AMG & BMW M Killer wannabe

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
HV δεν κατηγορώ την BMW, ίσα ίσα που είμαι fan. Ο Δημητρόπουλος ξέρει :)
Είχα Z3M Coupe του 1999. Όχι το κάμπριο, το κλειστό. Μόνιμα κλειστό...

Δεν ξέρω την εμπειρία σου για το S2000, εγώ το είχα οδηγήσει αρκετά και έπειτα παραγγείλει ένα όταν βγήκε. Τελικά δεν το πήρα για λόγους καθυστέρησης παράδοσης. Από ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαίο. Είναι Honda, δεν χαλάει με τίποτα. Αυτό που λες για Type-R, άστο, δεν ισχύει. Λιώνουν καθημερινά στις πίστες (trackdays) σε όλη την Ευρώπη, σε όλο τον κόσμο, και δεν παθαίνουν τίποτα.

Για την Toyota, μην κοιτάς το εσωτερικά πλαστικά στις Corolla για να συγκρίνεις. Φυσικά είναι φτιαγμένα στο κόστος, για το επίπεδο τιμής που πουλιούνται. Δεν χαλάνε όμως. Με τίποτα. Μπες σε μερικά Lexus, κάνε καμμιά βόλτα έστω στους αισχρούς ελληνικούς δρόμους, και μετά τα λέμε για στιβαρότητα και ποιότητα κατασκευής. Επίσημα η Merc τα κοιτάει ως πρότυπα ποιότητας πλέον.

Μόνο την Porsche ξεχωρίζω από Γερμανία, και ξέρω πολύ καλά τι λέω. Είναι ένα κλικ πάνω από τους άλλους σε κατασκευή και μελέτη. Όχι το Cayenne, αλλά η 997, η Cayman, η Boxster.

Για το Opel GT: Έχεις μπλέξει τα πράγματα. ΔΕΝ είναι μελετημένο ή κατασκευασμένο από LOTUS. Το chassis του Speedster ήταν φτιαγμένο ΣΤΟ ΧΕΡΙ από την Lotus, το Opel GT είναι συνοθύλευμα από τον κουβά των ανταλλακτικών της GM (Pontiac Solstice and Saturn Sky είναι στην Αμερική):

"And while the VX220 uses a sophisticated aluminium chassis which is hand-built by Lotus, the Solstice has humbler origins. The basic body structure started life as a derivative of the Corsa floorpan, with modifications for extra strength and to keep weight low, including extensive use of aluminium. The front end uses a simple and reliable strut suspension configuration with a rack-and-pinion steering system derived from the Subaru Impreza WRX.

The all-aluminium independent rear suspension and the differential are derived from components used in GM's American 4x4 line up. The gearbox? It's the six-speed manual transmission from a Corvette.
"

"The Solstice shares major components with nearly every GM division:

* The rear axle and differential are from the Sigma-based Cadillac CTS
* The interior storage bin is from the Cadillac XLR
* The passenger's side airbag, steering column, and exterior and interior door handles are from the Chevrolet Cobalt
* The backup lights are from the GMC Envoy
* The heating, ventilating, and air conditioning modules are from the Hummer H3
* The front fog lamp assembly is from the Pontiac Grand Prix
* The steering wheel is from the Pontiac Torrent
* The 2.4 L Ecotec engine is shared with the Saturn Ion, Pontiac G6, Chevrolet Cobalt, and Chevrolet HHR
* The five-speed manual transmission is from the Hummer H3, GMC Canyon, and Chevrolet Colorado
* The five-speed automatic is from the Cadillac CTS, STS, and SRX
* The side view mirrors and AC vents are from the Fiat Barchetta
* The seat frames are from the previous generation Opel Corsa
"
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Τα TypeR που λες δεν ειναι "τελικιασμενα" στις πιστες...Αλλο ενα αμαξι να πηγαινει με 100-150 για πολυ ωρα και αλλο για 230.
Εχω δει ΠΟΛΛΑ S2000 να σπανε οι μηχανες τους κυριως το καλοκαιρι απο ατομα που νομιζουν πως το S2000 ειναι αμαξι αντοχης..Δεν ειπα πως δεν ειναι ωραιο , δεν ειπα πως δεν εχει επιδοσεις σε γενικες γραμμες απλα το οτι ο κινητηρας του εχει πιεστει περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλο αμαξι παραγωγης καθε αλλο παρα φρονιμο ειναι.

Τωρα οσο για την Lexus μπορει να ειναι Toyota αλλα ειναι ΑΚΡΙΒΟ Toyota...Δεν υπαρχει περιπτωση παντως να επαιρνα Lexus αφου με τα ιδια λεφτα μπορω να παρω μια Mercedes και αυτο γιατι ακομα και στην καλυτερη δυνατη περιπτωση η Lexus παλι δεν μπορει να κοντραρει σε υλικα καμπινας την Mercedes και εγω δινω μεγαλη βαση στην καμπινα...Αλλιως θα επαιρνα ενα Lancer Evo :)

Αυτα που γραφεις για το GT ειναι ακομα καλυτερα ;)
Βασικα η Lotus εχει ενεργο μερος σε ολα τα μοντελα της GM και κυριοτερα της Opel. ( Speedster , Opel Omega Lotus , Astra H (braking system) ).
Γενικα το Opel Gt ειναι πολλα υποσχομενο αφου τρωει σε ολους τους τομεις το Speedster αφου το δευτερο δεν ειχε τιποτα μεσα, ουτε AC , ουτε ηλεκτρικα παραθυρα ουτε τιποτα με την δικαιολογια του οτι με 140 αλογα ετρωγε αμαξια που ειχαν τα διπλασια αλογα...
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Εχω δει ΠΟΛΛΑ S2000 να σπανε οι μηχανες τους
Πόσα δηλαδή??? :happy_4:
Αφελής ερώτηση (γιατί τα έχουμε ξαναπεί και σε άλλο thread) αλλά εσύ γενικά πας πολύ ώρα με 230???
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Αυτα που γραφεις για το GT ειναι ακομα καλυτερα ;)
Βασικα η Lotus εχει ενεργο μερος σε ολα τα μοντελα της GM και κυριοτερα της Opel. ( Speedster , Opel Omega Lotus , Astra H (braking system) ).
Γενικα το Opel Gt ειναι πολλα υποσχομενο αφου τρωει σε ολους τους τομεις το Speedster αφου το δευτερο δεν ειχε τιποτα μεσα, ουτε AC , ουτε ηλεκτρικα παραθυρα ουτε τιποτα με την δικαιολογια του οτι με 140 αλογα ετρωγε αμαξια που ειχαν τα διπλασια αλογα...
Η Lotus, contract engineering κάνει. Δουλεύει σε projects με το κομμάτι. Μόνο σε αυτά που λες παραπάνω έχει δουλέψει. Μην ξεχνάμε ότι είναι και Proton τώρα. Μην σε παραμυθιάζει κανας dealer ότι όλα τα GM είναι και μελετημένα από την Lotus. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Είναι τουλάχιστον αστείο. Τα λέω με insider information.

Πάντως αν το πρώτο που σε ενδιαφέρει είναι η εσωτερική καμπίνα με τα υλικά της, τότε διάλεξε σύμφωνα με αυτό το κριτήριο. Άλλοι έχουν διαφορετικά.
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Τα honda δεν σπανε δεν χαλανε, ειδικα το s2000 ειναι απιστευτο εργαλειο. Εχω το ρχ8 και ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο αλλα ιστερει σε ποιοτητα φινιρισματος σε σχεση με Γερμανο και γενικως κανενα! γιαπωνεζικο δεν φτανει την ποιοτητα και το φινιρισμα των Γερμανων οπως επισης την στιβαροτητα και την ποιοτητα κυλισης εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις. Και μην μου λετε για lexus σε σχεση με bmw - merc γιατι οταν αυτοι εφτιαχναν αυτοκινητα...Μην τα ισοπεδωσουμε και ολα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Τα TypeR που λες δεν ειναι "τελικιασμενα" στις πιστες...Αλλο ενα αμαξι να πηγαινει με 100-150 για πολυ ωρα και αλλο για 230.
Καλά αυτό με τις trackdays, ότι δηλαδή είναι μεγαλύτερη καταπόνηση να πηγαίνεις με 230 συνέχεια, παρά να κάνεις γκαζωμένους γύρους μέσα σε πίστα, μην το πεις παραέξω. Μεταξύ μας ε; Για να μην γίνεις ρεντίκολο που λένε στο χωριό μου. Ειλικρινά, δίχως ίχνος ειρωνείας, μου δίνεις να καταλάβω ότι ξέρεις λίγα για αυτοκίνητα.

Για να εξηγούμαι, θα πρότεινα να ψάξεις λίγο το θέμα φορτία. Αυτό που κουράζει μια μηχανή δεν είναι ένα σταθερό φορτία για ώρα, που αλλάζει λίγο πάνω, λίγο κάτω. Αν έχει καλή ψύξη, μπορεί να γυρνάει έτσι για πολύ καιρό. Με σταθερή ταχύτητα έστω και υψηλή. Π.χ. οι αερόψυκτοι κινητήρες 50 χρονών παλιοί, είναι στην καλύτερή τους.

Αυτό που 'κουράζει' τα μέταλλα, τις επαφές, τους συνδέσμους, είναι η εναλλαγή φορτίου. Σε μια πίστα πας από τέρμα γκάζι στον κόφτη - > σε τέρμα φρένο -> σε τέρμα γκάζι στον κόφτη μέσα σε 10 δευτερόλεπτα if that. Για 20 φορές τον γύρο. Για 50 γύρους. Αυτό είναι που κυριολεκτικά 'σκίζει' μηχανές, φρένα, λάστιχα, κρεμαγιέρες κλπ κλπ. Εκεί ξεχωρίζουν "τα παιδιά από τους άντρες", αν με καταλαβαίνεις.


Αυτά από εμένα...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
την ποιοτητα κυλισης
ΘΑ μου εξηγήσει ποτέ κανένας τι είναι αυτή η περίφημη ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ!;;
Μόνο στα περιοδικά την βλέπω αυτή την περίφημη έκφραση που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα...

Και τι σχέση έχει από πότε έφτιαχναν κάποιοι αυτοκίνητα; Οι Αμερικανοί έφτιαχναν εδώ και 100+ αλλά οι Γιαπωνέζοι τους πάτησαν, μέσα στην αγορά τους, εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον.

Είπαμε, το Toyota Production System είναι στάνταρ μάθημα στα πανεπιστήμια εδώ και 2 δεκαετίες. Τελεία και παύλα.

Αν έχετε όρεξη για διάβασμα, δείτε άρθρο από το Harvard Business Review:

http://hbswk.hbs.edu/item/3512.html

"There had been this wide, long-standing recognition of Toyota as the premier automobile manufacturer in terms of the unmatched combination of high quality, low cost, short lead-time and flexible production. And Toyota's operating system—the Toyota Production System—had been widely credited for Toyota's sustained leadership in manufacturing performance. Furthermore, Toyota had been remarkably open in letting outsiders study its operations. The American Big Three and many other auto companies had done major benchmarking studies, and they and other companies had tried to implement their own forms of the Toyota Production System. There is the Ford Production System, the Chrysler Operating System, and General Motors went so far as to establish a joint venture with Toyota called NUMMI, approximately fifteen years ago. However, despite Toyota's openness and the genuinely honest efforts by other companies over many years to emulate Toyota, no one had yet matched Toyota in terms of having simultaneously high-quality, low-cost, short lead-time, flexible production over time and broadly based across the system."
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ακη και μονο που συγκρινεις τα αγωνιστικα TypeR με αυτα που πουλανε για τους δρομους ειναι αρκετο για να πω πως μαλλον εσυ εχεις μπερδευτει λιγο.
Τωρα αν πιστευεις πως το TypeR μπορει να ειναι 100 στροφες κατω απο τον κοφτη της 6ης για παρα πολυ ωρα μπορεις να παρεις ενα για Test Drive και να το δοκιμασεις...Καλου κακου εχει κανεναν απο πισω σου με Γερμανικο αυτοκινητο να σε ακολουθει ετσι για να μην μεινεις στην Εθνικη :)

GTX αμεσως αμεσως αυτο το καλοκαιρι ειδα 3 S2000 να παραδιδουν ψυχη. 2 Εν Αθηναι και 1 στην Κορινθο και τα 3 επειδη πηγαιναν νταλα μεσημερι τελικιασμενα στην Εθνικη για παρα πολυ ωρα ( Δεν ρωτησα ακριβως για ποση ωρα ).

Ακη μαλλον και εκει μπερδευτηκες...Το Harvard Business τονιζει τον συνδιασμο unmatched combination of high quality, low cost, short lead-time and flexible production και οχι καθαρα και ξαστερα την ποιοτητα ;)

Οσο για το inside info σχετικα με την Opel - Lotus ασε γιατι τυχαινει να γνωριζω κορυφαια στελεχη της Opel. Περα απο αυτο δεν ειπα πως η Lotus εχει ενεργο μερος σε ΟΛΑ τα Opel απλα σε αυτα που αναφερα καθως και στο καινουργιο Opel GT ( Η Lotus δοκιμασε και βελτιωσε το μοντελο σε σχεση με το Saturn της Αμερικης ).
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: AMG & BMW M Killer wannabe

μα καλά ρε παιδιά, που υπάρχει δρόμος για τέτοια υπερ-αυτοκίνητα έτσι ώστε να πηγαίνουν με τελική για πολύ ώρα;
 


HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
250 στο κοντερ για πολυ ωρα δεν ειναι κατι οταν μιλαμε για Αθηνων - Λαμιας η Αθηνων - Κορινθου...Εγω χτυπαω 230 για 10 λεπτα ( απο διοδια στα τουνελ ) και αυτο γιατι εκει φοβαμαι για μπλοκα :p
Εχω δει Μ6 να με περναει μεσα στο τουνελ με τουλαχιστον 200 ομως...
Και δεν λεμε οτι πρεπει καποιος να πηγαινει με τοσα, εξεταζουμε ομως ποιοτητα κατασκευης και αυτο ειναι ενας σημαντικος παραγοντας.
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ακη και μονο που συγκρινεις τα αγωνιστικα TypeR με αυτα που πουλανε για τους δρομους
Ποιός μίλησε για αγωνιστικά; Γνωρίζεις τι εννοώ με το 'trackdays';; Του δρόμου είναι βρε, 'του δρόμου'...

Ακη μαλλον και εκει μπερδευτηκες...Το Harvard Business τονιζει τον συνδιασμο unmatched combination of high quality, low cost, short lead-time and flexible production και οχι καθαρα και ξαστερα την ποιοτητα ;)
Προφανώς δεν διάβασες το άρθρο. Δεν πειράζει.

Πάμε σε κάτι άλλο:

Για USA:
http://www.jdpower.com/global/press-releases/pressrelease3.asp?ID=2006082
"Lexus and Toyota models continue to dominate initial quality rankings, capturing 11 out of 19 segment awards in 2006. Lexus models rank highest in every segment in which they compete. In addition, the LS 430 ties the Porsche Cayman for having the fewest quality problems in the industry. Other top-ranking Lexus models include: IS 250/IS 350, ES 330, SC 430, GX 470 and LX 470.
Toyota remains a quality benchmark, capturing five model-level awards—for the Corolla, Solara, Camry, Highlander and Sequoia—more than any other non-luxury brand.
Porsche and Lexus lead the luxury brands, while Hyundai, Toyota and Honda set the pace among non-luxury brands. Averaging just 91 problems per 100 (PP100) vehicles, Porsche tops the overall nameplate rankings. Porsche’s success can be partly attributed to the all-new Cayman, which tops the compact premium sporty car segment. Porsche is followed in the rankings by Lexus, Hyundai, Toyota and Jaguar, respectively.
Hyundai ranks among the top three nameplates in the study for the first time in the history of IQS. Highlights include a top ranking for the Hyundai Tucson in the compact multi-activity vehicle (MAV) segment, and top-three segment performances for the redesigned Sonata and all-new Azera, as well as the Elantra and Tiburon.
Honda also maintains its position as a quality leader. Although Honda does not receive any awards outright, five Honda models rank among the top three of their respective segments.
Other nameplates receiving model awards in 2006 include Chevrolet, Chrysler, Ford, Kia, Mazda, Pontiac and Suzuki."

Για το UK που είναι πιο κοντά σε εμάς:
http://www.jdpower.com/corporate/news/releases/pdf/2006079.pdf

(Vauxhall είναι τα Opel στην Βρετανία)
 

Attachments


Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Ψάχνω μία ρημαδοέρευνα που είχε κάνει το Αγγλικό περιοδικό Which? το 2003 νομίζω,ανάμεσα σε 100.000 κατόχους ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ αυτοκινήτων.
Το ερώτημα ήταν για το αν το αυτοκίνητό τους είχε οδηγηθεί με ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ στο συνεργείο.
Πρώτο και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο,το Γερμανικό που φτιάχνεται στη Γερμανία (νέος όρος),ποιοτικό....


Audi TT.
1 στα 4 καινούρια αυτοκίνητα είχαν πάθει σοβαρή βλάβη και είχαν οδηγηθεί στο συνεργείο!!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Καλά. Το ΤΤ είναι από τις μεγαλύτερες μούφες της τελευταίας δεκαετίας. Ένα Golf με άλλη λαμαρίνα, για ακριβότερη τιμή. Κλειστοφοβικό. Με ίσως ενδιαφέρον εσωτερικό design, αλλά τίποτα το πολύ προχωρημένο. Άρεσε στις γυναίκες. Μόνο αυτό έφτανε για την πλειονότητα των αγοραστών του...:happy_8:
Και το παίρνουν και οι 'γρήγοροι'...χειρότεροι από τους BMWάκηδες είναι...:crazy_1:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Δρομου εστω...Βρες καποιον που να εχει κανει αυτο που σου ειπα με TypeR και S2000 και ελα να μου πεις :)
Το ποσοι εχουν μια μαρκα και ποσοι μια αλλη μαρκα δεν μου λεει κατι...
Τι με νοιαζει τι λενε οι Αμερικανοι ? Στην Αμερικη θεωρουν κορυφη το Huyndai Coupe ( Triburon εκει ) δλδ αυτο μου λεει κατι ?? Ρωταω γιατι εδω το εχουμε για φτυσιμο...

Το TT ολοι ξερουμε οτι δεν ηταν και το ποιο σωστο αμαξι οσο αφορα τα μηχανικα του προβληματα..Ωστοσο το 1/4 ισχυει για τις πρωτες γραμμες παραγωγης του ΤΤ , στις επομενες ολα σχεδον τα λαθη διορθωθηκαν.

Ολα τα αμαξια εχουν προβληματα στις πρωτες γραμμες παραγωγης...Σε λιγα ομως γινεται γνωστο...Βλεπε Rx8 με προβληματα στο καπακι της βενζινης...Diablo με προβλημα στο διαφορικο....Κτλ Κτλ Κτλ...
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Να πω και εγώ την άποψη μου στο θέμα "αξιοπιστία".

Τη σημερινή εποχή υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που δεν καθιστούν ορθούς τους χαρακτηρισμούς "ιαπωνικό","ιταλικο"κτλ.
Αυτό συμβαίνει γιατί οι περισσότερες εταιρίες:
α)Έχουν συνάψει συμμαχίες για την απο κοινού εξέλιξη νέων μοντέλων και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
β)Έχουν κοινούς εξωτερικούς προμηθευτές.

Επίσης επειδή το αυτοκίνητο είναι βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής, είναι βέβαιο ότι θα παρουσιαστούν αστοχίες.

Σίγουρα οι αριθμοί δεν λένε ψέματα αλλά από την αλλη δεν λένε όλη την αλήθεια.
Εχω προσωπική εμπειρία από V8 που δεν μπορούσε να στρώσει ρελαντί με τίποτα και από ιταλικό που δεν αλλαξε λάδια για 100.000χλμ(μόνο συμπλήρωνε) και θέριζε.

Για να μην μακρηγορήσω άλλο, θα κλείσω λέγοντας πως για μένα η "καταγωγή" των αυτοκινητων δεν αποτέλεσε ποτέ ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά τους, εφόσον αφιερώνω προσωπική φροντίδα και μεράκι για τη συντήρηση τους.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Το νεο Opel GT ειναι το Mercury GT που βγαινει στην Αμερικη και εχει αναπτυχθει απο την Lotus οπως το Speedster. Το αμαξι προκειται να προκαλεσει τρελα στην Ευρωπαικη αγορα μεσα στο 2007.


Όντως...Θα προκαλέσει μεγάλη τρέλα....Όταν δούμε καμια εξωφρενική τιμή για ένα προϊόν που πέρα από μια συμπαθητική εμφάνιση δεν θα προσφέρει τίποτε άλλο......Καλώς ή κακώς, ο βασιλιάς της κατηγορίας, ήταν και θα παραμείνει το ΜΧ5 που τηρεί όλες τις υποσχέσεις του...




Ακη εξαρταται ποια Μ ειχες του ποτε ηταν ( Τελευταια εχω παρατηρησει πολλους να αγοραζουν Μ 10ετιας+ και να παραπονιουνται για προβληματα γιαυτο ρωταω ) και πως την πηγαινες ΑΝ σου εβγαλε προβληματα. Οπως και να εχει το οτι ειναι Μ προβλεπει περισσοτερα αλογα και καλυτερα κρατηματα δεν εχει να κανει με την ποιοτητα κατασκευης του οχηματος


Όταν ένα αυτοκίνητο σαν την Μ3 (ανεξάρτητα αν είναι η Ε36 ή ακόμα καλύτερα η Ε46) έχει την τεχνολογική αρτιότητα που πρέπει για να έχει 100+ ίππους στο λίτρο και αναρτήσεις/ πλαίσιο ικανά να περάσουν την ισχύ των 321 ή 341 ίππων στο δρόμο με ακρίβεια χειρουργικού εργαλείου, που ακριβώς θέτεις τις αντιρρήσεις σου για την ποιότητα κατασκευής?? Ένα (σχεδόν) υπεραυτοκίνητο, απαιτεί ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ποιότητα κατασκευής από οποιοδήποτε κουβαδάκι τύπου C180.......
Χώρια που αναφερόμενος σε προβλήματα σε Μ3 μάλλον ξέχασες να ρωτήσεις αν τα αυτοκίνητα είναι γνήσια Μ3. Ήταν? Ή κάθε φορά που περνούν έξ από μανάβικο, κολλούν στα τελάρα με τις....μπανάνες???


( Εκτος αν μιλησουμε για την Μ6 που κανει 160.000ε και κυκλοφορουν 10 σε ολη την Ελλαδα και εχει οντως την καλυτερη ποιοτητα στα υλικα απο ολες τις BMW ).


Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για ποιότητα κατασκευής. Η ορατή ποιότητα μπορεί να μοιάζει κορυφαία αλλά ακόμα δεν μπορούμε να ξέρουμε. Τα δείγματα γραφής της BMW είναι πολύ καλά, αλλά αν δεν περάσει ένα 12μηνο χρήσης δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι.....


Ακομα το οτι η Toyota βγαζει καλες μηχανες να τους το πεις στην F1 για το μαθημα που εχεις γινει μαρτυρας που τους σπανε η μια μηχανη μετα την αλλη...


Μπουαχαχαχαχα.........Εδώ ο καταλληλότερος να μας απαντήσει είναι μάλλον ο .......Kimi!!! "happy_1" :happy_5: Αλήθεια Kimi.......ΠΟΣΑ μοτέρ MERCEDES άντεξαν παραπάνω από 1 αγώνα?? ΚΑΝΕΝΑ???? Μπουαχαχαχαχα......

Είναι λάθος να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα και δείγματα αξιοπιστίας μιας ομάδας στην F1 με την μαμά εταιρία....Γιατί με αυτό ως κριτήριο, θα πρέπει όλοι αύριο πρωί να πάμε να αγοράσουμε FIAT, LANCIA ως τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στον κόσμο (αν κρίνουμε από την αξιοπιστία της Ferrari...)



Τωρα για ποιοτητα υλικων δεν θα μιλησω που τοσο στο Corolla οσο και στο Celica η κατασταση της καμπινας ειναι αθλια.


Golf κολλητού με 50000km έτριζε και διέλυσε ένα σασμάν.....
Και μιλάμε για προσωπικό αυτοκίνητο και με οδηγό ψείρα!!!

Corolla άλλου κολλητού, εταιρικό, με 80000km, οδήγηση χωρίς αύριο και ανέβα κατέβα στα πεζοδρόμια και τις νησίδες.....Αποτέλεσμα? Το παλιάμαξο ακόμα ΔΕΝ τρίζει και μου κάνει τα νεύρα τσαντάλια........Και μιλάμε για βάναυση οδήγηση....



GTX Opel, BMW , Mercedes , Audi , VW θα παρεις γιατι ενω με το Opel Astra OPC ( Παραδειγμα ) θα μπορεσεις να εχεις 220+ στο κοντερ σου για οση ωρα θελησεις ( μεχρι να μεινεις απο βενζινη )


Δοκίμασε σε παρακαλώ το τεστ σου, κάπου ανάμεσα στις 15 Ιουλίου και 20 Αυγούστου, γύρω στις 3 το μεσημέρι στην Ελλάδα, με κάποιο από τα μοντέλα που αναφέρεις με υπερσυμπιεστή. Δεν θα βάλω όση ώρα θες. Αλλά μισή ώρα......Πάρε καλού-κακού και κάποιον πυροσβεστήρα, μεγάλο παρακαλώ.......Και μια ασφάλιση σε οδική βοήθεια θα βοηθήσει πιστεύω πάρα πολύ.........
Αλήθεια, πυρακτωμένη τουρμπίνα έχεις δει καθόλου??
Τουρμπάτο μοτέρ με λιωμένα πιστόνια-βαλβίδες??
Ακόμα και "μαμά" να είναι το μοτέρ, θα πρέπει κανείς να είναι τουλάχιστον αγενής (απέναντι στο όχημά του) για να "λιώνει" τα μέταλλά του ΤΟΥΡΜΠΑΤΟΥ μοτέρ επί μισή και βάλε ώρα.......



το TypeR και το S2000 θα παραδωσουν πνευμα ( Το εχω ζησει με S2000 ). Δεν ειναι αναγκη παλι να μιλησω για ποιοτητα υλικων...Αρκει να μπεις σε ενα Honda και σε ενα γερμανικο αντιστοιχης τιμης.


Φίλος, με Type-R (Civic) του 2005, στην Ιταλία, κινήθηκε επί 1+ ώρα με το στροφόμετρο σχεδόν στον κόφτη........Το ίδιο αμάξι τον έφερε οδικώς στην Ελλάδα, μετά από ξέσκισμα 5 ημερών......

Οι Γερμανοί φροντίζουν την οπτική ποιότητα. Αυτή δηλαδή που φαίνεται στα μάτια. Οι Ιάπωνες δίνουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα συναρμογής. Τομέα που οι γερμανοί είναι πολύ πίσω. Τρανό παράδειγμα, το σχόλιο του Πιχ όταν πρωτοαντίκρισε τους αρμούς ενός Civic (της προηγούμενης γενιάς, όχι του διαστημοπλοίου) σε έκθεση και είπε: "πως το καταφέρνουν αυτό και για εμάς είναι αδύνατο?"



Εν ολιγοις στα Γερμανικα που ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ η συνολικη ποιοτητα κατασκευης ειναι ασυναγωνιστη.
Τονιζω το κατασκευαζονται γερμανια γιατι πολλα μοντελα γερμανικων εταιρειων κατασκευαζονται σε αλλες χωρες.

Συνολική ποιότητα κατασκευής σημαίνει ότι πέρα από την εμφάνιση των πλαστικών θα πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη μηχανική ποιότητα αλλά και συνολική αξιοπιστία. Πως μπορείς να αναφέρεσαι σε ποιοτική κατασκευή, όταν το ίδιο αυτοκίνητο έχει βγάλει σωρούς από μηχανικά/ ηλεκτρολογικά προβλήματα?? Και ένα αυτοκίνητο ορόσημο της Γερμανικής αυτοκ/νίας είναι το GOLF.
Και το ΜΚIV έβγαλε τόοοσα προβλήματα που η VW προσπαθεί ακόμα να ξεχάσει. Από απλά (όπως γρύλοι παραθύρων) και μέτρια (αρρυθμίες μοτέρ) ως πολύ σοβαρά (αστοχίες σε σασμάν, μοτέρ που διαλύονται-κυρίως ο 1.8Τ κ.ο.κ)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Τα TypeR που λες δεν ειναι "τελικιασμενα" στις πιστες...Αλλο ενα αμαξι να πηγαινει με 100-150 για πολυ ωρα και αλλο για 230.
Εχω δει ΠΟΛΛΑ S2000 να σπανε οι μηχανες τους κυριως το καλοκαιρι απο ατομα που νομιζουν πως το S2000 ειναι αμαξι αντοχης..Δεν ειπα πως δεν ειναι ωραιο , δεν ειπα πως δεν εχει επιδοσεις σε γενικες γραμμες απλα το οτι ο κινητηρας του εχει πιεστει περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλο αμαξι παραγωγης καθε αλλο παρα φρονιμο ειναι. [/quote]


Όπως γράφει πιο κάτω ο Άκης (με τον οποίο συμφωνώ και επαυξάνω) σε ένα Track day η καταπόνηση ενός αυτοκινήτου είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με σταθερή πορεία (ακόμα κι αν αυτή είναι με πολύ υψηλές ταχύτητες)
Ναι το μοτέρ του S2000 (ή του Type-R) είναι «πιεσμένο» για να βγάλει 100+ ίππους στο λίτρο. Αλλά αντίστοιχα (ή μάλλον πολύ περισσότερο) πιεσμένο είναι το μοτέρ του διπλοτούρμπινου νέου Golf. Το οποίο πιστεύω ότι θα βγάλει τόσα προβλήματα στο real life που ίσως να ξαναβγεί στην VW άλλο ένα χτύπημα τύπου G-Lader (βλέπε G40 & G60)




Τωρα οσο για την Lexus μπορει να ειναι Toyota αλλα ειναι ΑΚΡΙΒΟ Toyota...Δεν υπαρχει περιπτωση παντως να επαιρνα Lexus αφου με τα ιδια λεφτα μπορω να παρω μια Mercedes και αυτο γιατι ακομα και στην καλυτερη δυνατη περιπτωση η Lexus παλι δεν μπορει να κοντραρει σε υλικα καμπινας την Mercedes και εγω δινω μεγαλη βαση στην καμπινα...Αλλιως θα επαιρνα ενα Lancer Evo :) [/quote]


Ένας οδηγός που συζητά και αναζητά οχήματα που θα τον ταξιδεύουν με 230+, μάλλον θα πρέπει να έχει άλλα κριτήρια από την…υφή των πλαστικών στο ταμπλό……….
Χώρια που καλό θα ήταν να πας μια βόλτα από την αντιπροσωπία της Lexus να ρίξεις μια αντικειμενική ματιά……..
Και μετά μας λες αν η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη στην Merc σε σχέση με την Lexus……Λες να καταφέρεις να διαφοροποιηθείς από το σύνολο του ειδικού τύπου???




Αυτα που γραφεις για το GT ειναι ακομα καλυτερα ;)
Βασικα η Lotus εχει ενεργο μερος σε ολα τα μοντελα της GM και κυριοτερα της Opel. ( Speedster , Opel Omega Lotus , Astra H (braking system) ).
Γενικα το Opel Gt ειναι πολλα υποσχομενο αφου τρωει σε ολους τους τομεις το Speedster αφου το δευτερο δεν ειχε τιποτα μεσα, ουτε AC , ουτε ηλεκτρικα παραθυρα ουτε τιποτα με την δικαιολογια του οτι με 140 αλογα ετρωγε αμαξια που ειχαν τα διπλασια αλογα... [/quote]


Βάλε σε μια πίστα ένα Speedster με 140 ταπεινότατα αλογάκια και μαζί ρίξε και όποιο άλλο OPEL θες. Και ξαφνιάσου με το αποτέλεσμα της κόντρας………
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Τα honda δεν σπανε δεν χαλανε, ειδικα το s2000 ειναι απιστευτο εργαλειο. Εχω το ρχ8 και ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο αλλα ιστερει σε ποιοτητα φινιρισματος σε σχεση με Γερμανο και γενικως κανενα! γιαπωνεζικο δεν φτανει την ποιοτητα και το φινιρισμα των Γερμανων οπως επισης την στιβαροτητα και την ποιοτητα κυλισης εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις. Και μην μου λετε για lexus σε σχεση με bmw - merc γιατι οταν αυτοι εφτιαχναν αυτοκινητα...Μην τα ισοπεδωσουμε και ολα.


Kαι οι Έλληνες, όταν έφτιαχναν Παρθενώνες, οι Γερμανοί κυνηγούσαν με τα...ρόπαλα..............
Ε και??
Σήμερα είναι το ζήτημα τι κάνουν......

Και είτε μας αρέσει είτε όχι, ένα Lexus έχει (πολύ) καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με οποιοδήποτε Merc και οποιοδήποτε BMW.
Τόσο σε βαθμό αξιοπιστίας όσο και σε ποιότητα υλικών και (ιδιαίτερα) φινιρίσματος....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.876
Μηνύματα
3.066.100
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top