- Μηνύματα
- 505
- Reaction score
- 62
Απάντηση: Re: Απάντηση: Car setup
Σε ευχαριστώ πολύ.
Θα πάρω το W12 γιατί σπάνια κρατάω αυτοκίνητο 2ο χρόνο άρα θα πάει σε άλλο αυτοκίνητο σε 1-2 χρόνια.
Θα πάρω ένα σετ ηχεία μπροστά είμαι ανάμεσα σε Canton και Focal.
όσον αφορά τον ενισχυτή.... θα τον κρατήσω μιας και είναι ολοκαίνουριος και κάποια στιγμή αν δε με καλύπτει τον αλλάζω.
Στις πίσω πόρτες σκέφτομαι να αφήσω τα εργοστασιακά συνδεμένα στην ενίσχυση του JVC και χαμηλωμένα με το Fader.
Ανησυχώ μήπως οι πίσω επιβάτες ακούνε το μπουμ μπουμ του W12 και δεν ακούνε τα μπροστινά.
Υπάρχει βέβαια και η λύση αν πάρω τα Canton να πάρω και τα 13cm της σειράς RS όχι QS που κοστίζουν μόνο 69 ευρώ και να τα έχω και αυτά χαμηλωμένα και μόνο αν θεωρήσω αναγκαίο να τους ανεβάσω ένταση.
Τι (ξανα)λέτε?
Κατατοπιστικότατος.Οσα άτομα ρωτήσεις, τόσες απαντήσεις θα πάρεις. Ξαναλέω, ο μόνος τρόπος είναι να ακούσεις τα μεγάφωνα. Σαφώς αυτό δημιουργεί μια πολύ βασική τεχνική δυσκολία: πού θα βρω όλα τα μεγάφωνα συγκεντρωμένα για ακρόαση και δη στο Ηράκλειο όπου πιθανότατα δεν υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες του χώρου? Ελα μου ντε...
Λόγος για πίσω μεγάφωνα δεν υφίσταται εφόσον θα χρησιμοποιήσεις sub, ειδικά δε στην A-klasse καθώς είναι ψηλό αυτοκίνητο και οι θέσεις για μεγάφωνα στις πίσω πόρτες δεν είναι καθόλου σωστές. Είναι σαφώς προτιμότερο να δώσεις τα χρήματα για καλύτερο σετ μπροστινών, και αυτό είναι κάτι που θα σου επαναλάβει όποιος έχει πληρώσει και μετανιώσει.
Υπάρχουν και άνθρωποι που προτιμούν να έχουν και ήχο από πίσω (sic), και μπορεί εσύ να είσαι τέτοιος. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Μην ξεχνάς ότι στο αμάξι (εκτός ειδικών περιπτώσεων) δεν ακούμε με σήμα 5.1 αλλά με στερεοφωνικό σήμα, το οποίο σημαίνει ότι τα πίσω μεγάφωνα παίζουν λάθος ηχητική πληροφορία για τη θέση τους. :cool_4:
Οι πιθανές λύσεις που έχεις για την κατηγορία τιμής στην οποία θέλεις να κυμανθείς είναι συγκεκριμένες (για μένα):
Focal Polyglass 165V1
Helix HXS236
Αντε και τα Canton αν και δεν τα έχω ακούσει.
Από εκεί και πέρα, σαφώς υπάρχουν κι άλλα μεγάφωνα (πχ κάποια Infinity, MB Quart, Peerless), αλλά θεωρώ πως είτε δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο να προσφέρουν, είτε είναι απλά κακά. Με το τελευταίο σχόλιο αναφέρομαι βεβαίως στα Peerless Definition, τα οποία έχουν "ανδρώσει" αρκετούς αγοραστές - και σώσει αρκετούς εγκαταστάτες, μην ξεχνιόμαστε - αλλά δεν έχει τύχει να τα ακούσω σε κάποιο αμάξι και να μου αρέσουν - και τα έχω ακούσει σε πολλά, πιστέψτε με. Ναι, είναι μια συνηθισμένη λύση και μπορεί να βρεθεί παντού, αλλά δεν παύει να είναι - για μένα - λύση ανάγκης με κινεζικά (πλέον) μεγάφωνα και crossover φτιαγμένο στο πόδι από έλληνες για να φτιάξουν στα γρήγορα "σετάκι". Η επιτυχία τους είναι στο ότι με την πρώτη ακρόαση "εντυπωσιάζουν". Ο εντυπωσιασμός όμως είναι σίγουρο ότι μετατρέπεται σε κούραση αργότερα.
Εχοντας πει αυτά, θεωρώ πως η αχίλλειος πτέρνα του συστήματος θα είναι - δυστυχώς - το μόνο κομμάτι που έχεις ήδη στα χέρια σου...
Σε ευχαριστώ πολύ.
Θα πάρω το W12 γιατί σπάνια κρατάω αυτοκίνητο 2ο χρόνο άρα θα πάει σε άλλο αυτοκίνητο σε 1-2 χρόνια.
Θα πάρω ένα σετ ηχεία μπροστά είμαι ανάμεσα σε Canton και Focal.
όσον αφορά τον ενισχυτή.... θα τον κρατήσω μιας και είναι ολοκαίνουριος και κάποια στιγμή αν δε με καλύπτει τον αλλάζω.
Στις πίσω πόρτες σκέφτομαι να αφήσω τα εργοστασιακά συνδεμένα στην ενίσχυση του JVC και χαμηλωμένα με το Fader.
Ανησυχώ μήπως οι πίσω επιβάτες ακούνε το μπουμ μπουμ του W12 και δεν ακούνε τα μπροστινά.
Υπάρχει βέβαια και η λύση αν πάρω τα Canton να πάρω και τα 13cm της σειράς RS όχι QS που κοστίζουν μόνο 69 ευρώ και να τα έχω και αυτά χαμηλωμένα και μόνο αν θεωρήσω αναγκαίο να τους ανεβάσω ένταση.
Τι (ξανα)λέτε?