Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.326
Reaction score
33.262
Ήρθαν τα ανανεωμένα 3/Υ και στην Ελλάδα. Το μικρό 3άρι πλέον διανύει 554χλμ κατά WLTP, πήρε μοχλό φλας και κάμερα μπροστά, στην ίδια τιμή. Nice :)

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.731
Reaction score
91.863
Κοιτα κοιτα κοιτα ενδιαφέρον :laugh: :roflmao:
Από περιέργεια.
Δεν θα το έπαιρνα έτσι κι αλλιώς. Ακόμα και αν έμπαινε CEO η Γκρέτα.
Εγώ ψάχνω πιο πλούσιες εκδόσεις αυτοκινήτων, όχι πιο λιτές.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.602
Reaction score
83.924
Ώπα μεγάλε μου. 🛑 Αν μπει το Γκρετάκι, ακόμα κι εγώ θα πάρω.
γκρετάκι....γκρετάκι...το άφηκες να το πιάσουν οι εβραίοι και ναστο μαγαρίσουν όμως...αντί να πάρεις το βαρκάκι και να πας να το σώσεις :roflmao:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.731
Reaction score
91.863
Εντάξει, σιγά σιγά άρχισαν να βάζουν νερό στο κρασί τους. Γιατί μέχρι τώρα μας έλεγαν πως είναι άποψη της εταιρίας πως πρέπει να καταργηθεί ο μοχλός φλας, και η αυτόνομη οδήγηση και pipes.
Τσουπ, να τος ο μοχλός στην θέση του. :roflmao:
Μετά μας έλεγαν πως δεν γίνεται να βγαίνουν εκδόσεις με διαφορετικό επίπεδο εξοπλισμού, κουβά κι αυτό. Να και οι φτηνές εκδόσεις. Ας βγάλουν και μια πιο πλούσια να είναι σωστοί.
Το πιο σημαντικό όμως είναι να βγάλουν ένα μικρό, σαν αυτοκίνητο πόλης. Μόνο έτσι μπορεί να πάρουν τα πάνω τους σε πωλήσεις. Γιατί οι φτηνές εκδόσεις των υφιστάμενων μοντέλων δεν ξέρω κατά πόσο θα φέρουν νέους πελάτες, ή θα πάρουν πελάτες από την στάνταρ έκδοση.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.291
Reaction score
9.361
Γιατί οι φτηνές εκδόσεις των υφιστάμενων μοντέλων δεν ξέρω κατά πόσο θα φέρουν νέους πελάτες, ή θα πάρουν πελάτες από την στάνταρ έκδοση.
Μπορεί να μην κάνουν τίποτα από τα δύο, αλλά και πάλι να αυξήσουν την κερδοφορία της εταιρείας. Γιατί ένας καταναλωτής που δεν θα κοιτούσε Tesla καθώς είναι πολύ ακριβά για την τσέπη του, τώρα μπαίνει στη διαδικασία να τα δει (καθώς το φθηνό μοντέλο είναι στο budget του) αλλά τελικά καταλήγει να αγοράσει το κανονικό γιατί "αξίζει" περισσότερο.

Κάτι σαν το decoy effect.

Μετά μας έλεγαν πως δεν γίνεται να βγαίνουν εκδόσεις με διαφορετικό επίπεδο εξοπλισμού, κουβά κι αυτό. Να και οι φτηνές εκδόσεις. Ας βγάλουν και μια πιο πλούσια να είναι σωστοί.
Όταν θα είναι έτοιμοι, θα τη βγάλουνε. Όσο δεν έχουν τις υποδομές να το κάνουν, είναι άποψη. Όταν τις αποκτήσουν, είναι επειδή ακούνε τον καταναλωτή.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.363
Reaction score
10.829
Μετά μας έλεγαν πως δεν γίνεται να βγαίνουν εκδόσεις με διαφορετικό επίπεδο εξοπλισμού, κουβά κι αυτό.
Είναι πολύ μεγάλη οικονομία αυτό. Αλλιώς πρέπει να βγάζεις το αυτοκίνητο από τη σειρά παραγωγής, να εγκαθιστάς τα έξτρα και να το ξαναβάζεις. Χαλάει τη ροή. Άλλες εταιρίες έχουν αρχίσει να κάνουν το ίδιο, με "πακέτα" που δεν αλλάζουν, και οικονομικά δεν συμφέρει να βάλεις ότι θέλεις. Ήθελα να βάλω εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος στην BMW. Θεωρητικά γίνεται, αλλά ο μάστορας είπε ότι το έκανε μια φορά και δεν ξαναμπλέκει. Κανονικά θέλει νέα καλωδίωση. Οπότε; Έχουν τα πρόσθετα εγκατεστημένα, αλλά δεν τα ενεργοποιούν (βλέπε θερμαινόμενα καθίσματα).

Το πιο σημαντικό όμως είναι να βγάλουν ένα μικρό, σαν αυτοκίνητο πόλης. Μόνο έτσι μπορεί να πάρουν τα πάνω τους σε πωλήσεις.
Ειλικρινά δεν νομίζω να το κάνουν, παρότι μάλλον τα σχέδια είναι έτοιμα. Η τρέχουσα παραγωγή δεν μπορεί να καλύψει μεγαλύτερη ζήτηση. Το μικρό μοντέλο -ας μην γελιόμαστε- δεν αφορά την Αμερική όπου το Model 3 θεωρείται "μικρομεσαίο". Η Ασία αγοράζει κινέζικα. Τι μένει, η αγορά της νότιας Ευρώπης; Σοβαρά; Άμα φτιάξουν ένα εργοστάσιο ακόμη θα το βγάλουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.096
Reaction score
145.186
Έχουν να επεκταθούν και στην αγορά της Ινδίας, στην οποία προς ώρας μόνον το RWD Υ σε γκρι είναι διαθέσιμο. 🤣😂🤪

Και πρόκειται για την χώρα με το μεγαλύτερο πληθυσμό στον πλανήτη, μεγαλύτερο κι από της Κίνας.

Η υπάρχουσα παραγωγική δυνατότητα δεν μπορεί να αυξηθεί με τα υπάρχοντα εργοστάσια και τα υπάρχοντα μοντέλα, ήδη οι πωλήσεις του Q3 του 2025 είναι "αριθμός ρεκόρ" για τη φίρμα, μισό μύριο αυτοκίνητα στο 4-μηνο, 2 μύρια στο έτος. Αυτά είναι, τέλος.

Όλα κι όλα 2 μύρια αυτοκίνητα μπορεί να κατασκευάσει, δεν έχει μεγαλύτερες δυνατότητες.

Αν θα βγει μικρό και οικονομικότερο, θα έχει μικρότερο κέρδος ανά πώληση, δηλαδή θα πρέπει να πουληθούν 2 ή 3 για να έχει το ίδιο κέρδος από την πώληση 1 ακριβότερου μοντελ Υ.

Δεν ξέρω αν θα επενδύσουν σε νέο εργοστάσιο ΙΧ αυτοκινήτων.

Οικονομικά τους συμφέρει να ξεκινήσουν μαζική παραγωγή του φορτηγού (Semi) που έχει μεγάλη αγορά, μεγάλο κόστος και μεγάλο κέρδος. Και αυτό θα κάνουν σίγουρα, στην επόμενη χρονιά.

Οικονομικά επίσης τους συμφέρει να προχωρήσει το robotaxi.

Άρα οι δικές μας "απαιτήσεις" δεν είναι ούτε μέσα στις προτεραιότητές τους, ούτε στα σχέδιά τους, διότι είναι οικονομικά ασύμφορες.

Όποιος βολεύεται με τις επιλογές που δίνει η φίρμα, έχει καλώς. Όποιος δε βολεύεται, έχει και κινέζικα, ή (χαχαχαχαχαχαχαχαχα) ευρωπαϊκά.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.363
Reaction score
10.829
Οικονομικά τους συμφέρει να ξεκινήσουν μαζική παραγωγή του φορτηγού (Semi) που έχει μεγάλη αγορά, μεγάλο κόστος και μεγάλο κέρδος. Και αυτό θα κάνουν σίγουρα, στην επόμενη χρονιά.
Εκεί είναι τα χοντρά λεφτά: τράκτορες με αυτόνομη οδήγηση. Γιατί να ασχοληθεί με τα ψιλά ενός B-SUV;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.326
Reaction score
33.262
Αν πάει καλά το φθηνότερο Υ θα τραβήξει την τιμή προς τα κάτω και στο υπάρχον.

Αυτή τη στιγμή η Σανγκάη δουλεύει στα 36" ανά όχημα. Το Βερολίνο στα 60" αλλά μπορεί να πάει στα 36" αν χρειαστεί.

Η γραμμή του robotaxi παει στα 10", με full capacity ίσως και στα 5".

Οι γραμμές παραγωγής κοστίζουν δις και αν δεν τις ξεζουμίσει δεν θα κάνει άλλη.

Αν μπαίνει μικρότερο Υ στη υπάρχουσα θα γίνει. Αργότερα.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.363
Reaction score
10.829
Αν πάει καλά το φθηνότερο Υ θα τραβήξει την τιμή προς τα κάτω και στο υπάρχον.
Μπα, θα βάλουν μερικά "εξτρά" στο υπάρχον και θα ανεβάσουν την τιμή!
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.326
Reaction score
33.262
Το μπλε έφυγε από τα Model Y. Μακάρι να φέρουν το glacier blue. Να κάνουν το ίδιο και στο 3. Το μπλε που είχαν δεν βλεπόταν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.096
Reaction score
145.186

Μηνύματα
1.898
Reaction score
458
Yes, Tesla has removed Deep Blue Metallic for the Model Y in Europe, likely in preparation for the launch of the new Glacier Blue color, which is produced at their Berlin factory. This move is part of Tesla's strategy to optimize production by limiting color options, though it replaces one blue with another for the European market.



Key Details
  • Deep Blue Metallic Removed:
    Tesla has stopped offering Deep Blue Metallic as a paint option for the Model Y in Europe.
  • Glacier Blue Incoming:
    The more recent Glacier Blue color, produced at the Giga Berlin plant, is expected to take its place.

  • Production Optimization:
    Tesla's approach of limiting paint options aims to streamline the ordering process, reduce production complexity, and simplify inventory management.

  • Regional Differences:
    This change is specific to the European market; other regions may still have or have had different blue color offerings


 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.286
Μηνύματα
3.047.225
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top