AvSite Moto Club

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Γιαννη εβαλα αυτα...
http://www.ngk.de/Iridium_IX.2947.0.html
Ναι αντεχουν καμια 40 χιλιαδες απ οτι ξερω.
Παντως αυτα τα τετρακιδα ειναι λιγο επικινδυνα για νορμαλ χρηση.

Τα καρμπυρατερ φορανε εδω και καιρο το μεγαλυτερο επιτρεπομενο ζιγκλερ, 150 η 155 νομιζω. Αλλα κλεισαμε λιγο τον αερα γιατι φοβοτανε μη παρουμε κανενα κυλινδρο στο χερι με τα μπουζι αυτα.
Ολα καλα ομως.
Θελει ομως ρυθμισμα ο αερας γιατι δε τραβαει με 5η οπως πριν. Κανει ενα κενο αναμεσα στις 4500 και τις 5000.
Σημερα παντως ζοριστηκε ενας βαραντερος.....χιχιχι ...καλα αυτη η τριτη σκοτωνει καθαραοαιμα.
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: AvSite Moto Club

Πώς μου "ξέφυγε" αυτό το θέμα; wall_1

Τέλος πάγκων, ένας ακόμη μοτοσικλετιστής, στην παρέα! :happy_4:
Τα τελευταία 5 χρόνια "ταλαιπωρώ" ένα Suzuki Freewind :happy_5:

Έχω "περάσει" από τις σέλες τουλάχιστον 60 διαφορετικών δικύκλων (όχι δικών μου), για μικρές ή μεγάλες βόλτες.

Από την κατοχή μου, πέρασαν (κατά χρονολογική σειρά):
- Suzuki CS 50 (σκούτερ)
- Jawa TS350
- Suzuki GS500E
- Suzuki SV650S
- Suzuki XF 650 Freewind

Κορυφαία στιγμή, η συμμετοχή στον 6ωρο αγώνα αντοχής, στις Σέρρες, το 2006. :cool_1:
Μόλις πριν από μία εβδομάδα, "ακυρώσαμε" τη φετινή συμμετοχή... :mad_2:

Ωστόσο...
...το Σάββατο (25/ 8 ), αναχωρούμε για το Πήλιο...:crazy_3::crazy_3::crazy_3:
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Καλως ορισες στη παρεα μας Σταυρο...:happy_4:

Εγω το Super Tenere το ταλαιπωρω απο το 1991....αλλα ειμαστε ερωτευμενοι και δε θα χωρισουμε ποτε.....τι ερωτας θεε μου...:happy_5:
 

Μηνύματα
826
Reaction score
0
Σήμερα σας βρήκα και πάνω που σκεφτόμουνα να ανοίξω θέμα.
Κατά καιρούς είχα τα παρακάτω:
Παπί 50ρι
Suzuki GS 125 (Σπάσανε βαλβίδες, καρφώθηκαν στο κύλινδρο, φτιάξιμο και ανταλλαγή)
HONDA VT 250 (Η πρώτη χαλαρά έβγαζε 100, έσπασε η φτερωτή, έλλειψη ανταλλακτικών-μετά από 1 χρόνο βρέθηκε στο Βέλγιο μεταχειρισμένο-άμεση ανταλλαγη)
KAWSAKI Z400J (Εκλπηκτικά αξιόπιστη μηχανή, τρακάρισμα, διάλυση του μπροστινού συστήματος μέχρι τις εξατμίσεις, πώληση τρακαρισμένη)
Ολες οι παραπάνω μεταχειρισμένες. Μετά από 10ετή περίπου διακοπή συνέχεια με:
PIAGGIO Skipper 125 (μικρές ρόδες, εκνευριστικά γλυστρίματα)
PIAGGIO Beverly 250 (από τα πρώτα, απαράδεκτα φρένα, λαστιχα, μικρή βελτίωση μετά από αλλαγή)
DUCATI MULTISTRADA 1000 (εκπληκτικό εργαλείο, πολύς θόρυβος από το ξηροκάμπανο και το μεταλλικό συμπλέκτη, κρατήματα και επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις που σκοτώνουν)
Συνολικά τα κορυφαία που είχα είναι το Kawa λόγω αξιοπιστίας και ευκολίας και απλότητας επισκευών, και το MULTI λόγω....κάτσε καλά γενικά. Τα μείον ο θόρυβος και τα πανάκριβα ανταλλακτικά-service.
Τώρα είμαι στη πρίζα. Ψάχνομαι. Μου αρέσει πολύ εξωτερικά η BMW R1200R, ακριβή όμως γιά τα τωρινά μου οικονομκά, ενώ είδα και το test και video από TRIUMPH Street Triple 675 (όχι το Speed triple) και περιμένω να το δω Live. Μάλλον το επόμενο :)
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Φιλε Georgema, καλως ορισες...:happy_4:

Τη BMW θα τη πληρωσεις αλλα θα καταφερεις να τη πουλησεις οταν ερθει η ωρα της.
Τη Triumph ομως, πιστεψε με οτι θα μαρτυρησεις ....εκτος αν την αλλαξεις και παρεις αλλο μοντελλο. Δυστυχως με αυτη την εταιρεια ....παντρευεσαι την εταιρεια....
 


Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Χτες ,απο δικια μου κουταμαρα που ξεχασα το κρανος πανω στη μηχανη, πεσασε καποιος και μου το σηκωσε.....:mad_3::mad_3::mad_3:

Ειναι ενα Shark RSR, Alex Baros Replica, μαυρο-ασημι με το λαγο στο πισω μερος.
Αμα δειτε κανεναν να το φοραει , γιατι δεν εχουν πουληθει πανω απο 10....κρατηστε το νουμερο .........:violent::mad_5:
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απόστολεεεεεεεεε
Ξέχασέ το.
Αν το έχει πάρει κάποιος δε ξέρεις πως του έχει φερθεί.
Κρίμα που το έχασες.
Πάμε για ένα νέο.
Πάμε για ένα κράνος από καλό σόι.:cool_3:
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Εγω σκεφτομουν για το Arai το Tour X εχει κανεις εμπειρια με δαυτο?
Ανησυχω λιγο για τον αερα. Ειδα και το Uvex Carbon εξερετικα ελαφρυ!!!
Πειτε καμια ιδεα...

ΥΣ
Για Duke II ειναι.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Επειδή κυκλοφορώ πολλά χρόνια με εντουράδικο κράνος, θέλω να σου πω ότι εάν δεν έχεις πραγματική ανάγκη το γείσο, τότε να πας σε κλασικό full face το οποίο και καλύτερη συμπεριφορά έχει σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 110 με 120 χιλιόμετρα την ώρα και μικρότερο θόρυβο σε όλες τις ταχύτητες. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των εντουράδικων είναι ο καλό αερισμός και η σκιά στις μικρές ταχύτητες στις εκτός δρόμου διαδρομές. Προφανώς με το DUKE II δεν έχεις και πολλές προσδοκίες για τέτοιες διαδρομές.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: AvSite Moto Club

Χτες ,απο δικια μου κουταμαρα που ξεχασα το κρανος πανω στη μηχανη, πεσασε καποιος και μου το σηκωσε.....:mad_3::mad_3::mad_3:

Ειναι ενα Shark RSR, Alex Baros Replica, μαυρο-ασημι με το λαγο στο πισω μερος.
Αμα δειτε κανεναν να το φοραει , γιατι δεν εχουν πουληθει πανω απο 10....κρατηστε το νουμερο .........:violent::mad_5:

Κρίμα Απόστολε....Κρίμα....:sad:
Να κοιτάς τους επόμενους μήνες στις αγγελίες των μοτοπεριοδικών (ΜΟΤΟ, 0-300, 2Τ, POWERBikes) μήπως και το έχει βάλει για πούλημα.
Πες μας και τι μέγεθος ήταν για να το έχουμε υπ' όψην.
Στα πρώτα 3 μπορώ να κοιτάω εγώ. Δεν χάνω τεύχος
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: AvSite Moto Club

Εγω σκεφτομουν για το Arai το Tour X εχει κανεις εμπειρια με δαυτο?
Ανησυχω λιγο για τον αερα. Ειδα και το Uvex Carbon εξερετικα ελαφρυ!!!
Πειτε καμια ιδεα...

ΥΣ
Για Duke II ειναι.

Σε ένα κράνος, όσο ελαφρύ και αν φαίνεται στα χέρια (ή στα νούμερα) η διαφορά στο βάρος είναι μικρή. Κάπου στα 300gr συνήθως.
Το σημαντικότερο δεν είναι το βάρος αλλά η κατανομή βάρους στο κέλυφος και τις επενδύσεις.
Και επίσης σημαντικό η αεροδυναμική του. Όχι τόσο ως προς τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων όσο για την σταθερότητα του κράνους στις υψηλές ταχύτητες. Βέβαια αν είχε ένα GTR1400 και ξεκινούσες για τον γύρο της Ευρώπης θα χρειαζόσουν και κάτι με λιγότερο θόρυβο.
Σημαντικός και ο τομέας του εξαερισμού που βοηθά (μαζί με την ποιοτική και αφαιρούμενη επένδυση) να νιώθουμε όμορφα μέσα σε αυτό.
Σοβαρή αντιπροσωπεία. Επίσης σημαντικός λόγος για να μην περιμένουμε για ένα καπάκι κόστους 10€ 2 μήνες και δεν έχουμε κράνος.
Και βεβαίως η εμφάνιση. Πρέπει να μας αρέσει για να μην "ξεχνάμε" να το φορέσουμε.....

Πρόσεξε κάτι. Γιατί πολύς κόσμος την έχει πατήσει.....
Πολλές εταιρείες, ιδιαίτερα οι σοβαρές (πχ ARAI, SHOEI κ.ο.κ) έχουν άλλη γραμμή παραγωγής για κράνη της Αμερικής , άλλη για τα Ευρωπαϊκά και άλλη για της ανατολής. Γιατί το κεφάλι (κατά μέσο όρο) ενός Αμερικάνου είναι διαφορετικό από ενός Ευρωπαίου κ.ο.κ. Και πιθανότατα το Νο 54 Αμερικής να διαφέρει από το 54 Ευρώπης (αν και στα κράνη με εντελως αφαιρούμενες επενδύσεις και μαξιλαράκια το σώζεις το θέμα αλλάζοντάς τα. Αλλά οι επενδύσεις είναι ακριβές αφού πλήρως αφαιρούμενες έχουν οι ακριβές σειρές των μεγάλων εταιρειών)
Οπότε αν μπεις στη διαδικασία αγοράς κράνους μέσω internet επέλεξε Ευρώπη για την συναλλαγή σου.

Για DUKE II με τελική 170km/h μην ψαχτείς με τις ναυαρχίδες των μεγάλων εταιριών (πχ το RX7 corsair της ΑRAI) γιατί εκεί πληρώνεις μελέτη κράνους που θα συμπεριφέρεται σωστά και σε πολύ υψηλές ταχύτητες (240+ km/h)
Θα πληρώσεις δηλαδή 700-800€ (αναλόγως το χρώμα) για κάτι που δεν θα αξιοποιήσεις (ακόμα και αν αύριο αγοράσεις ένα SuperDUKE)

Εγώ θα κοιτούσα σε ARAI ή SHOEI κόστους γύρω στα 400 με 450€.
Είμαι υπέρ της ARAI περισσότερο (έχω ένα RX7XX) αλλά και τα SHOEI είναι εξίσου καλά. Προσωπικά το ARAI μου φαίνεται λίγο πιο ποιοτικό στα πλαστικά του (αεραγωγούς, τελειώματα κ.ο.κ) ενώ τα SHOEI λιγότερο θορυβώδη στις μεγάλες ταχύτητες.
Πάντως και η UVEX σαν εταιρεία είναι καλή. Μην προβληματίζεσαι.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: AvSite Moto Club

Και φυσικά SUOMY.!


Σωστός!!!
Έχει κλειστά μοντέλα η SUOMY κόστους γύρω στα 300 με 350€, αισθητική παραπλήσια των Arai και προσεγμένη κατασκευή!!
Πολύ καλή επιλογή (και best value for maney) :cool_4:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Σύντροφοι μοτοσικλετιστές, σχεδόν όλα τα επώνυμα είναι πολύ καλά, όλα έχουν σωστή αποτίμηση, κανένα δεν είναι υπερτιμημένο. Εάν τώρα αγοράζεις κάποιο με σχέδια του Troy Lee τότε θα το πληρώσεις. Αυτό που θεωρώ σημαντικό είναι να πάει κανείς και να δοκιμάσει τη φόρμα του κράνους. Σε αυτό το θέμα υπάρχει διαφορά μεγάλη από εταιρία σε εταιρία. Χωρίς να σημαίνει ότι κάποια είναι καλύτερο από τα άλλα, μπορώ να σας βεβαιώσω, μετά από 20 χρόνια μοτοσικλέτας και άλλα τόσα κράνη, ότι η διαφορά στις φόρμες όχι μόνο υπάρχει, αλλά είναι και πολύ ενοχλητική. Και βέβαια να είστε επιφυλακτικοί στις υποσχέσεις των πωλητών ότι όλα διορθώνονται με ένα άλλο σετ από εσωτερικά μαξιλαράκια.
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: AvSite Moto Club

Η νέα σειρά είναι εκείνη που προστατεύει πιο καλά τον αγκώνα....χιχιχιιχ
 

Μηνύματα
2.391
Reaction score
449
Πω πω όχι απλώς καλύφθηκα...
Γιάννη πραγματικά χαιρόμουν να διαβάζω τα κείμενά σου, χωρίς να θέλω να μειώσω την συμμετοχή των υπολοίπων.
Ενδιαφέρομαι για την 2.0.
Βασικά δεν με νοιάζουν τόσο οι επιδόσεις, εντάξει να μην είναι και εντελώς χάλια, αλλά καλύπτομαι μ αυτά που δίνει. Σίγουρα σ αυτά τα άλογα θα μπορούσε να έχει και τις ανάλογες επιδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Αλλά η ομορφιά της μου έχει καθήσει.
Είναι αυτό που είπες Γιάννη, ότι κάθε φορά που μπαίνεις να οδηγήσεις το αμάξι σου, σκας και ένα χαμόγελο.
Έτσι το βλέπω κι εγώ.
Το mazda rx-8 πχ, δεν μου κάνει αυτό το κλικ που μου κάνει η alfa.
Ποτέ δεν μπήκα στην ιδέα να το είχα δικό μου.
Η alfa gt όμως από τότε που βγήκε μου έχει καθήσει.
Από εξωτερικό (Γερμανία) αξίζει να φέρει κανείς αμάξι ή οι δασμοί που θα πληρώσει είναι μία η άλλη;
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.950
Μηνύματα
3.067.883
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top