Tesla

Μηνύματα
3.245
Reaction score
3.044
Κανένα νόημα η αγορά Τεσλα για οικονομικούς λόγους.
Το LR όταν πας να βγεις από το αμάξι στη τελευταία διαδρομή της ημέρας, βγάνει ένα χέρι σε αρπάζει και σου βάζει στην τσέπη 35€.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
ο κινέζος όμως έχει ανοίξει διάπλατα πάνω στο θρανίο και βιβλίο και λυσσάρι ταυτόχρονα και ούτε ασχολείται αν τον βλέπει κανείς
Ήταν θέμα χρόνου να μπουν στην θέση τους.
Με το που ασχολήθηκαν σοβαρά οι ηγέτες με τα ηλεκτρικά, έδειξαν ποιος είναι το αφεντικό.
Audi A6-Q6-Etron GT, Mercedes CLA και GLC, BMW ix3 και ελάτε να μας πιάσετε. (H Porsche ήταν ήδη πολύ δυνατή αλλά και πιο ακριβή οπότε κανείς δεν την κοιτούσε).
Έμεινε ίσως ένα κινέζικο να μπορεί να ανταγωνιστεί (θεωρητικά) τους ενήλικες, αλλά δεν πρόκειται να το δούμε στην Ευρώπη σύντομα.
Και τα κινέζικα πήγαν εκεί που τους αξίζει, στην ίδια κατηγορία που είναι τα κινητά τους και οι τηλεοράσεις τους. Ακριβώς εκεί. Στον πάτο.
Θα πουλήσουν μέσα στην χώρα τους (προφανώς, τεράστια αγορά) και τα εισαγωγικά μοντέλα τους τύπου Dolphin-Atto στην Ευρώπη. Θα πιάσουν μεγάλο όγκο σε αυτά τα μικρά λόγω χαμηλής τιμής, ειδικά σε χώρες καρμίρηδων σαν την Ελλάδα.
Αλλά η ιεραρχία είναι πλέον ξεκάθαρη, η κορυφή ανήκει στους κλασικούς μεγάλους παίκτες, όπως όλοι οι μη-clan members ήξεραν πως θα συμβεί. Πιο κάτω είναι αυτοί που ήταν πάντα στην μεσαία κατηγορία, μαζί με τα swasticars, και στον πάτο τα Κινέζικα.
Φυσιολογικά και αναμενόμενα.
8-)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Άντε πες χεσ.... τα ηλεκτρικά. Να μιλήσουμε λίγο για την Huawei που ο μοναδικός λόγος που η Apple είναι εκεί που είναι, είναι πολιτικός;

Πόσο πίσω έχετε μείνει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Ναι τρέχω να πουλήσω όλα τα apple και να πάρω Huawei
:roflmao:
Τελείωσε γρήγορα το παραμύθι με τα τσουρέκια, Αλεξ.
Εκεί στην πίκρα. Οπως πριν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Μην πάρεις γιατί θα ρίξεις κλάμα. Ειδικά στα τηλέφωνα τα κατουράει τα iPhonια. Είπαμε. Και εγώ Apple έχω και την πληρώνω σα μ@...., αλλά επειδή αυτό θέλω. Όχι επειδή είναι καλύτερο. Πάνε αυτά. Ευτυχώς για μένα τουλάχιστον, δεν τους τα δίνω στα iphoνια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Ξυπνάτε.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Ήταν θέμα χρόνου να μπουν στην θέση τους.
Με το που ασχολήθηκαν σοβαρά οι ηγέτες με τα ηλεκτρικά, έδειξαν ποιος είναι το αφεντικό.
Audi A6-Q6-Etron GT, Mercedes CLA και GLC, BMW ix3 και ελάτε να μας πιάσετε. (H Porsche ήταν ήδη πολύ δυνατή αλλά και πιο ακριβή οπότε κανείς δεν την κοιτούσε).
Έμεινε ίσως ένα κινέζικο να μπορεί να ανταγωνιστεί (θεωρητικά) τους ενήλικες, αλλά δεν πρόκειται να το δούμε στην Ευρώπη σύντομα.
Και τα κινέζικα πήγαν εκεί που τους αξίζει, στην ίδια κατηγορία που είναι τα κινητά τους και οι τηλεοράσεις τους. Ακριβώς εκεί. Στον πάτο.
Θα πουλήσουν μέσα στην χώρα τους (προφανώς, τεράστια αγορά) και τα εισαγωγικά μοντέλα τους τύπου Dolphin-Atto στην Ευρώπη. Θα πιάσουν μεγάλο όγκο σε αυτά τα μικρά λόγω χαμηλής τιμής, ειδικά σε χώρες καρμίρηδων σαν την Ελλάδα.
Αλλά η ιεραρχία είναι πλέον ξεκάθαρη, η κορυφή ανήκει στους κλασικούς μεγάλους παίκτες, όπως όλοι οι μη-clan members ήξεραν πως θα συμβεί. Πιο κάτω είναι αυτοί που ήταν πάντα στην μεσαία κατηγορία, μαζί με τα swasticars, και στον πάτο τα Κινέζικα.
Φυσιολογικά και αναμενόμενα.
8-)
Εγώ πέθανα στα γέλια με όλο αυτό απο πάνω.

😅

Υγ: Μιλήστε μας λίγο για το Apple Intelligence. Όχι μόνο για το FSD. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Εγώ πέθανα στα γέλια με όλο αυτό απο πάνω.

😅

Υγ: Μιλήστε μας λίγο για το Apple Intelligence. Όχι μόνο για το FSD. :biggrin:
Έχεις ήδη απαντήσει σε όλα μόνος σου:
Και εγώ Apple έχω και την πληρώνω σα μ@...., αλλά επειδή αυτό θέλω.
Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο. Κάτσε και σκέψου το.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Οπότε και εσύ τα αγοράζεις επειδή αυτό θες και όχι επειδή είναι καλύτερο. Σωστά;

Εντελώς διαφορετικά πράγματα. Εσύ λες συνέχεια ότι είναι καλύτερα. Δεν είναι. Διαφορετικά ναι, Καλύτερα last year.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Ξανασκέψου.
Το θέλεις περισσότερο επειδή είναι καλύτερο. Αυτό είναι που το κάνει καλύτερο, η καλύτερη χρηστική εμπειρία. Οχι τα μεγαπίξελ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι απαραίτητο πως μεταφράζονται σε μεγαλύτερη ικανοποίηση χρήσης.

Και επιστρέφοντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα αυτοκίνητα που έγραψα πριν, κλείνουν την συζήτηση ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα, για όσους ενδιαφέρονται για τα νούμερα.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
414
Δηλαδή λες ότι τα apple λόγω software έχουν καλύτερη χρηστική εμπειρία και πολλοί συμφωνούν μαζί σου.
Γιατί όμως αυτό δε το δέχεσαι όταν πρόκειται για το software της Τέσλα σε σχέση με τους κλασικούς μεγάλους κατασκευαστές;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Όχι. Το MacBook το πήρα επειδή αυτό έχω μάθει και μου αρέσει (αυτό δεν το κάνει καλύτερο), επειδή δεν μου αρέσει η εναλλακτική, και επειδή σε εμφάνιση η εναλλακτική είναι ΓΤΠΚ. Ειδικά το τρίτο σε μένα είναι deal breaker σε ότι αγοράζω. Σχετικά με το iPhone δεν έχω κανένα τεχνικό λόγο να το πάρω. Δεν θα έδενα ποτέ τόσα χρήματα για τηλέφωνο. Αν ήμουν μεθυσμένος και τα έδινα θα ήταν επειδή έχω και MacBook. Καθώς, να είσαι στο οικοσύστημα της Apple και να δίνεις 1500Ε για Android είναι κάπως λαλακία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Δηλαδή λες ότι τα apple λόγω software έχουν καλύτερη χρηστική εμπειρία και πολλοί συμφωνούν μαζί σου.
Γιατί όμως αυτό δε το δέχεσαι όταν πρόκειται για το software της Τέσλα σε σχέση με τους κλασικούς μεγάλους κατασκευαστές;
Δεν έχω πρόβλημα με τα τέσλα ως προϊόν. Είναι πολύ καλά στην κατηγορία τιμής τους, με κάποιες ιδιαιτερότητες και περιορισμούς (σχεδιασμός ΙΚΕΑ, απουσία μοχλού φλας κτλ) που δικαιολογούνται για να βγουν σε αυτήν την τιμή. Και το software είναι καλό, το δίκτυο φορτιστών εξαιρετικό (όχι ακόμα στην Ελλάδα) και η χρήση τους, το ADAC πιθανόν κορυφαίο. Θα έχουν και τα μειονεκτήματα τους, όπως έχουν όλα. Μια χαρά είναι λοιπόν στην τιμή τους.
Το πρόβλημα είναι πως ο CEO είναι φασίστας, ο οποίος παρεμβαίνει ενεργά στην πολιτική σκηνή της χώρας του αλλά και της Ευρώπης για να προωθήσει την απολυταρχία που έχει στο μυαλό του. Αν κρατούσε τις ιδέες του για τον εαυτό του δεν θα έδινα καμία σημασία. Πού ξέρω πχ τι πρεσβεύει ο CEO της Nike? Δεν έχω ιδέα. Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είναι ακόμα χειρότερος. Δεν με νοιάζει γιατί δεν παρεμβαίνει.
Για όποιον λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για την Δημοκρατία ή είναι φασιστάκι, μια χαρά είναι το προϊόν. Και δεν είναι λίγοι: σκεφτείτε πως σε όλες τις χώρες τα ποσοστά των ακραίων δεξιοφασιστών είναι ιστορικά γύρω από το 20%. Και πως τα ποσοστά αποχής από τις εκλογές στην Δύση είναι ακόμα μεγαλύτερα.
Και είναι και οι παρτάκηδες, όλων των αποχρώσεων.
Για όλους αυτούς το προϊόν είναι πολύ καλό.. Και η εμπειρία χρήσης εξαιρετική.
 

Μηνύματα
1.033
Reaction score
1.570
Δεν έχω πρόβλημα με τα τέσλα ως προϊόν. Είναι πολύ καλά στην κατηγορία τιμής τους, με κάποιες ιδιαιτερότητες και περιορισμούς (σχεδιασμός ΙΚΕΑ, απουσία μοχλού φλας κτλ) που δικαιολογούνται για να βγουν σε αυτήν την τιμή. Και το software είναι καλό, το δίκτυο φορτιστών εξαιρετικό (όχι ακόμα στην Ελλάδα) και η χρήση τους, το ADAC πιθανόν κορυφαίο. Θα έχουν και τα μειονεκτήματα τους, όπως έχουν όλα. Μια χαρά είναι λοιπόν στην τιμή τους.
Το πρόβλημα είναι πως ο CEO είναι φασίστας, ο οποίος παρεμβαίνει ενεργά στην πολιτική σκηνή της χώρας του αλλά και της Ευρώπης για να προωθήσει την απολυταρχία που έχει στο μυαλό του. Αν κρατούσε τις ιδέες του για τον εαυτό του δεν θα έδινα καμία σημασία. Πού ξέρω πχ τι πρεσβεύει ο CEO της Nike? Δεν έχω ιδέα. Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είναι ακόμα χειρότερος. Δεν με νοιάζει γιατί δεν παρεμβαίνει.
Για όποιον λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για την Δημοκρατία ή είναι φασιστάκι, μια χαρά είναι το προϊόν. Και δεν είναι λίγοι: σκεφτείτε πως σε όλες τις χώρες τα ποσοστά των ακραίων δεξιοφασιστών είναι ιστορικά γύρω από το 20%. Και πως τα ποσοστά αποχής από τις εκλογές στην Δύση είναι ακόμα μεγαλύτερα.
Και είναι και οι παρτάκηδες, όλων των αποχρώσεων.
Για όλους αυτούς το προϊόν είναι πολύ καλό.. Και η εμπειρία χρήσης εξαιρετική.
Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας; :( αν κατάλαβα λάθος μήν δώσεις σημασία σε αυτό που έγραψα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.085
Reaction score
145.178
Το LR όταν πας να βγεις από το αμάξι στη τελευταία διαδρομή της ημέρας, βγάνει ένα χέρι σε αρπάζει και σου βάζει στην τσέπη 35€.
Όταν κάνεις καθημερινά ένα σκασμό χιλιόμετρα με βενζίνη, και ξέρεις καλά πόσα πληρώνεις κάθε μήνα στο βενζινάδικο, τότε η αντικατάσταση του ICE με οποιοδήποτε BEV υψηλού efficiency (όπως ένα Tesla LR που λες), ναι, θα σου αφήνει λεφτά στην τσέπη κάθε μέρα, με μαθηματική ακρίβεια.

Μετρημένα κουκιά είναι.

Κι εμείς που έχουμε πλέον σημαντική εμπειρία χρήσης BEV, δεν γεννηθήκαμε με BEV, κάποια ICE είχαμε για δεκαετίες, και είδαμε στην πράξη την διαφορά του κόστους χρήσης.

Προσωπικά, επειδή όντως έκανα καθημερινά πολλά χιλιόμετρα (70+ κάθε μέρα μόνο για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι, + όλες τις υπόλοιπες διαδρομές και ταξίδια), γράφοντας κατά μέσο όρο 35.000 χλμ το έτος (έφτασα και 40.000 χλμ μια χρονιά), πάντα διάλεγα ένα ICE με γνώμονα την οικονομία στην κατανάλωση, και είχα επί σειράς ετών ντιζελάκια αποδεδειγμένα χαμηλής κατανάλωσης.

Ε, η διαφορά κόστους μετακίνησης που είδα στην πράξη με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ήταν huge. Από 250€ το μήνα, έπεσε το κόστος μετακίνησης κάτω από 40€ το μήνα, έγινε πλέον αδιάφορο μικροέξοδο, ενώ μέχρι τότε ήταν υπολογίσιμο κόστος, ιδίως διότι το ίδιο κόστος είχε και η σύζυγός μου, δηλαδή από ένα 500-άρικο που έφευγε κάθε μήνα στα βενζινάδικα, έπεσε σε ένα 80-άρι ή και λιγότερα! Δηλαδή μπήκε στην κατηγορία "ανάξιο λόγου" ενώ μέχρι τότε ήταν υπολογίσιμο έξοδο.

Συνυπολόγισε και το έξοδο του μηνιαίου leasing που είχα για 2 ΙΧ, Ε, πλέον έγινε τζάμπα η χρήση των αυτοκινήτων, τα οποία βεβαίως αγόρασα cash, αλλά με 150% υπεραπόσβεση και με σημαντική επιδότηση.

Όποτε, ναι, κάθε μέρα λεφτά στην τσέπη.

Ταυτόχρονα, ιδίως το Τέσλα, που ΔΕΝ έχει ετήσιο υποχρεωτικό σέρβις (δεν έχει κανένα υποχρεωτικό σέρβις) έχει πρακτικά μηδενικό κόστος χρήσης σε σχέση με άλλα BEV, που βρίσκουν άθλιους τρόπους να παίρνουν 250-άρια (και παραπάνω) στα "ετήσια σέρβις".
Προ ημερών λόγου χάριν, χρειάστηκε προσθήκη αντιψυκτικού στην αντλία θερμότητας του iD.3, να άλλο ένα 250-άρι έτσι, αέρα Πατέρα. Έχει ροκανίσει πάνω από 1 χιλιάρικο εντελώς χαλαρά στην αντιπροσωπεία. Το Τέσλα αντιθέτως, με το ζόρι άλλαξα ένα φίλτρο καμπίνας. Ούτε καν χρειαζόταν, είπα άντε, 50.000χλμ έκανα, ας κάνω κάτι σα "σέρβις" ρε παιδί μου.

Βλέπω δηλαδή στην πράξη, πως το Τέσλα για μένα και για την τσέπη μου, σημαίνει σαφώς λιγότερα έξοδα συντήρησης σε σχέση με το iD.3, είναι υπολογίσιμο κόστος.

Πιο ακριβά γερμανικά αυτοκίνητα, έχουν σημαντικά πιο αυξημένο κόστος συντήρησης, με το κόστος των ετήσιων σέρβις να είναι σημαντικότατο. Δε θες να μάθεις σε πόρσε τάικαν πόσα λεφτά φεύγουν, άσε και τα ελαστικά, που μόνο 1 επιλογή υπάρχει, και σε βαράνε πάνω από 2-χίλαρο..

Βέβαια, έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν βασίστηκε καμία αυτοκινητοβιομηχανία στα πολύ υψηλού κοστολογίου μοντέλα της για την επιβίωσή της, καθώς αυτά πάντα πουλούσαν πολύ λίγα κομμάτια, ενώ οι επιλογές σε χαμηλές κατηγορίες τιμής πουλάνε μεγάλους αριθμούς ΙΧ, και εκεί βασίζεται η κερδοφορία των εταιρειών, μαζί με τα σέρβις και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστεί αυτός ο στόλος.

Οκ, εξαιρούνται μερικές εταιρείες σουπερκαρς και υπερπολυτελών ΙΧ που βρίσκονται σε απίστευτα υψηλά κοστολογια και προφανώς με πολύ φουσκωμένα ποσοστά κέρδους, ώστε να επιβιώνουν από λίγες πωλήσεις, πχ Bugatti, Ferrari, Bentley, rolls Royce κλπ. Στην κατηγορία αυτή παίζει και το ηλεκτρικό σούπερκαρ της Rimac.

Χου Κερς.

Δεν νομίζω ο πελάτης της rimac ή της rolls Royce να μπαίνει να γράφει εδώ στο φόρουμ για να ζητάει συμβουλές αγοράς, ή για κόστος χρήσης, Ε; 😂🤪🤣
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας;
Δεν έγραψα αυτό.
Δεν το διάβασες όλο μάλλον.
Οχι. Υπάρχουν και οι παρτάκηδες όλων των αποχρώσεων, έχει και αριστερούς.
Και επίσης όσοι είναι απαθείς ή και ανενημέρωτοι στα πολιτικά δρώμενα. Κάποιοι δεν ψηφίζουν καν.
Ξαναδιάβασε το.
Απ´όλα έχει ο μπαξές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας; :( αν κατάλαβα λάθος μήν δώσεις σημασία σε αυτό που έγραψα.
Όποιος παίρνει Tesla είναι φασίστας. Όποιος παίρνει VW (diesel gate) είναι οικολόγος.

Τι ψάχνεις να βρεις. :roflmao:
Αν τα παίρνανε στα σοβαρά θα είχε γίνει τσιπτ@ν@$ εδώ μέσα. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.720
Reaction score
91.851
Δυσκολία κατανόησης κειμένου βλέπω.
Ξανά από την αρχή, δέκα φορές, μήπως τα καταλάβετε κάποιοι. Οχι όλοι, σίγουρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Ναι όχι όλοι. Οπότε αυτός που θέλει Tesla και δεν είναι φασίστας είναι κάτι από τα υπόλοιπα. Ή όλα τα υπόλοιπα. :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.085
Reaction score
145.178
Ναι όχι όλοι. Οπότε αυτός που θέλει Tesla και δεν είναι φασίστας είναι κάτι από τα υπόλοιπα. Ή όλα τα υπόλοιπα. :roflmao:
Ή απλώς εκτιμάει ένα εξαιρετικό προϊόν με πολύ υψηλό VFM, και αδίκως κάποιοι πορωμένοι haters προσπαθούν να τον "τσουβαλιάσουν" σε κάποια κατηγορία που βολεύει το τροπάρι μίσους τους. 😎
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.273
Μηνύματα
3.046.922
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top