Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
19.532
Reaction score
23.606
ακριβώς για να τους πω "δοκίμασα όσα είπατε και λέτε μαλακίες".
Ε, τώρα μην περιμενεις ειδικά απο εμενα να πω ότι αυτό είναι ένα σωστό κίνητρο για να καλυτρερεύσεις την όποια audio εμπειρία ή να πλοηγηθείς εντός αυτής. Τα άλλα όλα τα ξέρω βρε συ Αστρονότ, αφού ξέρεις ότι σε διαβάζω .... τώρα βεβαια πόσα καταλαβαίνω απο αυτά, το κατά δύναμιν. Whatever works for you and the same goes for everyone.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.724
Reaction score
12.715
Ε, τώρα μην περιμενεις ειδικά απο εμενα να πω ότι αυτό είναι ένα σωστό κίνητρο για να καλυτρερεύσεις την όποια audio εμπειρία ή να πλοηγηθείς εντός αυτής. Τα άλλα όλα τα ξέρω βρε συ Αστρονότ, αφού ξέρεις ότι σε διαβάζω .... τώρα βεβαια πόσα καταλαβαίνω απο αυτά, το κατά δύναμιν. Whatever works for you and the same for everyone.
Ναι, αλλά μεταξύ κατεργαραίων, ειλικρίνεια. Αυτός ήταν ο σκοπός μου αρχικά, μέχρι που έφαγα το χαστούκι μου και συνήλθα.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.493
Το NULL που βγαίνει σε ενα NULL TEST δεν ειναι ενα, δεν υπάρχει ενα NULL ειναι πολλά που θα χρειαστεί να ψάχνεις

Η απάντηση εξαρτάται απο την ερώτηση.
Αν ζητάς να μάθεις απο δύο ενισχυτές η δυο καλώδια τι απόκριση συχνότητας έχουν
Προϋποθέτει ότι η διάταξη που εχεις μπορεί να την μετρησει .

Αν ζητάς να μάθεις την ταχύτητα μεταξύ δυο ενισχυτών προϋποθέτει ότι η διάταξη μπορεί να την μετρήσει .

Αν ζητάς να μάθεις τον θόρυβο μεταξύ δύο ενισχυτών προϋποθέτει ότι η διάταξη σου εχει κατά πολύ λιγότερο θόρυβο απο τους ενισχυτές σου για να μπορεί να μετρήσεις .

Αν ζηταςνα μάθεις την αντίσταση ενός καλωδίου προϋποθέτει ότι η διάταξη που μετράς μπορεί να αναλύσει τόσο μικρά μεγέθη..

Ένας παλμογραφος για να είναι γραμμικός σε μετρήσεις τύπου 20 HZ με 20 KHZ η ταχύτητα ανάλυσης ειναι ξεκινάει απο 10ΜΗΖ ασφαλές 30 ΜΗΖ και ιδανικά 100ΜΗΖ
Το ιδιο και οποια διάταξη αξιολογεί σε AUDIO τα αποτελέσματα ενός NULL τεστ

χωρις αυτα τα NULL TEST θα βγαζουν παντα αποτελεσμα μηδεν .....οχι γιατι ειναι ετσι απλα επειδη δεν μπορουν να μετρησουν την διαφορα .

Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις και γενικά ότι γράφεις ειναι εκλογικευσεις και στερούνται παντελώς και απολύτως καμμιας επιστημονικής τεκμηρίωσης ακόμα και το BLOCK του συστήματος σου το λες λάθος ακόμα και την ενίσχυση απο στάδιο σε στάδιο δεν μπορείς να την κατανοήσεις ...

Καληνύχτα....και σκεπασου να μην κρυώσεις
 

Μηνύματα
7.724
Reaction score
12.715
Το NULL που βγαίνει σε ενα NULL TEST δεν ειναι ενα, δεν υπάρχει ενα NULL ειναι πολλά που θα χρειαστεί να ψάχνεις

Η απάντηση εξαρτάται απο την ερώτηση.
Αν ζητάς να μάθεις απο δύο ενισχυτές η δυο καλώδια τι απόκριση συχνότητας έχουν
Προϋποθέτει ότι η διάταξη που εχεις μπορεί να την μετρησει .

Αν ζητάς να μάθεις την ταχύτητα μεταξύ δυο ενισχυτών προϋποθέτει ότι η διάταξη μπορεί να την μετρήσει .

Αν ζητάς να μάθεις τον θόρυβο μεταξύ δύο ενισχυτών προϋποθέτει ότι η διάταξη σου εχει κατά πολύ λιγότερο θόρυβο απο τους ενισχυτές σου για να μπορεί να μετρήσεις .

Αν ζηταςνα μάθεις την αντίσταση ενός καλωδίου προϋποθέτει ότι η διάταξη που μετράς μπορεί να αναλύσει τόσο μικρά μεγέθη..

Ένας παλμογραφος για να είναι γραμμικός σε μετρήσεις τύπου 20 HZ με 20 KHZ η ταχύτητα ανάλυσης ειναι ξεκινάει απο 10ΜΗΖ ασφαλές 30 ΜΗΖ και ιδανικά 100ΜΗΖ
Το ιδιο και οποια διάταξη αξιολογεί σε AUDIO τα αποτελέσματα ενός NULL τεστ

χωρις αυτα τα NULL TEST θα βγαζουν παντα αποτελεσμα μηδεν .....οχι γιατι ειναι ετσι απλα επειδη δεν μπορουν να μετρησουν την διαφορα .
Θα μας τρελάνεις τώρα. Στο null test δεν ψάχνεις να συγκεκριμενοποιήσεις παραμέτρους, αλλά να συγκρίνεις δύο πράγματα αν είναι ίδια. Απο τη στιγμή που η είσοδος Α ακυρώνει την είσοδο Β, αυτό μπορεί να συμβεί μόνο και μόνο εφόσον και τα δύο σήματα είναι όμοια, ίσα. Διαφορετικά, προκύπτουν διαφορές, που θα μπορούσε κάποιος να εξετάσει που οφείλονται. Δεν μπορείς να έχεις null, αν δεν έχεις σε αντίστροφη φάση το ίδιο σήμα.
Διαφορετικά, ο Carver θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι έχει null χωρίς να πειράξει το παραμικρό και να το ρίξει στη φιλοσοφία παντώς τύπου ( όπως αμπελοφιλοσοφία, ας πούμε ) ότι ο μετρητής δεν μπορεί να εξετάσει τη συνθήκη κάτω απο την οποία οι ενισχυτές έπαιζαν με τον ίδιο τρόπο.

Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις και γενικά ότι γράφεις ειναι εκλογικευσεις και στερούνται παντελώς και απολύτως καμμιας επιστημονικής τεκμηρίωσης ακόμα και το BLOCK του συστήματος σου το λες λάθος ακόμα και την ενίσχυση απο στάδιο σε στάδιο δεν μπορείς να την κατανοήσεις ...
Ναι, φυσικά. Αν είχα 50 χρόνια στο κουρμπέτι σαν τεχνικός, θα είχε περισσότερη βαρύτητα ο λόγος μου. Έτσι δεν είναι;
Όσο για το block του συστήματός μου, φυσικά και δεν μπορώ να το περιγράψω με τεχνικές λεπτομέρειες και ορολογίες. Δεν είναι η δουλειά μου αυτή. Δεν θα κάτσω να αναλύσω τα υποκυκλώματα. Έχω ένα streamer που τροφοδοτεί μέσω usb το minidsp. Το minidsp κάνει όλες τις εργασίες που σου περιέγραψα ( οι οποίες σου διαφεύγουν, αλλά αναφέρονται ξεκάθαρα στο owner's manual του minidsp, ψάξε να το βρεις άμα θέλεις ) και αυτό με τη σειρά του τροφοδοτεί την είσοδο του κάθε καναλιού ενίσχυσης των τελικών, τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν απευθείας τα αντίστοιχα μεγάφωνα. Τώρα, το τί κύκλωμα διαδέχεται ποιο μέσα στον τελικό μου για παράδειγμα, ουδόλως με ενδιαφέρει. Δεν μπορείς όμως να αμφισβητήσεις το block του συστήματός μου, γιατί ξέρω πολύ καλά τί, που και με ποιο τρόπο χρησιμοποιώ.
Εξήγησέ μου όμως, πώς στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης το γεγονός ότι με το καλύτερο και ακριβέστερο κροσάρισμα που μόνο το dsp crossover μπορεί να προσφέρει ( δεν συζητώ καν για παθητικά κροσόβερ... ), έχω το καλύτερο ματσάρισμα ανάμεσα στους δρόμους του ηχείου, κάτι που αν δεν είχε ουσία, δεν θα προσπαθούσαν υψηλής κατηγορίας κατασκευαστές να επιτύχουν με μηχανικό τρόπο ( βλέπε Wilson Audio ). Και πες μου γιατί στο διάολο η PMC ( όχι μια εταιρειούλα της οκάς, μιλάμε για τη PMC ) προσφέρει τη δυνατότητα στον αγοραστή να το πάρει χωρίς παθητικό κροσόβερ, προσφέροντας παράλληλα προρυθμισμένο DSP crossover. Δηλαδή αυτοί είναι άσχετοι και εσύ είσαι ο παντογνώστης. Αλήθεια, πόσα θέλεις να μας τρελάνεις;

https://pmc-speakers.com/technology/cross και κοίτα στη κατηγορία active crossovers. Θα διαβάσεις μεταξύ άλλων, αυτό:
"
The majority of PMC active crossover designs utilise Digital Signal Processing (DSP) to further their functionality. A PMC DSP crossover takes a low-level signal from either an analogue or digital sound source, separates the audio signal into the correct frequency bandwidth and relative level for each drive unit, uses EQ to further linearise each drive unit’s response, and digital delays to correct for time alignment and phase differences between the drive units.

Each filtered signal is then fed to a separate amplifier channel for each drive unit, meaning that there are no passive components placed between the amplifier and drive unit. This gives the amplifiers much greater control over the motion of each driver’s diaphragm, allowing for even more accurate sound reproduction."

Τράβα κάνε σε αυτούς διάλεξη λοιπόν περί DSP Crossovers.
 


Μηνύματα
7.724
Reaction score
12.715
Bryston, ενεργά ηχεία, κατηγορία ενεργό κροσόβερ:


Bryston, ηχείο Middle-T απο τη κατηγορία ενεργών ηχείων:


Και εδώ λοιπόν γράφει μεταξύ άλλων:

"The Middle T Active Loudspeaker requires the BAX-1 Active DSP Crossover and three amplifier channels per speaker. We recommend two 21B³ three channel amplifiers (one for each loudspeaker) to create a complete system. This combination will create an optimum listening experience. A superbly designed active loudspeaker system can bring higher resolution and dynamic control to your audio system. The differences are far from subtle and the Bryston Active Loudspeaker System takes the performance to the next level."

Δηλαδή, ο αγοραστής παίρνει μόνο το κουφάρι με τα μεγάφωνα και πρέπει να αγοράσει το DSP ενεργό κροσόβερ BAX-1 για να χρησιμοποιήσει το ηχείο.

Άντε λοιπόν Σάκη, να κάνεις διάλεξη και στη Bryston.
 


Μηνύματα
19.532
Reaction score
23.606
Bryston, ενεργά ηχεία, κατηγορία ενεργό κροσόβερ:


Bryston, ηχείο Middle-T απο τη κατηγορία ενεργών ηχείων:


Και εδώ λοιπόν γράφει μεταξύ άλλων:

"The Middle T Active Loudspeaker requires the BAX-1 Active DSP Crossover and three amplifier channels per speaker. We recommend two 21B³ three channel amplifiers (one for each loudspeaker) to create a complete system. This combination will create an optimum listening experience. A superbly designed active loudspeaker system can bring higher resolution and dynamic control to your audio system. The differences are far from subtle and the Bryston Active Loudspeaker System takes the performance to the next level."

Δηλαδή, ο αγοραστής παίρνει μόνο το κουφάρι με τα μεγάφωνα και πρέπει να αγοράσει το DSP ενεργό κροσόβερ BAX-1 για να χρησιμοποιήσει το ηχείο.

Άντε λοιπόν Σάκη, να κάνεις διάλεξη και στη Bryston.
Να σου πω εάν μου επιτρέπεις λίγο την γνώμη μου.

Ο East είπε κάποια συγκεκριμένα πράγματα για θόρυβο , παραμορφώσεις κλπ απο μια τέτοια σχεδίαση - επιλογή. Αυτά που είπε είναι ευρέως και κοινώς αποδεκτά απο όλους ως πιθανά ελάττωματα για αυτήν. Επίσης αφορούν συγκεκριμένα το point που ήθελενα κάνει περί λεπτομερειών κλπ "επιτιθέμενος" τρόπω τινά σε αυτά που ισχυριζόσασταν και οι δύο και συγκεκριμένα συζητούσατε και αφορούν το θέμα που συζητάγαμε εδώ.

Εσυ είπες επίσης κάποια συγκεκριμένα πράγματα για αυτή την σχεδίαση - επιλογή. Αυτά που είπες επίσης είναι ευρέως γνωστά και κοινώς αποδεκτά απο όλους ως πιθανά προτερήματα αυτής της επιλογής. Δεν αφορούν όμως άμεσα αυτό για το οποίο συζητούσαμε (συζητούσε) ο East.

Αυτά τα έχουμε συζητήσει και αναφερθεί πολυ συγκεκριμένα και πολυ αναλυτικά σε κάποια άλλη παρελθούσα στιγμή κάπου (σε νήμα) που φυσικά δεν θυμάμαι ποιό χα χα.

Οπότε στην ουσία έχετε και οι δυο δίκιο.

Δεν γνωρίζω γιατί διαφωνείτε τόσο έντονα και πολύ.

Εκτός εάν και οι δύο θέλετε να ισχυριστείτε ότι μια ΜΟΝΟ απο τις δυο επιλογές στις οποίες αναφέρεστε είναι τέλεια και κερδίζει σε όλα τα σημεία.

Υ.Γ. : ϋστερα μπήκαν και απο άλλους (και απο εσένα νομίζω) θέματα υλοποίησης και των δύο επιλογών και το πράγμα εύλογα μπερδευτηκε περαιτέρω. Αυτό δεν είναι σωστό, δεν μπορεί να πλαταίνει κάποιος τόσο την συζήτηση και να τα βάζει όλα μέσα. Ακόμη και τον χώρο. Κάθε θέμα που σζυητάτε πρέπει να είναι και λίγο (όπως και να έχει) συγκεριμένο. Η απόδοση του και η συνεισφορά του κάθε θέματος που εξετάζετε δεν μπορεί να μπαίνει συνέχεια στην ζυγαριά για την συνεισφορά σε σχέση με 1002 άλλα πράγματα που τα πετάτε στην συζήτηση. Έχει εξάλλου και αν μη τι άλλο το δικό του ενδιαφέρον. Οπότε είναι εύλογο κάποος που διαβαζει να αναρωτηθεί γιατί γίνεται συνέχεια αυτό. Συνήθως έχει και δείχνει "προβληματικό" ενδιαφέρον μια τέτοια λογική ανάλυσης - συζήτησης - εξετασης. Σίγουρα πάντως οδηγεί σε προβλήματα συνεννόησης , επικοινωνίας κλπ.
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.493
Εχεις μπερδέψει την ακουστικη συχνότητα με την ανάλυση των οργάνων.
Βγάζει αποτέλεσμα μηδέν αλλα όταν το εχεις δώσει τι ? Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις
Αυτό που του έχεις δώσει ειναι ας πούμε μια συχνότητα? Ένας τόνος 1ΚηΖ τι Έδωσες και ζήταγες μηδέν
Το null test δεν λεει πουθενά αναστροφή φάσης
Στήνεται το ενα πραγμα απέναντι στο αλλο και εσύ παίρνεις την μέτρηση στη μέση ...ανάλογα τι ρωτάς....

Η εκλογικευση και μόνο που κανεις για το τεστ του Carver ειδικά για το gain ειναι λάθος και δείχνει ότι ανακατεύεται με ενα θέμα που αδυνατείς να κατανοησεις
Όταν το τεστ ορίζεται στα 25 w ο ένας ενισχυτής ειναι 100w και άλλος 220w προφανώς πρέπει να κάνεις προσαρμογή στο gain ώστε με την ΙΔΙΑ πηγή και οι δύο να παράγουν 25 w την δεδομενη στιγμή και να προχωρήσει το υπόλοιπο τεστ .

Η οποια προσαρμογή έγινε σε gain ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ τα χαρακτηριστικά ενός ενισχυτη σε ότι αφορά τις επιδόσεις....

ΟΛΑ τα υπόλοιπα συμπεράσματα που βγάζεις για το τεστ είναι αυθαίρετα και η επιστημονική κοινότητα αποδέχτηκε το τεστ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ .

Όταν ήθελαν να μετρήσουν ότι η αρμονική παραμόρφωση στο null τεστ για να δουν αν το αποτέλεσμα μεταξύ τους ήταν μηδέν η έφερνε προς τον ενα η τον αλλο ενισχυτη η συχνότητα που έδωσαν ήταν 1 Khz
Το όργανο που κανει την μέτρηση εχει ανάλυση 100mz για να μπορεί να εντοπίσει τις διαφορές με ακρίβεια αν υπάρχουν.

Αν υπήρχε κάποια διαφορά και το αποτέλεσμα αυτο το περάσεις απο μια κάρτα ήχου η οποια δεν ειναι όργανο μέτρησης και το επεξεργαστείς με το Α Β η Γ αλγόριθμο που εχει σχεδιαστεί να παίζει μουσικουλα όχι να παίρνει μετρήσεις το αποτέλεσμα εκτός του ότι εχει γινει σούπα δεν εχει αποδέκτες μετρήσεις και κάθε αλγόριθμος θα βγάζει αλλα αντί άλλων.

Για αυτο κάρτες ήχου δλδ DAC βρίσκεις απο 5 ευρω πλέον αλλα για να πάρεις spectrum analyzer που να εχει την δυνατότητα να μετρήσεις τετοια πράγματα ξεκιναμε απο 5.000 και είμαστε καλα στα 30.000

Συμπληγάδες τα λες εσύ διότι δεν γνωρίζεις τεχνολογία εξαρτημάτων μπερδεύεις τις ιδιότητες του ηχείου με τις ιδιότητες των εξαρτημάτων
Σωστα το ηχειο εχει δεκάδες θέματα και εκατοντάδες περιορισμούς σε σχέση με ενα ενεργό dsp αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τα υλικά του κροσοβερ εχει να κανει με το ζητούμενο
Το ζητούμενο σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο στην απέναντι πλευρά απο σένα ειναι να μην προσθέτει θόρυβο συο αποτέλεσμα και να μην το αλλοιώνει ενεργά.

Πικάπ ενα απλο audio technica 8
Κεφαλή Shibata ΑΤ
Phono stage διαστάσεων 3 εκατοστά χ3 εκατοστά μόλις 6 τρανσιστορ σε κάθε κανάλι τροφοδοτικό phono stage? Διαστάσεις 25 χ25 εκατοστά.

Προενισχυτής gain X6 (μολις)
Διαστάσεις 3 εκατοστά επι 5 εκατοστά (μολις)
Μόλις 5 τρανσιστορ σε κάθε κανάλι
Διαστάσεις τροφοδοτικού 25 χ25 εκατοστά
Επιλογέας εισόδων με ρελεδες.
Ενεργό bandwidth 200khz ( διακόσια)

Ενισχυτής....62W @8R. CFP , dual mono με 30k uf Σε καθε καναλι, ενεργό Bandwidth 40khz εργαστηριακό BANDWIDTH 200KHZ GAIN 29db τρανζιστορ εξοδου 50ΜΗΖ και συνολικά ο ενισχυτης εχει 9 τρανζιστορ όλα και όλα για να κανει την δουλειά


Άρα όταν βάζω ενα δίσκο στο πικάπ το σήμα μου περνάει απο 20 τρανζιστορ σε κάθε κανάλι.

Μόνο η εξοδος που έχει το dsp σου εχει 110 τρανζιστορ σε κάθε δρόμο καιβεσυ το προϊόν αυτο το ενισχύεις κιόλας άρα πρέπει να προσθέσουμε και τους ενισχυτές

Το dac το δικο μου δεν εχει καν τελεστικους στην εξοδο εχει HDAM στη. Ουσία 9 τρανσιστονσε κάθε κανάλι.

Κρινε μόνος σου
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.493
And by the way ......
H Bryston είδε τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν σε ενισχυτές η μια ειναι EFP και η άλλη ειναι CFP....(.τοπολογίες στα στάδια εξοδου ειναι αυτες οχι παγωτό της ΕΒΓΑ )

Αποδέκτες και οι δύο απο την επιστημονικη κοινότητα.....
Πολύ χοντρικά θα μπορούσε κάποιος να πει πάλι βάση της άποψης των ακροατών ότι περιγράφουν τους EFP να δινουν ακρίβεια και αυστητοτητα στο αποτέλεσμα

Ενώ οι CFP ειναι μάλλον πιο χαλαροί πολλές φορες και πιο γρήγοροι και λένε οι ακροατές ότι έχουν μια μουσικότητα ΠΧ ο Alchemist Forseti ειναι ετσι διάβασε και θα καταλάβεις πως τον περιγράφουν οι ακροατές.

Η Bryston λοιπον θεώρησε ότι μπορει να συνδυάσει και τις δύο τεχνολογίες με σκοπο να κερδίσει τα πλεονεκτήματα και των δύο κατάσταση που δεν παίζει το αντίθετο μάλιστα η μια τεχνολογία αναιρεί την άλλη, φέρνει ενα αποτέλεσμα που εχει το μισο της μιας και το μισο της άλλης.

Το μηχάνημα τους ειναι over complicated χωρίς να προσφέρει τιποτα παραπάνω απο εναν άλλον ίδιας κατηγορίας ενισχυτη και τελικά εχει εξαιρετικά τρανζίστορ εξοδου σε ότι αφορά τη ισχυ και την αντοχή όμως δυστυχώς το 1/3 σε ταχύτητα.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.379
Reaction score
18.574
Πικάπ ενα απλο audio technica 8
Κεφαλή Shibata ΑΤ
Phono stage διαστάσεων 3 εκατοστά χ3 εκατοστά μόλις 6 τρανσιστορ σε κάθε κανάλι τροφοδοτικό phono stage? Διαστάσεις 25 χ25 εκατοστά.

Προενισχυτής gain X6 (μολις)
Διαστάσεις 3 εκατοστά επι 5 εκατοστά (μολις)
Μόλις 5 τρανσιστορ σε κάθε κανάλι
Διαστάσεις τροφοδοτικού 25 χ25 εκατοστά
Επιλογέας εισόδων με ρελεδες.
Ενεργό bandwidth 200khz ( διακόσια)

Ενισχυτής....62W @8R. CFP , dual mono με 30k uf Σε καθε καναλι, ενεργό Bandwidth 40khz εργαστηριακό BANDWIDTH 200KHZ GAIN 29db τρανζιστορ εξοδου 50ΜΗΖ και συνολικά ο ενισχυτης εχει 9 τρανζιστορ όλα και όλα για να κανει την δουλειά


Άρα όταν βάζω ενα δίσκο στο πικάπ το σήμα μου περνάει απο 20 τρανζιστορ σε κάθε κανάλι.

Μόνο η εξοδος που έχει το dsp σου εχει 110 τρανζιστορ σε κάθε δρόμο καιβεσυ το προϊόν αυτο το ενισχύεις κιόλας άρα πρέπει να προσθέσουμε και τους ενισχυτές

Το dac το δικο μου δεν εχει καν τελεστικους στην εξοδο εχει HDAM στη. Ουσία 9 τρανσιστονσε κάθε κανάλι.

Κρινε μόνος σου
ναι αλλά συγκρίνεις ανόμια πράγματα....
dac από τη μία, phono από την άλλη....

άσε που άμα ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα με τους τελεστικούς θα έπρεπε να πετάξουμε το μισό hifi & hiend...
 

Μηνύματα
7.724
Reaction score
12.715
Εχεις μπερδέψει την ακουστικη συχνότητα με την ανάλυση των οργάνων.
Βγάζει αποτέλεσμα μηδέν αλλα όταν το εχεις δώσει τι ? Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις
Αυτό που του έχεις δώσει ειναι ας πούμε μια συχνότητα? Ένας τόνος 1ΚηΖ τι Έδωσες και ζήταγες μηδέν
Το null test δεν λεει πουθενά αναστροφή φάσης
Στήνεται το ενα πραγμα απέναντι στο αλλο και εσύ παίρνεις την μέτρηση στη μέση ...ανάλογα τι ρωτάς....

Η εκλογικευση και μόνο που κανεις για το τεστ του Carver ειδικά για το gain ειναι λάθος και δείχνει ότι ανακατεύεται με ενα θέμα που αδυνατείς να κατανοησεις
Όταν το τεστ ορίζεται στα 25 w ο ένας ενισχυτής ειναι 100w και άλλος 220w προφανώς πρέπει να κάνεις προσαρμογή στο gain ώστε με την ΙΔΙΑ πηγή και οι δύο να παράγουν 25 w την δεδομενη στιγμή και να προχωρήσει το υπόλοιπο τεστ .

Η οποια προσαρμογή έγινε σε gain ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ τα χαρακτηριστικά ενός ενισχυτη σε ότι αφορά τις επιδόσεις....

ΟΛΑ τα υπόλοιπα συμπεράσματα που βγάζεις για το τεστ είναι αυθαίρετα και η επιστημονική κοινότητα αποδέχτηκε το τεστ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ .

Όταν ήθελαν να μετρήσουν ότι η αρμονική παραμόρφωση στο null τεστ για να δουν αν το αποτέλεσμα μεταξύ τους ήταν μηδέν η έφερνε προς τον ενα η τον αλλο ενισχυτη η συχνότητα που έδωσαν ήταν 1 Khz
Το όργανο που κανει την μέτρηση εχει ανάλυση 100mz για να μπορεί να εντοπίσει τις διαφορές με ακρίβεια αν υπάρχουν.

Αν υπήρχε κάποια διαφορά και το αποτέλεσμα αυτο το περάσεις απο μια κάρτα ήχου η οποια δεν ειναι όργανο μέτρησης και το επεξεργαστείς με το Α Β η Γ αλγόριθμο που εχει σχεδιαστεί να παίζει μουσικουλα όχι να παίρνει μετρήσεις το αποτέλεσμα εκτός του ότι εχει γινει σούπα δεν εχει αποδέκτες μετρήσεις και κάθε αλγόριθμος θα βγάζει αλλα αντί άλλων.

Για αυτο κάρτες ήχου δλδ DAC βρίσκεις απο 5 ευρω πλέον αλλα για να πάρεις spectrum analyzer που να εχει την δυνατότητα να μετρήσεις τετοια πράγματα ξεκιναμε απο 5.000 και είμαστε καλα στα 30.000
Μόνο που ο Winer δεν τροφοδότησε τον null tester με τόνο, αλλά κανονική μουσική προερχόμενη απο την έξοδο ενός φορητού music player. Σε πραγματικό χρόνο μπορούσε να ακούσει τη πηγή Α, τη πηγή Β και το άθροισμα των δύο, το οποίο ήταν null, μηδενικό, ακόμα και ενισχυμένο κατά 80db. Είδες το video ή τσάμπα συζητάμε; Γιατί δείχνεις σαν να μη το παρακολούθησες. Αν έχεις δει το video, σου προτείνω να το ξαναβάλεις στο σημείο όπου περιγράφει την αρχή λειτουργίας του. Και ναι, αναφέρει ότι αποτελείται απο μια βαθμίδα η οποία αντιστρέφει τη φάση της μιας πηγής και στο τέλος παίρνει το άθροισμα αυτών των δύο. Αν δεν έχεις δει το βίντεο λοιπόν, σου προτείνω και ζητώ να το δεις. Πάντως, με τη χρήση αυτού του εξοπλισμού αποδεικνύεται περίτρανα ότι δεν υπάρχει ουδεμία ακουστή διαφορά, γιατί αν υπήρχε, θα φαινόνταν στον εξοπλισμό του και θα ήταν ακουστή έστω και ενισχυμένη κατά 80db που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να την άκουγε κανένας, αλλά θα παραδεχόμασταν έστω ότι υπάρχουν όντως διαφορές.

Συμπληγάδες τα λες εσύ διότι δεν γνωρίζεις τεχνολογία εξαρτημάτων μπερδεύεις τις ιδιότητες του ηχείου με τις ιδιότητες των εξαρτημάτων
Σωστα το ηχειο εχει δεκάδες θέματα και εκατοντάδες περιορισμούς σε σχέση με ενα ενεργό dsp αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τα υλικά του κροσοβερ εχει να κανει με το ζητούμενο
Το ζητούμενο σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο στην απέναντι πλευρά απο σένα ειναι να μην προσθέτει θόρυβο συο αποτέλεσμα και να μην το αλλοιώνει ενεργά.
ΟΚ, όπως σου είπα και νωρίτερα, άντε πες τα ίδια στη PMC, τη Bryston και σε άλλες τόσες εταιρείες κολοσσούς που χρησιμοποιούν DSP active crossovers. Η ουσία είναι ότι το DSP επεξεργάζεται σε ψηφιακό στάδιο το σήμα, με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια έναντι των αναλογικών ενεργών κροσόβερ και με προδιαγραφές που είναι έξω απο το ακουστό φάσμα ούτως ή άλλως. Και συμπληγάδες είναι τα παθητικά κροσόβερ, λαμβάνοντας το τελικό τους αποτύπωμα στην αλυσίδα ενισχυτή - ηχείου. Και εσύ ο ίδιος έχεις παραδεχτεί νωρίτερα ότι η απευθείας οδήγηση των μεγαφώνων απο τον ενισχυτή με απουσία παθητικών υλικών, σημαίνει καλύτερα δυναμικά, καλύτερη απόσβεση απο πλευράς του ενισχυτή και γενικότερα ένα καλύτερο φορτίο το οποίο βλέπει ο ενισχυτής. Εκτώς αν έχω καταλάβει λάθος. Αυτό στο οποίο πιστεύω ότι διαφωνούμε, είναι στη χρήση του DSP όπου νομίζεις ότι πρόκειται για ένα μαραφέτι που προσθέτει ήχο, αφαιρεί χροιές και χρησιμοποιείται μόνο για να δώσει κάποιος 10db gain ανά δρόμο. Κάτι που είναι παντελώς άστοχο. Και σε ρωτώ: είναι ή δεν είναι μεγάλη η σημασία της χρονικής ευθυγράμμισης των δρόμων ενός ηχείου; Αν είναι, πως θα το επιτύχεις σε ένα παθητικό κροσόβερ και άντε και το επιτυγχάνεις, για πόσο καιρό θα κρατήσει; Αν πιστεύεις ότι δεν έχει πολλή σημασία, να σε ρωτήσω πάλι, γιατί η Wilson Audio κάνει τέτοιες κατασκευές ώστε να επιτύχει την ευθυγράμμιση μηχανικά;

Πικάπ ενα απλο audio technica 8
Κεφαλή Shibata ΑΤ
Phono stage διαστάσεων 3 εκατοστά χ3 εκατοστά μόλις 6 τρανσιστορ σε κάθε κανάλι τροφοδοτικό phono stage? Διαστάσεις 25 χ25 εκατοστά.
Ναι, για πες μας λίγο το gain του phono stage σου, να δω κάτι...

Μόνο η εξοδος που έχει το dsp σου εχει 110 τρανζιστορ σε κάθε δρόμο καιβεσυ το προϊόν αυτο το ενισχύεις κιόλας άρα πρέπει να προσθέσουμε και τους ενισχυτές
Ναι, μόνο που η έξοδος του DSP περνάει μέσα απο τα τρανζίστορ του τελικού και στη συνέχεια φεύγει απο ένα μέτρο καλωδίου για να βρει απευθείας το μεγάφωνο, χωρίς πηνία, χωρίς πυκνωτές, χωρίς αντιστάσεις για να ματσάρει η ευαισθησία των μονάδων. Επίσης, απο το DSP μπορώ και έχω στη διάθεσή μου εργαλεία με τα οποία μπορώ να σετάρω το κροσόβερ όπως είτε μου γουστάρει, είτε πρέπει για να λειτουργήσει σωστά το ηχείο. Και μέσω του DSP, μπορώ να εφαρμόσω delay ανάμεσα στους δρόμους είτε έχοντας σαν αναφορά την απόκριση του ηχείου σαν ηχείου, είτε έχοντας σαν αναφορά τη θέση ακρόασης. Αν μπορείς, κάνε όλα αυτά με το σύστημά σου.

Επιπλέον:

Το dac το δικο μου δεν εχει καν τελεστικους στην εξοδο εχει HDAM στη. Ουσία 9 τρανσιστονσε κάθε κανάλι.
Το dac το δικό μου είναι ενσωματωμένο στον επεξεργαστή. Εσύ λοιπόν παίρνεις το ψηφιακό σήμα απο το streamer ή το transport σου μέσω οπτικής ή χαλκού, περνάει μέσα απο το dac σου και στη συνέχεια τρέχει μέσα απο χαλκό για να βρει τον προενισχυτή σου ο οποίος μέσω χαλκού και αυτός θα βρει τον τελικό σου για να καταλήξουν στο τέλος μέσω των καλωδίων ( που όπως υποστηρίζεις, είναι σε θέση να μεταβάλλουν κατά 0.7db την απόκριση του ηχείου ) στις συμπληγάδες του παθητικού κροσόβερ. Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι αυτό που υποστηρίζεις ισχύει και ότι τα καλώδια ακούγονται, είναι εις βάρος των ισχυρισμών σου περί υπεροχής των αμοιγώς αναλογικών κυκλωμάτων γιατί εγώ χρησιμοποιώ δύο διαδρομές καλωδίων λιγότερες. Αφήνω στην άκρη το τί συμβαίνει με το παθητικό κροσόβερ προς το παρόν. Με βάση το ότι δεν υπάρχουν ακουστές διαφορές μεταξύ καλωδίων, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το έστω και ελάχιστο ποσοστό θορύβου που μπορεί να περάσει μέσω αυτών. Και εγώ χρησιμοποιώ δύο δρόμους λιγότερα καλώδια. Θα πεις ότι χρησιμοποιώ τέσσερα interconnects αντί των δύο για να οδηγήσω τις τέσσερις ενισχυτικές βαθμίδες. Ναι. Αλλά σε επίπεδο πηγών ήδη χρησιμοποιώ πολύ λιγότερους, ενώ η διαδρομή μεταξύ πηγής και προενισχυτή είναι της τάξης των ελάχιστων εκατοστών που μεσολαβούν ανάμεσα στο dsp circuit και τον τελεστικό ( ΑΝ δεν είναι το ίδιο και το αυτό component, αυτό δεν το γνωρίζω, αλλά ας πούμε ότι έχει ξεχωριστό τελεστικό για την ενίσχυση ).

And by the way ......
H Bryston είδε τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν σε ενισχυτές η μια ειναι EFP και η άλλη ειναι CFP....(.τοπολογίες στα στάδια εξοδου ειναι αυτες οχι παγωτό της ΕΒΓΑ )

Αποδέκτες και οι δύο απο την επιστημονικη κοινότητα.....
Πολύ χοντρικά θα μπορούσε κάποιος να πει πάλι βάση της άποψης των ακροατών ότι περιγράφουν τους EFP να δινουν ακρίβεια και αυστητοτητα στο αποτέλεσμα

Ενώ οι CFP ειναι μάλλον πιο χαλαροί πολλές φορες και πιο γρήγοροι και λένε οι ακροατές ότι έχουν μια μουσικότητα ΠΧ ο Alchemist Forseti ειναι ετσι διάβασε και θα καταλάβεις πως τον περιγράφουν οι ακροατές.

Η Bryston λοιπον θεώρησε ότι μπορει να συνδυάσει και τις δύο τεχνολογίες με σκοπο να κερδίσει τα πλεονεκτήματα και των δύο κατάσταση που δεν παίζει το αντίθετο μάλιστα η μια τεχνολογία αναιρεί την άλλη, φέρνει ενα αποτέλεσμα που εχει το μισο της μιας και το μισο της άλλης.

Το μηχάνημα τους ειναι over complicated χωρίς να προσφέρει τιποτα παραπάνω απο εναν άλλον ίδιας κατηγορίας ενισχυτη και τελικά εχει εξαιρετικά τρανζίστορ εξοδου σε ότι αφορά τη ισχυ και την αντοχή όμως δυστυχώς το 1/3 σε ταχύτητα.
Σε αυτές τις δύο τεχνολογίες υπάγεται και η Class D που πλέον παρέχει η Bryston; Γιατί, θέλω να πιστεύω ότι γνωρίζεις πως η Bryston πλέον ασχολείται και με τη Class D. Όμως, εγώ δεν μιλάω για ενισχυτικά αγαπητέ. Αναφέρεις κάτι άσχετο, μάλλον για να με εντυπωσιάσεις, ότι είσαι γνώστης. Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις σου ως προς τους ενισχυτές. Μιλάω για ηχεία. Και δύο εταιρείες που ξέρουν πολύ καλά τί κάνουν ( PMC και Bryston ) παρέχουν προρυθμισμένα DSP ενεργά κροσόβερ για να οδηγήσουν τα ηχεία τους. Εσύ δηλαδή ξέρεις περισσότερα απο αυτούς;
 

Var

Μηνύματα
55
Reaction score
86
Έλα μου όμως που ακόμα και το παμπάλαιο Monitor Audio 705 πλέον μπορεί να ξεφτιλίσει πολλές high end ψαροκασέλες. Την εποχή που έκανα τη μετατροπή, είχα πρόσφατη εμπειρία απο μια έκθεση high end και είχα ακούσει ουκ ολίγες ψαροκασέλες που δεν πιάνουν ούτε στο ελάχιστο το νεύρο, τον εστιασμό, την ανάλυση του "τραβεστί ενεργού" μου. Και ακόμα δεν είναι 100% σωστά ρυθμισμένο.
Συγνώμη κύριε @Astronaut Jr. αν καταλαβαίνω γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ ( με μένα :p ), μας λέτε ότι έχετε κάνει μετατροπή μόνος σας, το Monitor Audio 705 από την εργοστασιακή του, παθητική έκδοση, σε ενεργό με τα ανάλογα εξαρτήματα, μόνος σας (ή τέλος πάντων, μετά από συμβουλές κάποιων) και αυτό τώρα γ@μάει και δέρνει ; Αυτό μας λέτε;
 

Μηνύματα
7.724
Reaction score
12.715
Συγνώμη κύριε @Astronaut Jr. αν καταλαβαίνω γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ ( με μένα :p ), μας λέτε ότι έχετε κάνει μετατροπή μόνος σας, το Monitor Audio 705 από την εργοστασιακή του, παθητική έκδοση, σε ενεργό με τα ανάλογα εξαρτήματα, μόνος σας (ή τέλος πάντων, μετά από συμβουλές κάποιων) και αυτό τώρα γ@μάει και δέρνει ; Αυτό μας λέτε;
Ναι, λέω ότι έχω αφαιρέσει το παθητικό κροσόβερ, χρησιμοποιώ minidsp 2x4HD σαν ενεργό κροσόβερ και ξεκίνησα με βάση το σημείο κρος του παθητικού κροσόβερ, το οποίο εντοπίστηκε απο τεχνικό. Ουσιαστικά, πέρασα αυτή τη ρύθμιση και με μετρήσεις άρχισα να κάνω tweaks. Και ναι, αυτό υποστηρίζω, ότι γ@μάει και δέρνει.
 

Var

Μηνύματα
55
Reaction score
86
Ναι, λέω ότι έχω αφαιρέσει το παθητικό κροσόβερ, χρησιμοποιώ minidsp 2x4HD σαν ενεργό κροσόβερ και ξεκίνησα με βάση το σημείο κρος του παθητικού κροσόβερ, το οποίο εντοπίστηκε απο τεχνικό. Ουσιαστικά, πέρασα αυτή τη ρύθμιση και με μετρήσεις άρχισα να κάνω tweaks. Και ναι, αυτό υποστηρίζω, ότι γ@μάει και δέρνει.
Μπορείτε να αναρτήσετε εδώ τις μετρήσεις με τα νέα δεδομένα;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.493
Ασταμάτητες εκλογικευσεις .....
Στο λόγο σου λες το κάνουμε ψηφιακά άρα είμαστε εντάξει οχι φίλε μου δεν είσαι

Η δικιά μου λύση ειναι διαφορετικη ....δεν την πλασαρω ως καλύτερη εξηγώ τις διαφορές σε τεχνικο επίπεδο

Αντίστοιχα έχω σαφέστατη κατανόηση τι προσφέρει η προσέγγιση σου όμως αρνουμαι να το δεχτώ ως καλύτερο, μπορώ να το δεχτώ ως διαφορετικό.

Για αυτό σου είπα ότι είσαι σε λάθος νήμα και μιλάς με λάθος ανθρώπους συν ότι δεν εχεις την τεχνική κατάρτηση οχι να αποδείξεις το δικο μου λάθος αλλα ούτε καν να αποδείξεις το δικο σου σωστό.

Η προσέγγιση σου εχει ασύλληπτη ευελιξία δεν το συζητώ το αν ειναι καλύτερη ειναι συγκριτικά (γιατί δεν ειναι) ειναι απλά διαφορετική με άλλους στόχους.

Ενισχυτές τάξης D δεν σχολιάζω δεν επαρκούν οι γνώσεις μου .....οι πιθανότητες να σχολιάσω ειναι μικρές και θα γινει όταν η τάξη D πλησιάσει η φτάσει την τάξη ΑΒ το πιθανότερο όμως μέχρι τότε θα έχω ψοφήσει.

Τέλος θα έπρεπε να κοιτάξεις να μάθεις πόσοι Έλληνες σχεδιαστές υπάρχουν εκ των όποιων οι περισσότεροι διαπρέπουν στο εξωτερικό lab 12, Ideon ,Ypsilon, moon River και παρα πολλοί ακόμα.......ψηφιακά αναλογικά.

Μπορείς να φανταστείς άραγε γιατί κανένας απο αυτούς δεν εχει συμμετέχει σε συζητήσεις εδω ?

Γιατί πολυ απλά το τεχνικό επίπεδο ειναι στα τάρταρα και τύποι σαν και σένα προσπαθούν να αντικαταστήσουν την γνώση με την γνώμη.
 

Μηνύματα
8.520
Reaction score
3.803
Ναι, λέω ότι έχω αφαιρέσει το παθητικό κροσόβερ, χρησιμοποιώ minidsp 2x4HD σαν ενεργό κροσόβερ και ξεκίνησα με βάση το σημείο κρος του παθητικού κροσόβερ, το οποίο εντοπίστηκε απο τεχνικό. Ουσιαστικά, πέρασα αυτή τη ρύθμιση και με μετρήσεις άρχισα να κάνω tweaks. Και ναι, αυτό υποστηρίζω, ότι γ@μάει και δέρνει.
Πολύ καλά έπραξες και επιχείρησες μόνος σου τη μετατροπή των ηχείων σου, από παθητικά σε ενεργά με DSP Xovers..
Απολαμβάνεις και καλύτερα την αγαπημένη σου μουσική και ταυτόχρονα έχεις και την ικανοποίηση ότι τα έφτιαξες όλα μόνος σου.

Επίσης συμφωνώ μαζι σου ότι δεν υπάρχουν ακουστές, ούτε καν μετρήσιμες διαφορές στα καλωδια σήματος λογικού μήκους, εφόσον όλα λειτουργούν κανονικά, δεν είναι δηλαδή χαλασμένα ούτε πειραγμένα για να λειτουργούν σαν ισοσταθμιστές.
Δεν χρειζεται καν Null Testing για να δοκιμάσεις καλώδια, πέρνεις τις μετρήσεις σε υψηλή ανάλυση (24-bit/ 192KHz), όπως FR (Periodic Pink Noise) & Impulse Response και στη συνέχεια συγκρίνεις τα γραφήματα, τόσο απλά .
Χωρίς μικρόφωνα, χωρίς ηχεία , χωρίς ενισχυτικά και χωρίς καλωδια ηχείων. Τα θέτεις όλα αυτά εκτός, ώστε να έχεις τα γραφήματα και τις συγκρίσεις μόνο των καλωδίων διασύνδεσης (Line), μεταξύ πηγής & DAC.
Δεν χρειάζεται να τα ακούσεις τα καλωδια γιατί είναι 1000 φορές πιο δύσκολο να τα ξεχωρίσεις με ακρόαση, σε οποιοδήποτε σύστημα.
Κανένα ανθρώπινο αυτί και κανένα σύστημα δεν μπορεί να ξεχωρίσει σε ABX τυφλή δοκιμή διαφορές της τάξης του 0,1-0,5 dB.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.379
Reaction score
18.574
Κανένα ανθρώπινο αυτί και κανένα σύστημα δεν μπορεί να ξεχωρίσει σε ABX τυφλή δοκιμή διαφορές της τάξης του 0,1-0,5 dB.
μην το λες :p
αν δεν ακούς διαφορές... ή δεν ακούς καλά ή ...δεν έχεις αρκούντως αναλυτικό σύστημα!! :p
 

Μηνύματα
8.520
Reaction score
3.803
Τέλος θα έπρεπε να κοιτάξεις να μάθεις πόσοι Έλληνες σχεδιαστές υπάρχουν εκ των όποιων οι περισσότεροι διαπρέπουν στο εξωτερικό lab 12, Ideon ,Ypsilon, moon River και παρα πολλοί ακόμα.......ψηφιακά αναλογικά.

Μπορείς να φανταστείς άραγε γιατί κανένας απο αυτούς δεν εχει συμμετέχει σε συζητήσεις εδω ?

Γιατί πολυ απλά το τεχνικό επίπεδο ειναι στα τάρταρα και τύποι σαν και σένα προσπαθούν να αντικαταστήσουν την γνώση με την γνώμη.
Δεν είναι για το λόγο που λες , απλα δεν θέλουν να εκτεθούν , γιατί εδώ μέσα δεν χαϊδεύουμε αυτιά.
Ειλικρινά σε θαυμάζω που συμμετέχεις , ασχέτως αν δεν συμφωνούμε σε κάποια πράγματα.
Μόνο και μόνο για το λόγο που προανέφερα, αξίζεις τα συγχαρητήριά μου, αλλά και των υπολοίπων θέλω να πιστεύω.
 

Μηνύματα
5.735
Reaction score
9.948
Δεν είναι για το λόγο που λες , απλα δεν θέλουν να εκτεθούν , γιατί εδώ μέσα δεν χαϊδεύουμε αυτιά.
Ειλικρινά σε θαυμάζω που συμμετέχεις , ασχέτως αν δεν συμφωνούμε σε κάποια πράγματα.
Μόνο και μόνο για το λόγο που προανέφερα, αξίζεις τα συγχαρητήριά μου, αλλά και των υπολοίπων θέλω να πιστεύω.
Μάλλον έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να συμμετέχουν σε κοκορομαχιες. :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.620
Μηνύματα
3.057.546
Members
38.579
Νεότερο μέλος
Jiovani75
Top