AMG & BMW M Killer wannabe

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Καλά αυτό με τις trackdays, ότι δηλαδή είναι μεγαλύτερη καταπόνηση να πηγαίνεις με 230 συνέχεια, παρά να κάνεις γκαζωμένους γύρους μέσα σε πίστα, μην το πεις παραέξω. Μεταξύ μας ε; Για να μην γίνεις ρεντίκολο που λένε στο χωριό μου. Ειλικρινά, δίχως ίχνος ειρωνείας, μου δίνεις να καταλάβω ότι ξέρεις λίγα για αυτοκίνητα.

Για να εξηγούμαι, θα πρότεινα να ψάξεις λίγο το θέμα φορτία. Αυτό που κουράζει μια μηχανή δεν είναι ένα σταθερό φορτία για ώρα, που αλλάζει λίγο πάνω, λίγο κάτω. Αν έχει καλή ψύξη, μπορεί να γυρνάει έτσι για πολύ καιρό. Με σταθερή ταχύτητα έστω και υψηλή. Π.χ. οι αερόψυκτοι κινητήρες 50 χρονών παλιοί, είναι στην καλύτερή τους.

Αυτό που 'κουράζει' τα μέταλλα, τις επαφές, τους συνδέσμους, είναι η εναλλαγή φορτίου. Σε μια πίστα πας από τέρμα γκάζι στον κόφτη - > σε τέρμα φρένο -> σε τέρμα γκάζι στον κόφτη μέσα σε 10 δευτερόλεπτα if that. Για 20 φορές τον γύρο. Για 50 γύρους. Αυτό είναι που κυριολεκτικά 'σκίζει' μηχανές, φρένα, λάστιχα, κρεμαγιέρες κλπ κλπ. Εκεί ξεχωρίζουν "τα παιδιά από τους άντρες", αν με καταλαβαίνεις.


Αυτά από εμένα...

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!! :respect: :respect:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΘΑ μου εξηγήσει ποτέ κανένας τι είναι αυτή η περίφημη ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ!;;
Μόνο στα περιοδικά την βλέπω αυτή την περίφημη έκφραση που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα...


Ποιότητα κύλισης: μειωμένος θόρυβος από τον δρόμο (μόνωση στον θάλαμο επιβατών και πορτμπαγκάζ, μόνωση των θόλων εσωτερικά με αδιάβροχη μοκέτα, χοντρά λάστιχα στεγανοποίησης, αεροδυναμική μελέτη σε περιοχές υψηλής πίεσης όπως καθρέπτες, υαλοκαθαριστήρες κ.ο.κ), την ανάρτηση (ελαστικά σινεμπλόκ, μαλακές σχετικά αποσβέσεις στα αμορτισέρ, όχι ιδιαίτερα χοντρές αντιστρεπτικές, αποφυγή χρήσης άκαμπτου άξονα πίσω, διακριτικός ο ήχος από το μοτέρ..........
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Χείμαρρος ο Γιάννης!!! :respect: :respect:

Βρε Γιάννη, αυτό για την ποιότητα κύλισης, μιλάμε για ησυχία καμπίνας και μη μεταφορά των θορύβων του δρόμου και του αυτοκινήτου μέσα στην καμπίνα; Και σχετικά μαλακές αποσβέσεις ταλαντώσεων; Γιατί δεν το λέμε έτσι; Τι σχέση έχει η 'κύλιση' με όλα αυτά, αν με καταλαβαίνεις; Η σύγκριση 2 αυτοκινήτων σε 'ποιότητα κύλισης' μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε ταχύτητα; Εδώ, αν τα λάστιχα παλιώσουν, σκληραίνουν και 'χτυπάει' περισσότερο το αυτοκίνητο, πόσο μάλλον όταν τρέχεις ή στρίβεις...
Τέσπα, είναι λίγο 'δημοσιογραφικός' όρος κατ'εμέ...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Και ποιος σου είπε φίλε Άκη ότι συμφωνώ με τον ορισμό?? :happy_6: :crazy_1:
Έγραψα τον ορισμό με βάση αυτά που αφήνονται να εννοηθούν από τα περιοδικά και όχι όπως το βλέπω εγώ......
Και όταν αναφέρονται στην κύλιση πιθανότατα εννοούν όλο το σύνολο των μερών του οχήματος που συμμετέχει στην κίνηση ή επηρεάζεται από την κίνηση ακουστικά, οπτικά και σαν αίσθηση. Οπότε έχουμε θόρυβο ελαστικών αλλά και ανάρτησης, αεροδυναμικό θόρυβο, κραδασμούς κ.ο.κ. Θεωρώ ότι στο σύνολο πρέπει πχ να συμπεριλαμβάνουμε και τους χαμηλής ιδιοσυχνότητας κραδασμούς που εμφανίζονται τόσο από το μοτέρ όσο και από τις αναρτήσεις (πχ για το μοτέρ αναφέρομαι στους μικροκραδασμούς που δημιουργούνται με την πάροδο του χρόνου από την φθορά τους στροφάλου-κομβίων που δίνουν μεγαλύτερο κραδασμό στο ρελαντί, κυρίως, αλλά ακόμα και τον κραδασμό που δίνει ο συμπλέκτης κατά την σύμπλεξή του όταν τα χτένια έχουν αποκτήσει μπόσικα.......)

Σε τελική ανάλυση υπάρχουν άπειρες προσεγγίσεις στο θέμα "ποιότητα κύλισης" που μάλλον χρειάζονται πολλές σελίδες συζητήσεων για να καλυφθούν. Και φαντάσου να ασχοληθούμε και με πιο βαθιά θέματα όπως το πόσο επηρεάζει η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος ή και ο λόγος του μεταξονίου προς το μετατρόχιο στην άνεση....Την χάσαμε την μπάλα..........

Για παράδειγμα........
Αν πάρουμε ένα αυτοκίνητο με αναρτήσεις "βούτυρο" και του βάλουμε λίγο πιο "σκληρές" αναρτήσεις (αναφέρομαι απλά σε αντικατάσταση των αμορτισέρ με άλλα που έχουν λίγο, πχ 25%, μεγαλύτερη απόσβεση, οπότε μάλλον κακώς λέμε για πιο σκληρές αναρτήσεις) τότε συμβαίνει το εξής "παλαβό"
Το μαλακό αυτοκινήτο έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης στις ταχύτητες πόλης (αφού θα αποσβέσει καλύτερα τις ανωμαλίες με χαμηλές ταχύτητες, δίνοντας άνεση) αλλά λιγότερο καλή στις υψηλές (όπου σε εγκάρσια σαμαράκια ή φαρδιά μπαλώματα της εθνικής οδού, η μαλακή ανάρτηση δεν θα προλαβαίνει να "μαζέψει" το σοκ του τραντάγματος, δίνοντας ταλάντωση μεγάλου μήκους και χρονικής διάρκειας). Τα ανάποδα ισχύουν στην πιο σκληρή ανάρτηση.
Οπότε, αναλόγως την χρήση του αυτοκινήτου (αυτοκίνητο πόλης, GTi, GT, πολυμορφικό κ.ο.κ) χρειαζόμαστε και διαφορετική προσέγγιση στο θέμα.

Έχουμε αρχίσει ήδη να απλώνουμε τα όρια της κουβέντας.....
Αλλά μου αρέσει!!! :respect: :bravo: :smoking:
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: AMG & BMW M Killer wannabe

Αν θέλετε να δείτε ποιότητα κύλησης, τότε να σας πάω μια βόλτα.... Μετά όλα τα άλλα θα είναι...διαφορετικά.!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Re: Απάντηση: AMG & BMW M Killer wannabe

Αν θέλετε να δείτε ποιότητα κύλησης, τότε να σας πάω μια βόλτα.... Μετά όλα τα άλλα θα είναι...διαφορετικά.!


Φαντάζομαι με τα λάστιχα που έχεις κολλητέ!!!! :respect: :respect: :smoking: :smoking: :crazy_3:
 


HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Τωρα το MX5 που κολαει με το Opel GT ?
Quote απο αμερικανικο περιοδικο :

Saturn's new roadster sets a style and performance high water mark for the brand. It's not so much a maxi Miata as a Corvette junior petite.

Ειναι αναγκη να πω κατι αλλο εγω ? Το Saturn ειναι το Opel GT σε χειροτερη μορφη αφου η Lotus εβαλε λιγακι το χερακι της στην τελικη EU μορφη. ( πχ 6.9δευ 0-100 απο 7.3δευ στο Saturn ).

Φερε μου οποιο LEXUS θελεις να παει κοντρα σε ποιοτητα τοσο στην SL οσο στην SLR της Mercedes....Αυτο ειναι αρκετο πιστευω για να φανουν οι διαφορες αναμεσα στις 2 εταιρειες.

Εχω παει με 240 στο κοντερ 1 φορα Αθηνα - Βολο με το Ζ4 ωσπου παραλιγο εμεινα απο βενζινη 15 Αυγουστο περιπου στις 12-1 το μεσημερι...Δεν θυμαμαι ποση ωρα ηταν αφου εκεινη την ωρα προτιμησα να ψαξω για Shell απο το να κοιταξω το ρολοι...Εκαψε ομως 3 κουτακια οποτε μιλαμε για καμποση ωρα.

Τωρα βεβαια για τα υλικα κατασκευης της καμπινας μεταξυ γερμανικων και toyota και το οτι το ανεβαζες στο πεζοδρομιο δεν μπορεσα να το καταλαβω.
Και η ΚΙΑ φτιαχνει ΑΠΛΑ αυτοκινητα αλλα γομαρια αφου ειναι φτιαγμενα χοντροκομενα σε ολα τους τα μερη...Μηπως και η ΚΙΑ ειναι κορυφη ?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Βρε HV...πόσες φορές θα το πούμε...η LOTUS ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ GM!!! Δεν ανήκει στην GM, δεν είναι του ομίλου, δουλεύει κατά παραγγελία σε projects. Όπως κάνει και η Porsche Engineering! Και η Ricardo! Και πολλές άλλες!!!
Ασχολήθηκε ειδικά με τα αυτοκίνητα που ανέφερες προηγουμένως. ΤΕΛΕΙΑ!

Εσύ χρησιμοποιείς quote αμερικανών; Εσύ που είπες ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται 2 σελίδες πριν; Το review το διάβασες όλο; Είδες εκεί που λέει:
"Many will find more to love in the crafty MX-5, but the Sky’s styling and standard features make it the first sunny patch in Saturn’s long winter of discontent."
"It ain’t an MX-5, but it’s okay"

Δηλαδή τους αρέσει το design, η λαμαρίνα περισσότερο. Από οδική συμπεριφορά, είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από το MX5!!!
Βέβαια, αυτό μπορεί να σου αρέσει εσένα. Αφού κοιτάς ΚΥΡΙΩΣ την καμπίνα για να κρίνεις το αυτοκίνητο, τότε πάρτο! Τι άλλο να πω!

Το Opel GT είναι λίγο πιο γρήγορο από το Saturn λόγω ίσως πειραγμένου turbo ή γεωμετρίας ροδών. Μην σου πω ότι μάλλον είναι τρίχες, το ίδιο θα είναι, απλά η GM Europe αποφάσισε να το 'γράψει' για 6.9 για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στα χαρτιά!

Δεν καταλαβαίνεις ότι το Toyota, στο παράδειγμα του Γιάννη, δεν τρίζει, μετά τις μεγάλες στρεβλώσεις και χτυπήματα που έχει δεχθεί το σώμα; Δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που δεν τρίζουν μετά από αυτή την χρήση. Ξέρω πολλά που τρίζουν 1 μήνα μετά την αγορά τους ως καινούρια!! Εκεί πάει το πεζοδρόμιο.

Βρε, έχεις σοβαρά επιχειρήματα, ή να μιλάμε καφενείο-style; :happy_4: :crazy_1:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Φερε μου οποιο LEXUS θελεις να παει κοντρα σε ποιοτητα τοσο στην SL οσο στην SLR της Mercedes....Αυτο ειναι αρκετο πιστευω για να φανουν οι διαφορες αναμεσα στις 2 εταιρειες.
Ξέρεις ποιό αμάξι είναι η SLR ή έτσι το πέταξες??? :crazy_1::crazy_1:
Ενημερωτικά φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Mclaren (ξέρεις αυτοί που φτιάχνουν και φόρμουλες).

Πέρα απο αυτό η Lexus δεν έχει ούτε τιμολογιακά, ούτε κάπως αλλιώς αμάξι στην κατηγορία, ούτε της SL, ούτε φυσικά της SLR. Κοινώς η σύγκριση είναι η πλέον άτοπη.
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Νομιζεις ΑΝ η Lexus μπορουσε δεν θα εφτιαχνε ενα αμαξι αναλογο της SL και της SLR ? Μονο η BMW πηγε κοντρα στην SL με την M6 και η Porsche με τα GT1-3...Στην SLR εχουμε ακομα να δουμε κατι αναλογο..Το κοντραρει βεβαια η Murcielago και η Enzzo αλλα και παλι σε επιδοσεις η πρωτη ειναι χειροτερη ενω η δευτερη δεν μπορει να θεωρηθει καν αμαξι του δρομου αφου κυκλοφορει σε μετρημενα στα δαχτυλα νουμερα παγκοσμιος...Ειδαμε το Maybach Exelero που κατι παει να κανει αν και πειραματικο αλλα και αυτο ειναι της Mercedes αφου η Maybach ειναι Division της Mercedes.

Η Lotus ΗΤΑΝ της GM καποια εποχη και ακομα ως σημερα προσφερει τα φωτα της στην εταιρεια χαρη συμβολαιου. Το Speedster , το GT καθως και αλλα μοντελα εχουν πινελιες απο Lotus με τρανταχτα παραδειγματα το Speedster και το Omega Lotus που πειραχτηκαν κατα μεγαλο βαθμο απο την Lotus.

Το Saturn παρουσιαστηκε 1 χρονο πριν και εκτοτε η GM εχει βαλθει να το βελτιωσει ωστε να το πασαρει στην ευρωπαικη αγορα. Τωρα να συγκρινω αυτο με το Mx5 τοσο σαν ποιοτητα καμπινας οπως λες οσο και σε δυναμη κινητηρα ? Αυτο απλα δεν γινεται...Οπως και να εχει σε λιγους μηνες που θα ερθει το Opel GT εν Ελλαδι θα δουμε και θα βγαλουμε πορισμα.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
οταν φτάσετε στα 80+ ποστ σφυράτε, αμφιβάλω αν θα εχετε βγάλει ακρη...

Απλά θυμηθείτε την υπογραφή του unforgiven!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Η Lotus ΗΤΑΝ της GM καποια εποχη και ακομα ως σημερα προσφερει τα φωτα της στην εταιρεια χαρη συμβολαιου. Το Speedster , το GT καθως και αλλα μοντελα εχουν πινελιες απο Lotus με τρανταχτα παραδειγματα το Speedster και το Omega Lotus που πειραχτηκαν κατα μεγαλο βαθμο απο την Lotus.
Δεν θα σχολιάσω για τα υπόλοιπα. Είναι κενά επιχειρήματος. Για να τελειώσω την συζήτηση εδώ, γιατί δεν είναι ενδιαφέρουσα πλέον, θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως να μου υποδείξεις ΜΙΑ γραμμή κειμένου, ΜΙΑ πρόταση σε κάποιο έγκυρο περιοδικό ή εφημερίδα (πιστεύω εκεί είναι οι πηγές σου), που να λένε ότι η LOTUS έχει βάλει ΜΙΑ βίδα ή ΜΙΑ πινελιά στο Opel GT.
Θα σε παραδεχτώ, γιατί δεν το ήξερα. Άλλα λένε οι πηγές μου (όχι τα περιοδικά).
Περιμένω...

Υ.Γ.: Η Lotus ανήκε στην GM από το '86 μέχρι το '93. Από το '96 ανήκει στην PROTON. You know Malaysia? Truly Asia! (που λέει και η διαφήμιση της Malaysia Airlines)
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ξεχασες πως απο το 93-96 την ειχε η Bugatti...Και αυτο ειναι κενο καποιου τυπου...Και η Proton εχει το 80% οχι το 100%...
Το ποιος μου ειπε για το Opel GT και την Lotus αστο...Αφου οι δικες σου πηγες λενε το αντιθετο περιμενε να ερθει σε λιγους μηνες :)

ΥΓ : Οταν μιλαμε για OPEL δεν εχω ποτε πηγες περιοδικα.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
εχω φίλο στην LG, Κολλητό στην SONY, αδελφό στην ΟΠΕΛ, φιλαράκο στην HONDA, σουπερ κολλητό στην Panasonic, ξαδελφο στην Shell... μήπως τους φίλους τους διαλέγω εγώ... ή με διαλέγουν αυτοί....??????

ΕΡΩΤΗΣΗ τώρα...κάνω?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ποια Bugatti βρε...αυτός που είχε την Bugatti, είχε για λίγο και την Lotus. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ Opel GT??


Τέλος πάντων. Προφανώς δεν έχεις πηγές. Φαντασία έχεις. Μπορείς να λες στις 'γκόμενες' ότι το μελλοντικό Opel GT σου είναι Lotus. Hell, μπορείς να λες ότι είναι και Bugatti!!!:happy_5: :crazy_3:

Καληνύχτα! :happy_4:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Μιλησες για το ποιος ειχε την Lotus Και ξεχασες εντελως βολικα να αναφερεις οτι καποτε ανηκε στην Bugatti ( Δλδ αυτος που εχει την Bugatti δεν ειναι το ιδιο πραγμα ? ).
Γιαννη για το αν εχω γνωστους σε κατι που αναφερες το εχω αποδειξει δεν ειναι αναγκη να το κανω και εδω...Εξαλλου δεν ειναι δυσκολο να εχεις γνωριμιες οταν το κυνηγας το θεμα.
Δεν ειπα πως το Opel GT ειναι LOTUS , ειπα πως το βελτιωσε σε μερικα σημεια η Lotus , τωρα αν αλλα λεω και αλλα καταλαβαινουν μερικοι μπορει να δικαιολογηθει σε καποιον ειδικο παραγοντα...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ααα κάτι ασχετο (σχετικά!) το μοντέλο της Lexus λέγεται ISF, δηλαδή θέλει Βαγγέλη Λάμπρου μετά το πρώτο στρώσιμο????? Χεχεχεχεχχε!!!!
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Και η ΚΙΑ φτιαχνει ΑΠΛΑ αυτοκινητα αλλα γομαρια αφου ειναι φτιαγμενα χοντροκομενα σε ολα τους τα μερη...Μηπως και η ΚΙΑ ειναι κορυφη ?
Τ' ακους dad??? :prof:
Πες τα ρε HV :bravo: γιατι σε λιγο θα μας βγαλει ο Δημητρο το ΚΙΑ c'eed αυτοκινητο της χρονιας που διανυουμε !!! :happy_9:
Ημαρτον δηλαδη!!! :happy_4:
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.876
Μηνύματα
3.065.934
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top