πρόβλημα με ολοκαίνουριο Advance Map 305 Da

Μηνύματα
85
Reaction score
1
Σας παραθέτω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον ενισχυτή Advance Map 305 Da και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Ο ενισχυτής αγοράστηκε την Τετάρτη 20/12 αλλά τον έστησα χθες Σάββατο.

Αυτό λοιπόν που διαπίστωσα εξαρχής είναι ότι όταν ανεβάζω ή κατεβάζω την ένταση (είτε με το τηλεχειριστήριο είτε από το κουμπί του ίδιου του ενισχυτή) ακόυγεται ένα θρόϊσμα (τσιτσίρισμα ή φύσημα ή χράτσα χρούτσα όπως θέλετε πείτε το ) και μάλιστα από το ένα ηχείο απ'όσο μπορώ να ξεχωρίσω.
Είναι ο χαρακτηριστικός ήχος που όλοι μας κατά καιρούς έχουμε ακούσει σε συσκευές όταν αλλάζουμε την ένταση.
Πήγα στο μαγαζί απ'όπου τον πήρα,στην Αριστοτέλους, και μου είπαν να τον πάω εκεί την Τετάρτη να το διαπιστώσουν και οι ίδιοι και να το στείλουν στην αντιπροσωπεία όπου ή θα επισκευαστεί ( αν επισκευάζεται) ή θα μου δώσουν άλλο. Με καθυσήχασαν ότι ή έτσι (επισκευή) ή αλλιώς (αντικατάσταση) θα λυθεί το πρόβλημά μου.
Περιττό να σας πω ότι έχω απογοητευτεί (ολοκαίνουριο μηχάνημα ρε γ..ώ το) και μέχρι την Τετάρτη θα είμαι σε αναμμένα κάρβουνα.
Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω πρόβλημα με την στάση της αντιπροσωπείας γιατί τέτοιες καταστάσεις είναι ιδιαίτερα ψυχοφθόρες.

Το πρόβλημα αυτό καθεαυτό είναι σοβαρό;
Μπορεί να προκαλέσει κάποια ζημιά στα ηχεία;
Ευχαριστώ
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Όχι, δεν είναι σοβαρό. Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά καθώς περνούν τα χρόνια. Το να συμβεί σε ολοκαίνουργιο μηχάνημα είναι απαράδεκτο όμως, διότι αποκαλύπτει Quality Control του πwπού.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Αν ζητήσεις αντικατάσταση το πιθανότερο είναι να μην το δεχτούν. Αν πάει στο service θα ρίξουν λίγο σπρέυ και δεν θα ακούς τίποτα (για λίγο καιρό). Πάντως μη σκας δεν είναι σοβαρό πρόβλημα.

Αν κάνεις μανούρα μπορεί να σου δώσουν καινούριο, το οποίο όμως μπορεί επίσης να ακούγεται...
 

Μηνύματα
85
Reaction score
1
Αν ζητήσεις αντικατάσταση το πιθανότερο είναι να μην το δεχτούν. Αν πάει στο service θα ρίξουν λίγο σπρέυ και δεν θα ακούς τίποτα (για λίγο καιρό). Πάντως μη σκας δεν είναι σοβαρό πρόβλημα.

Αν κάνεις μανούρα μπορεί να σου δώσουν καινούριο, το οποίο όμως μπορεί επίσης να ακούγεται...
Από τεχνικής πλευράς ποιά είναι η ριζική (και όχι προσωρινή) λύση του προβλήματος;
 



Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
Και αλλο προβλημα με Advance,κριμα γιατι οι συσκευες της εχουν εξαιρετικο λογο τιμης αποδοσης.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Είχα επικοινωνία με τον Γιώργο Πετρόπουλο (αντιπρόσωπο της εταιρίας).

Του ανέφερα το πρόβλημα και μου απήντησε ότι θα εξυπηρετήσει τον Φίλο

Shakinen αλλάζοντας το μηχάνημα του άμεσα !

Το παράδοξο είναι ότι τα συγκεκριμένο ποτενσιόμετρο είναι ιδιαίτερα

καλής ποιότητας για την κατηγορία τιμής του μηχανήματος !

Μου εξέφρασε επίσης την πικρία του για το γεγονός ότι κάποιοι

ενορχηστρωμένα καταφέρονται εναντίον της συγκεκριμένης

εταιρίας δημιουργώντας ψευδή αίσθηση σε θέματα αφορώντα στην

αξιοπιστία της . Προφανώς η εταιρία με τον εξαιρετικό λόγω τιμής

προς ποιότητα των προϊόντων της έχει αρχίσει να χαλάει την πιάτσα !

Ενδεικτικά μου ανέφερε ότι ο αριθμός μηχανημάτων που έχουν πάει

στην αντιπροσωπία προς έλεγχο ή επισκευή είναι αφύσικα χαμηλός !

Και επειδή ο Γιώργος είναι ιδιαίτερα ειλικρινής και ευθύς (όσοι τον

γνωρίζουν καταλαβαίνουν τι λέω ) μάλλον τον πιστεύω.....

ps προφανώς δεν εννοώ ότι ο Shakinen ανήκει στην ομάδα

των εκ του πονηρού διαμαρτυρόμενων……
 

Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
Δηλαδη για ποσες συσκευες μιλαμε για τι ποσοστο μαλλον.Σε ποιους ανφερεται ο αντιπροσωπος? Σε ανταγωνιστες ή μηπως σε απλους φιλους του hi-fi που τα περνουν απο τους ανταγωνιστες για να δημιουργησουν αυτη την ψευδη αισθηση? Με ποια ιδιοτητα μας μεταφερετε τη "πικρια" του αντιπροσωπου? Εχετε καποιο οφελος? Ειστε απλα πονοψυχος?
Ας σοβαρευτουμε λιγο,οι καταναλωτες εχουν κριση και το μονο που πρεπει να κανει ο αντιπροσωπος αν θελει να προστατεψει την εταιρεια ειναι να προσφερει ουσιαστικη υποστηριξη στις προβληματικες συσκευες.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μπράβο σου Βασίλη για την βοήθεια προσφέρεις στον φίλο μας. Μπράβο βεβαίως και στον κο Πετρόπουλο για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος.

Τάσο τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά. Γιατί πρέπει να υπάρχει κάτι από πίσω σε κάθε περίπτωση και γιατί να είμαστε τόσο καχύποπτοι? Νομίζω ότι είσαι πολύ άδικος σε κάποιον που και στο παρελθόν έχει βοηθήσει με τις γνωριμίες του στον χώρο, πολλά παιδιά. Γι αυτό δεν είμαστε εδώ, να βοηθάμε ο ένας τον άλλον?...

Να προσθέσω ότι, αν κρίνω από την αντίδραση του αντιπροσώπου, η υποστήριξη του προϊόντος είναι σε πολύ καλά χέρια και αυτό πρέπει να το εκτιμήσει ο υποψήφιος αγοραστής. Και επιτέλους, πρέπει να ξεφύγουμε λίγο από την νοοτροπία ότι αντιπρόσωπος = κλέφτης - ψεύτης κλπ...
 

Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
Δεν αντιλεγω αλλωστε δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αλλα να αυτο το "ο φιλος μου ο αντιπροσωπος που ειναι και καλο παιδι και ειναι και πολυ λυπημενος" μου θυμιζει κατι σαν το μπακαλη της γειτονιας.Εδω εχουμε να κανουμε με σοβαρη αντιπροσωπεια,σοβαρη εταιρεια και δεδομενα προβληματα και η μονη λυση ειναι η αντικατσταση ή η επισκευη των συσκευων.Ολα τα αλλα ομως για ποιο λογο?
Αν αισθανεται αδικημενος μπορει να χρησιμοποιησει τα μεσα (εντυπα και ηλεκτρονικα) και να κανει καποια δηλωση (εχει γινει καποιες φορες στο παρελθον) ή να κινηθει και νομικα εναντια σε καθε ενα που τον βλαπτει (και φυσικα εχει αποδειξεις).
Καλες οι γνωριμιες καλοι οι φιλοι αλλα ολα αυτα ειναι περιττα οταν εχουμε σωστη σταση μιας εταιρειας ή ενος αντιπροσωπου απεναντι στο αγοραστικο κοινο
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ναι ρε φίλε αλλά δεν απαγορεύεται να είναι κάποιος φίλος και με αντιπρόσωπο. Περιττό δεν είναι τίποτα και σε ένα φόρουμ η εκμετάλλευση, (με την καλή έννοια), των γνωριμιών του ενός από το σύνολο, είναι μέρος της διαδικασίας.

Και ξαναλέω, το ότι κάποιος είναι αντιπρόσωπος δεν σημαίνει ότι είναι και απατεώνας ή ότι λέει μ@λακίες. Καλή η κριτική διάθεση και στάση μας, αλλά νομίζω ότι πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί και όχι να τσουβαλιάζουμε τους πάντες...

Όσο για τον Βασίλη... εσένα πως θα σου φαινόταν αν βοηθούσες κάποιον και τα άκουγες κι από πάνω. Γι αυτό λέω ότι ίσως υπερβάλλεις...
 

Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
Μα γιατι να τον βοηθησει? Για το αυτονοητο? Γι αυτο που ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανει ο αντιπροσωπος? Δηλαδη αν καποιος αλλος δεν εχει προσβαση (εστω και δικτυακη) σε φιλο του αντιπροσωπου δεν θα του επισκευασουν τον ενισχυτη?
Ειλικρινα με κανεις και τρομαζω τωρα Νικο.

Περισσοτερο κακο κανει ο φιλος στον αντιπροσωπο παρα καλο,αυτο προσπαθω να εξηγησω και ειμαι σιγουρος οτι αν ο κ. Πετροπουλος γνωριζε αυτη τη παρεμβαση θα τα "ειχε παρει στο κρανιο".
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ναι βρε Τάσο για το αυτονόητο. Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.
Ας πούμε ότι είναι υποχρεωμένος ο αντιπρόσωπος (που δεν είναι) να κάνει τούμπες, ήτοι άμεση αντικατάσταση προϊόντος. Δεν είναι καλύτερο που βρέθηκε πιο ΑΜΕΣΑ λύση μέσω κάποιου γνωστού επειδή διαβάζει το AVSite, από ότι αν πήγαινε να κάνει την διαδικασία μόνος του? Και δεν φτάνει που βοήθησε ο "γνωστός" στην εύρεση ΑΜΕΣΗΣ ΛΥΣΗΣ, του την λέμε κιόλας? Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο Τσαντουλής να πει εντάξει ας κρατήσω για τον εαυτό μου την όποια βοήθεια θα μπορούσα να δώσω, ποιός τον γ@μεί τον φίλο στο φόρουμ...?

- Κι εσύ, αντί να του πεις μπράβο, του λες "μήπως έχεις συμφέροντα"?
Έλεος ρε φίλε, έχουμε γίνει σαν τις γεροντοκόρες που ξινίζουν με το παραμικρό...

Δηλαδή να διαβάζει και κανας άλλος που μπορεί να βοηθήσει, είτε μέσω γνωστού είτε ο ίδιος και να λέει "άσε καλύτερα γιατί θα βρω τον μπελά μου με δαύτους"...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Περισσοτερο κακο κανει ο φιλος στον αντιπροσωπο παρα καλο,αυτο προσπαθω να εξηγησω και ειμαι σιγουρος οτι αν ο κ. Πετροπουλος γνωριζε αυτη τη παρεμβαση θα τα "ειχε παρει στο κρανιο".
Αυτό άστο να το κρίνει ο φίλος του, αλλά στο κάτω κάτω αν γίνει η δουλειά μας... χεστήκαμε. Συ είπας...
 

Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
Αν ισχυουν αυτες οι τακτικες στην αντιμετωπιση των πελατων μιας αντιπροσωπειας τοτε μαλλον εχουμε πολυ σοβαρο προβλημα.Φαντασου μια αναλογη περιπτωση στη Γερμανια για παραδειγμα και πως θα ενεργουσε ο εκει αντιπροσωπος.
Ειλικρινα ευχομαι να μην μας διαβαζουν μαλλον θα γελουσαν μαζι μας.

Πολυ το ζαλισαμε ομως και επειδη πιστευω οτι κανουμε "κακο" στον αντιπροσωπο (που ακομα δεν εχουμε δει τις προθεσεις του που μπορει τελικα να επιφερουν και αντικατασταση του ενισχυτη,η μονη ορθη λυση για μενα) ας περιμενουμε την τεταρτη και ας φαμε αγαπημενοι το βρωμοπουλι μας σε λιγο.
 

Μηνύματα
85
Reaction score
1
Πολυ το ζαλισαμε ομως και επειδη πιστευω οτι κανουμε "κακο" στον αντιπροσωπο (που ακομα δεν εχουμε δει τις προθεσεις του που μπορει τελικα να επιφερουν και αντικατασταση του ενισχυτη,η μονη ορθη λυση για μενα) ας περιμενουμε την τεταρτη και ας φαμε αγαπημενοι το βρωμοπουλι μας σε λιγο.
Σαν άμεσα ενδιαφερόμενος και έχοντας παρακολουθήσει και τον παραπάνω μεταξύ σας διάλογο θα έλεγα ότι τα επιχειρήματα και των δύο έχουν βάση.

Όσον αφορά το φίλο Βασίλη βέβαια (μαθαίνοντας ότι και στο παρελθόν σε ανάλογες περιπτώσεις έχει βοηθήσει με τον τρόπο του) , η προσπάθεια να εξυπηρετήσει ,άσχετα με την τελική στάση του (κάθε) αντιπρόσωπου πιστώνεται στα υπέρ του (του Βασίλη) από τη στιγμή μάλιστα που -όπως φαντάζομαι -δεν έχει τίποτα να κερδίσει ο ίδιος.

Οπότε ας φάμε όλοι το χριστουγεννιάτικο φαγητό μας αγαπημένοι και ας αναμένουμε την Τετάρτη (εγώ βέβαια με ιδιαίτερη αγωνία) για την έκβαση του θέματος.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο που ήδη έχετε ξοδέψει και μάλιστα τέτοιες μέρες, για το πρόβλημά μου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.996
Reaction score
23.133
... Και επιτέλους, πρέπει να ξεφύγουμε λίγο από την νοοτροπία ότι αντιπρόσωπος = κλέφτης - ψεύτης κλπ...
Ορθόν. Πρέπει όμως και να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία που θέλει την εξυπηρέτηση υποβοηθούμενη από γνωστό του γνωστού, κοινώς, πρέπει να αποβάλλουμε τη νοοτροπία του "βύσματος". Δηλαδή, αν το παιδί δεν είχε σχέση με το Ιντερνέτιον, και δεν συμμετείχε εδώ, και δεν δημοσίευε το πρόβλημά του εκεί, και δεν ησχολείτο ο κύριος καθηγητής με το θέμα, θα τύγχανε το παιδί της ίδιας μεταχείρισης;

Έλα, μη νευριάζεις, το ξέρεις ότι θα ήμουν ο τελευταίος που θα έλεγε κακιά κουβέντα για τον μαστρο-Γιώργο, αλλά σημασία έχει να κάνεις τη δουλειά σου όπως αυτή πρέπει να γίνει, χωρίς γνωστούς, βύσματα και τα τοιαύτα.

Επί του πρακτέου, προσωπικά θα επέλεγα αντικατάσταση του pot με νέο, δική μου επιλογής. Με ένα πλαστικό, μικρό, ματζόβολο Bourns ας πούμε... Όχι τίποτις άλλο, αλλά ποιός ξέρει τι χούι θα βγάλει το νέο κομμάτι.

(Ρε σε rdoh, εκείνο το "ησχολείτο" το πρόσεξες; Πώ, πω, ζωγραφίζω πάλι σήμερα ο παλιοπ...)...
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Το πρόσεξα και ξέρεις κάτι? Το βρίσκω υπόπτως εθνικιστικό! :p Έχεις πάρει κατηφόρα, δόκτορ, και δεν σε βλέπω καλά. Σε κόβω ικανό να κατρακυλήσεις ακόμα και σε Παρακείμενο με αναδιπλασιασμό. Για να μη πω και Υπερσυντέλικο :confused:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Δηλαδη για ποσες συσκευες μιλαμε για τι ποσοστο μαλλον.Σε ποιους ανφερεται ο αντιπροσωπος? Σε ανταγωνιστες ή μηπως σε απλους φιλους του hi-fi που τα περνουν απο τους ανταγωνιστες για να δημιουργησουν αυτη την ψευδη αισθηση? Με ποια ιδιοτητα μας μεταφερετε τη "πικρια" του αντιπροσωπου? Εχετε καποιο οφελος? Ειστε απλα πονοψυχος?
Ας σοβαρευτουμε λιγο,οι καταναλωτες εχουν κριση και το μονο που πρεπει να κανει ο αντιπροσωπος αν θελει να προστατεψει την εταιρεια ειναι να προσφερει ουσιαστικη υποστηριξη στις προβληματικες συσκευες.
1)Φυσικά και δεν είμαι πονόψυχος!!!!

Είναι αυτονόητο επίσης ότι έχω συμφέροντα και μάλιστα σοβαρότατα !

Ενδεικτικά αναφέρω κάποια από αυτά :

α) Κατέχω το 70% της Audio spectrum και το 80% των εισαγωγικών

δραστηριοτήτων της εταιρίας !

β) Εχω ερωτική σχέση με τον Κο Πετρόπουλο !

γ) Τα μηχανήματα που χρησιμοποιώ αυτή την στιγμή

( αναλογικές πηγές = Yamaha PX2+Koetsu red signature,

Luxman PD 300+SME V+STAX+VDH GRASHOPPER,

ψηφιακές πηγές= schanling cdp 200+Luxman da07,

ηχεία Martin Logan summit,

ενισχυτές DARED DL 2000+MONOBLOCKS DV 805,acoustic reality 1000

καλώδια DNM και VDH,

προβολέας HITACHI 200 ,DVD =OPPO971 ,AV ενισχυτής PIONEER,

5.2 ηχεία=CRYSTAL AUDIO προέρχονται ΟΛΑ από τις εταιρίες που

εισάγει ο Κος Πετρόπουλος !!!!!!!!

δ) Εχω συμβάλλει στην μεθοδευμένη επαγγελματική καταστροφή

ανταγωνιστών του Πετρόπουλου .Μέσα της 10ετίας του 80 συνεργαζόμουν

με την ROISTER σχεδιάζοντας τα ηχεία της .


2) Επειδή είναι χρονιάρες μέρες θα αποφύγω να απαντήσω με την

δέουσα οξύτητα στα προσβλητικά αναφερθέντα και υπονοούμενα !

Απλά θα υποβάλλω κάποια εύλογα ερωτήματα !

α) ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ

ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ;

B) Από πότε θεωρείται επιλήψιμο να γνωρίζεις μετά από 35 χρόνια

πάθους για το αντικείμενο των οπτικοακουστικών συσκευών

πολύ καλά το 95% των επαγγελματικά εμπλεκομένων με το

αντικείμενο και η χρήση αυτών των γνωριμιών-φιλιών να γίνεται με

θεμιτό και χρήσιμο για όλους τους γνωστούς και φίλους μου;

(καταναλωτές-χομπίστες και επαγγελματίες)

Και επειδή κάποιοι ξύπνιοι μπορεί να αμφισβητήσουν αυτό το 95%

που αναφέρω ας δούνε αυτό (μέσον του 1ου Post):

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=31200

Αυτά για αρχή και σε λίγο επανέρχομαι.....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.042
Μηνύματα
3.038.871
Members
38.524
Νεότερο μέλος
dieccast
Top