Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
Σε καμία περίπτωση, αλλά με περισσότερες γνώσεις από άλλους μη ειδικούς.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.337
Reaction score
35.218
Δεν είναι Κινέζικο
Μα αυτό λέω κι εγώ. Και ψάχνω λόγους να το προτιμήσει κάποιος από τα κινέζικα και δεν βρίσκω.

phantom braking
Αν έχω καταλάβει σωστά, αυτό συμβαίνει στην αυτόνομη οδήγηση , όχι όταν το ελέγχει ο οδηγός ή κάνω λάθος?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
Αν έχω καταλάβει σωστά, αυτό συμβαίνει στην αυτόνομη οδήγηση , όχι όταν το ελέγχει ο οδηγός ή κάνω λάθος?
Όχι. Μπορεί να συμβεί ανά πάσα ώρα και στιγμή. Για να μην συμβεί θα πρέπει να απενεργοποιηθεί το ανάλογο σύστημα από το menu. Σε κάποια οχήματα πρέπει να γίνεται κάθε φορά που μπαίνεις μέσα, σε άλλα μια φορά και τέλος.
 
Last edited:


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.915
Reaction score
11.208
Λογικό. Ρενώ 5 είναι. Απορώ γιατί κάνουν χωριστα τεστ παθητικής ασφάλειας σε αυτοκίνητα που είναι τα ίδια μεταξύ τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
Λουκέτο στο εργοστάσιο παραγωγής των iD3s στη Δρέσδη, αυτή την Τρίτη. Ο χώρος θα γίνει ερευνητικό κέντρο του τοπικού πανεπιστημίου καθώς και τουριστικό αξιοθέατο.

Τα κουκιά δεν βγαίνουν όπως φαίνεται, και ας έλεγαν πριν έναν χρόνο πως δεν κλείσουν γραμμές παραγωγής.
Για να δούμε θα βγει αληθινός ο παππούς του Detroit (Sandy Munro); Είχε πει πέρσι πως με όσα θέλει να κάνει η VW πρέπει να μειωθεί έως και 30% ως εταιρεία. Και αυτό δεν έρχεται με κάποιον τρόπο που να μην περιλαμβάνει κλείσιμο εργοστασίων (όχι εργοστασίου).

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
H Alpine A390 πατάει στην πλατφόρμα (AmpR Medium) των Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech και Nissan Ariya τα οποία είναι όλα πεντάστερα.

Το R5 πατάει στην AmpR Small.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.472
Reaction score
9.709
H Alpine A390 πατάει στην πλατφόρμα (AmpR Medium) των Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech και Nissan Ariya τα οποία είναι όλα πεντάστερα.
Όλα είναι πεντάστερα και μόνο αυτό που θέλω εγώ βγήκε σκάρτο γαμώτο; :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.944
Reaction score
146.447
Μια χαρά τα λέει ο κύριος.



"With Tesla FSD, the decline of the traditional automotive industry will accelerate dramatically"

the President of the Kiel Institute for the World Economy (IfW) Schularick
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
Mάλιστα. Οπότε αυτό που σχεδιάζουν είναι ένα Polo 8cm μεγαλύτερο από το R5, με 37kWh στα 25 χιλιάρικα.
:rolleyes: :thumbsup: :headbang:

Θα έρθει το νέο Dolphin και δεν θα μείνει ευρώ για σώβρακο.

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
H Geely άνοιξε το μεγαλύτερο και πιο προηγμένο κέντρο δοκιμών ασφάλειας αυτοκινήτων στον κόσμο. Η επένδυση κόστισε 300 εκ δολάρια.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.190
Reaction score
92.804
Mάλιστα. Οπότε αυτό που σχεδιάζουν είναι ένα Polo 8cm μεγαλύτερο από το R5, με 37kWh στα 25 χιλιάρικα.
Θα έχει και επιλογή 52KWh.
Θα κρατήσει πολλούς πελάτες στην εταιρεία με τις συντριπτικά περισσότερες ηλεκτρικών στην Ευρώπη. Αυτήν που θα είχε ήδη καταστραφεί και δεν θα πουλούσε τίποτα, θυμάστε;:roflmao:

Ας μην ξεχνάμε πως στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές οι οικογένειες δεν έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο που πρέπει να τα κάνει όλα. Όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξουν το μικρό τους με ηλεκτρικό, και είναι ήδη πελάτες της VW (δηλαδή οι περισσότεροι :tongue:), θα το πάρουν.

Αντιθέτως η Tesla δεν δείχνει να ξυπνάει. Έχει μείνει με τα δύο μοντέλα του παρελθόντος, και οι μόνες καινοτομίες της είναι να τα χειροτερεύει για να τα πουλάει φτηνότερα. Αν δεν βγάλουν ακόμα 2-3 μοντέλα, εκ των οποίων και ένα μικρό αντίστοιχο του Polo, σύντομα θα είναι εκτός πεντάδας. Από απόλυτος κυρίαρχος, στο περιθώριο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
To Ford F-150 Lightning έφτασε στο τέλος αυτής της σύντομης ζωής του, καθώς η Ford ανακοίνωσε πως το σταματά.

Η απόφαση έρχεται μετά και την ανακοίνωση της εταιρείας πως ο τομέας της ηλεκτροκίνησης έχει λογιστικές απομειώσεις 19,5 δις δολαρίων.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.944
Reaction score
146.447
Η αρχή έγινε, το εργοστάσιο της φολγκζβάγκεν έκλεισε.

Όταν τα λέγαμε ότι θα συμβούν, δεν το πιστεύατε.

Θα κλείσουν κι άλλα.. Εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Όποια αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτεται με δεδομένα του '80 για το 2030, θα κλείσει.

Οι γέροι ανάμεσά μας, αναπολούν την ιδέα του ΙΧ των 80-τις.
Οι νέοι όμως, κινούνται διαφορετικά.

Η δυνατότητα αλλαγής, είναι δείγμα IQ.




What's next: More German plants close within 18 months. Union deals buy time but don't fix math - you can't sell EVs nobody wants at prices nobody pays.

BMW and Mercedes watching Dresden like a preview.

Germany built its century on cars. That century just ended with a shutdown notice and a press release about "AI research opportunities."

Source: Financial Times
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.917
Reaction score
33.791
H Ford είχε υπό κατασκευή ένα εργοστάσιο στο Michigan αποκλειστικά για LFP μπαταρίες οχημάτων (σε συνεργασία με την CATL). Πλέον ένα τμήμα αυτού θα μετατραπεί για κατασκευή standalone energy storage batteries σε containers με τα πρώτα να βγαίνουν στην αγορά το 2027. Η Ford γίνεται ο 4ος κατασκευαστής οχημάτων (μετά τις BYD, Tesla και GM) που μπαίνει στην αγορά αποθήκευσης ενέργειας.

 
Last edited:



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.948
Μηνύματα
3.067.853
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top