Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
8.316
Reaction score
3.595
Οπότε τώρα δέσαμε.
Η ελληνική πραγματκότητα στο high end.
 

Μηνύματα
110
Reaction score
69
Μάλλον κάνεις λάθος... Δεν υπάρχει σοβαρός τεχνίτης στην Ελλάδα για τέτοια μηχανήματα... ΚΑΝΕΝΑΣ. Προφανώς και στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν υποστήριξη γιατί είναι είναι μικρή αγορά.
Οι τρείς Έλληνες κατασκευαστές αν κάτι χρειαστεί τα επισκευάζουν οι ίδιοι.
Προφανώς και δεν με ενδιαφέρει το ιστορικό του μηχανήματος, ούτε να με ενημερώσει ο Σάκης και ο κάθε Σάκης.
Δυστυχώς, τέτοια μηχανήματα φτιάχνονται σωστά μόνο στο εξωτερικό.
Ειδικά αυτοί οι γνώστες του αντικειμένου είναι το πρόβλημα.
Οτι δεν ξέρουν τιποτα και τελικά κάνουν ζημιά... αυτά απο εμένα...
 


Μηνύματα
1.212
Reaction score
2.786
Ναι τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά κυκλώματα είναι επισκευαστικο προνόμιο του εξωτερικού, εδώ μόνο καμία ντομάτα 🍅 είμαστε ικανοί να φυτέψουμε.

αμα σου πάθει κάτι το Μερτσέντες ή στειλε το Γερμανία για σέρβις. Έτσι και αλλιώς εδώ στην αντιπροσωπεία ο Σάκης και ο Μάκης εργάζονται...τι σκατα ξερουν αυτοί;

Πρόβληματα που έχει ο κόσμος.....
 

Μηνύματα
8.316
Reaction score
3.595
Ναι αυτοί φαίνονται στο site της "μαμάς" εταιρίας αλλά άλλοι είναι. :biggrin:
Άντε να βγάλεις άκρη.

Η Audio Visual με 50% στο μετοχικό κεφάλαιο της «ψυχαγωγικής» IGE

Πηγή: www.kathimerini.gr

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες συμμετοχής της εταιρείας Επιχειρήσεις Ήχου και Εικόνος ΑΕ (Audiovisual) στο μετοχικό κεφάλαιο της International Gaming and Enterntainment, με διακριτικό τίτλο IGE ΑΕ, μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της τελευταίας και με παραίτηση του σχετικού δικαιώματος προτίμησης της μετόχου Ντιονίκ ΑΕΒΕ.

Όπως ανακοινώθηκε, η Audiovisual κατέβαλε ποσό 440.400 ευρώ, αναλαμβάνοντας 60.000 ονομαστικές μετοχές, με αποτέλεσμα η μετοχική σύνθεση της IGE να είναι: α) Ντιονίκ ΑΕΒΕ 50% και β) Audiovisual 50%.

To μετοχικό κεφάλαιο της ανωτέρω εταιρείας, μετά την αύξηση, ανέρχεται σε 120.000 ευρώ, διαιρούμενο σε 120.000 μετοχές, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ εκάστη.

Δεδομένου ότι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου πραγματοποιήθηκε με τη δυνατότητα διάθεσης των μετοχών σε τιμή διάθεσης με υπέρ το άρτιον αξία ποσού 6,34 ευρώ ανά μετοχή, η συνολική διαφορά της υπέρ το άρτιον αξίας ποσού 380.400 ευρώ κατατέθηκε σε ειδικό λογαριασμό αποθεματικού της εταιρείας.

Η IGE AE θα δραστηριοποιηθεί στο χώρο της ψυχαγωγίας - διασκέδασης, καθώς και στο χώρο των online & offline ψυχαγωγικών παιχνιδιων.

 
Last edited:

Μηνύματα
110
Reaction score
69
Ναι τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά κυκλώματα είναι επισκευαστικο προνόμιο του εξωτερικού, εδώ μόνο καμία ντομάτα 🍅 είμαστε ικανοί να φυτέψουμε.

αμα σου πάθει κάτι το Μερτσέντες ή στειλε το Γερμανία για σέρβις. Έτσι και αλλιώς εδώ στην αντιπροσωπεία ο Σάκης και ο Μάκης εργάζονται...τι σκατα ξερουν αυτοί;

Πρόβληματα που έχει ο κόσμος.....
Η Μερσεντες και η κάθε Μερσεντες, πέρα απο την εκπαιδευση που κάνει στους τεχνικους της, έχει και πιστοποιήσεις για τις υπηρεσίες που παρέχει. Ο κάθε Σάκης και ο κάθε Μάκης ίσως δεν είναι ικανός ουτε ντομάτες να φυτέψει. Βασικά στο εξωτερικό δεν είναι παπατζήδες. Βάζουν τα σωστα ανταλλακτικά στην σωστή θέση, δεν κοιτάνε να σε κοροιδεψουν και φυσικά για αυτό αμοίβονται. Δυστυχώς αυτά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα όποτε έχω επιχειρήσει να τα επισκευάσω εδώ μου έχουν στοιχησει πολύ περίσσοτερο από οτι να τα είχα στείλει στο εξωτερικό. Τα έστειλα έξω και επισκευάστηκαν σωστά και όχι στο περίπου....
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Δεν είναι θέμα σκατοψυχίας... Εγώ πάντως τα δικα μου σε καμμία περίπτωση δεν θα τα έστελνα στην ελλάδα για φτιάξιμο...


Αρχικά ουτε ψυχολογικά έχω ουτε σκατοψυχία έβγαλα. Απλώς οταν έχω δώσει κάποια χρήματα, για να αγοράσω ένα τέτοιο μηχάνημα, προφανώς και δεν θα εμπιστευθώ τον κάθε Σάκη και τον κάθε Μάκη για να το επισκευάσει στην περίπτωση που πάθει κάτι. Είναι πάρα πολύ απλό. Και μου κάνει πραγματική εντύπωση που εμπιστευονται τα μηχανήματα αυτά σε τοπικούς επισκευαστές. Δεν συζητάω την επάρκεια του κάθε ενός άλλα το θέμα της εταιρίας πλεον που επισκευάζει τα μηχανήματα της τοπικά στον εκάστοτε μάστορα. Τόσο απλό... οσο για το προφίλ δεν είναι ψεύτικο. Κάθε άλλο.
Σημειωσε λοιπον τα παρακατω:
Ειμαι 59 ετων
ειμαι σε αυτη την δουλεια απο 9 ετων
Διατηρω το καταστημα μου απο 18 ετων
Στο καταστημα μου οπως μπορεις να φανταστεις εχουν περασει ολοι οι ενισχυτες που εχουν παραχθει ποτε στον κοσμο ( σχεδον )
ειναι παρα πολλοι λοιπον οι πελατες που εμπιστευονται αυτο και οχι σερβις αντιπροσωπειας γιατι εκει πανε με την λογικη αλλαζουν πλακετες και παρα πoλλες φορες εχει αποδειχθει οτι οι αντιπροσωπειες στο θεμα σερβις δεν εχουν επενδυσει τα αναλογα σε εργαλεια και ανθρωπινο δυναμικο . ΚΑΔ η αδειαεξασκησεως επαγγελαματος για το σερβις αισθηση μου ειναι οτι δεν εχει σχεδον καμμια αντιπροσωπεια στην Ελλαδα . Επισης οι αντιπροσωπειες που εχουν αδειουχο ηλεκτρονικο εργαζομενο εντος ειναι μετρημενες στα δαχτυλα δυο χεριων .
Λανθασμενα θεωρουν πολλοι οτο ο εμπορικος αντιπροσωπος ειναι και ο καταλληλος για το σερβις των μηχανηματων .....Τραγικο λαθος
Θα μπορουσε να ειναι μονο αν εχει οργανωμενο σερβις για αυτη την δουλεια .
Για παραδειγμα το σερβις του ΝΑΚΑ πριν 25-30 χρονια ηταν θα ελεγα ενα ευρωπαικου επιπεδου σερβις με ανταλλακτικα μηχανοργανωση κλπ ...Τσουχτερο για τα Ελληνικα δεδομενα αλλα δουλευαν εκει πραγματικα μαστορια ....Σημερα που μιλαμε δεν εχει μεινει τιποτα απο αυτα .

Στο καταστημα αυτο εχουμε αρκετα εξουσιοδοτημενα σερβις και αναλαμβανουμε και πολυ σοβαρα προιοντα καποια απο αυτα λογο συμφωνιων και λογους marketing δεν μπορω να αναφερω αλλα μπορεις να ερθεις μια βολτα να σε κερασουμε ενα καφε και αναλογα να δεις τι υπαρχει μεσα στο καταστημα και θα καταλαβεις .

Ισχυει λοιπον οτι ειδες και εχουν περασει για ολους τους παραπανω λογους Mark levinson , Bryston , Krell, Mcintosh ,Electrocompaniet και δεκαδες αλλες σοβαρες μαρκες πολυ εξω απο τα consumer HIFI που κανουμε καθε μερα .

Ενημερωτικα και μετα απο τοσα χρονια εχουν δημιουργηθει δεσμοι κατ ευθειαν με ανθρωπους σε εταιριες οπως η ADCOM οπου ο αρχιμηχανικος εκανε διακοπες μαζι μου , Ανθρωποι απο την ΒΑΤ , και απο αλλες εταιριες τις οποιες για πολλους λογους και επειδη εχουν εδω αντιπροσωπους δεν μπορω να αναφερω .
Οι δεσμοι ξεκινησαν οχι τοσο απο τις επισκευες αλλα κυριως απο τα δημοσιευμενα αρθρα μου στα ξενα φορουμ που αποτελεσαν αντικειμενο συζητησης απο την στιγμη που οι ιδιοι οι σχεδιαστες ειδαν τα λαθη τους που παρουσιαστηκαν χρονια μετα την σχεδιαση του μηχανηματος .

Οι δεσμοι αυτοι ειναι τοσο ισχυροι οπου εχω κληθει να παω να επισκευασω μηχανημα τους στο εξωτερικο σε χωρες που δεν εχουν σερβις και το ζητουμενο της εταιριας δεν ηταν να επισκευασω το μηχανημα αλλα κυριως να διορθωσω την σχεση τους με τον πελατη .

Στις εταιριες τυπου Mcintosh η Diagostino και αλλες αυτου του μεγεθους το κοστος να παει το μηχανημα πισω ειναι αδιαφορο αυτο που δεν ειναι ευκολο να διορθωσουν ειναι η σχεση με τον πελατη που εχει δωσει εναν σκασμο λεφτα .
 

Μηνύματα
110
Reaction score
69
Σημειωσε λοιπον τα παρακατω:
Ειμαι 59 ετων
ειμαι σε αυτη την δουλεια απο 9 ετων
Διατηρω το καταστημα μου απο 18 ετων
Στο καταστημα μου οπως μπορεις να φανταστεις εχουν περασει ολοι οι ενισχυτες που εχουν παραχθει ποτε στον κοσμο ( σχεδον )
ειναι παρα πολλοι λοιπον οι πελατες που εμπιστευονται αυτο και οχι σερβις αντιπροσωπειας γιατι εκει πανε με την λογικη αλλαζουν πλακετες και παρα πoλλες φορες εχει αποδειχθει οτι οι αντιπροσωπειες στο θεμα σερβις δεν εχουν επενδυσει τα αναλογα σε εργαλεια και ανθρωπινο δυναμικο . ΚΑΔ η αδειαεξασκησεως επαγγελαματος για το σερβις αισθηση μου ειναι οτι δεν εχει σχεδον καμμια αντιπροσωπεια στην Ελλαδα . Επισης οι αντιπροσωπειες που εχουν αδειουχο ηλεκτρονικο εργαζομενο εντος ειναι μετρημενες στα δαχτυλα δυο χεριων .
Λανθασμενα θεωρουν πολλοι οτο ο εμπορικος αντιπροσωπος ειναι και ο καταλληλος για το σερβις των μηχανηματων .....Τραγικο λαθος
Θα μπορουσε να ειναι μονο αν εχει οργανωμενο σερβις για αυτη την δουλεια .
Για παραδειγμα το σερβις του ΝΑΚΑ πριν 25-30 χρονια ηταν θα ελεγα ενα ευρωπαικου επιπεδου σερβις με ανταλλακτικα μηχανοργανωση κλπ ...Τσουχτερο για τα Ελληνικα δεδομενα αλλα δουλευαν εκει πραγματικα μαστορια ....Σημερα που μιλαμε δεν εχει μεινει τιποτα απο αυτα .

Στο καταστημα αυτο εχουμε αρκετα εξουσιοδοτημενα σερβις και αναλαμβανουμε και πολυ σοβαρα προιοντα καποια απο αυτα λογο συμφωνιων και λογους marketing δεν μπορω να αναφερω αλλα μπορεις να ερθεις μια βολτα να σε κερασουμε ενα καφε και αναλογα να δεις τι υπαρχει μεσα στο καταστημα και θα καταλαβεις .

Ισχυει λοιπον οτι ειδες και εχουν περασει για ολους τους παραπανω λογους Mark levinson , Bryston , Krell, Mcintosh ,Electrocompaniet και δεκαδες αλλες σοβαρες μαρκες πολυ εξω απο τα consumer HIFI που κανουμε καθε μερα .

Ενημερωτικα και μετα απο τοσα χρονια εχουν δημιουργηθει δεσμοι κατ ευθειαν με ανθρωπους σε εταιριες οπως η ADCOM οπου ο αρχιμηχανικος εκανε διακοπες μαζι μου , Ανθρωποι απο την ΒΑΤ , και απο αλλες εταιριες τις οποιες για πολλους λογους και επειδη εχουν εδω αντιπροσωπους δεν μπορω να αναφερω .
Οι δεσμοι ξεκινησαν οχι τοσο απο τις επισκευες αλλα κυριως απο τα δημοσιευμενα αρθρα μου στα ξενα φορουμ που αποτελεσαν αντικειμενο συζητησης απο την στιγμη που οι ιδιοι οι σχεδιαστες ειδαν τα λαθη τους που παρουσιαστηκαν χρονια μετα την σχεδιαση του μηχανηματος .

Οι δεσμοι αυτοι ειναι τοσο ισχυροι οπου εχω κληθει να παω να επισκευασω μηχανημα τους στο εξωτερικο σε χωρες που δεν εχουν σερβις και το ζητουμενο της εταιριας δεν ηταν να επισκευασω το μηχανημα αλλα κυριως να διορθωσω την σχεση τους με τον πελατη .

Στις εταιριες τυπου Mcintosh η Diagostino και αλλες αυτου του μεγεθους το κοστος να παει το μηχανημα πισω ειναι αδιαφορο αυτο που δεν ειναι ευκολο να διορθωσουν ειναι η σχεση με τον πελατη που εχει δωσει εναν σκασμο λεφτα .
Και θα ξαναπώ για να γίνει κατανοητο γιατι μάλλον δεν έγινε... λόγω του οτι στην Ελλάδα σοβαρό σερβις δεν υπάρχει και έχω δει αρκετά λάθος πράγματα όπως πχ σε πολύ σοβαρό μηχανημα να βάζουν πυκνωτες Samwha μαζί με κακές κολλήσεις οι οποίες παραλιγο να καταστρεψουν οτι υπήρχε στο πέρασμα τους, για αυτό λεω οτι εγω προσωπικά πλέον στην Ελλάδα δεν είμαστε ικανοι για τίποτα... Το οτι έχεις ΚΑΔ ή έχεις κάνει διακοπες με κάποιον δεν μου λεει απολύτως τίποτα. Καλύτερα να στείλω το οποιοδήποτε μηχάνημα μου έξω παρά να το καταστρέψω. Ειναι παρα πολύ απλό.
 

Μηνύματα
396
Reaction score
549
Στην Ελλάδα, όποιο μηχάνημα πάει για επισκευή στον αντιπρόσωπο, αυτός το στέλνει σε εξωτερικό συνεργάτη, παίρνοντας ρίσκα όπως, η ποιότητα της εργασίας, το σωστό ανταλλακτικό, σε τι μέρα θα είναι ο τεχνικός… άσε που μπορεί να προχωρήσει την εργασία στο 60% και μετά να το συνεχίσει ο βοηθός κ.λ.π.
Αυτό ως γενική οδηγία, προς όλους που πιστεύουν ότι πηγαίνοντας το μηχάνημα στον αντιπρόσωπο, θα τύχει καλύτερης μεταχείρισης.
Και κάτι άλλο, εάν το πάρεις και το πας μόνος σου στον χ,ψ, τεχνικό (για Ελλάδα μιλάω) εάν το μηχάνημα είναι ακριβό, ανάλογη θα είναι και η χρέωση, κοστολογούν οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) με βάση την αξία του μηχανήματος και όχι με βάση την εργασία και το ανταλλακτικό. Δηλαδή η χρέωση των εργατοωρών είναι κυμαινόμενες.
 

Μηνύματα
30.015
Reaction score
29.755
Και κάτι άλλο, εάν το πάρεις και το πας μόνος σου στον χ,ψ, τεχνικό (για Ελλάδα μιλάω) εάν το μηχάνημα είναι ακριβό, ανάλογη θα είναι και η χρέωση, κοστολογούν οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) με βάση την αξία του μηχανήματος και όχι με βάση την εργασία και το ανταλλακτικό. Δηλαδή η χρέωση των εργατοωρών είναι κυμαινόμενες.
Το κάνουν και έξω αυτό . Οχι μόνο εδώ.
Δλδ για κάποια ακριβά και πολύπλοκα μηχανήματα χρεώνουν ακριβότερα την εργατοώρα .
Και υπό περιπτώσεις είναι και απόλυτα σωστό.
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Και θα ξαναπώ για να γίνει κατανοητο γιατι μάλλον δεν έγινε... λόγω του οτι στην Ελλάδα σοβαρό σερβις δεν υπάρχει και έχω δει αρκετά λάθος πράγματα όπως πχ σε πολύ σοβαρό μηχανημα να βάζουν πυκνωτες Samwha μαζί με κακές κολλήσεις οι οποίες παραλιγο να καταστρεψουν οτι υπήρχε στο πέρασμα τους, για αυτό λεω οτι εγω προσωπικά πλέον στην Ελλάδα δεν είμαστε ικανοι για τίποτα... Το οτι έχεις ΚΑΔ ή έχεις κάνει διακοπες με κάποιον δεν μου λεει απολύτως τίποτα. Καλύτερα να στείλω το οποιοδήποτε μηχάνημα μου έξω παρά να το καταστρέψω. Ειναι παρα πολύ απλό.
Δικαιωμα σου
Η στατιστικη παντως εδω λεει τελειως διαφορετικα πραγματα
 

Μηνύματα
396
Reaction score
549
.... για κάποια ακριβά και πολύπλοκα μηχανήματα χρεώνουν ακριβότερα την εργατοώρα .
Πολύπλοκο χωροταξικά θα θεωρούσα έναν vintage ενισχυτή του ’70 ’80 που υλοποιείται σε 6-7 πλακέτες, και άφθονη καλωδίωση, αυξάνοντας σημαντικά το κόστος για maintenance, σε αντίθεση με ένα Hi End μηχάνημα όπου με δύο πλακέτες και μηδενική σχεδόν καλωδίωση έχεις την πλακέτα στον πάγκο και δουλεύεις.
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Ειμαι σε συζητηση με αρχιμηχανικο Ευρωπαικης εταιριας, ηλικιας γυρω στα 40.
Εργαζεται εκει κατω απο το αφεντικο οπου τσπ λογο ηλικιας δεν αχολειται πλεον , Το τελευταιο μηχανημα που σχεδιασε ηταν πριν 10 χρονια και πουλαει ακομα ενω εχει υποστει μικρες βελτιωσεις και μετατροπες μεσα σε αυτα τα 10-15 χρονια .

Ο σχεδιαστης αρχιμηχανικος εχει ηδη σχεδιασει για αυτους ενα προενισχυτη streamer με ολα τα σημερινα κομφορ με το look και το βαρος της εταιριας το οποιο ετυχε αναγνωρισης στο εξωτερικο ειναι ενα μηχανημα το οποιο πηγε πολυ καλα .

Βεβαια με το ονομα που εχει αυτη η εταιρια οτι και να εγβαζαν καλα θα πηγαινε και φυσικα στην τιμη που πουλανε οποιος αγοραζει θεωρει οτι αγοραζει top προιοντα .

Η συζητηση λαμβανει χωρα στο εξωτερικο οπου εκει συζητησαμε για καποια θεματα που παρουσιαστηκαν στα μηχανηματα τους και οδηγησε στο να κανουμε μια κουβεντα για ενα καινουργιο τους Project

Ο σχεδιαστης αρχιμηχανικος λοιπον θελει να βαλει χερι στους ενισχτες και να βγει με καινουγιο μοντελο και ενω στην ταξη ΑΒ υπαρχει τελμα οτι και να σκεφτεις εχει ηδη κατασκευστει και ξεθαψε μια ιδεα η οποια εχει γινει στο παρελθον απο δυο εταιριες ΝΑΙΜ και QUAD οπου σκεφτηκαν να παρεχουν ταση σταθεροποιημενη στα σταδια εξοδου, οπου
και στις δυο περιπτωσεις δυστυχως η υλοποιηση και απο τις δυο εταιριες ηταν κακη και στην ουσια μια καλη ιδεα δεν εκταλευτηκε στο επακρο .

Σημερα λοιπον ο σχεδιαστης αρχιμηχανικος θα το κανει με νεας τεχνολογιας πραγματα IGBT, και προφανως θα υλοποιησει με πολυ καλυτερο τροπο απο τοτε ....
Συζητησαμε περισσοτερες λεπτομεριες για την εισοδο, την οδηγηση και την αναδραση και οταν ακουσα για την αναδραση Θυμηθηκα οτι με παρομοιο τροπο το ειχε διαχειριστει η Nakamichi στα Stasis ( Pass δλδ ) του το λεω και η απαντηση ηταν :

Nakamichi ? what is this ?
Εμενα μου επεσαν του μουτρα
εσυ τωρα στειλε εκει το μηχανημα σου να το φιαξουν .......
Τα αποτελέσματα μετράνε...
Ακριβως
 

Μηνύματα
437
Reaction score
741
ειναι ολοφανερο πως ο ανθρωπος εχει καει απο καποιους, αλλα αυτο δεν ειναι ικανο να παρει μπαλα "ολους"......
ειμαι επισης τεχνικος 40 χρονια (σε μοτο) και εχω δει ολα αυτα τα χρονια ενα σωρο ατασταλειες σε δικυκλα κατασκευαστικα , τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποφεφχθει , και σε επισημη τεχνικη υποστηριξη εταιριων , απλα ειναι για να γελας.
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, μια χαρα ειναι η Ελλαδιτσα μας σε αυτον τον τομεα, και οποιος δεν επιστευεται ας πληρωνει χρυσαφι επισκευες στην αλλοδαπην!!!!!!!

Σακη.............καποια στιγμη ας πεις ελευθερα σε ποιες χωρες και ποσες φορες πηγες να τους ανοιξεις τα ματια........
 

Μηνύματα
396
Reaction score
549
Σακη.............καποια στιγμη ας πεις ελευθερα σε ποιες χωρες και ποσες φορες πηγες να τους ανοιξεις τα ματια........
…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
ειναι ολοφανερο πως ο ανθρωπος εχει καει απο καποιους, αλλα αυτο δεν ειναι ικανο να παρει μπαλα "ολους"......
ειμαι επισης τεχνικος 40 χρονια (σε μοτο) και εχω δει ολα αυτα τα χρονια ενα σωρο ατασταλειες σε δικυκλα κατασκευαστικα , τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποφεφχθει , και σε επισημη τεχνικη υποστηριξη εταιριων , απλα ειναι για να γελας.
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, μια χαρα ειναι η Ελλαδιτσα μας σε αυτον τον τομεα, και οποιος δεν επιστευεται ας πληρωνει χρυσαφι επισκευες στην αλλοδαπην!!!!!!!

Σακη.............καποια στιγμη ας πεις ελευθερα σε ποιες χωρες και ποσες φορες πηγες να τους ανοιξεις τα ματια........
Εχω ασχοληθει πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε Γιαννη
δεν μου καιγεται καρφι πραγματικα
…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;
Το να ανοιξει τα ματια ειναι μια πολυ χοντρη κουβεντα
το οτι μπορει να δωσει λυση σε ενα θεμα ου μπορει να αντιμετωπισαν λαθος ειναι μια πολυ πιο πιθανη περιπτωση
Για Ιαπωνια δνε νομιζω γιατι πρωτα απο ολαη Ιαπαωνια εχει τεραστια ποσοστητα σε κοσμο που ψαχνει τα παντα και η πιθανοτητα κατι να τους εχει ξεφυγει κατι ειναι πολυ μικρη
Σε μια Ευρωπαικη εταιρια ειναι εξαιρετικα πιο πιθανο
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Αυτο που πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι το παρακατω απλο
Παρε τον κορυφαιο αυτη την στιγμη diagostino
Κορυφαιος σχεδιαστικα καλα εκει κρατα ενα μετριο καλαθι.
κορυφαιος σε marketing ? ΝΑΙ εκει κρατα ενα τεραστιο καλαθι

θετω λοιπον το εξης απλο ερωτημα
Ποσους ΥΑΜΑΗΑ εφιαξε ο τεραστιος?
Ποσους Technics ? ποσους Marantz ?
H απαντηση εναι ισως και κανεναν και ισως ο τελεταιος που εφιαξε να ηταν 45 χρονια πριν γιατι ολη του την ζωη δουλευε στην Krell .
Τι θα του προσφερε αυτο ?
απολυτως τιποτα σχεδον
το μονο που θα του προσφερε θα ηταν να εχει μια πιο σφαρικη αποψη για το πως διαχειριστηκαν διαφορα θεματα αλλοι κατασκευαστες σε παρομοια μηχανηματα σε οτι αφορα την αρχη λειτουργιας .....
η αξια αυτη ειναι ανεκτιμητη και δυστυχως καθε μερα που περναει η αξια αυτη θα χανετε και στα σημερινα μηχανηατα θα βρισκεις προβληματα καθε μερα και πιο πολλα τα οποια εβω ειναι ηδη λυμενα απο το 1980 τελικα οι πιστιρικαδες δεν εχουν διαβασει ιστορια πριν ξεκινησουν να κανουν κατι

τοσο απλα
 

Μηνύματα
437
Reaction score
741
…. μας λες δηλαδή ότι ένας καλός π.χ. μηχανικός δίκυκλων εδώ Αθήνα, είναι σε θέση να πάει έξω Ιαπωνία και να ανοίξει τα μάτια σε Honda Yamaha ;
ο Αντρεας Τοπαζης μεσουρανισε μεσα στην FERRARI F1 την εποχη του Μαικλ Σουμαχερ με μεγαλες επιτυχιες στο ενεργητικο του.
ακομη εργαζονται αρκετοι Ελληνες τεχνικοι στο εν λογω σπορ.
γιατι υποτιμας τοσο πολυ τους συμπατριωτες σου?
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.339
Reaction score
1.292
Οταν ενα aprilia εχιε θεματα στην τρομπα λαδιου ....Ο Γιαννης εχει δει πως το εκανε η HONDA , η SUZUKI, η KAWASAKI, η YAMAHA, και η PIAGGIO
Μην εισαι τοσο σιγουρος οτι η Aprilia μελετησε ολους αυτους για να καταληξει να φιαξει την τρομπα της στην Κινα

αυτο το προβλημα που βλεπεις εδω ακριβως μα ακριβως το ιδιο ισχυει και για τα μηχανηματα ηχου και οπως ο Γιαννης ετσι και εγω υπαρχει πιθανοτητα να ξερουμε 5 πραγματα παραπανω για ενα προβλημα και καλυτερα και απο αυτον που το σχεδιασε γιατι εχουμε δει πως το προσεγγισαν ολοι οι αλλοι στο παρλεθον .

Αυτο ειναι μια ασθενεια της εποχης και καθε μερα που περναει θα γινεται και χειροτερη
ο Αντρεας Τοπαζης μεσουρανισε μεσα στην FERRARI F1 την εποχη του Μαικλ Σουμαχερ με μεγαλες επιτυχιες στο ενεργητικο του.
ακομη εργαζονται αρκετοι Ελληνες τεχνικοι στο εν λογω σπορ.
γιατι υποτιμας τοσο πολυ τους συμπατριωτες σου?
Γιατι καποια στιγμη πηγε στον μαναβη να αγορασει κρεας τον πηδηξανε και τωρα ισοπεδωνει τα παντα
Αμ δεν φταιε ο μαναβης μανα μου εσυ φταις που πηγες στον μαναβη να αγορασεις κρεας
Γελασα που εγραψε για τους πυκνωτες Shamwa και εδω αντιπροσωπεια εχει τα καπακια ανοιχτα στις εκθεσεις με τα μηχανηματα γεματα πυκνωτες Lelon και Teapo που ειναι οτι χειροτερο κινεζικο εχει φιαχτει ποτε ........
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.137
Μηνύματα
3.043.425
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top