ειδες και εχουν περασει για ολους τους παραπανω λογους Mark levinson , Bryston , Krell, Mcintosh ,Electrocompaniet και δεκαδες αλλες σοβαρες μαρκες πολυ εξω απο τα consumer HIFI που κανουμε καθε μερα .
Ενημερωτικα και μετα απο τοσα χρονια εχουν δημιουργηθει δεσμοι κατ ευθειαν με ανθρωπους σε εταιριες οπως η ADCOM οπου ο αρχιμηχανικος εκανε διακοπες μαζι μου , Ανθρωποι απο την ΒΑΤ , και απο αλλες εταιριες τις οποιες για πολλους λογους και επειδη εχουν εδω αντιπροσωπους δεν μπορω να αναφερω .
Οι δεσμοι ξεκινησαν οχι τοσο απο τις επισκευες αλλα κυριως απο τα δημοσιευμενα αρθρα μου στα ξενα φορουμ που αποτελεσαν αντικειμενο συζητησης απο την στιγμη που οι ιδιοι οι σχεδιαστες ειδαν τα λαθη τους που παρουσιαστηκαν χρονια μετα την σχεδιαση του μηχανηματος .
Οι δεσμοι αυτοι ειναι τοσο ισχυροι οπου εχω κληθει να παω να επισκευασω μηχανημα τους στο εξωτερικο σε χωρες που δεν εχουν σερβις και το ζητουμενο της εταιριας δεν ηταν να επισκευασω το μηχανημα αλλα κυριως να διορθωσω την σχεση τους με τον πελατη .
Στις εταιριες τυπου Mcintosh η Diagostino και αλλες αυτου του μεγεθους το κοστος να παει το μηχανημα πισω ειναι αδιαφορο αυτο που δεν ειναι ευκολο να διορθωσουν ειναι η σχεση με τον πελατη που εχει δωσει εναν σκασμο λεφτα .
Το κάνουν και έξω αυτό . Οχι μόνο εδώ.Και κάτι άλλο, εάν το πάρεις και το πας μόνος σου στον χ,ψ, τεχνικό (για Ελλάδα μιλάω) εάν το μηχάνημα είναι ακριβό, ανάλογη θα είναι και η χρέωση, κοστολογούν οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) με βάση την αξία του μηχανήματος και όχι με βάση την εργασία και το ανταλλακτικό. Δηλαδή η χρέωση των εργατοωρών είναι κυμαινόμενες.
Δικαιωμα σουΚαι θα ξαναπώ για να γίνει κατανοητο γιατι μάλλον δεν έγινε... λόγω του οτι στην Ελλάδα σοβαρό σερβις δεν υπάρχει και έχω δει αρκετά λάθος πράγματα όπως πχ σε πολύ σοβαρό μηχανημα να βάζουν πυκνωτες Samwha μαζί με κακές κολλήσεις οι οποίες παραλιγο να καταστρεψουν οτι υπήρχε στο πέρασμα τους, για αυτό λεω οτι εγω προσωπικά πλέον στην Ελλάδα δεν είμαστε ικανοι για τίποτα... Το οτι έχεις ΚΑΔ ή έχεις κάνει διακοπες με κάποιον δεν μου λεει απολύτως τίποτα. Καλύτερα να στείλω το οποιοδήποτε μηχάνημα μου έξω παρά να το καταστρέψω. Ειναι παρα πολύ απλό.
Πολύπλοκο χωροταξικά θα θεωρούσα έναν vintage ενισχυτή του ’70 ’80 που υλοποιείται σε 6-7 πλακέτες, και άφθονη καλωδίωση, αυξάνοντας σημαντικά το κόστος για maintenance, σε αντίθεση με ένα Hi End μηχάνημα όπου με δύο πλακέτες και μηδενική σχεδόν καλωδίωση έχεις την πλακέτα στον πάγκο και δουλεύεις..... για κάποια ακριβά και πολύπλοκα μηχανήματα χρεώνουν ακριβότερα την εργατοώρα .
Τα αποτελέσματα μετράνε...Δικαιωμα σου
Η στατιστικη παντως εδω λεει τελειως διαφορετικα πραγματα
ΑκριβωςΤα αποτελέσματα μετράνε...
…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;Σακη.............καποια στιγμη ας πεις ελευθερα σε ποιες χωρες και ποσες φορες πηγες να τους ανοιξεις τα ματια........
Εχω ασχοληθει πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε Γιαννηειναι ολοφανερο πως ο ανθρωπος εχει καει απο καποιους, αλλα αυτο δεν ειναι ικανο να παρει μπαλα "ολους"......
ειμαι επισης τεχνικος 40 χρονια (σε μοτο) και εχω δει ολα αυτα τα χρονια ενα σωρο ατασταλειες σε δικυκλα κατασκευαστικα , τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποφεφχθει , και σε επισημη τεχνικη υποστηριξη εταιριων , απλα ειναι για να γελας.
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, μια χαρα ειναι η Ελλαδιτσα μας σε αυτον τον τομεα, και οποιος δεν επιστευεται ας πληρωνει χρυσαφι επισκευες στην αλλοδαπην!!!!!!!
Σακη.............καποια στιγμη ας πεις ελευθερα σε ποιες χωρες και ποσες φορες πηγες να τους ανοιξεις τα ματια........
Το να ανοιξει τα ματια ειναι μια πολυ χοντρη κουβεντα…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;
ο Αντρεας Τοπαζης μεσουρανισε μεσα στην FERRARI F1 την εποχη του Μαικλ Σουμαχερ με μεγαλες επιτυχιες στο ενεργητικο του.…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;
Γιατι καποια στιγμη πηγε στον μαναβη να αγορασει κρεας τον πηδηξανε και τωρα ισοπεδωνει τα πανταο Αντρεας Τοπαζης μεσουρανισε μεσα στην FERRARI F1 την εποχη του Μαικλ Σουμαχερ με μεγαλες επιτυχιες στο ενεργητικο του.
ακομη εργαζονται αρκετοι Ελληνες τεχνικοι στο εν λογω σπορ.
γιατι υποτιμας τοσο πολυ τους συμπατριωτες σου?