ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ SHOW 15-16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2025


Μηνύματα
8.553
Reaction score
3.847
5000 ευρώ και το θεωρούμε λογική τιμή για phono stage! Θα τρελλαθούμε τελείως
Πολύ λογική τιμή σε αυτό το universe αγοράς που κινείται το συγκεκριμένο
phono stage.
Αν έκανε π.χ. 500 ευρώ , μιας και σου δίνει και τη δυνατότητσ ρύθμισης της εισόδου , ώστε να ταιριάζει με τις διάφορες κεφαλές της αγοράς, όπως έκανε για παράδειγμα ο Quad 44 το 1980 , τότε τι θα λέγανε οι Audio Enthusiasts μετά από 45 χρόνια;
Ποιο θα ήταν σήμερα το παραμύθι για να πουληθεί ένα μεγαλούτσικο phono stage με 5000€, ευρώ λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν phono stages αξίας 20.000 € ;
Πόσο μάλλον όταν διαθέτει και ρύθμιση με τις ιδανικές καμπύλες για γέρους 78 ετών , συγγνώμη για δίσκους 78 στροφών
 

Μηνύματα
4.010
Reaction score
7.233
5000 ευρώ και το θεωρούμε λογική τιμή για phono stage! Θα τρελλαθούμε τελείως
Έχεις δίκιο γιατρέ μου και το βασικότερο ξέρεις ποιο είναι;
Ελάχιστα είναι τα phono που παίζουν όλες τις κεφαλές και αν βάλουμε σαν προαπαιτούμενο την ηχητική ικανοποίηση και όχι μόνο την "οδήγηση¨τότε το παιχνίδι ξεφεύγει και η βαλίτσα πάει πάρα πολύ μακριά. Βέβαια εδώ πρωταγωνιστεί ο προσωπικός παράγοντας και αυτό είναι το λογικό γιατί η κάθε ξεχωριστή οντότητα (tribute to Bhutia χα χα) έχει και τις δικιές της απαιτήσεις.
Εγώ προσωπικά επειδή λατρεύω τον ωραίο ήχο από παιδάκι δεν συμβιβάζομαι με οτιδήποτε δεν με ικανοποιεί οπότε οι επιλογές είναι ή να το κλείσω και να μην ξανα ασχοληθώ μέχρι νεωτέρας ή να βρω λύση με την οποία "να μην κρυώνουν τα πόδια μου έξω από την κουβέρτα" οπότε στο συγκεκριμένο θέμα phono πικάπ πήγα σε λύση ιδιοκατασκευής (όχι στα τυφλά εννοείται) με υλικά περίπου 2.000 ευρωπουλάκια.
Εν κατακλείδι όποιους δεν τους ενδιαφέρουν τα πικάπ τους θαυμάζω και τους θεωρώ πάρα πολύ τυχερούς που δεν ασχολούνται με αυτό τον "διάολο¨..😀😀😀
 

Μηνύματα
933
Reaction score
1.391
Όχι αγαπητέ @bujinkan, δεν πιστεύω το σχόλιο να αναφέρεται στο τι θεωρείται “audiophile”, στο τι προσφέρει “prestige” κ.λπ.

Το ηχείο έχει αντίσταση 3,7Ω στους 86 κύκλους. Έως εδώ καλά.
Σε συνδυασμό με την αρνητική φάση στις 58° στους 46 κύκλους, ως σύνθετο φορτίο κινείται –περίπου- στα 2Ω.
Ο ολοκληρωμένος της Yamaha δε σταθεροποιείται στα 2Ω, οπότε βγαίνει εκτός λειτουργίας του.

Η 2η, 3η οκτάβα θα παρουσιαστεί "άνευρη", "αργή", θα καθυστερεί σε σχέση με τις ανώτερες και συνολικά ο ήχος θα ακουστεί λαμπρός, επιθετικός, ειδικά όσο οι απαιτήσεις έντασης αυξάνονται.
Δε θα φταίει γι’ αυτό ο Yamaha και ο οποιοσδήποτε Yamaha, ούτε το ηχείο αλλά η έλλειψη εξέτασης των ειδικών χαρακτηριστικών του συνδυασμού.

Προσωπικά, θα προτιμούσα να έχω ένα Yamaha, Denon, που αισθητικά τραβούν το μάτι επάνω τους, μ' αρέσει να τους κοιτάζω όταν είναι εκτός λειτουργίας και κοστίζουν φθηνότερα από κάποιους άλλους, ακριβότερους, που εξαφανίζονται στο χώρο λόγω αδιάφορης ή έστω... διακριτικής... εμφάνισης.
Θα επέλεγα όμως αυτούς, τους "άλλους", αν κατέληγα ότι ήταν ικανοί να διαχειριστούν τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν.
συγνωμη το σχολιο δεν ηταν για τα atalante 7? αυτα ειναι 90 db 6ωμα και κατεβαινουν στα 4,4 συμφωνα με το σαιτ τους
 

Μηνύματα
283
Reaction score
263
5000 ευρώ και το θεωρούμε λογική τιμή για phono stage! Θα τρελλαθούμε τελείως
Ναι είναι μια λογική τιμή για όσους είναι λάτρεις του βινυλίου και βέβαια έχουν την διάθεση και την οικονομική άνεση να ξοδέψουν το κάτι παραπάνω. Αν σκεφτείς ότι αντίστοιχης ποιότητας phono προενισχυτές όπως ο Nagra Classic Phono στοιχίζουν πάνω από 15.000 € και υπάρχει κοινό που τους αγοράζει ο Moonriver 505 θα έλεγα ότι είναι και best value for money στη κατηγορία του. Επίσης εκτιμώ οτι η πραγματική τιμή πώλησης (street price) μπορεί να είναι και λίγο κάτω από τα 4.500 €.

Εγώ προσωπικά αγαπώ το βινύλιο χωρίς να ανήκω στους φανατικούς υποστηρικτές του. Εχει πολλά προτερήματα αλλά και κάποια μειονεκτήματα σε σχέση με άλλες πηγές ήχου. Ακούω μουσική και από CD/SACD με πηγή το εξαιρετικό Denon DVD-A1UD universal player. Mου αρέσει επίσης να ακούω αναλογικές μαγνητοταινίες από τη δεκαετία του 50 και του 60 stereo 2-track όπου στη πλειοψηφία τους είναι ζωντανές ηχογραφήσεις σε studio με ελάχιστες επεμβάσεις στο τελικό στάδιο επεξεργασίας (mastering).
 

Μηνύματα
283
Reaction score
263
Πόσο μάλλον όταν διαθέτει και ρύθμιση με τις ιδανικές καμπύλες για γέρους 78 ετών , συγγνώμη για δίσκους 78 στροφών
Και όμως οι δίσκοι 78 στροφών, ειδικά οι ηχογραφήσεις από τα μέσα της δεκαετίας του 30 είχαν μια αξιοπρεπή ηχητική απόδοση. Εχω μια μικρή συλλογή από δίσκους 78 στροφών της εποχής αυτής και αν εξαιρέσεις μερικά σποραδικά scratches ακούγονται πολύ καλά.

Μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ την εισαγωγή από τον Κοριολανό του Μπετόβεν. Ηχογράφηση του 1940 από δίσκο 78 στροφών υπό τη διεύθυνση του Bruno Walter. Εχω αφαιρέσει τα λίγα scratch του δίσκου με ψηφιακή επεξεργασία. Νομίζω θα σας αρέσει αυτό που θα ακούσετε. Ηχογράφηση PCM 24bit/96kHz
 

Μηνύματα
8.553
Reaction score
3.847
Μπορείς σε παρακαλώ να ανεβάσεις την πρώτη ηχογράφηση πριν την διόρθωση των scratches;
 

Μηνύματα
283
Reaction score
263
Μπορείς σε παρακαλώ να ανεβάσεις την πρώτη ηχογράφηση πριν την διόρθωση των scratches;
Ναι μπορώ, το κατεβάζετε από εδώ. Θα δείτε ότι δεν υπάρχουν ηχητικές διαφορές πέραν των σποραδικών scratches. O συγκεκριμένος δίσκος ήταν σε πολύ καλή κατάσταση από τον προηγούμενο κάτοχο.
 

Μηνύματα
8.553
Reaction score
3.847
Υπέροχη εκτέλεση.
Μου αρέσει περισσότερο η πρώτη εκδοχή πριν τη επεξεργασία.
Αριστουργημα
 

Μηνύματα
283
Reaction score
263
Υπέροχη εκτέλεση.
Μου αρέσει περισσότερο η πρώτη εκδοχή πριν τη επεξεργασία.
Αριστουργημα
Οποιασδήποτε μορφής ψηφιακή επεξεργασία αφήνει πάντα ένα αχνό αποτύπωμα όσο προσεκτικά και να γίνει. Οι πρώτοι ψηφιακοί αλγόριθμοι για την μείωση των scratches κυκλόφορησαν στα μέσα της δεκαετίας του 90 (Cedar Audio De-clicker) και εξελίσσονται έως και σήμερα. Αν γίνει σωστή παραμετροποίηση το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

Υποθέτω αν ποτέ υπάρξει μια πλατφόρμα streaming για ιστορικές ηχογραφήσεις οι ιθύνοντες θα έμπαιναν στη διαδικασία του ψηφιακού καθαρισμού των ηχογραφήσεων.
 

Μηνύματα
4.010
Reaction score
7.233
Οποιασδήποτε μορφής ψηφιακή επεξεργασία αφήνει πάντα ένα αχνό αποτύπωμα όσο προσεκτικά και να γίνει. Οι πρώτοι ψηφιακοί αλγόριθμοι για την μείωση των scratches κυκλόφορησαν στα μέσα της δεκαετίας του 90 (Cedar Audio De-clicker) και εξελίσσονται έως και σήμερα. Αν γίνει σωστή παραμετροποίηση το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

Υποθέτω αν ποτέ υπάρξει μια πλατφόρμα streaming για ιστορικές ηχογραφήσεις οι ιθύνοντες θα έμπαιναν στη διαδικασία του ψηφιακού καθαρισμού των ηχογραφήσεων.
Και ποιος ο λόγος να τα επεξεργαστείς ;
Νομίζω ότι χάνεται όλη η ουσία.
 


Μηνύματα
5.145
Reaction score
4.458
Και ποιος ο λόγος να τα επεξεργαστείς ;
Νομίζω ότι χάνεται όλη η ουσία.
Δηλαδη αν εχουμε εχουμε τον ιδιο δισκο δυο φορες. Την μια ειναι με σκρατς σκρουτς και την αλλη χωρις να προτιμησουμε τον πρωτο? Εγω προσωπικα προτιμω σ αυτο που ακουσα απο τα παραπανω τον επεξεργασμενο. Δηλαδη απ την μια εχεις τον θορυβο που τον ακουει και κουφος κι απ την αλλη εχεις κατι που ενδεχομενως δεν ακουγεται καθολου και θα παιζει με το placebo τωρα ειναι η φαντασια μου η κατι που μοιαζει με ψιλους στ αχυρα και θα προτιμησω το σκρατς?

Κατανοω ομως οτι το αυθεντικο μπορει να σ αγγιζει συναισθηματικα, σ αυτο ειμαι κι εγω μεσα. Με τις οποιες αδυναμιες, τις ξεπερναω κι αυτες πολυ ευκολα.

Να το πω και λιγο αλλιως. Αν εχουμε δυο ρετρο αυτοκινητο του 1910. Το ενα ειναι γυαλισμενο σινιαρισμενο ενω το δευτερο ειναι χωρις πειραγματα. Πιο θα προτιμησω? Εξυπακουεται συμφωνα με το γουστο του καθενος. Το ενα το οριτζιναλ μπορει να εχει μεγαλυτερη συναισθημματικη αξια. Το δευτερο ειναι ομως για βολτες και να κανεις φιγουρα ωπου κι αν πας.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.747
Reaction score
9.843
Το χόμπι μας είναι δυστυχώς πολύ απαιτητικό.
Εξαρτάται απόλυτα από το οικονομικό, την ποιότητα (που ισχύει πολλές φορές το ότι λάμπει δεν είναι χρυσός), την ψυχική διάθεση, τον χώρο, και πολλούς άλλους παράγοντες.
Πολλοί λίγοι εδώ μέσα φαντάζονται αισθάνονται ικανοποιημένοι από την σύνθεση τους, διαφορετικά δεν θα ψαχνόμασταν συνεχώς.
Τι κρίμα που δεν μου αρέσει το ψάρεμα πχ...
 

Μηνύματα
8.553
Reaction score
3.847
Αν αφαιρέσετε απο το πρώτο (original) το δεύτερο (επξεργασμενο) θα ακούσετε scratches αλλά και μουσική.
Κάποιοι το λένε πληροφορία και κάποιοι άλλοι πλεονάζουσα πληροφορία.
Εγω πάντοτε προτιμώ τις αυθεντικές ηχογραφήσεις .
 

Μηνύματα
19.679
Reaction score
23.790
Αν αφαιρέσετε απο το πρώτο (original) το δεύτερο (επξεργασμενο) θα ακούσετε scratches αλλά και μουσική.
Κάποιοι το λένε πληροφορία και κάποιοι άλλοι πλεονάζουσα πληροφορία.
Εγω πάντοτε προτιμώ τις αυθεντικές ηχογραφήσεις .
 

Μηνύματα
4.010
Reaction score
7.233
Δηλαδη αν εχουμε εχουμε τον ιδιο δισκο δυο φορες. Την μια ειναι με σκρατς σκρουτς και την αλλη χωρις να προτιμησουμε τον πρωτο? Εγω προσωπικα προτιμω σ αυτο που ακουσα απο τα παραπανω τον επεξεργασμενο. Δηλαδη απ την μια εχεις τον θορυβο που τον ακουει και κουφος κι απ την αλλη εχεις κατι που ενδεχομενως δεν ακουγεται καθολου και θα παιζει με το placebo τωρα ειναι η φαντασια μου η κατι που μοιαζει με ψιλους στ αχυρα και θα προτιμησω το σκρατς?

Κατανοω ομως οτι το αυθεντικο μπορει να σ αγγιζει συναισθηματικα, σ αυτο ειμαι κι εγω μεσα. Με τις οποιες αδυναμιες, τις ξεπερναω κι αυτες πολυ ευκολα.

Να το πω και λιγο αλλιως. Αν εχουμε δυο ρετρο αυτοκινητο του 1910. Το ενα ειναι γυαλισμενο σινιαρισμενο ενω το δευτερο ειναι χωρις πειραγματα. Πιο θα προτιμησω? Εξυπακουεται συμφωνα με το γουστο του καθενος. Το ενα το οριτζιναλ μπορει να εχει μεγαλυτερη συναισθημματικη αξια. Το δευτερο ειναι ομως για βολτες και να κανεις φιγουρα ωπου κι αν πας.
Δεν έχει σχέση αυτό που λες με την επεξεργασία που γίνεται από προγράμματα υπολογιστών, είναι πολύ άκυρο σαν παράδειγμα.
Φυσικά θα προτιμήσω τον δίσκο που δεν κάνει φασαρία αλλά και στην άλλη περίπτωση θα προτιμήσω τον φθαρμένο από ένα αρχείο υπολογιστή.

Και το δεύτερο σου παράδειγμα επίσης 10 φορές πιο άκυρο σε σχέση με αυτό που κάνει ο φίλος που το επεξεργάστηκε αν και πιστεύω περισσότερο σαν πείραμα και σαν ασχολία να περάσει η ώρα. Έχω κάνει τέτοια πριν πάρα πολλά χρόνια που είχα αγοράσει ένα φοβερό πρόγραμμα της sony και πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα η συγκεκριμένη επεξεργασία.

Νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ και θεωρώ ότι δεν χρειάζεται περεταίρω ανάλυση.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.078
Reaction score
60.148
Ούτε το κλιπάρισμα , ούτε οι αρμονικές (πολύ μικρό ποσοστό συμβολής μπορεί να οφείλεται σε αυτές) , ούτε η υποοδήγηση (plus κλιπάρισμα λόγω αυτής και που πηγαίνουν όλοι σε υψηλής ισχύος ενισχυτικα για να δήθεν προστατεύσουν τα μεγάφωνα) οδηγούν σε ζημιά και καταστροφή τα μεγάφωνα. Όλα αυτά ειναι μύθοι των audio people, πολυσυζητημένα και αέναα αναπαραγώμενα στο ιντερνετ λάθη ακόμη και απο γνώστες και γκουρού των ηλεκτρονικών (και εδω μόνιμα προτεινόμενα ως λύσεις) και τα οποία συντηρούνται και γνωρίζουν ως σωστά και 100 % αποεδεκτά ως αλήθεια απο το 95 % κυριολεκτικά των ασχολουμένων με το audio.

Τα κυριότερα προβλήματα είναι απο την υψηλή ισχύ και το να παιζεις δυνατά κλιπαρισμένο περιεχόμενο.

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που αφορούν σχεδιαστικές επιλογές αλλά αυτό δεν είναι στο χέρι μας (άπαξ και τα αγοράσαμε καθώς δεν ξέραμε).

Ένας χαμηλής ισχύος ενισχυτής π.χ. 50 watt συν και το κλιπάρισμα του η ισχύς που θα δώσει στο μεγάφωνο είναι μικρότερη απο έναν των 500 π.χ. watt. Τα πηνια είναι αποδεδειγμένο ότι καίγονται η φθειρονται σταδιακά (μεχρι μια ημέρα να καούν) με το να δεχονται χρονικά συνεχώς μεγαλύτερη ισχύ (και σταθερή να είναι χωρίς υπερβολες ή κλιπάρισμα) στα πηνία τους. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται σε αυτά έτσι ή επιπρόσθετα εάν δεν είναι και καλά αεριζόμενα (όπως π.χ. εντός ενός ενεργού ηχείου) μειώνει την αντισταση τους, ρεύμα περνάει απο αυτά ανεξέλεγκτα και επειδή μειώνεται η εντάση και τα δυναμικά καθώς δεν πανά χεις 700 watt αυτά γίνονται 300 w ατην πράξη σε οδηγούν να ανοιξεις περισσότερο ακόμη την ένταση κ.ο.κ, φαύλος κυκλος .... και φτάνεις σε ένα σημείο που χωρίς να το έχεις καταλάβει (ούτε ακουστικά) τα καις ή μειώνεις πολυ την ζωή τους (και ας μην έχεις φτάσει σε σημείο να τα κάψεις). Το headroom είναι καλό και επιθυμητό αλλά θέλει γνώση απο τον χρήστη. Όλοι νομίζουν ότι μπορεί να το ελεγξουν αλλά δεν μπορούν . Παραμυθια πλεον (με τις συγχρονες καλές σχεδιάσεις στα πηνία και στους κώνους δεν θα το ακούσεις) ότι θα το ¨ακουσεις" πριν ... δεν ισχύουν πλέον κιόλας.

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που αφορούν σχεδιαστικές επιλογές αλλά αυτό δεν είναι στο χέρι μας (άπαξ και τα αγοράσαμε καθώς δεν ξέραμε). Μιλάμε για τους δυο κύριους λόγους που είναι στο χέρι μας σαν χρήστες να τα προστατεύσουμε.
Σε αυτήν ειδικά τη διατύπωση επισημαίνονται ανακρίβειες... Καταρχάς ένας ασθενικός τελικός που θα μετέβαινε σε συμπεριφορά αποκοπής σε πολύ χαμηλότερες στάθμμες τροφοδοτωντας υπό αυτές τις συνθήκες το ηχειακό σύστημα με ανεξέλεγκτες αρμονικές ανώτερων τάξεων μπορεί να καταστρέψει πολύ ευκολότερα τα μεγάφωνα και ιδίως εκείνα για τις υψηλές οκτάβες σε αντιπαράθεση μ'έναν στιβαρότερο εφόσον η παρεχόμενη από τον δεύτερο τιμή ισχύος δεν θα υπερέβαινε σε κάθε περίπτωση τα όρια που θα ήταν προδιαγεγραμμένα ως ασφαλή για δεδομένο σύστημα μεγαφώνου.

Πέραν αυτού οποτεδήποτε αναπαράγετα σήμα έντονα συμπιεσμένο όπου οι χαμηλότερης ενέργειας πληροφορίες θα ήταν εκ των πραγμάτων κι ελέω χαμηλού συντελεστή DR πουσαρισμένες σε στάθμες προσεγγίζουσες εκείνες των κορυφώσεων τείνει να καταπονεί θερμικά όπως έχει επανειλημμένα εξηγηθεί οποιοδήποτε ηχειακό σύστημα και συνδυασμό του με ενισχυτικά.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.714
Μηνύματα
3.061.596
Members
38.602
Νεότερο μέλος
Panagiotis I.
Top