Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
1000km σε 9 ώρες. 10' γρηγορότερα από το Tesla Μodel 3 LR RWD.

Κάπου κόλλησε το software δύο φορές, αν κατάλαβα καλά, και τον πέταξε έξω από το σημείο που ήταν, ενώ σε άλλο σημείο καθοδόν σταμάτησαν να δουλεύουν cruise control κ.α. Επανήλθε αργότερα, μάλλον επειδή έκανε reboot για άλλο λόγο. Σε φορτιστή 400V δεν φορτίζει. Μόνο μια φορά έπιασε τα 350kW που μπορεί, και μόνο για περίπου ένα 13% (2%-15% αν θυμάμαι καλά), και άλλη μια 320kW. Στις υπόλοιπες φορτίσεις μάλλον έφταιγε ο φορτιστής, και γενικότερα ήταν κάτω από 300kW το peak. Κάπου ανάμεσα 260kW - 280kW.

Από άποψη απόδοσης Tesla Killer δε το λες, μιας και με peak τα 250kW των LR, τα οποία τα έχουν παντού και πάντα λόγω Superchargers, και με 5-6kWh μικρότερη μπαταρία είναι μόνο 10' πίσω. Το οποίο γίνεται εύκολα και 0' λόγω των Superchargers, ενώ στην CLA πρέπει να παίξεις lotto με τους φορτιστές αν θες πάνω από 300kW.

Σε κάθε περίπτωση η CLA είναι μια χαρά για αυτόν που δίνει +15.000€ (αντί ενός LR RWD) ή +10.000€ (αντί ενός LR AWD).

Υγ: πολύ μπλιμπλίκι και φωτάκια το βράδυ.

 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.947
Reaction score
144.995
Κάπου κόλλησε το software δύο φορές, αν κατάλαβα καλά, και τον πέταξε έξω από το σημείο που ήταν, ενώ σε άλλο σημείο καθοδόν σταμάτησαν να δουλεύουν cruise control κ.α.
😁🤪😁🤣😁🤪😁😁😁🤪😁😁🤣😁🤪

Τζέρμαν τεκνόλοτζι. 🤣😁😁🤣🤣


Σε φορτιστή 400V δεν φορτίζει.
Αν το πάρεις και θες να γυρίσεις την Ελλάδα, καλύτερα ξανασκέψου το.

🤣🤣🤪🤪🤣🤪😁🤪🤣🤪🤪😁🤣



ΥΓ. Δε με λέτε, αυτό τουλάχιστον πάει μόνο του; Έχει FSD που να δουλεύει; 🤪😁🤣😁🤪😁😁

Στρίβει στα στενά; Σταματάει στα φανάρια; Τι κάνει τελοσπαντων; 🤣😁🤪😁🤣😁🤪

Από άποψη απόδοσης Tesla Killer δε το λες...

πολύ μπλιμπλίκι και φωτάκια το βράδυ
Στα μπλιμπλίκια και φωτάκια, είναι σίγουρα Τέσλα κίλλλερ 🤪😁🤣😁🤪😁🤣

Ε, έχει το κοινό του, τους γνωστούς ιθαγενείς που κοροϊδεύουν με χάντρες και καθρεφτάκια οι Γερμανοί. 🤪😁🤣😁🤪
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.652
Reaction score
91.706
Μια χαρά είναι.
Και αν κάποιος περίεργος θέλει να φορτίζει σε χελώνες, μην ανησυχείτε, όταν θα αρχίσει η παραγωγή για χώρες του τρίτου κόσμου όπως η Ελλάδα θα φορτίζει και στα 400.
Προσωπικά φορτιστές DC που σέρνονται θα τους απέφευγα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Αν δούμε την Luxury sedan κατηγορία, καλύτερη επιλογή θα είναι η taycan, αλλά ξεφεύγει πολύ οικονομικά. Το Macan λίγο πιο προσγειωμένο, αλλά SUV.
Σε χαμηλότερη τιμή είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ Audi A6, BMW i4/5, CLA. Εδώ νομίζω πως όλα είναι εξαιρετικά, το Audi το ακριβότερο, ξεφεύγει πολύ με τα extra ως τετρακίνητο, και η Mercedes δεν είναι διαθέσιμη. Το BMW προσωπικά το θεωρώ καταπληκτικό αυτοκίνητο για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει. Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα δύο, αλλά δύσκολα να πάρεις κάτι άλλο όταν οδηγήσεις την BMW. Αξίζει μια δοκιμή.
Από τα κινέζικα δεν νομίζω πως θα ψωνίσει κανείς σε αυτήν την κατηγορία. Όσο καλά και αν είναι, polestar, NIO, zeekr κτλ, όταν περάσεις το 60000€ μάλλον δεν θα τα κοιτάξεις καν αν είσαι ευρωπαίος.
Πιο κάτω κατηγορία (όχι Luxury) είναι η Tesla -για συγκεκριμένη μερίδα πληθυσμού μόνο :biggrin:, και η BYD, όπως και το ID7, πολύ ακριβό για VW.
Το Γαλλικό δεν το είδαμε ακόμα, μόνο στα χαρτιά φαίνεται καλό.
Μετρημένα κουκιά.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.652
Reaction score
91.706
Διαφωνώ σχεδόν σε όλα. :biggrin:
Δεν βαριέσαι…. Συμφωνώ εγώ σε αυτό, αυτό λέω με άλλα λόγια:
Σε κάθε περίπτωση η CLA είναι μια χαρά για αυτόν που δίνει +15.000€ (αντί ενός LR RWD) ή +10.000€ (αντί ενός LR AWD).
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.105
Reaction score
34.370
Μια χαρά είναι.
Και αν κάποιος περίεργος θέλει να φορτίζει σε χελώνες, μην ανησυχείτε, όταν θα αρχίσει η παραγωγή για χώρες του τρίτου κόσμου όπως η Ελλάδα θα φορτίζει και στα 400.
Προσωπικά φορτιστές DC που σέρνονται θα τους απέφευγα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Αν δούμε την Luxury sedan κατηγορία, καλύτερη επιλογή θα είναι η taycan, αλλά ξεφεύγει πολύ οικονομικά. Το Macan λίγο πιο προσγειωμένο, αλλά SUV.
Σε χαμηλότερη τιμή είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ Audi A6, BMW i4/5, CLA. Εδώ νομίζω πως όλα είναι εξαιρετικά, το Audi το ακριβότερο, ξεφεύγει πολύ με τα extra ως τετρακίνητο, και η Mercedes δεν είναι διαθέσιμη. Το BMW προσωπικά το θεωρώ καταπληκτικό αυτοκίνητο για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει. Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα δύο, αλλά δύσκολα να πάρεις κάτι άλλο όταν οδηγήσεις την BMW. Αξίζει μια δοκιμή.
Από τα κινέζικα δεν νομίζω πως θα ψωνίσει κανείς σε αυτήν την κατηγορία. Όσο καλά και αν είναι, polestar, NIO, zeekr κτλ, όταν περάσεις το 60000€ μάλλον δεν θα τα κοιτάξεις καν αν είσαι ευρωπαίος.
Πιο κάτω κατηγορία (όχι Luxury) είναι η Tesla -για συγκεκριμένη μερίδα πληθυσμού μόνο :biggrin:, και η BYD, όπως και το ID7, πολύ ακριβό για VW.
Το Γαλλικό δεν το είδαμε ακόμα, μόνο στα χαρτιά φαίνεται καλό.
Μετρημένα κουκιά.
Ποιο γαλλικό?
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
Μια διαβάθμιση των Κινέζων. 29 από αυτές είναι στην Ελλάδα. Οι 12 ήταν στην ΔΕΘ.

1000004370.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.947
Reaction score
144.995
Νέο MG4. Aπό 9.000 ευρώ, στην Κίνα.
Το model Y LR στην Κίνα πωλείται στα 43.800€.

Μικρή διαφορά τιμής έχει το model Y εδώ σε μας, ενώ τα υπόλοιπα κινέζικα που έχουμε εδώ, εκεί είναι τζάμπα.

Η αξία που πωλούνται στην Κίνα, είναι πιο κοντά στην πραγματική τους αξία, ενώ τα υπόλοιπα που πληρώνουμε εδώ, είναι απλώς φόροι.

ΥΓ. Κοινωνικό Λίζινγκ EV

Οι δικαιούχοι σύμφωνα με πληροφορίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες που θα περιλαμβάνουν νέους ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα από 5.000 έως 12.500 ευρώ, ενώ η δεύτερη κατηγορία θα αφορά οικογένειες με εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ το οποίο θα προσαυξάνεται κατά 1.000 ή 1.500 ανά ανήλικο τέκνο.

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
Το model Y LR στην Κίνα πωλείται στα 43.800€.

Μικρή διαφορά τιμής έχει το model Y εδώ σε μας, ενώ τα υπόλοιπα κινέζικα που έχουμε εδώ, εκεί είναι τζάμπα.

Η αξία που πωλούνται στην Κίνα, είναι πιο κοντά στην πραγματική τους αξία, ενώ τα υπόλοιπα που πληρώνουμε εδώ, είναι απλώς φόροι.
Μεταφορικά - κέρδος - φόροι. Ο πόλεμος τιμών και η δυνατότητες παραγωγής έχουν πιέσει τους μεγάλους να βγουν εκτός Κίνας. Μόνο έτσι θα έχουν κάποιο κέρδος. Στην Κίνα έχουν ψίχουλα. Πάρε παράδειγμα το Dolphin. Στην Κίνα έχει 15,500€ το Full Extra. Και αυτή δεν θα είναι η τιμή εισαγωγής εδώ, αλλά αν βάλουμε καπέλο 27% φόρους ΕΕ, πάμε στα 19,220€. Μέχρι τα 36,600€ που έχει στην Ευρώπη (άσε τι γίνεται εδώ), μένουν 17,440€ για να καλύψουν τα μεταφορικά - κέρδος - φόρους κράτους. Που θα είναι παραπάνω και από αυτά καθώς αποκλείεται τα 15,500€ να είναι η τιμή εισαγωγής που θα πατήσει το 27%.

Όταν ξεκινήσει η παραγωγή στην Ουγγαρία ή Τουρκία τότε ίσως πέσει και άλλο. Όπως και για την XPENG στην Αυστρία με το G6, τις Lynk & Co και ZEEKR για τα 02 & Χ στο εργοστάσιο της Volvo που βγάζει το EX30 κλπ. Και η LeapMotor λένε πως δεν έχει ξεκινήσει ακόμα παραγωγή Ευρώπη.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
ΥΓ. Κοινωνικό Λίζινγκ EV

Οι δικαιούχοι σύμφωνα με πληροφορίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες που θα περιλαμβάνουν νέους ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα από 5.000 έως 12.500 ευρώ, ενώ η δεύτερη κατηγορία θα αφορά οικογένειες με εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ το οποίο θα προσαυξάνεται κατά 1.000 ή 1.500 ανά ανήλικο τέκνο.

Άμα τρέξει γράψε μου. Δεν μπορούν ακόμη να βρουν φόρμουλα με την ΕΕ να τρέξουν τα εξοικονομώ. Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει να βάζουν χρήματα. Και αυτοί ακόμα ψάχνονται. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.947
Reaction score
144.995
Η Porsche ανέβαλε τα σχέδια για ένα πολυτελές SUV BEV και ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει περισσότερα μοντέλα ICE και υβριδικά.

Αυτό προκάλεσε ζημιά 1,8 δισ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη και ανάγκασε την Porsche και τη Volkswagen να μειώσουν τις προβλέψεις τους για το έτος.

Πρόκειται για ένα ακόμη πλήγμα για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία αντιμετωπίζει αφενός υψηλά κόστη και αφετέρου βλέπει τις πωλήσεις της να μειώνονται.

Η μετοχή της Porsche έχει χάσει σχεδόν 30% φέτος.

Η Volkswagen έφτασε να υποχωρεί έως και 8,4%, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη υποχώρησή της τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια.

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.167
Μηνύματα
3.044.492
Members
38.540
Νεότερο μέλος
COSTOPOULOS NIKOLAS
Top