- Μηνύματα
- 3.246
- Reaction score
- 3.044
Το LR όταν πας να βγεις από το αμάξι στη τελευταία διαδρομή της ημέρας, βγάνει ένα χέρι σε αρπάζει και σου βάζει στην τσέπη 35€.Κανένα νόημα η αγορά Τεσλα για οικονομικούς λόγους.
Το LR όταν πας να βγεις από το αμάξι στη τελευταία διαδρομή της ημέρας, βγάνει ένα χέρι σε αρπάζει και σου βάζει στην τσέπη 35€.Κανένα νόημα η αγορά Τεσλα για οικονομικούς λόγους.
Ήταν θέμα χρόνου να μπουν στην θέση τους.ο κινέζος όμως έχει ανοίξει διάπλατα πάνω στο θρανίο και βιβλίο και λυσσάρι ταυτόχρονα και ούτε ασχολείται αν τον βλέπει κανείς
Εγώ πέθανα στα γέλια με όλο αυτό απο πάνω.Ήταν θέμα χρόνου να μπουν στην θέση τους.
Με το που ασχολήθηκαν σοβαρά οι ηγέτες με τα ηλεκτρικά, έδειξαν ποιος είναι το αφεντικό.
Audi A6-Q6-Etron GT, Mercedes CLA και GLC, BMW ix3 και ελάτε να μας πιάσετε. (H Porsche ήταν ήδη πολύ δυνατή αλλά και πιο ακριβή οπότε κανείς δεν την κοιτούσε).
Έμεινε ίσως ένα κινέζικο να μπορεί να ανταγωνιστεί (θεωρητικά) τους ενήλικες, αλλά δεν πρόκειται να το δούμε στην Ευρώπη σύντομα.
Και τα κινέζικα πήγαν εκεί που τους αξίζει, στην ίδια κατηγορία που είναι τα κινητά τους και οι τηλεοράσεις τους. Ακριβώς εκεί. Στον πάτο.
Θα πουλήσουν μέσα στην χώρα τους (προφανώς, τεράστια αγορά) και τα εισαγωγικά μοντέλα τους τύπου Dolphin-Atto στην Ευρώπη. Θα πιάσουν μεγάλο όγκο σε αυτά τα μικρά λόγω χαμηλής τιμής, ειδικά σε χώρες καρμίρηδων σαν την Ελλάδα.
Αλλά η ιεραρχία είναι πλέον ξεκάθαρη, η κορυφή ανήκει στους κλασικούς μεγάλους παίκτες, όπως όλοι οι μη-clan members ήξεραν πως θα συμβεί. Πιο κάτω είναι αυτοί που ήταν πάντα στην μεσαία κατηγορία, μαζί με τα swasticars, και στον πάτο τα Κινέζικα.
Φυσιολογικά και αναμενόμενα.
![]()
Έχεις ήδη απαντήσει σε όλα μόνος σου:Εγώ πέθανα στα γέλια με όλο αυτό απο πάνω.
Υγ: Μιλήστε μας λίγο για το Apple Intelligence. Όχι μόνο για το FSD.![]()
Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο. Κάτσε και σκέψου το.Και εγώ Apple έχω και την πληρώνω σα μ@...., αλλά επειδή αυτό θέλω.
Δεν έχω πρόβλημα με τα τέσλα ως προϊόν. Είναι πολύ καλά στην κατηγορία τιμής τους, με κάποιες ιδιαιτερότητες και περιορισμούς (σχεδιασμός ΙΚΕΑ, απουσία μοχλού φλας κτλ) που δικαιολογούνται για να βγουν σε αυτήν την τιμή. Και το software είναι καλό, το δίκτυο φορτιστών εξαιρετικό (όχι ακόμα στην Ελλάδα) και η χρήση τους, το ADAC πιθανόν κορυφαίο. Θα έχουν και τα μειονεκτήματα τους, όπως έχουν όλα. Μια χαρά είναι λοιπόν στην τιμή τους.Δηλαδή λες ότι τα apple λόγω software έχουν καλύτερη χρηστική εμπειρία και πολλοί συμφωνούν μαζί σου.
Γιατί όμως αυτό δε το δέχεσαι όταν πρόκειται για το software της Τέσλα σε σχέση με τους κλασικούς μεγάλους κατασκευαστές;
Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας;Δεν έχω πρόβλημα με τα τέσλα ως προϊόν. Είναι πολύ καλά στην κατηγορία τιμής τους, με κάποιες ιδιαιτερότητες και περιορισμούς (σχεδιασμός ΙΚΕΑ, απουσία μοχλού φλας κτλ) που δικαιολογούνται για να βγουν σε αυτήν την τιμή. Και το software είναι καλό, το δίκτυο φορτιστών εξαιρετικό (όχι ακόμα στην Ελλάδα) και η χρήση τους, το ADAC πιθανόν κορυφαίο. Θα έχουν και τα μειονεκτήματα τους, όπως έχουν όλα. Μια χαρά είναι λοιπόν στην τιμή τους.
Το πρόβλημα είναι πως ο CEO είναι φασίστας, ο οποίος παρεμβαίνει ενεργά στην πολιτική σκηνή της χώρας του αλλά και της Ευρώπης για να προωθήσει την απολυταρχία που έχει στο μυαλό του. Αν κρατούσε τις ιδέες του για τον εαυτό του δεν θα έδινα καμία σημασία. Πού ξέρω πχ τι πρεσβεύει ο CEO της Nike? Δεν έχω ιδέα. Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είναι ακόμα χειρότερος. Δεν με νοιάζει γιατί δεν παρεμβαίνει.
Για όποιον λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για την Δημοκρατία ή είναι φασιστάκι, μια χαρά είναι το προϊόν. Και δεν είναι λίγοι: σκεφτείτε πως σε όλες τις χώρες τα ποσοστά των ακραίων δεξιοφασιστών είναι ιστορικά γύρω από το 20%. Και πως τα ποσοστά αποχής από τις εκλογές στην Δύση είναι ακόμα μεγαλύτερα.
Και είναι και οι παρτάκηδες, όλων των αποχρώσεων.
Για όλους αυτούς το προϊόν είναι πολύ καλό.. Και η εμπειρία χρήσης εξαιρετική.
Όταν κάνεις καθημερινά ένα σκασμό χιλιόμετρα με βενζίνη, και ξέρεις καλά πόσα πληρώνεις κάθε μήνα στο βενζινάδικο, τότε η αντικατάσταση του ICE με οποιοδήποτε BEV υψηλού efficiency (όπως ένα Tesla LR που λες), ναι, θα σου αφήνει λεφτά στην τσέπη κάθε μέρα, με μαθηματική ακρίβεια.Το LR όταν πας να βγεις από το αμάξι στη τελευταία διαδρομή της ημέρας, βγάνει ένα χέρι σε αρπάζει και σου βάζει στην τσέπη 35€.
Δεν έγραψα αυτό.Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας;
Όποιος παίρνει Tesla είναι φασίστας. Όποιος παίρνει VW (diesel gate) είναι οικολόγος.Αν έχω καταλάβει σωστά, όποιος παίρνει τέσλα είναι δεξιός ή φασίστας;αν κατάλαβα λάθος μήν δώσεις σημασία σε αυτό που έγραψα.
Ή απλώς εκτιμάει ένα εξαιρετικό προϊόν με πολύ υψηλό VFM, και αδίκως κάποιοι πορωμένοι haters προσπαθούν να τον "τσουβαλιάσουν" σε κάποια κατηγορία που βολεύει το τροπάρι μίσους τους.Ναι όχι όλοι. Οπότε αυτός που θέλει Tesla και δεν είναι φασίστας είναι κάτι από τα υπόλοιπα. Ή όλα τα υπόλοιπα.![]()