Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.204
Reaction score
11.439
Όλα καλά για την Τέσλα και συμφωνώ για την καινοτομία και την νέα πνοή που έχει φέρει.
Ακόμα καλύτερα αν είχε καταφέρει να ρίξει και την τιμή στα 25 - 30Κ για το 3.
Κρατάει όμως τιμές που σύντομα θα δημιουργήσουν πιο σοβαρό πρόβλημα από τις δηλώσεις του Ελον.

Πριν απο 3 χρόνια ήταν μονόδρομος η αγορά του, τώρα έχει ανταγωνιστές και αν συνεχίσει στα 50Κ με ένα τάμπλετ πάνω στην τάβλα δύσκολα θα φέρει μεγάλα νούμερα.

Αρα τα πράγματα δεν είναι μόνο φίσες και 500 μέτρα καλωδίου
Να θυμίσω ότι θέλει και μερικούς τόνους κραμάτων, γυαλιού , υφάσματος κτλ κτλ για να φτιαχτεί. Να μην μιλήσουμε καν για το βαφείο.

ΥΓ: Μιας και αναφέρθηκε το Model S του 12. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είχε ποιότητα κατασκευής επιπεδου ΚΙΑ του 90 και κόστιζε 100,000.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.289
Reaction score
33.233
Πρέπει να βγάζει και κέρδος. Σε αντίθεση με άλλους που μπαίνουν μέσα. Θα πει ο άλλος και τι σε νοιάζει. Εμένα καθόλου. Αλλά κάπως έτσι έρχεται η ώρα των απολύσεων και των νέων στρατηγικών.

Τα μοντέλα της Τesla στέκονται μια χαρά για όποιον τα θέλει. Αν στέκονται στην Κίνα στέκονται παντού. Ακόμη και μέσα είναι ποιοτικότερα από αρκετά άλλα παρόμοια ή ακριβότερα. Είναι βέβαιο επίσης πως χρειάζεται φθηνότερα - μικρότερα μοντέλα, χωρίς να είναι γυμνά.

Το βαφείο είναι ίσως από τα μεγαλύτερα έξοδα στο body shop. Αυτό σίγουρα θα αλλάξει. Θα βρουν άλλο τρόπο. Εξάλλου το unboxing όπως έχω καταλάβει δεν επιτρέπει τον παραδοσιακό τρόπο βαφής.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.058
Reaction score
145.155
Τα μοντέλα της Τesla στέκονται μια χαρά για όποιον τα θέλει. Αν στέκονται στην Κίνα στέκονται παντού.
Παρότι έχουν τρομερή τεχνολογία επάνω τους, και να θυμίσω εδώ τον CEO της Τογιότα που ανοίξανε ένα model Y και είπε δημοσίως πως πρόκειται για "state of the art" υλοποίηση, οι γερμανικές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες για να βγάλουν κάτι σχεδόν αντίστοιχο (και χωρίς κέρδος, άλλη μεγάλη συζήτηση αυτή) πάνε σχεδόν στο διπλάσιο κοστολόγιο.

Η καραμέλα πως πρόκειται για "τάμπλετ με Ρόδες" είναι εξόχως παραπλανητική.
Έχει τόση τεχνολογία επάνω του, που ακόμα τρέχουν και δε φτάνουν οι "παραδοσιακοί αυτοκινηταράδες".

Και σε συζητάμε καν για το FSD, εκεί είναι στο μεσαίωνα.

Είναι αθεράπευτοι. Ουδεμία ελπίς.

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.058
Reaction score
145.155
Οι ομορφιές των Γερμανών:

Σήμερα, στην Ευρώπη εξακολουθούν να κυκλοφορούν περίπου 19,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυξημένες εκπομπές ρύπων, απόρροια των πωλήσεων εκείνης της χρονικής περιόδου που αποκαλύφθηκε το Dieselgate. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπολογίζεται ότι θα υπάρξουν 81.000 πρόωροι θάνατοι μέχρι το 2040, όπως και 55.000 κρούσματα άσθματος σε παιδιά.



Που συνεχίζουν με τα PHEVs:

Έρευνα δείχνει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα (PHEV), είναι σχεδόν πέντε φορές υψηλότερες τιμές από αυτές που δίνουν τα εργοστάσια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.289
Reaction score
33.233
Το θέμα με τα PHEVs είναι ότι τα παίρνουν για "καλύτερα", για μετάβαση, για πίτσες μπλε και ότι άλλη ......... σκέφτεται ο καθένας, ενώ στην πραγματικότητα δεν τα φορτίζει σχεδόν κανένας και τα πάνε με βενζίνη. Παρατάνε τη μπαταρία κοντά στο 0% για μέρες/ μήνες, τα παίζει, είναι πανάκριβη, και μετά τα ηλεκτρικά είναι πατάτες. Πιο ακριβή είναι μπαταρία ενός PHEV από του Μodel 3 SR. Αυτά τα ξέραμε βέβαια, τώρα τα έχουμε και με στοιχεία. Κάποιες μπαταρίες ακριβών PHEVs είναι ακριβότερες από αυτές των Tesla LR.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.338
Reaction score
45.819
Ο κύριος λόγος που παίρνει ο κόσμος phev και προφανώς σου διαφεύγει να αναφέρεις (είναι που καταλαβαίνεις την αγορά και τη σχολιάζεις με άνεση) είναι ότι τα παίρνουν για φορολογικούς λόγους. Και αυτοί που δεν τα φορτίζουν είναι γιατί δεν έχουν που να τα φορτίσουν, εξαρχής τα πήραν για να τ λειτουργούν σαν θερμικά μόνο.
Ποια στοιχεία στηρίζουν ότι αυτοί που έχουν phev μετά βγαίνουν λένε για τις μπαταρίες τους;
Η δική μου εκτίμηση μάλιστα είναι ότι τα περισσότερα phev είναι leasing όπου στα π@πάρια τους για το τι θα κάνει η μπαταρία long term.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.204
Reaction score
11.439
Η δική μου εκτίμηση μάλιστα είναι ότι τα περισσότερα phev είναι leasing όπου στα π@πάρια τους για το τι θα κάνει η μπαταρία long term.
Είναι εταιρικά λιζινγκ για φορολογικούς λόγους.
Τα έξοδα καυσίμων και ρεύματος επίσης καλύπτονται από την εταιρεία.
Να φορτίσει σπίτι και να θέλει δεν θα μπορεί να το δικαιολογήσει άρα μπορεί να φορτίζει μόνο στα γραφεία η σε εξωτερικούς φορτιστές.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι βαριούνται να φορτίσουν.
---------------------------------------------

Για ιδιώτες.
Κανένας σώφρον δεν θα πάρει υβριδικό για να καίει μόνο βενζίνη αν πληρώνει αυτός.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.289
Reaction score
33.233
Ποια στοιχεία στηρίζουν ότι αυτοί που έχουν phev μετά βγαίνουν λένε για τις μπαταρίες τους;
Για να τα μάθεις αυτά πρέπει να περνάς βόλτα από τα social media. Αν δεν είναι 8 στους 10 είναι σίγουρα τουλάχιστον 6 στους 10. Δεν φορτίζουν, είναι και ξερόλες.
 

Μηνύματα
32.480
Reaction score
27.388
ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΒΑΡΕΣΑΝ ΜΕ ΕΞΤΡΑ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ PLUG ΓΙΑΤΙ

ΔΕΝ ΤΑ ΦΟΡΤΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ.....ΑΠΛΑ ΚΡΕΤΙΝΟΙ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.338
Reaction score
45.819
Είναι εταιρικά λιζινγκ για φορολογικούς λόγους.
Τα έξοδα καυσίμων και ρεύματος επίσης καλύπτονται από την εταιρεία.
Να φορτίσει σπίτι και να θέλει δεν θα μπορεί να το δικαιολογήσει άρα μπορεί να φορτίζει μόνο στα γραφεία η σε εξωτερικούς φορτιστές.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι βαριούνται να φορτίσουν.
---------------------------------------------

Για ιδιώτες.
Κανένας σώφρον δεν θα πάρει υβριδικό για να καίει μόνο βενζίνη αν πληρώνει αυτός.
Και στις δύο περιπτώσεις, leasing και ιδιώτες, φορολογικοί είναι οι λόγοι. Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο. Στις εταιρείες υπάρχει και ποσόστωση αν θυμάμαι καλά.

Την φόρτιση στο σπίτι (από συγκεκριμένες περιπτώσεις που ξέρω) δεν την καλύπτουν στα έξοδα οι εταιρείες (που κάνουν παροχή το αυτοκίνητο στο στέλεχος), υπάρχει θέμα παραστατικού. Αυτός είναι ένα ακόμα λόγος να μην τα φορτίζουν στο σπίτι ακόμα και αν μπορούν κάποιοι κα να τα φορτίζουν μόνο όταν πηγαίνουν στην εταιρεία (θυμίζω ότι υπάρχει ακόμα αρκετό home working) και εκεί εφόσον υπάρχουν αρκετές θέσεις φόρτισης. Ενώ το καύσιμο αντίστοιχα το δικαιολογούν στα έξοδα της εταιρείας και δεν το πληρώνουν οι χρήστες από την τσέπη τους.
 

Μηνύματα
77
Reaction score
219
Οι περισσότεροι που οδηγάνε PHEV είναι εταιρικά με leasing και φορτίζουν στην εταιρεία που εργάζονται. 4 φίλους και γνωστούς έχω και κανείς δεν φορτίζει σπίτι του, είτε στο πεζοδρόμιο, είτε σε πυλωτή.
Όλοι εντωμεταξύ μου έχουν πει ότι βγάζουν καλώδιο και φορτίζουν μόνο σε Super Market, όχι γιατί καίγονται να φορτίσουν μιας που φορτίζουν καθημερινά στην εταιρεία τους, αλλά για να καβατζώσουν το Parking της φόρτισης.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.626
Reaction score
78.914
Όποιος ιδιοκτήτης PHEV φροντίζει να κάνει ηλεκτρικά τις μικρές-μεσαίες διαδρομές και φορτίζει συστηματικά έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, σημαντικά λιγότερους φόρους και τη δυνατότητα να κινείται παντού στη χώρα χωρίς άγχος και καθυστερήσεις. :tongue:

Στην δική μου περίπτωση προσθέτω τις υψηλές ταχύτητες και το βαρύ φορτίο που θα κατέστρεφαν την αυτονομία κάθε ηλεκτρικού. 😍


PS. Αγόρασε ο κολλητός μου με το i4 M50 εξοχικό σε απόσταση 200 χλμ από το σπίτι του και επειδή δεν μπορεί να σέρνεται ούτε έχει ακόμα εγκαταστήσει φορτιστή, κουβαλάει τον φορητό μαζί του και τον συνδέει μόλις φτάσει για να μπορέσει να γυρίσει. :roflmao:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.694
Reaction score
11.805
Πες του να τραβήξει ένα ενισχυμένο καλώδιο με μπλε πρίζα βιομηχανικού τύπου και να πάρει από Κίνα, με κόστος γύρω στο εκατοστάρικο, ένα φορητό φορτιστή 7,4kW.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.289
Reaction score
33.233
Αυτό που μερικοί δίνουν ...30-40-50-60-70.... χιλιάρικα για αμάξι αλλά ψάχνουν τον φορτιστή του κατοστάρικου ποτέ δεν το κατάλαβα. Δεν είναι χαϊεντιά να πάρεις έναν καλό φορτιστή αλλά ασφάλεια. Πιθανόν να μην γνωρίζουν ότι οι φορτιστές μπορεί να πάρουν φωτιά κατά τη φόρτιση αν δεν είναι σωστά κατασκευασμένοι. Έχετε δει από θερμική κάμερα τι θερμοκρασίες ανεβάζουν πχ τα καλώδια σε διάφορους φορτιστές; Ή η πρίζα;

Ας πάρουν τουλάχιστον κάποιον με προστασία από υπερθέρμανση. Να κόβει όταν ζεσταθεί το βύσμα.
 

Μηνύματα
17.874
Reaction score
25.769
εδώ ο άλλος επαγγελματίας οδηγός με s500, βάζει ling long , αντεγμσρεμλκ , βγάζεις λεφτά από μεταφορές υψηλών προσώπων και βάζεις ling long στο εργαλείο της δουλειάς ; ling long;;;;;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.626
Reaction score
78.914
Ο συγκεκριμένος έχει στο σπίτι original BMW που ήταν πολύ λογικός με την επιδότηση.
Ο φορητός είναι ο δωρεάν που έδιναν με τα αυτοκίνητα, ίδιος με τον δικό μου.
Από το '24 τον χρεώνουν. >:(
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.694
Reaction score
11.805
Αυτό που μερικοί δίνουν ...30-40-50-60-70.... χιλιάρικα για αμάξι αλλά ψάχνουν τον φορτιστή του κατοστάρικου ποτέ δεν το κατάλαβα. Δεν είναι χαϊεντιά να πάρεις έναν καλό φορτιστή αλλά ασφάλεια. Πιθανόν να μην γνωρίζουν ότι οι φορτιστές μπορεί να πάρουν φωτιά κατά τη φόρτιση αν δεν είναι σωστά κατασκευασμένοι. Έχετε δει από θερμική κάμερα τι θερμοκρασίες ανεβάζουν πχ τα καλώδια σε διάφορους φορτιστές; Ή η πρίζα;

Ας πάρουν τουλάχιστον κάποιον με προστασία από υπερθέρμανση. Να κόβει όταν ζεσταθεί το βύσμα.
Τα περισσότερα μοντέλα φορητών φορτιστών, φτηνών και μη, διαθέτουν πλέον προστασία υπερθέρμανσης. Για παράδειγμα, ο εργοστασιακός που δίνει η BYD (ο μικρός των 10Α) εκτός από αισθητήρα εσωτερικής θερμοκρασίας διαθέτει και λειτουργία ελέγχου ποιότητας γραμμής, προσαρμόζοντας την ισχύ φόρτισης στην ποιότητα της καλωδίωσης. Μπορεί και να την απαγορεύσει εντελώς, αν βρει κάτι αντικανονικό.
Οι φορητοί προφανώς δεν έχουν όλα τα ασφαλιστικά που συνήθως μπαίνουν πρόσθετα στον πίνακα των επίτοιχων μοντέλων (π.χ. RCD, προστασία διαρροής DC, αντικεραυνική προστασία κλπ) ούτε τις ευκολίες που συχνά συνοδεύουν τους τελευταίους. Ωστόσο, για την περιστασιακή χρήση που αναφέρει ο zizik για το φίλο του, είναι μια πολύ καλή λύση.

Το πιθανό πρόβλημα εστιάζεται κυρίως εκεί που αναφέρεις κι εσύ: στην επαφή μεταξυ πρίζας τοίχου και βύσματος φορτιστή. Αυτός είναι ο πιο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας, ειδικά αν μιλάμε για κάποια ταλαιπωρημένη/οξειδωμένη πρίζα σούκο. Μια καινούρια πρίζα βιομηχανικού τύπου, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει πρόβλημα.
Μάλιστα, κάποιοι φορητοί έχουν τη δυνατότητα (μέσω προσαρμογέα) να χρησιμοποιούν είτε βιομηχανικό είτε σούκο βύσμα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία -με κάποιες παραχωρήσεις στην ισχύ φόρτισης βέβαια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.289
Reaction score
33.233
Από γαλλικό φόρουμ. Θερμική κάμερα σε δύο διαφορετικούς κινέζικους φορητούς φορτιστές. Δεν ξέρω μάρκες. Και τα δύο καλώδια, οπως φαίνεται και στην φωτογραφία, μπήκαν στην ίδια πρίζα (Legrand Green), και τραβούσαν ίδια Α.

1000004802.jpg
1000004803.jpg
1000004804.jpg


Κατά καιρούς έχουν γίνει γνωστά συμβάντα φωτιάς σε γκαράζ. Από Ασία και Αυστραλία. Σε όλες τις περιπτώσεις η πυροσβεστική είπε πως ξεκίνησε από το φορητό φορτιστή.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.281
Reaction score
9.349
Από γαλλικό φόρουμ. Θερμική κάμερα σε δύο διαφορετικούς κινέζικους φορητούς φορτιστές. Δεν ξέρω μάρκες. Και τα δύο καλώδια, οπως φαίνεται και στην φωτογραφία, μπήκαν στην ίδια πρίζα (Legrand Green), και τραβούσαν ίδια Α.
Εσύ λοιπόν άααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααμα ποτέ πάρεις ηλεκτρικό, μην γίνεις σαν μερικούς που δίνουν ...30-40-50-60-70.... χιλιάρικα για αμάξι και παίρνουν κινέζικο φορτιστή. Πάρε καναδέζικο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.253
Μηνύματα
3.046.451
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top