- Μηνύματα
- 30.532
- Reaction score
- 51
Καλά αυτό με τις trackdays, ότι δηλαδή είναι μεγαλύτερη καταπόνηση να πηγαίνεις με 230 συνέχεια, παρά να κάνεις γκαζωμένους γύρους μέσα σε πίστα, μην το πεις παραέξω. Μεταξύ μας ε; Για να μην γίνεις ρεντίκολο που λένε στο χωριό μου. Ειλικρινά, δίχως ίχνος ειρωνείας, μου δίνεις να καταλάβω ότι ξέρεις λίγα για αυτοκίνητα.
Για να εξηγούμαι, θα πρότεινα να ψάξεις λίγο το θέμα φορτία. Αυτό που κουράζει μια μηχανή δεν είναι ένα σταθερό φορτία για ώρα, που αλλάζει λίγο πάνω, λίγο κάτω. Αν έχει καλή ψύξη, μπορεί να γυρνάει έτσι για πολύ καιρό. Με σταθερή ταχύτητα έστω και υψηλή. Π.χ. οι αερόψυκτοι κινητήρες 50 χρονών παλιοί, είναι στην καλύτερή τους.
Αυτό που 'κουράζει' τα μέταλλα, τις επαφές, τους συνδέσμους, είναι η εναλλαγή φορτίου. Σε μια πίστα πας από τέρμα γκάζι στον κόφτη - > σε τέρμα φρένο -> σε τέρμα γκάζι στον κόφτη μέσα σε 10 δευτερόλεπτα if that. Για 20 φορές τον γύρο. Για 50 γύρους. Αυτό είναι που κυριολεκτικά 'σκίζει' μηχανές, φρένα, λάστιχα, κρεμαγιέρες κλπ κλπ. Εκεί ξεχωρίζουν "τα παιδιά από τους άντρες", αν με καταλαβαίνεις.
Αυτά από εμένα...
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!! :respect: :respect: